Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 18
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 8
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 [18]
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2714
  • stats Totaal aantal berichten: 614409
  • stats Totaal aantal topics: 22750
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Steiner terug naar TNA  (gelezen 783 keer)

HHH

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 januari 2007, 23:26:09 »

Jawel, naar de opgepompte steroïdenbundel al even niet meer gezien te hebben komt hij terug en mag misschien zelfs gaan feuden met Angle:

Citaat
It looks like we haven\'t seen the last of \'Big Poppa Pump\' in TNA as noted by TNAWrestlingNews.com late last night. Scott Steiner, 44, has signed a new long-term deal with TNA and he should be back on television very soon. They also have a plan in place for a Scott Steiner/Kurt Angle feud later in the year. Steiner hasn\'t appeared in a TNA ring since August. The reason for his disappearance was due to the fact that he wasn\'t satisfied with his pay. Steiner initially joined TNA for less than his asking price and he thought he deserved a raise by that point after he had proved himself. The two parties couldn\'t come to an agreement as contract negotiations came to a standstill, and thus he hasn\'t appeared on television in several months.

Remmel

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Wrestling fan 4 life
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2007, 23:32:21 »

mooi,komt ie iig niet naar de wwe
er zijn momenteel nog wat x wwe-ers op zoek naar wat anders ,tna mag ze hebben:-D

Narcosis

• Trade Count: (0)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2007, 23:43:37 »

leeft die nog?.......

anyway het intereseert me geen flikker, zolang ik die loser niet hoef te zien ben ik tevreden

Narc The Mickie Mark

oosten

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2007, 23:47:27 »

wel beter dat weer terug bij TNA zit maar bij de WWE hoef ik hem echt niet tez zien. Maar verder is hij wel cool alleen als hij ze spierballen laat zien wow echt lelijke armen dan volgens mij heeft hij dik anabole gebruikt :-o  :-P

Credits: Tweek44

Mattitude

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2007, 23:52:21 »

Citaat

oosten schreef:
wel beter dat weer terug bij TNA zit maar bij de WWE hoef ik hem echt niet tez zien. Maar verder is hij wel cool alleen als hij ze spierballen laat zien wow echt lelijke armen dan volgens mij heeft hij dik anabole gebruikt :-o  :-P

Nee zou je denken? :-D
Hij doet zijn best maar, ik heb hem nooit veel aan gevonden.

Brammos

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2007, 23:54:52 »

Citaat

oosten schreef:

fantastische toevoeging aan de discussie wederom.

On topic:

Ik snap de beweegredenen van TNA niet zo. Toegegeven, het halen van Angle was een fantastische zet, maar wat heeft het voor zin om half een oud WWE roster te halen en dat wederom tegen elkaar te laten vechten? Angle - Christian hoef ik niet te zien, zet die man verdomme tegen Sting, Daniels of Shelley.
Sjiro made me this signature:

Michael

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2007, 00:29:50 »

Erg jammer. Hier zakt TNA toch wel weer enorm mee. Ze gingen net zo lekker...

ECW_fan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2007, 00:38:42 »

Citaat

Michael schreef:
Erg jammer. Hier zakt TNA toch wel weer enorm mee. Ze gingen net zo lekker...

Jep, ik snap niet zo goed wat ze met moeten.

Credits: Gringo

Bigga

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2007, 09:58:50 »

tna maakt tegenwoordig grote fouten sinds ze russo hebben gehaald ( ook wel een paar goede moves ).
maar met dit schiet je niks mee op steiner heeft geen enkele toevoeging op tna.
ipv dat ze gewoon leuke fueds maken en jongens met talent halen dan mensne zoals steiner.
voor zoveer ik had begrepen moeten de worstelaars nu zelf hun eigen hotel betalen enzo, omdat er geld te weining is ofzo, maar ondertussen words steiner wel aangetrokken.
ik denk dat tna veel worstelaars gaan kwijtraken als ze zo doorgaan :-(

credits to sjiro !

RvS

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2007, 10:31:45 »

Niemand hier heeft blijkbaar de Steiner vs. Joe feud gezien, één van de beste feuds in wrestling sinds jaren?

Remmel

• Held
  • Wrestling fan 4 life
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2007, 10:37:19 »

Ik herinner me wel HHH vs Steiner,een vd slechtste feuds ooit:-P

Michael

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2007, 10:39:00 »

Citaat

RvS schreef:
Niemand hier heeft blijkbaar de Steiner vs. Joe feud gezien, één van de beste feuds in wrestling sinds jaren?

Zo\'n geweldige feud was het ook weer niet. De Steiner vs Joe match was best goed. Zeker één van Steiners beste matches maar dat kun je ook verwachten met Joe als tegenstander.

Maargoed, dan nog heeft Steiner niks te zoeken bij TNA ookal had hij met Joe een aardige feud.

RvS

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2007, 10:43:16 »

Citaat

Michael schreef:
Citaat

RvS schreef:

Zo\'n geweldige feud was het ook weer niet. De Steiner vs Joe match was best goed. Zeker één van Steiners beste matches maar dat kun je ook verwachten met Joe als tegenstander.

Maargoed, dan nog heeft Steiner niks te zoeken bij TNA ookal had hij met Joe een aardige feud.

Ik heb het niet alleen over de match lul. De opbouw was geweldig. Beter dan wat TNA of WWE de rest van het jaar hebben neergezet.

En er is nog genoeg te doen voor Steiner.

Steiner vs. Angle
Steiner vs. AJ
Steiner vs. Rhino
Steiner vs. Abyss

1Horsemen

• Trade Count: (+10)
  • Held
  • The 4 Horsemen waren erg goed bezig
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2007, 11:11:28 »

tjee zeg is Steiner al 44...ik dacht dat hij jonger was.
Dat zou dus inhouden dat Steiner toen hij in 1988 of 89 al 28 jaar oud was toen hij zijn eerste tag titel won met zijn broer Rick.
Das best oud.

Thanx ECWChamp

Guest

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2007, 11:14:48 »

ik vond steiner best wel cool steeds alleen het zag er nie uit die steroide pop:-)

ABS

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • http://www.christyhemme.com
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2007, 11:57:30 »

Citaat

Narcosis schreef:
leeft die nog?.......

anyway het intereseert me geen flikker, zolang ik die loser niet hoef te zien ben ik tevreden

GVD, Steiner is één van de beste worstelaars ooit,
En wat vraagt Narcje ... leeft ie nog  :-o

T lijkt me geweldig om hem te zien winnen van (sorry, feuden met) Angle

[color=000033]Thanxx 2 Shocker[/color][/b]

Renegade

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2007, 15:08:43 »

Citaat

ABS schreef:

Grapje zeker?

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2007, 15:32:13 »

TNA zou toch de match moet herinneren die Scott Steiner en Triple H hadden op Royal Rumble 2003. Dat is al een reden om Steiner niet terug te nemen.

Voor de mensen die deze match niet kennen: Begin 2003 was Triple H een mega-heel ( jazeker, Triple H is ook heel geweest, hij zit niet heel zijn leven al bij D-X ) en was Scott Steiner net een aantal maanden in de WWE. Hij kreeg van de WWE een aantal title-shots in de schoot geworpen, maar daar was het publiek het schijnbaar niet zo mee eens.
In de wedstrijd op de Royal Rumble stond het publiek als 1 man achter HHH, en dat was zeer verrassend, omdat er geen grotere heel toentertijd was dan The Game ( Y2J kwam in de buurt ). Scott Steiner werd ongeveer de arena uitgeblazen en iedereen was blij toen bleek dat HHH zijn titel retainde.

Als het publiek zich schaart achter de mega-heel en een big player uit het verleden niet wil zien winnen, moet je realiseren dat de worstelaar in kwestie niet meer geschikt is om mee te draaien in de main-eventregione.

Een feud met Kurt Angle lijkt me dus niet al te slim. Sowieso zal Angle Steiner naar een goede match moeten dragen, wat nog aardig lastig schijnt te zijn ook, en nu Angle meer heel dan face is ( vermoed ik, ik kijk geen Impact! )wordt het nog een hele kluif voor Steiner om het publiek achter zich te krijgen.

Ik had het niet gedaan als Russo zijnde, maar als ik Russo zou zijn geweest, dan was ik na mijn geboorte weer terug bij mijn moeder naar binnengekropen.

Geert

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2007, 15:49:23 »

Citaat

Aniquement schreef:
Ik had het niet gedaan als Russo zijnde, maar als ik Russo zou zijn geweest, dan was ik na mijn geboorte weer terug bij mijn moeder naar binnengekropen.

Geniaal, post van het jaar 2007!

credits 2 Spades

Koen B

• Trade Count: (+3)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2007, 15:49:50 »

Citaat

Aniquement schreef:
TNA zou toch de match moet herinneren die Scott Steiner en Triple H hadden op Royal Rumble 2003. Dat is al een reden om Steiner niet terug te nemen.

Voor de mensen die deze match niet kennen: Begin 2003 was Triple H een mega-heel ( jazeker, Triple H is ook heel geweest, hij zit niet heel zijn leven al bij D-X ) en was Scott Steiner net een aantal maanden in de WWE. Hij kreeg van de WWE een aantal title-shots in de schoot geworpen, maar daar was het publiek het schijnbaar niet zo mee eens.
In de wedstrijd op de Royal Rumble stond het publiek als 1 man achter HHH, en dat was zeer verrassend, omdat er geen grotere heel toentertijd was dan The Game ( Y2J kwam in de buurt ). Scott Steiner werd ongeveer de arena uitgeblazen en iedereen was blij toen bleek dat HHH zijn titel retainde.

Als het publiek zich schaart achter de mega-heel en een big player uit het verleden niet wil zien winnen, moet je realiseren dat de worstelaar in kwestie niet meer geschikt is om mee te draaien in de main-eventregione.

Een feud met Kurt Angle lijkt me dus niet al te slim. Sowieso zal Angle Steiner naar een goede match moeten dragen, wat nog aardig lastig schijnt te zijn ook, en nu Angle meer heel dan face is ( vermoed ik, ik kijk geen Impact! )wordt het nog een hele kluif voor Steiner om het publiek achter zich te krijgen.

Helemaal eens!!! Steiner is een lachertje en daar heeft hij het zelf naar gemaakt door zichzelf op te pumpen tot een TE grote spiermassa. Hierdoor raakte hij zijn motoriek (Niet dat deze geweldig was, maar toch kon hij nog een beetje bewegen in zijn WCW tijd) compleet kwijt en zijn persoonlijkheid!!

Jan Diederik

• WWEH Legend
  • Held
  • Ja, ik ben beter dan jij.
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2007, 16:02:36 »

Citaat

Aniquement schreef:

Inderdaad! Iemand die zoiets neerzet moet nooit weer worstelen.
Zo\'n fout heeft de WWE ooit ook gemaakt. Een worstelaar die op een gegeven moment in een tag match zat. Zijn tegenstander had hem vast en ze maakten zes rondjes door de ring, Bobby Heenan (manager) vroeg zich af wat ze nou aan het doen waren. Na een tijdje rukte de worstelaar zich los en maakte de tag.
Hier was de conversatie tussen hem en degene die hem vasthad:
\"Push me off, run the ropes, shoulderblock!\"
\"What?\"
\"What?\"
\"What?\"
\"What?\"
\"Fuck it, tag in Wahoo!\"

WWE heeft die worstelaar aangenomen, dom hè? Zijn naam was Rick Rude ofzo...

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #21 Gepost op: 19 januari 2007, 16:04:27 »

Citaat

ABS schreef:
Citaat

Narcosis schreef:
leeft die nog?.......

En wat vraagt Narcje ... leeft ie nog  :-o

T lijkt me geweldig om hem te zien winnen van (sorry, feuden met) Angle

HAHAHAHAHA, punt.

Ghansz

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2007, 17:27:52 »

Steiner terug in TNA, en dan meteen een feud met Kurt Angle?

Ik herriner met die twee matches met HHH in 2003 nog al te goed. Zat je te kijken hoe Steiner HHH 10 minuten lang in de corner mislukte chops en slagen op de rug gaf. Vervolgens 25 suplexes.....en toen was de match gelukkig weer voorbij.

HHH kon Steiner al niet naar een goede match dragen, denk dat Angle het ook niet voor elkaar krijgt. Maar goed, wie kan Steiner  wel naar een goede match dragen?

Ik heb medelijden met Kurt....

Credits to DerGringo

Bigga

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2007, 17:38:51 »

Citaat

Ghansz schreef:
Steiner terug in TNA, en dan meteen een feud met Kurt Angle?

Ik herriner met die twee matches met HHH in 2003 nog al te goed. Zat je te kijken hoe Steiner HHH 10 minuten lang in de corner mislukte chops en slagen op de rug gaf. Vervolgens 25 suplexes.....en toen was de match gelukkig weer voorbij.

HHH kon Steiner al niet naar een goede match dragen, denk dat Angle het ook niet voor elkaar krijgt. Maar goed, wie kan Steiner  wel naar een goede match dragen?

Ik heb medelijden met Kurt....

echt heh als dat de match was die ik op dvd had , had ik die gezien.
en wat mij opviel was, dat zijn moves alleen uit suplexes bestond :-o en dat is echt niet overdreven bedoeld ofzo.

bij survivor series 2002 of 2003 waar de main event een elimination chamber was.
kwam op een gegeven moment steiner in een promo van matt hardt en nog zo\'n dude, op dat moment ging het publiek uit zijn dak. maar zoals Ani al zei.
het publiek werd na een gegeven moment moe van hem en zijn eentonige suplexes.
dude heeft niks te zoeken in TNA

credits to sjiro !
Pagina's: [1]

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!