Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 11
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 4
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 [24] 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2721
  • stats Totaal aantal berichten: 614995
  • stats Totaal aantal topics: 22768
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: Stel dat ...  (gelezen 1293 keer)

HHH

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 5 mei 2007, 12:58:12 »

... je een veelbelovend talent bent in Amerika en een contract kunt krijgen bij WWE, TNA, ROH of iedere andere grote organisatie. Voor welke organisatie zou jij dan gaan en wat zijn je beweegredenen daartoe?

Rowdy

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.nflholland.nl
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2007, 13:01:36 »

Als je groot en breed bent zal ik naar de WWE gaan en lekker gaan cashen.

Moet je het meer van daadwerkelijk talent hebben zal ik naar TNA gaan puur omdat daar vaker meer op talent wordt gelet.  ROH kan je wel de beste matches hebben maar veel geld zal je er niet verdienen. Maar op zich als je eerst naar ROH gaat en daar populair wordt heb je wel meer kans op een goed contract bij WWE.

Maar goed WWE is gewoon waar het geld te halen is.

Kursat

• Trade Count: (0)
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2007, 13:01:44 »

Moet eerst even weten wat beweegredenen zijn...
dan edit ik mijn antwoord :-)

Edit: ik zou naar WWE gaan omdat ik ongelovelijk veel van Positieve crowd reactions houd, en als succesvolle (face)wrestler heb je er wel een aantal.

En je verdient veel $$$$$$$$$ :lol:  :-x  :-P
[img align=left]http://i56.photobucket.com/albums/g197/sqotyer/silencer.jpg[/img]

Credit@ Latino Heat;-)
Kennedy is overrated!!:evil:

Sander

• Held
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 5 mei 2007, 13:03:06 »

Ik zou naar WWE gaan, niet alleen vanwege het waarschijnlijk hogere salaris maar ook omdat je daar met de grotere en bekendere namen samenwerkt.

ECW_fan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 5 mei 2007, 13:03:35 »

ROH, zeker weten. Een mooie en populaire indy om ervaring op te doen enz. + je komt ook in de spotlicht te staan.
In de WWE zou je toch eerst naar OVW gestuurd worden en dan waarschijnlijk naar ECW om te gaan jobben.
TNA zie ik niet zo zitten, omdat de kans dat je daar op tv komt miniem is.

Credits: Gringo

Nielos

• Senior
  • Music is life
    • Bekijk profiel
    • Nielos - Tracks & Mixes!
« Reactie #5 Gepost op: 5 mei 2007, 13:19:40 »

Kan je ook kiezen voor TNA, maar dan ook bij ROH matches doen, zoals Joe En Daniels bijvoorbeeld deden. Als die optie er is zou ik voor die optie kiezen, aangezien WWE alleen kijkt naar spieren en niet naar talent.

oosten

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 5 mei 2007, 13:36:42 »

ik zou kiezen voor WWE. Nog geen eens voor het salaris. Maar ik ben met wwe opgegroeid en TNA is wel goed maar gewoon  niet boeiend genoeg voor mij. Ja en verder ken je iedereen in de WWE en je weet hoe alle szit enzo en wie weet wordt je wel tag team champion met je favoriete worstelaar :-D . Zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen maar het is dus gewoon wwe. En roh en al die andere federaties ken ik wel maar nog nooit gezien. ben niet van plan ook dat te kijken.

Credits: Tweek44

Guest

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 5 mei 2007, 13:53:49 »

Ik kies voor WWE omdat ik talentloos ben, en dat is daar geen probleem  :-D

De Dennis

• Trade Count: (+2)
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 5 mei 2007, 13:57:37 »

Ik zou voor de WWE kiezen. WWE vind ik gewoon de beste company. ROH is lager gerankt en TNA vind ik gewoon een kutcompany. Ik zal eerst naar de WWE gaan, als ze me daar niet meer hoeven ga ik naar TNA (zoals vele anderen)

Sjiro

• Held
  • One plus one, equals one.
    • Bekijk profiel
    • Sjiro.nl
« Reactie #9 Gepost op: 5 mei 2007, 14:04:10 »

Zeker weten bij de WWE. Alleen al wegens het feit dat je als worstelaar al een soort status heb als je ooit voor de WWE heb geworsteld. Daarnaast is er in de WWE zo ontzettend veel meer te bereiken dan in TNA of ROH. En een ring moet vierkant zijn, meer niet.

1. WWE
2. ROH

34. TNA

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 5 mei 2007, 14:11:11 »

WWE natuurlijk als het zo makkelijk zo gaan en mits je oke word gebruikt, waar ik wel weer graag bij zo willen worstelen is RoH maar die hebben een goede training school dacht ik zo dus dat komt later wel goed:roll::-P

TNA?!
.
.
.
UFC/Pride/K-1 zou ik ook wel graag naar toe willen.

ZT

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.wweholland.nl/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=thread&topic_id=18522&forum=18
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #11 Gepost op: 5 mei 2007, 14:12:38 »

Citaat

Sjiro schreef:
Zeker weten bij de WWE. Alleen al wegens het feit dat je als worstelaar al een soort status heb als je ooit voor de WWE heb geworsteld. Daarnaast is er in de WWE zo ontzettend veel meer te bereiken dan in TNA of ROH. En een ring moet vierkant zijn, meer niet.

1. WWE
2. ROH

34. TNA

hier sluit ik me volledig bij aan!
ik zou dus ook voor WWE kiezen

Christian

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 5 mei 2007, 16:00:36 »

Het ligt eraan wat ze met me van plan zouden zijn Character-wise dan.
Als ik controle over mijn Character zou houden bij beide organisties,dan zou geld misschien de doorslag geven.
Of de hoeveelheid ervaren wrestlers en wrestlers waar je zelf denkt mee te kunnen werken.
Ik zou bij beide wel willen werken,maar ik zou denk ik toch voor TNA gaan.
Dit omdat hun niet zo vaak moeten werken,en dus meer tijd heb om te leren van de veteranen.

PASCAL

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.gerrald.nl
« Reactie #13 Gepost op: 5 mei 2007, 16:10:59 »

WWE natuurlijk.. dan hoop ik wel dat ik bij ECW kom... ben altijd ECW Fan geweest dus

BigTimo

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 5 mei 2007, 16:38:22 »

Als het de WWE van 2001 is ja, maar zoals het nu is, zou ik twijfels hebben en meer denken aan ROH of NJPW.

WCW leek mij nog beter, vet betaald en je mag zoveel knoeien als je wil  :-)

Maar de laatste tijd vind ik dat de sfeer rond wrestling zo een beetje verloren gegaan is, om te kunnen zeggen dat het een droomjob is...
Naomichi Marufuji "The Man Called A Genius" AJPW-NJPW-GHC Junior Champion, 2x J-Cup winner. NOAH: First Grand slam winner. GHC Heavyweight Champion, 2x Tag Team of the year.
Shiranui/Tiger Flowsion/Sliced Bread 2 Innovator. Best in the world.

Jan Diederik

• WWEH Legend
  • Held
  • Ja, ik ben beter dan jij.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 5 mei 2007, 16:38:45 »

WWE natuurlijk, verdien je verreweg het meeste. TNA snijd je jezelf mee in de vingers, want je kan geen indy\'s meer doen en TNA betaalt niet genoeg om het full-time te kunnen doen.

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 5 mei 2007, 17:08:13 »

Ik zou het eerst proberen bij WWE vanwege het feit dat daar alle grotere superstars zitten. En natuurlijk om het geld  :-x  Als het mij niet zou bevallen zou ik naar TNA gaan omdat dat imo een kleine WWE is. En als het daar niet bevalt, Backyard Wrestling :lol:

Michael

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 5 mei 2007, 17:15:07 »

WWE. Vooral omdat dat toch de grootste show is en daar verdien je het meest. Makkelijke keuze dan voor mij.

Guest

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 5 mei 2007, 17:17:16 »

Ik zou ook kiezen voor WWE (SD!), het geld is een mooie bijgelegenheid, maar ik vind de show (in & buiten de ring) gewoon veel beter als bij de andere federaties. Ander pluspunt zijn de andere worstelaars.

Zou het niet kunnen, zou m\'n voorkeur uit gaan naar ECW

TheNatural

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 5 mei 2007, 18:18:24 »

WWE en dan vooral om op WM te staan.
Al is dat geen garantie natuurlijk er zijn veel superstars die er amper op komen.

ROH lijkt me ook leuk maarja got to pay the bills.

Jan Diederik

• WWEH Legend
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 5 mei 2007, 18:20:13 »

Citaat

InAeternum schreef:
Ik zou ook kiezen voor WWE (SD!), het geld is een mooie bijgelegenheid, maar ik vind de show (in & buiten de ring) gewoon veel beter als bij de andere federaties. Ander pluspunt zijn de andere worstelaars.

Zou het niet kunnen, zou m\'n voorkeur uit gaan naar ECW

ECW is WWE.

Mattitude

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 5 mei 2007, 19:06:50 »

Zoveel mensen op dit forum janken erover dat The Rock een geldwolf is, en niet genoeg van wrestling hield omdat hij voor het grote geld in Hollywood koos.
En wat lees ik hier?! Dat men bij WWE zou gaan worstelen...omdat je daar het meest verdient

Wie zijn wij nou om hem te verwijten dat hij voor geld koos, als we het zelf ook zouden doen :lol:
Anyway qua matches zou ik bij ROH worstelen, altijd mooi, goede opbouw, goede tegenstanders. En een intieme sfeer...
Anderzijds zou het enorme showgehalte van WWE mij ook zeer aantrekken. Maar als het om fulltime worstelen gaat, dan toch ook voor WWE, omdat je daarvan kunt leven, zo simpel.

Guest

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 5 mei 2007, 21:06:25 »

Ik zou het liefst bij ROH gaan en dan ook matches doen in Japan. Ik zou vroeger voor TNA gaan, maar die mannen mogen nu niet meer ROH & TNA combineren, dus ga ik voor ROH. Leuke, gezellige sfeer altijd bij de shows. WWE zou wel tof zijn, maar zo\'n 300 dagen weg van thuis is niks voor mij.

Doodgraver

• Held
  • OOOOHHHHH MY GOODNESS!! SHUCKY DUCKY QUACK QUACK!
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #23 Gepost op: 5 mei 2007, 23:16:00 »

Ik zou voor WWE gaan, simpelweg om dat het het enige is wat ik volg. Je komt waarschijnlijk wel wat worstelaars van nu tegen en dat zou geweldig zijn. Natuurlijk ligt het ook aan The Granddaddy of \'m all, WrestleMania... ZOu geweldig zijn om daar te worstelen. Dan hebben we ook nog het crowd response en het geld :-D

Credits to Ben!

Jan Diederik

• WWEH Legend
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 6 mei 2007, 03:40:59 »

Citaat

Mattitude schreef:
Zoveel mensen op dit forum janken erover dat The Rock een geldwolf is, en niet genoeg van wrestling hield omdat hij voor het grote geld in Hollywood koos.
En wat lees ik hier?! Dat men bij WWE zou gaan worstelen...omdat je daar het meest verdient

Wie zijn wij nou om hem te verwijten dat hij voor geld koos, als we het zelf ook zouden doen :lol:
Anyway qua matches zou ik bij ROH worstelen, altijd mooi, goede opbouw, goede tegenstanders. En een intieme sfeer...
Anderzijds zou het enorme showgehalte van WWE mij ook zeer aantrekken. Maar als het om fulltime worstelen gaat, dan toch ook voor WWE, omdat je daarvan kunt leven, zo simpel.

The Rock heeft groot gelijk. Niet alleen vanwege het geld, maar ook vanwege zijn gezondheid.
Pagina's: [1] 2

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!