Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 14
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 4
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 [18]
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2714
  • stats Totaal aantal berichten: 614388
  • stats Totaal aantal topics: 22749
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 81

Auteur Topic: Het grote voetbaltopic Deel 3  (gelezen 36294 keer)

Nielos

• Trade Count: (0)
  • Senior
  • Music is life
    • Bekijk profiel
    • Nielos - Tracks & Mixes!
« Reactie #25 Gepost op: 27 september 2007, 12:30:01 »

Citaat

Sjiro schreef:
Citaat

Nielos schreef:
Wat een humor dat Ajax. Tegen amateurs in de verlenging pas winnen erg grappig  :lol:.

Feyenoord 3-0. Ik moet zeggen na de eerste helft had ik dat niet verwacht die was namelijk best slecht.
De tweede helft was een stuk beter, waardoor er dus 3 keer werd gescoord. Zelfs Bahia waar best veel mensen kritisch op zijn maakte een mooie aanval die eindigde in een doelpunt.

Gelukkig zijn ze een ronde verder, maar ik denk dat de loting vast weer een moeilijke ploeg zal zijn en het een uitwedstrijd word, zo gaat het tenslotte iedere keer...

Wil je de beste zijn moet je uit en thuis winnen. Niet gaan huilen als je naar een angstgegner in Fryslan moet ofzo. Huilbaby\'s.

Grappig, jullie kunnen leuk praten want jullie loten meestal thuis of jullie loten tegen Amateur. Ik denk dat Utrecht toch wel beter is als een of andere amateur club waar jou ajaxje het gister moeilijk meehad  :lol:

Ik jank niet, ik kijk alleen hoe het altijd gaat en ja tuurlijk ik geef je gelijk als je de beste wil zijn moet je uit en thuis sterk zijn, maar als je thuis speelt ben je toch altijd meer in het voordeel vind je niet?

The_Edge

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 27 september 2007, 12:52:03 »

Effe een vraagje, wie heeft de laatste twee bekers gewonnen? Okee dan. Spelen ze eens een paar wedstrijden behoorlijk, meteen praatjes daar in 010. We zien ons in mei wel weer, als Ajax de finale speelt. Wie trouwens niet de finale speelt is p$v. Ze zijn uit de beker gegooid omdat da costa was opgesteld terwijl hij geschorst was.

Spades

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 27 september 2007, 13:03:09 »

De KNVB heeft PSV uit het bekertoernooi gezet. De Eindhovenaren speelden woensdagavond met Manuel da Costa in de defensie, die niet mee had mogen doen. \"Dit is niet goed te praten\", zegt algemeen directeur Jan Reker op de site van PSV.

De Portugese verdediger liep in het vorige seizoen in het bekertoernooi twee gele kaarten op, en was daarom geschorst voor de ontmoeting met Jong Heerenveen. PSV won dat duel in het Abe Lenstra Stadion met 0-3.

In een verklaring op de website laat de KNVB weten dat Jong Heerenveen nu doorgaat naar de volgende ronde.

Van Nistelrooy

Het is niet de eerste keer dat PSV een administratieve fout maakt met spelers. In 2001 vergat de club Ruud van Nistelrooy en Eric Addo in te schrijven voor de UEFA Cup.

Afgelopen seizoen ging de club opnieuw in de fout. Ronald Koeman had John de Jong in maart bij de selectie willen halen voor een duel in de Champions League, maar de middenvelder bleek niet op de lijst te staan met aangemelde spelers.

El Toro

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 27 september 2007, 13:13:40 »

mijn amateur clubje Be-Quick\'28 had bijna gewonnen van ADO-Denhaag helaas zijn ze uitgeschakeld door penaltys :(
[img align=left]http://i21.tinypic.com/21nfl1y.jpg[/img]

Nielos

• Senior
  • Music is life
    • Bekijk profiel
    • Nielos - Tracks & Mixes!
« Reactie #29 Gepost op: 27 september 2007, 13:23:24 »

Citaat

Spades schreef:
De KNVB heeft PSV uit het bekertoernooi gezet. De Eindhovenaren speelden woensdagavond met Manuel da Costa in de defensie, die niet mee had mogen doen. \"Dit is niet goed te praten\", zegt algemeen directeur Jan Reker op de site van PSV.

De Portugese verdediger liep in het vorige seizoen in het bekertoernooi twee gele kaarten op, en was daarom geschorst voor de ontmoeting met Jong Heerenveen. PSV won dat duel in het Abe Lenstra Stadion met 0-3.

In een verklaring op de website laat de KNVB weten dat Jong Heerenveen nu doorgaat naar de volgende ronde.

Van Nistelrooy

Het is niet de eerste keer dat PSV een administratieve fout maakt met spelers. In 2001 vergat de club Ruud van Nistelrooy en Eric Addo in te schrijven voor de UEFA Cup.

Afgelopen seizoen ging de club opnieuw in de fout. Ronald Koeman had John de Jong in maart bij de selectie willen halen voor een duel in de Champions League, maar de middenvelder bleek niet op de lijst te staan met aangemelde spelers.

Haha, lekker handig PSV. Daar hoeven we dus niet meer bang voor te zijn in de strijd om de beker  :lol:

TNF

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 27 september 2007, 15:08:41 »

We kunnen PSV wel uitlachen, maar het is onze landskampioen (helaas). Nu mag ik het ook een keer zeggen als Ajax-fan: HET IS EEN SCHANDE!:roll:

Jan Diederik

• WWEH Legend
  • Held
  • Ja, ik ben beter dan jij.
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 27 september 2007, 15:12:23 »

Heb ik iets gemist met PSV? Alles wat ik meegekregen heb is dat JONG HEERENVEEN EEN RONDE VERDER IS! WHOO!

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 27 september 2007, 15:13:13 »

Citaat

ZeikSnol schreef:
Heb ik iets gemist met PSV? Alles wat ik meegekregen heb is dat JONG HEERENVEEN EEN RONDE VERDER IS! WHOO!

Zoals ik al zei: HET IS EEN SCHANDE!:roll:

Jan Diederik

• WWEH Legend
  • Held
  • Ja, ik ben beter dan jij.
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 27 september 2007, 15:13:38 »

Shaaaddaaap!

Jeroen

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.nflholland.nl
« Reactie #34 Gepost op: 27 september 2007, 15:28:57 »

Ach het is de beker maar......dat ajax zich maar druk maakt om de beker.....worden wij gewoon weer kampioen :-D

[color=FF0000]Winaar F1 Poule 2007
Favoriete Staflid 2007
Aanrader van de week: Leona Lewis - Better In Time[/color]
[/b]

The_Edge

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 27 september 2007, 15:30:46 »

Gezocht: Administratief talent

Wij zijn per direct op zoek naar administratief talent. Niet voor ons, maar voor een amateurclubje uit de lichtstad. Daar hebben ze dringend behoefte aan iemand die de adminstratieve zaken op orde kan houden; spelers aanmelden bij de UEFA, zorgen dat schorsingen ook daadwerkelijk worden uitgezeten, dat soort dingen. Heb je interesse? Stuur dan een emailtje naar: carriere@psv.nl o.v.v. \"Ik kan het wel!\"

Gheghe, Amsterdamse humor :-p

Holandsky

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 27 september 2007, 15:34:00 »

Citaat

Jeroen87 schreef:
Ach het is de beker maar......

Typische reactie...

Als ze hem winnen lopen ze overal te roepen hoe goed ze zijn en nu dat ze de domste fout ooit hebben begaan telt de beker opeens voor niks.

Blomski

• Trade Count: (+1)
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 27 september 2007, 15:44:45 »

Tis eigenlijk raar dat ze daarvoor er uit geknikkerd worden. Boutahar krijg rood en is 3 wedstrijden in comp geschorst dan zou die da costa eerste wedstrijd van deze comp geschorst moesten zijn. of veranderen ze de regels elk jaar in zeist???

OZZY

• Volwaardig lid
  • Madman
    • Bekijk profiel
    • Mijn Hyves
« Reactie #38 Gepost op: 27 september 2007, 16:29:44 »

Citaat

The_Edge schreef:

Nounou .. Ik lig echt dubbel hier :roll:

Citaat

Blomski schreef:
of veranderen ze de regels elk jaar in zeist???

Het ligt er een beetje aan om welke club het gaat denk ik.

Credits to Black Ice

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 27 september 2007, 16:32:05 »

Citaat

OZZY schreef:
Citaat

The_Edge schreef:

Nounou .. Ik lig echt dubbel hier :roll:

Citaat

Blomski schreef:
of veranderen ze de regels elk jaar in zeist???

Het ligt er een beetje aan om welke club het gaat denk ik.

O ja, PSV word natuurlijk altijd benadeeld...

Die lompe boeren hadden gewoon beter moeten opletten.

The_Edge

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 27 september 2007, 16:54:11 »

Hij had vorig jaar in het bekertoernooi tegen de Eagles volgens mij een tweede gele prent opgelopen in het toernooi en stond ie de eerste bekerwedstrijd van dit seizoen ernaast. Dus die schorsing kwam vanuit het bekertoernooi van vorig jaar. Heeft dus geen reet met benadelen te maken, ze zijn gewoon uitzonderlijk intelligent geweest daar in de filupsstal.

Brock Lesnar

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 27 september 2007, 17:00:35 »

Citaat

Spades schreef:

Van Nistelrooy

:lol:

Hoe fucking dom kan je nou zijn?
Ben je een topclub of wat?
[img align=left]http://i56.photobucket.com/albums/g197/sqotyer/hulkiesigje.jpg[/img]

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
  • De man uit jouw doktersroman
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 27 september 2007, 17:26:19 »

Citaat

Jeroen87 schreef:
Ach het is de beker maar......dat ajax zich maar druk maakt om de beker.....worden wij gewoon weer kampioen :-D

En als ze die niet winnen is dat \"maar het kampioenschap\" en zullen ze \"wel even de CL winnen\" toch?

Blomski

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 27 september 2007, 18:09:54 »

Ik snap dat Da Costa die gele kaarten in het vorig beker toernooi heeft gekregen maar als je nu naar boutahar kijkt die kreeg dinsdag rood in het beker toernooi die is voor 3 wedstrijden geschorst in de Nederlandse competitie waarvan 1 voorwaardelijk, vind je het dan niet een beetje krom dat een Da costa 1 wedstrijd in beker moest toekijken achteraf en een boutahar 3 wedstrijden in de nl competitie.

Begrijp me niet verkeerd ben een Feyenoord supporter en vind het prachtig dat nu ook een club als PSV aangepakt word   ;-) maar met alle respect voor een jong heereveen maar ik zie liever ajax - psv of feyenoord - psv dan jong heereveen tegen de genoemde clubs en laten we niet vergeten het gaat om een ticket europa en als we toch de punten moeten pakken om onze 2de CL voorronde plek veilig moeten houden heeft een psv in europa meer kans van slagen dan een jong heereveen.

kortom of boutahar 3 wedstrijden beker vanaf tribune toekijken of psv 3 punten in competitie mindering brengen en wel door in beker

wat denken jullie?

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+4)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 27 september 2007, 18:30:25 »

Hoe hij ook aan die schorsing is gekomen maakt niet eens uit, feit was dat hij geschorst was. En dat een topclub als PSV hem dan gewoon opstelt is echt te dom voor woorden. Ongelooflijk dat ze zo\'n blunder kunnen  maken. En zonde voor het bekertoernooi natuurlijk.

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 27 september 2007, 18:31:30 »

Ik weet niet precies waarom ze onderscheid maken, maar het is wel gewoon terecht. Een geschorste speler opstellen is gewoon dom. \"Helaas\" doen ze wel vaker nogal dommige dingen in Eindhoven, zoals ook het genoemde voorval met van Nistelrooij.

Misschien is d\'r gewoon een verschil tussen de beker van vorig seizoen en die van nu.

ECW_fan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 27 september 2007, 18:58:12 »

Ik las het net van PSV, lachen man. :-D

Credits: Gringo

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #47 Gepost op: 27 september 2007, 19:43:18 »

Het zoveelste voorbeeld van een anti-PSV beleid bij de KNVB.
Kesler moet oprotten.

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 27 september 2007, 19:44:13 »

Citaat

King_Kurt schreef:
Het zoveelste voorbeeld van een anti-PSV beleid bij de KNVB.
Kesler moet oprotten.

Want zij hebben PSV gedwongen om een domme fout te maken door een geschorste speler op te stellen.

Jeroen

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.nflholland.nl
« Reactie #49 Gepost op: 27 september 2007, 19:44:41 »

Zal hier wel weer kritiek op krijgen.........maar als dit ajax was overkomen, zou er wel weer met de regels gestoeid worden om ze wel in het tournooi te houden.

[color=FF0000]Winaar F1 Poule 2007
Favoriete Staflid 2007
Aanrader van de week: Leona Lewis - Better In Time[/color]
[/b]
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 81

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!