Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 20
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 7
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
juni 2013
zo ma di wo do vr za
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 [19] 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2732
  • stats Totaal aantal berichten: 617056
  • stats Totaal aantal topics: 22806
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22

Auteur Topic: Welk boek ben JIJ aan het lezen?  (gelezen 19769 keer)

lamme-hond

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg
    • Bekijk profiel
« Reactie #425 Gepost op: 15 april 2012, 01:13:28 »

Deel 3 van The Hunger Games: MockingJay. Echt net begonnen, maar ik gok dat het niet heel lang duurt voordat het uit is. Deel 1 heb ik al zon jaar geleden gelezen, maar daarna kwam er niets meer van deel 2 en 3. Deel 2, Catching Fire (Geen idee waar Lamme On Fire vandaan haalt...), was ook in een dag uit en beviel erg goed. Nu maar hopen dat deel 3 een waardig einde is van de serie :)!

Dat weet ik ook niet zo goed waar ik dat On Fire vandaan haalde... Anyways, heb het laatste boek net uit en behalve het feit dat boek 2 en 3 beter van titel hadden kunnen wisselen, ben ik ook wel een beetje teleurgesteld in het einde en ook wel verloop van met name de derde en laatste act. Ik ga hier zeggen waarom dus niet lezen als je nog niet zover bent...
Spoiler (toon/verberg)

Maar goed, al met al geeft het de films, die er ongetwijfeld gaan komen, wel de nodige ruimte dingetjes net iets anders te doen. Sowieso wel benieuwd naar de tweede film want dat vond ik ook het vetste boek met de introductie van veel vette personages. Met name op Finnick, Beetee, Chaff en favoriet Johanna kunnen ze redelijk losgaan wat mij betreft.
Anyways, wel leuke boeken die me toch wel gematigd enthousiast hebben gemaakt om wat meer luchtige fantasy te lezen. Denk dat ik I am number Four eens ga opzoeken, vond ik ook een leuk gegeven. Iemand bekend met deze boeken die ze evt kan aan of afraden?
« Laatst bewerkt op: 15 april 2012, 13:24:55 door lamme-hond »

Opdivic

• Trade Count: (+9)
  • Held
  • I gotta have more COWBELL!
    • Bekijk profiel
« Reactie #426 Gepost op: 15 april 2012, 08:03:11 »

Undisputed van Chris Jericho. In het vliegtuig tot blz 100 gekomen, nog 400 te gaan :)

lamme-hond

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #427 Gepost op: 19 mei 2012, 14:04:49 »

Naar aanleiding van de briljante serie Game of Thrones maar aan de Lied van IJs en Vuur -serie begonnen. Het eerste boek een week of wat geleden uit en het is verdomme nog vetter dan de serie. (al moet ik zeggen dat het knap is hoe compleet en getrouw het allemaal verfilmd is, echt indrukwekkend) Meer personages maar op een of andere manier hou ik ze hier iets makkelijker uit elkaar. Daarnaast is de opbouw en de verdeling van de hoofdstukken echt sterk gedaan.

Nu bezig met het tweede boek en omdat dit nu allemaal echt nog nieuw is (heb nog niks van het 2de seizoen gezien) is dat allemaal nog beter dan het eerste boek. Goede verhaalijnen rondom de personages. Tyrion ga ik steeds sympathieker vinden, Dany steeds minder en Arya blijft mn favoriet. Al moet ik zeggen dat Shagga, zoon van Dolf, en Timet, zoon van Timet, wel scene-stelers zijn. Ben ik trouwens de enige die denkt dat Jon Snow niet de bastaard is van Ned?

Renaissance

• Trade Count: (0)
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #428 Gepost op: 19 mei 2012, 14:08:09 »

Naar aanleiding van de briljante serie Game of Thrones maar aan de Lied van IJs en Vuur -serie begonnen. Het eerste boek een week of wat geleden uit en het is verdomme nog vetter dan de serie. (al moet ik zeggen dat het knap is hoe compleet en getrouw het allemaal verfilmd is, echt indrukwekkend) Meer personages maar op een of andere manier hou ik ze hier iets makkelijker uit elkaar. Daarnaast is de opbouw en de verdeling van de hoofdstukken echt sterk gedaan.

Nu bezig met het tweede boek en omdat dit nu allemaal echt nog nieuw is (heb nog niks van het 2de seizoen gezien) is dat allemaal nog beter dan het eerste boek. Goede verhaalijnen rondom de personages. Tyrion ga ik steeds sympathieker vinden, Dany steeds minder en Arya blijft mn favoriet. Al moet ik zeggen dat Shagga, zoon van Dolf, en Timet, zoon van Timet, wel scene-stelers zijn. Ben ik trouwens de enige die denkt dat Jon Snow niet de bastaard is van Ned?

Over Jon Snow zijn hele theorien en het is onder de fans een van de grootste vraagstukken uit de hele serie. Dus je bent zeker niet de enige.

lamme-hond

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #429 Gepost op: 19 mei 2012, 14:55:50 »

Nee idd, kom er net achter. Was een beetje op verschillende forums aan het rondkoekeloeren. Moet zeggen dat ik de theorie
Spoiler (toon/verberg)
wel heel aannemelijk vind. Overigens, gevaarlijke shit, die forums. Er wordt me daar een partij met spoilers rondgestrooid. Allemaal lui die de boeken al hebben gelezen en dat maar wat graag laten weten.

DeV

• Development
  • Held
  • Dus...
    • Bekijk profiel
    • Dvolution
« Reactie #430 Gepost op: 13 juni 2012, 15:39:45 »

Ook ik heb de Hunger Games boeken maar eens gelezen, vakantie, dan heb je alle tijd om op het strand ermee bezig te zijn. Ik moet zeggen dat ik mezelf nog heb moeten inhouden om er niet te vlot doorheen te raggen, zodat ik nog wat over had. De eerste verfilming vind ik vrij trouw aan het boek, natuurlijk er zijn wat dingen weggelaten, maar over het algemeen niet heel wereldschokkende zaken. Verder kan ik de mening van lamme eigenlijk wel delen, het gaat een beetje uit als een nachtkaars in boek 3, deel 3.

Spoiler (toon/verberg)

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #431 Gepost op: 13 juni 2012, 15:46:59 »

OCH JA! Hunger Games! Ik heb hem in één dag uitgelezen. De eerste in ieder geval. Althans... als die met

Spoiler (toon/verberg)

Boek 1 is? Wel in t Engels want anders is t gay. Films nog niet gezien overigens.

Antonio

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #432 Gepost op: 13 juni 2012, 18:38:02 »

Ga voor de verandering maar weer eens aan de reeks boeken van King beginnen: Carrie staat als eerste op het menu.

lamme-hond

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #433 Gepost op: 13 juni 2012, 22:28:52 »

Ook ik heb de Hunger Games boeken maar eens gelezen, vakantie, dan heb je alle tijd om op het strand ermee bezig te zijn. Ik moet zeggen dat ik mezelf nog heb moeten inhouden om er niet te vlot doorheen te raggen, zodat ik nog wat over had. De eerste verfilming vind ik vrij trouw aan het boek, natuurlijk er zijn wat dingen weggelaten, maar over het algemeen niet heel wereldschokkende zaken. Verder kan ik de mening van lamme eigenlijk wel delen, het gaat een beetje uit als een nachtkaars in boek 3, deel 3.

Spoiler (toon/verberg)

Yep ben het hartgrondig met je eens betreffende derde boek, deel 3.

Spoiler (toon/verberg)
Ik hoop dat ze boek twee goed trouw blijven, vond ik het vetste boek en de eerste film liet zien dat ze dat sowieso wel kunnen maar in de derde film mogen ze zich van mij wel het een en ander permiteren...

@ Fili, das de eerste idd.
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2012, 22:33:10 door lamme-hond »

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+1)
  • Held
  • De man uit jouw doktersroman
    • Bekijk profiel
« Reactie #434 Gepost op: 14 juli 2012, 17:56:36 »

Les Miserables.

Geleend van een huisgenoot. Vanavond ga ik er aan beginnen. Ben toch wel benieuwd naar het boek.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #435 Gepost op: 14 juli 2012, 18:22:05 »

Charlotte Street van Danny Wallace. Lekkere weglezer.

lamme-hond

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #436 Gepost op: 14 juli 2012, 18:23:19 »

Ben ondertussen goed op weg met de Lied van ijs en vuur reeks. (game of thrones dus) Heb het tweede boek uit en ben nu ruim halverwege het derde. Is in nederland in twee delen uitgegeven en heet eerste deel heb ik uit. Man, het steeds vetter allemaal. Ik hoop dat de serie dit allemaal een beetje vet in beeld weet te brengen, want godsamme wat een enorme sloot aan karakters komt er eigenlijk voorbij. Kleine favorietjes van me als Shagga is weer verdwenen maar daar komt de Brotherhood without banners weer voor terug met gasten als Liem en Angui die er niet voor onderdoen. De verhaallijnen van met name Arya en Tyrion blijven uiterst sterk maar ook Dany, Jon en Sansa blijven boeien. Robb is een heerser en Stannis ook, wat me een beetje doet vrezen voor hun lot. Verder is de zet om Jaime aan Brienne te linken echt goud. Grootste baas is echter Clegane, de Jachthond. Ook in de serie iemand die steeds interessanter wordt.

Maar goed, vette serie boeken en ik ben nog niet eens op de helft. Ik ga hier nog heel lang plezier aan beleven.

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+4)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #437 Gepost op: 15 juli 2012, 13:56:33 »

Ben ondertussen goed op weg met de Lied van ijs en vuur reeks. (game of thrones dus) Heb het tweede boek uit en ben nu ruim halverwege het derde. Is in nederland in twee delen uitgegeven en heet eerste deel heb ik uit. Man, het steeds vetter allemaal. Ik hoop dat de serie dit allemaal een beetje vet in beeld weet te brengen, want godsamme wat een enorme sloot aan karakters komt er eigenlijk voorbij. Kleine favorietjes van me als Shagga is weer verdwenen maar daar komt de Brotherhood without banners weer voor terug met gasten als Liem en Angui die er niet voor onderdoen. De verhaallijnen van met name Arya en Tyrion blijven uiterst sterk maar ook Dany, Jon en Sansa blijven boeien. Robb is een heerser en Stannis ook, wat me een beetje doet vrezen voor hun lot. Verder is de zet om Jaime aan Brienne te linken echt goud. Grootste baas is echter Clegane, de Jachthond. Ook in de serie iemand die steeds interessanter wordt.

Maar goed, vette serie boeken en ik ben nog niet eens op de helft. Ik ga hier nog heel lang plezier aan beleven.

Ik ben begonnen met het eerste deel, alleen dan de Engelstalige boeken. Door mijn werk ben ik zo gewend aan Engels lezen, dat ik dat tegenwoordig fijner vind dan Nederlands. :P Hoe dan ook, tot nu toe volgt de serie nog heel nauw het boek. Ik ga hier denk ik heel snel doorheen werken! ;D

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

The-Yard

• Trade Count: (+19)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #438 Gepost op: 15 juli 2012, 17:26:30 »

Eens in de tig jaar lezen we eens wat end e afgelopen aankopen waren, Hans Kraay, Mick Foley en Bobby the Brain Heenan....

Hans Kraay was leuk, Foley wil nog niet echt lukken....dus ben ik overgstapt naar Bobby en dat is wel weer leuk lezen... :P

credits to Damjan

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #439 Gepost op: 15 juli 2012, 18:41:56 »

Ik lees de Hunger Games (in t Engels) en momenteel met "Uur van de waarheid" van Tom Clancy bezig.

JeffHardyFan

• Nieuweling
  • *
  • Live the Moment
    • Bekijk profiel
« Reactie #440 Gepost op: 15 juli 2012, 19:21:19 »

Splinter cell van Tom Clancy.
Ik speelde het spel een paar jaar geleden.
En was benieuwd naar het boek.
Daar ben ik nu net in begonnen

Credits to: ECWChamp

El Pollo Loco

• Nieuweling
  • *
  • Not everything is right
    • Bekijk profiel
« Reactie #441 Gepost op: 15 juli 2012, 19:25:24 »

Arendoog.
Echt een heel leuk boek.
Heb het bijna in een avond uitgelezen.

Credits to ECWChamp

Remco

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.hookers.nl
« Reactie #442 Gepost op: 15 juli 2012, 19:49:42 »

Sinds een week het tweede boek van Chris Jericho, Undisputed: How to Become the World Champion in 1,372 Easy Steps", hij is zelfs nog leuker als het eerste en beter nog ern gaat een derde boek komen!

En daarna ligt het boek van Brock lesnar Deatclutch klaar

Amber

• Nieuweling
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #443 Gepost op: 16 juli 2012, 00:56:01 »

ik leez nu rumble road

El Pollo Loco

• Nieuweling
  • *
  • Not everything is right
    • Bekijk profiel
« Reactie #444 Gepost op: 27 juli 2012, 17:07:23 »

voor de vakantie.
Het leven van een loser deel 5

Credits to ECWChamp

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #445 Gepost op: 27 juli 2012, 17:23:11 »

Heb me vrij snel door Uur v/d Waarheid van Tom Clancy heen gewerkt en ook alle Hunger Games boeken gelezen. Ik vind wel dat de originele (Engelse) boeken beter zijn dan de vertalingen. Maar dat kan ook komen omdat ik deel 1 en 2 in het Engels heb gelezen en daardoor de andere 'termen' en zo in het Nederlandse derde deel eerst moest wennen.

Denk er over om nu te beginnen in "Kronieken van de onderwereld" maar de eerste paar bladzijden spraken me niet zo aan. Iemand die de boeken kent?

Antonio

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #446 Gepost op: 27 juli 2012, 17:46:34 »

Net Salem's Lot uitgelezen en nu begonnen aan The Shining.

lamme-hond

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #447 Gepost op: 27 juli 2012, 19:21:14 »

2de deel van Een storm van zwaarden  uit en HOLY SHIT!
Wat daar allemaal gebeurt is echt niet meer normaal verdomme. Niks als grootse brute momenten
Spoiler (toon/verberg)

Meer nog dan de vorige delen smaakte dit echt naar meer. Enorm benieuwd hoe ze dit allemaal in beeld gaan brengen. Favo karakters nu zijn bijna niet meer te tellen want de main characters hebben allemaal een interessante verhaallijn maar vooruit dan, een paar kleine favorietjes: Sterke Belwas, Tormund reuzendoder, de Grootjon, Jaime, Tyrion en Arya. Die laatste heeft het grootste mark-out moment in het boek
Spoiler (toon/verberg)
Man, daar ging ik wel redelijk uit mijn dak. Wat een absoluut briljant geschreven boek. Ben direct ook aan A feast for crows begonnen. Kijken wat die doet.

Remco

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.hookers.nl
« Reactie #448 Gepost op: 28 juli 2012, 06:13:34 »

Deathclutch van Brock lesnar.

Ben nog in het WWE gedeelte,maar hij loopt alleen maar te zeiken dat ie niet naar zijn zin heeft en alleen maar main event matches wil krijgen omdat dat het meeste geld oplevert.En geld was ook de reden waarom die eigenlijk bij WWE bleef.

Kan niet wachten op het UFC gedeelte...Ga nu richting de Goldbergvs Lesnar topper...

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+4)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #449 Gepost op: 28 juli 2012, 11:59:58 »

2de deel van Een storm van zwaarden  uit en HOLY SHIT!
Wat daar allemaal gebeurt is echt niet meer normaal verdomme. Niks als grootse brute momenten
Spoiler (toon/verberg)

Meer nog dan de vorige delen smaakte dit echt naar meer. Enorm benieuwd hoe ze dit allemaal in beeld gaan brengen. Favo karakters nu zijn bijna niet meer te tellen want de main characters hebben allemaal een interessante verhaallijn maar vooruit dan, een paar kleine favorietjes: Sterke Belwas, Tormund reuzendoder, de Grootjon, Jaime, Tyrion en Arya. Die laatste heeft het grootste mark-out moment in het boek
Spoiler (toon/verberg)
Man, daar ging ik wel redelijk uit mijn dak. Wat een absoluut briljant geschreven boek. Ben direct ook aan A feast for crows begonnen. Kijken wat die doet.

Ik ga je spoilers echt niet lezen, want ik ben nu zelf ongeveer op pagina 200 van het tweede boek. Ik laat me dus nog even verrassen. Maar het motiveert wel om verder telezen als ik jouw enthousiaste reacties zo lees! ;D

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012
Pagina's: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!