Off-Topic > Artwork

SIG REQUESTS: Alle signature requests hier posten

(1/130) > >>

BGA:
Het oude topic is kennelijk verneukt, dus vandaar een nieuwe.

Het concept is bekend. Als je een sig aan wilt vragen post je dat hier. Het topic is niet bedoeld om sigs aan te bieden, niet om sigs te laten raten en niet om te discussiėren over je eigen sig of die van iemand anders.

Je post een request en wacht vriendelijk tot er iemand op je verzoek reageert en dus een sig voor je maakt. De maker mag de sig in dit topic posten. De \"requester\" mag natuurlijk opmerkingen geven als hij iets aangepast wil hebben, maar mensen die er verder niks mee te maken hebben hoeven zich niet bezig te houden met andermans sigs. Als de maker dat wil moet \'ie maar een apart topic maken (of een groot topic met al z\'n werkjes) om het te laten raten.

Dank u voor de medewerking.

Mr. Itt:
Zal ik gelijk de eerste request plaatsen..

ik zou graag een Michael Jackson sig willen hebben..
ben zelf bezig geweest, maar kan er niet echt uitkomen.

Sig heeft niet veel eisen. Een mooie still van Michael en een beetje somber sig ( hij is tenslotte niet meer onder ons ).  

Ook zou ik graag de jaartallen 1958-2009  erop willen hebben.

geen R.I.P. erbij, mits je mij kunt overtuigen dat je het mooi in de sig heb verwerkt.

bedankt alvast.!

The-Yard:
Jup ik heb ook een verzoek....

Zoals jullie zien heb ik een een live on wwe sig heb waar ik te zien ben bij Raw en WM24......niet veel gekken krijgen het voor elkaar om 2x te gaan en 2x met zijn smurf live in beeld te komen.

Mocht iemand de tijd hebben om een nieuwe sig te maken voor me met mij bij wm24, wm25, raw orlando en raw Londen in beeld.....zou ik dat helemaal top vinden.

Moeilijke request ik weet het.....maar ik hoor het wel.

Greetzz, Yard

DeV:

--- Citaat ---
The-Yard schreef:
Jup ik heb ook een verzoek....

Zoals jullie zien heb ik een een live on wwe sig heb waar ik te zien ben bij Raw en WM24......niet veel gekken krijgen het voor elkaar om 2x te gaan en 2x met zijn smurf live in beeld te komen.

Mocht iemand de tijd hebben om een nieuwe sig te maken voor me met mij bij wm24, wm25, raw orlando en raw Londen in beeld.....zou ik dat helemaal top vinden.

Moeilijke request ik weet het.....maar ik hoor het wel.

Greetzz, Yard
--- Einde van citaat ---

Als je me pics aanlevert doe ik de rest ;-)

CodY2J:
Ik wil graag een Rated R Sig...  met ook edge erop de rest mag de maker bepalen, Alvast bedankt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie