Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 17
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 9
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
[26] 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2721
  • stats Totaal aantal berichten: 615172
  • stats Totaal aantal topics: 22771
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34

Auteur Topic: WWEH Revolution Roleplaytopic  (gelezen 37096 keer)

NOVE

• Trade Count: (0)
  • Senior
  • Geslacht: Man
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #725 Gepost op: 19 juli 2012, 17:37:23 »

Wederom vanaf m'n mobiel, dus geen foto's...

Jan de Hoop: Goedemorgen dames en heren, welkom bij het RTL nieuws, met onder andere: ‘Kaartverkoop Olympische Spelen uitermate teleurstellend’, ‘Wednesday Night Skate weer begonnen in Rotterdam’ en ‘Ontwerp iPad bestond al in 2003’. Maar we beginnen met een verhaal dat Nederland al enige tijd in zijn grip heeft. Het racistische bewind binnen de professionele worstelorganisatie World Wrestling Entertainment Holland begint ernstigere vormen aan te nemen. Na een beschuldiging van 1 van de worstelaars van WWEH, Nourad Alderia, richting de manager van de organisatie, Robert Mayhem, over dat laatstgenoemde een discriminerend beleid zou voeren binnen de organisatie, is er een flinke rel ontstaan binnen de vereniging. Beschuldigingen vliegen heen en weer en vorige week maandag heeft Mayhem, om Alderia op zijn plek te zetten, de worstelaar in een handicap wedstrijd geplaatst tegen 2 andere worstelaars, welke overigens erg overtuigend werd gewonnen door Alderia, binnen de WWEH ook wel bekend als Algerino. Wat nu volgt is een kort interview met de heer Alderia.

Interviewer: ‘Meneer Alderia, wat zijn uw gedachten nadat de heer Mayhem u in de handicap wedstrijd van 2 juli heeft laten vechten?’

Algerino: ‘Ik voel me er vrij goed over eigenlijk. Niet alleen heb ik mijn 2 tegenstanders met het grootste gemak verslagen, maar Robert heeft eens te meer aangetoond diep vanbinnen toch echt een racist te zijn. Puur en alleen omdat ik voor mezelf opkom, moet ik tegen 2 man vechten in een match. Maar ik denk dat Robert ook begint in te zien dat hij zijn ware ik iets teveel naar buiten brengt, aangezien hij me out of the blue opeens in de Money in the Bank wedstrijd op Wrestlemania heeft gegooid. Wanneer ik die win, kan ik op elk moment naar eigen keuze, een titelwedstrijd krijgen. Waarom zou hij dat opeens doen? Nou, ik weet het wel. Niet omdat hij het me gunt of hij me graag als champ wilt zien, maar omdat het hem nu al te heet onder de voeten wordt. Robert merkt dat de media al afkeurend over hem praat, wat overigens terecht is. Robert weet dat als hij zo doorgaat zoals vorige week maandag, dat hij zijn baan op den duur zal verliezen door druk van buitenaf. Dus de enige reden waarom ik in die Money in the Bank wedstrijd sta, is omdat Robert z’n eigen hachje wilt redden. Nog een reden waarom hij niet capabel is om dit bedrijf te leiden, hij laat zijn persoonlijke situatie veel te veel meespelen bij het doen van zijn werk. Als ik m’n mond dicht had gehouden, had ik nu waarschijnlijk helemaal niet meer in de WWEH gezeten, dan was ik allang op straat gegooid door meneer Mayhem.

Interviewer: ‘Bedankt voor uw woorden meneer Alderia en alvast veel succes op Wrestlemania.’

Voordat de interviewer weg is, merkt hij dat Algerino nog iets te zeggen heeft. De Algerijn kijkt hem nu echter niet meer aan, maar kijkt diep in de camera.

Algerino: ‘Wacht even, voordat je gaat. Robert, ik hoop dat je je beseft dat wanneer ik win op Wrestlemania en ik daarna mijn koffer incash en kampioen wordt, ik er alles aan zal doen dat jij zo snel mogelijk verdwijnt uit de WWEH. Wanneer ik het gezicht van WWEH ben, dan pas begint het echt leuk te worden. Want nu kan je me nog zogenaamd afdoen als een nietszeggend lulletje, maar dan niet meer. Geniet nog maar even van je tijd als GM, zo lang zal die namelijk niet meer duren..’

De RTL nieuwsuitzending gaat na het interview verder met de andere hoofdpunten uit het nieuws, maar WWEH TV gaat langzaam op zwart.

Credits to Solshard

Ebbe

• Trade Count: (+1)
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #726 Gepost op: 23 juli 2012, 23:50:00 »

Het is avond als het WWEH kanaal opeens tijdens de reclame verspringt naar een inmiddels bekend gebied. Het bos met de grot waar 1 van de kanshebbers op het winnen van de WWEH Revolution Heavyweight Championship verblijft namelijk, de "Norske Kannibaler" Simen Nostfalla. De camera komt dichterbij en het geluid van knisperend hout van het vuur dat aangestoken is word duidelijker als ook het licht dat van het kampvuur afkomt. Dan staat de cameraman oog in oog met de man die op dit moment in topconditie schijnt te zijn. Simen kijkt hem aan en begint direct te glimlachen... het is namelijk een oude bekende.

Simen Nostfalla: Bij de toorn van Loki, Eric.. dat is een tijd geleden zeg. Hoe was je vakantie? Heb je een beetje genoten van je reis samen met de vrouw en de kinderen? Hier, neem een biertje en vertel eerst maar eens even wat jij allemaal gedaan hebt.

Het is Eric, de cameraman die maandenlang als enige bevoegd was om The Warriors Of Asgard te interviewen en te filmen. Ook was hij de enige cameraman die mee mocht naar de zoektocht van de vrouwen en kinderen van Simen en Ivar. En hij was als enige bij het grootse feest in de Noorse Bierhal toen alles afgerond was. In die tijd heeft Eric een hechte vriendschap opgebouwd met Simen Nostfalla en zijn mentor Ivar Erlandsson die in Kvaløya achter is gebleven om de taak van dorpsoudste over te nemen van Simen Nostfalla. En nu is Eric dus terug na een lange en verdiende reis met vrouw en kinderen om alle gebeurtenissen te verwerken...

Eric de cameraman: Hahaha, gaan we het nou opeens omgekeerd doen? Ik dacht dat ik jou moest interviewen dude... en daar ko..

Eric krijgt de kans niet om zijn zin af te maken, Simen pakt met een grijns de camera af van Eric en opeens in Eric in beeld. Hij gaat nu dus echt geïnterviewd worden door Simen.

Simen Nostfalla: Goed Eric, hoe zijn alle gebeurtenissen op jou aangekomen? Hoe vond je het in het begin gaan? En wat voor gevoel had je op het eind toen alles eindelijk afgelopen was?

Eric de cameraman: Euh, hier overval je me toch nog best mee eigenlijks maar ik kan jou natuurlijk ook niet weigeren uiteraard. Ik zou ook niet durven ook al betwijfel ik dat je me nu nog wat aan zou doen in vergelijking met een jaar geleden toen het gedonder allemaal begon. Ik moet toegeven dat ik in het begin best wel doodsangsten heb overwonnen door te blijven staan terwijl jij wild om je heen sloeg en alles en iedereen greep. Ik voelde op het 1 of andere manier aan dat dit de manier was om tot je door te dringen dat ik het goed bedoelde en dat ik je verhaal met de rest van de wereld wou delen in de hoop dat je je vrouw en kinderen kon vinden. Naarmate het dichterbij kwam kreeg ik meer en meer respect voor jou en Ivar. De gedrevenheid en de liefde die jullie uitstraalden om alles tot een goed einde te brengen voelde ik steeds meer dichter bij me komen en dan spreek ik niet alleen voor mezelf maar volgens mij voor de gehele WWEH Universe. Iedereen zat aan de buis gekluisterd toen het eindelijk onthuld werd wie de dader was en ook met het terughalen van Agnette, Inga en de kinderen. Om het daarna zeer feestelijk en laat af te sluiten in de bierhal van Kvaløya. Ik ben er trots op dat ik er bij mocht zijn en dat ik er deel van uit mocht maken.

Simen luistert het allemaal met een glimlach aan en vraagt daarna Eric nog eventjes van hoe zijn vakantie was en waar hij naar toe is geweest.

Eric de cameraman: Hahaha, prima. We zijn met de hele familie naar Disneyland Parijs geweest mede dankzij je dorpsgenoten. Daarom vroeg je het zeker ook? Nee, we hebben echt genoten van de vakantie en met name de kinderen. Die zijn op dit moment hardstikke trots dat ik hun vader ben. Echt, namens de hele familie dank je wel dude. Maar kunnen we het nu alsjeblieft over jou hebben? Ik heb niet voor niks liever de camera in de handen. Ik word altijd verlegen van het feit dat ik zomaar in beeld ben.

Simen Nostfalla: Nou okay dan maar, hehehe mooi dat jullie hebben genoten van de vakantie en ik ben vooral blij dat je er trots op bent om deel uit te mogen maken van een jaar aan strubbelingen en dergelijke. Jij bent de enige cameraman die zich staande heeft gehouden en niet zijn broek heeft volgezeken of gescheten waarvoor mijn complimenten. Maar laten we nu niet afdwalen en nu eindelijk eens beginnen aan waar je eigenlijks voor kwam.

Simen geeft de camera terug aan Eric en dan beginnen ze eindelijk aan de interview waar Eric eigenlijks voor kwam.

Eric de cameraman: Ah ja, uiteraard. Ik wou eigenlijks wat anders vragen om mee te beginnen maar ik zie nu je voeten? Je loopt op dit moment rond met verband rond je voeten, wat is er gebeurd?

Simen Nostfalla: Ach ja, het verband rond mn voeten is ook direct de verklaring waarom het zo stil was na mijn match op de laatste Revolution. Ik heb namelijk meegelopen met de Nijmeegse 4daagse om mijn uithoudingsvermogen te testen. Ik heb het gehaald maar mijn voeten zijn toch enigszins wat gehavend uit de 4daagse gekomen. 50km per dag is best zwaar als je het niet gewend bent maar ik heb toch de eindstreep gehaald en met trots kan ik zeggen dat ik een behoorlijke uithoudingsvermogen heb. Ze zitten nu nog in het verband maar ze helen per dag steeds meer en meer dus ik ben makkelijk op tijd uit de lappenmand als Wrestlemania is.

Eric de cameraman: Over Wrestlemania gesproken... Ik had het zelf totaal niet verwacht maar je keek toch best wel verbouwereerd toen Mayhem het nieuws bracht. Vanwaar de verbaasde blik op je gezicht?

Simen Nostfalla: Ach ja, Mayhem... die man moet eens weten wanneer hij moet opletten en wanneer hij zijn muil moet houden als iemand het liever zelf wil brengen. Vlak na de vorige Revolution verscheen er van mij backstage een filmpje waarbij ik aan de telefoon was met Ivar Erlandsson. Daarbij vertelde ik hem en dus ook de gehele WWEH Universe dat ik het nieuws zou gaan brengen wat mijn plannen waren voor Wrestlemania. Maar uiteraard was daar het grote narcistische ego van Robert Mayhem die het niet kon laten om op het eind toch nog weer de aandacht naar zich toe te trekken door de match voor Wrestlemania te verkondigen. Ik snap ook wel waarom hij en Tiralan steeds botsen. Zet 2 grote egoïsten bij elkaar en je hebt een kippenhok waar zelfs 20 vrouwen van een theeclub niet tegenop kunnen. Maar goed, dat maakt het nieuws uiteraard niet minder. Ik sta op Wrestlemania tegenover Tiralan en Cletus Jackson. En ik zal dan bewijzen dat ik geen beginneling meer ben, ik zal bewijzen dat ik het waard ben om een champion te zijn en ik zal bewijzen dat ik op dezelfde hoogte sta als mijn mentor Ivar Erlandsson. Daar komt bij, het word eens tijd voor nieuw vlees dat de championship gaat vertegenwoordigen.

Eric de cameraman: En ik ben er ook van overtuigd dat jij het gaat worden Simen en daar wil ik best nog een biertje op proosten als je het goed vind. Maar eventjes over je tegenstanders, waarom denk je dat jij de champ moet worden?

Simen schraapt een keer zijn keel, roggelt een groene klodder slijm richting het vuur, neemt een slok bier en steekt dan verder van wal.

Simen Nostfalla: Hoe is over mn tegenstanders denk? Nou, laten we beginnen bij de kampioen zelf. Van Cletus Jackson hoor je heel soms wat en is het eigenlijks niet waard om de champ te zijn. Daar komt bij, het is een amerikaanse bocht drinkende hillbilly die ook nog racistische overtuigingen heeft. Dat is nou niet echt een goeie vertegenwoordiger neem ik aan. Om dan direct maar even door te gaan naar de andere contender, het onderkruipsel dat Tiralan heet. Die man heeft genoeg championships gehad, kan nog niet eens winnen van een graftak in een ijzeren hondenhok, heeft een groot ego en heeft een keiharde les nodig in onderdanigheid dat er mensen zijn die sterker, beter en geweldiger zijn dan hemzelf. En ik kan je verzekeren, hij weet het zelf nog niet maar dat zijn er veel meer dan hij denkt.

Eric de cameraman: Pfoei, dat zijn overduidelijke woorden die de heren vast en zeker zullen oppikken. Maar ik ben het wel met je eens dude. Het word tijd voor een compleet nieuwe champion die het nog niet is geweest. Meer vragen heb ik ook eigenlijks niet want je hebt uit jezelf al mijn vragen al beantwoord. Simen, dank je wel voor de interview ik spreek je gauw weer.

Eric staat op, geeft Simen een stevige handdruk die het beantwoord met een schouderklop op de schouder van Eric. Rustig loopt de cameraman weer richting zijn auto terwijl hij op de achtergrond Simen nog hoort schreeuwen dat hij hoe dan ook uitgenodigd is op het grote feest als hij de nieuwe champion word. Dan word het beeld zwart en verschijnt er het alom bekende logo van Revolution...

Kareth

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #727 Gepost op: 24 juli 2012, 09:42:17 »

De camera gaat aan en we zien meteen iemand in beeld staan. Het is de Canadian Cannonball, Kareth.

Kareth: Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om mijn Tag Team Partner aan te spreken. Waarom, zullen jullie je wel afvragen. Want ik kan hem gewoon persoonlijk aanspreken gezien wij een tag team zijn. Ja, dat is helemaal correct. Maar de reden van deze manier is omdat ik wat goed te maken heb. Ik heb mijn hulp aangeboden maar ik ben hem niet echt tot hulp gekomen de afgelopen tijd. Ik heb hem zelfs 2x uit een match gehaald tegen UndertakerRoy. Ik weet hoe graag hij zichzelf wil bewijzen maar ik heb hem niet genoeg geholpen daarmee. Petey B is een braaf en fatsoenlijk persoon. Ik heb hem mijn hulp aangeboden en hij wacht netjes af tot ik hem help. Maar daar ga ik zelf mee de fout in, want ik ben geen afwachter, in tegenstelling tot Petey B. Maar dat blijkt nu totaal mijn fout te zijn, ik wacht juist WEL af, de hele tijd. Ik wacht af totdat Petey mijn hulp vraagt, mij om advies vraagt. Net zoals hij zichzelf wil bewijzen tegenover UndertakerRoy. Ik heb die matches onderbroken omdat ik Petey moet sparen voor WrestleMania. Maar er is nog een andere reden, die hij niet kan weten maar die ik wel weet. Als men een beetje op UndertakerRoy heeft gelet de afgelopen jaren, weet je dat je jezelf niet hoeft te bewijzen door hem te verslaan. Als je jezelf wilt bewijzen tegen UndertakerRoy moet je gewoon aanwezig zijn. Laat jezelf zien in de arena, laat horen dat je er bent. Maar wacht niet af. En dit laatste is ons probleem juist, Petey. Je hoort het goed, ONS probleem. Ik wachtte af totdat jij naar mij toe kwam zodat ik je kan helpen. Ik weet hoe dit werkt en ik moet niet afwachten.

De Canada Cannon schudt zijn hoofd en swiept zijn armen heen en weer.

Kareth: Het wachten is voorbij en de enige manier om je te helpen is op deze manier, ik dwing je gewoon te reageren. Laat jezelf horen en laat jezelf zien, hier in de ring. Je bent lang genoeg braaf en fatsoenlijk geweest, je hebt lang genoeg op je beurt gewacht maar dat is NU voorbij. Ik heb je 2x uit een match gehaald waardoor jij niet kon winnen maar het enige dat jij doet is braaf luisteren naar mijn excuus. Ik wil van jou weten, wat jij werkelijk denkt van mijn acties! Wat gaat er door jouw hoofd heen? Ik weet dat jij tag team partners wilt blijven, dat wil ik ook, maar we gaan onze status veranderen. We waren een half actief tag team en dat is niet wat ik wil zijn. Ik ben The Canadian Cannonball, mijn thuis is Canada geworden. Jij en ik willen Canada terug op de kaart zetten. Maar dat gaat niet lukken als wij maar af gaan wachten totdat wij aan de beurt zijn. Wij 2 gaan die beurt naar ons toe trekken. Wij 2 gaan voor goud en wij 2 gaan niet langer meer afwachten tot het onze kant op komt. Komt het onze kant niet op, dan gaan wij zelf die kant op! Dus, Petey, je ziet het goed, ik dwing je bijna om te reageren want ik wil actie zien! Dat is meteen wat UndertakerRoy bedoeld, aan de bak, zoals hij zegt. Laat zien wat je wilt, laat horen wat je wilt. Ik heb je nu laten zien en laten horen wat ik wil en ik wil dat jij gaat reageren in de ring!
Ik wil weten wat jij denkt en wat jij ervan vindt. Ik doe dit voor jouw eigen bestwil en daarmee help ik je, ik hoop dat jij dat ook zo gaat zien. Petey, laat je horen!

De camera zoomt uit en we zien Kareth strak in de camera kijken.

Slomo

• Junior
  • **
  • woo woo woo!
    • Bekijk profiel
« Reactie #728 Gepost op: 24 juli 2012, 11:16:11 »

De heavy metal versie van Oh Canada klinkt en Mr.Impact Petey B loopt onder een luid gejuich naar de ring:

normaal zou je verwachten dat hij het publiek begroet, maar nu loopt hij recht naar de ring. Wanneer Petey een microfoon gekregen heeft, blijft hij eerst stil. Het lijkt alsof hij aan het nadenken is. Dan begint Petey toch te praten:

Petey: Kareth, ik snap dat je niet helemaal tevreden bent over hoe het de laatste tijd gaat. Maar ik laat me nu horen, precies zoals je dat wilt.

Petey: Jep, je hebt me gered. Maar je daarvoor excuseren hoeft echt niet, je hebt me geholpen en dat heb je goed gedaan, misschien was het tegen Roy toch wat te hoog gegrepen. Ik was zo druk bezig met mezelf te bewijzen tegen over iedereen dat ik helemaal niet meer besefte dat ik nog vrij nieuw ben. Je hebt me gespaard zodat we op Wrestlemania kunnen strijden, je hebt me misschien zelfs gespaard zodat ik überhaupt nog kan strijden. Bedankt daarvoor.

Het publiek begint te juichen en begint Kareth te chanten.

Petey: En je zegt dat het niet gelukt is mij omhoog te helpen? We staan in een Title Match op the grandest stage of them all! En nu we kans hebben op de titel, zullen we er voor gaan ook, ook al loopt het niet zo lekker de laatste tijd. Canada Cool gaat voor het goud!

Het publiek begint te chanten: Can-a-da! Can-a-da!

Dan klinkt Oh Canada weer en verlaat Petey onder een luid gejuich de ring, dit keer begroet hij de fans wel.

VDV

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #729 Gepost op: 24 juli 2012, 12:12:53 »

Wanneer de camera aangaat bevinden we ons midden in een park. Duidelijk te zien aan de mooie groene grasvelden en de spelende kinderen die op en over de speeltuigen rondom het park klauteren.  Het is een mooie zonnige dag en de meesten dragen enkel een T-shirt en korte broek met daaronder schoenen of teenslippers.  Ook de zonnebrillen en de korte rokjes ontbreken natuurlijk niet. Wanneer de camera een beetje goed zoekt rondom het park vind hij ook degen waarom hij hier vandaag vertoeft.

VDV: Heerlijk niet? De laatste dagen is het weer heerlijk vertoeven in het mooie Belgische landje, de zon schijnt weer met volle teugen en het maakt de mens gewoon weer gelukkig. Dat mocht ook wel eens na al dat regen en gekletter van de afgelopen weken. Het was een beetje zoals onze afgelopen match en de daaropvolgende aankondiging van de general manager.

De Belgische slager stapt af de bank waarop hij zat en loopt een beetje geïrriteerd verder op het pad en maait elk steentje of takje dat in de weg ligt ook mee, schuddend met zijn hoofd.

VDV: Hoe kon het ooit gebeuren? Hoe kon het ooit dat we verloren van dat derde rang team canada cool?  Belachelijk! Atlas liet zich te makkelijk vangen door die rookie van een petey b. En dan kwam de afstraffing van die veteraan Kareth. Zonder hem zouden ze nooit gewonnen hebben. Zonder Kareth is Canada Cool niets, zonder hem stonden ze nu niet op Wrestlemania.

Opnieuw vliegt een steen doorheen het park door de opgekropte woede van de belg.

VDV: Want zeg nu zelf wat heeft die laatste al gepresteerd de afgelopen weken en maanden? Niets! Het werd nog maar eens duidelijk op Undisputed waar Kareth opnieuw zijn zielige partner te hulp moest schieten. Kareth als ik jou was zou ik snel die meeloper dumpen voor een ander want met hem wordt je nooit of te nimmer tag team champion. Zonder hem kan je dat wel want dat men beste heb je al bewezen.

VDV:Maar zoals ik al zei is ons leven de laatste tijd zoals het weer, even kleurde het somber maar het klaarde weer uit. Atlas liet die twee malloten achter zich en kon opnieuw winnen op Undisputed. En dat zal ook gaan gebeuren op Wrestlemania. De tafels zijn gewoon gemaakt om iemand doorheen te jagen met een splash of een Atlas slam. Oh ik zie het zo al voor me. Hardcore Tully Anderson die doorheen de Announcers tafel gaat doordat ik met men splash hem raak vanaf de turnbuckle. Het gehele stadium zal daarna ontladen en de winnaars zijn gekend.

Het gezicht van de wetteraar klaart weer op en een kleine glimlach verschijnt ook weer.

VDV: Kings of Payne we klopten jullie al eerder en dat zullen we opnieuw doen. En Canada Cool jullie winst was gewoon geluk. Op Wrestlemania gaat het anders op Wrestlemania gaan jullie doorheen de tafel en zal ik en Atlas bewijzen dat jullie winst een gelukstreffer was.

VDV strekt zijn armen boven zijn hoofd uit en loopt dan snel verder, in de verte horen we nog.

VDV: Dit is wat ik op Wrestlemania zal doen en nu ga ik bij Atlas men vriend.

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #730 Gepost op: 26 juli 2012, 01:02:33 »

In Brugge stijgt de spanning. Komende zaterdag trapt Club Brugge het seizoen af tegen Waasland-Beveren. Club Brugge heeft tijdens de zomerstop goed ingekocht en hun belangrijkste spelers tot dusver kunnen behouden. Of ze dit jaar wel een prijs zullen pakken is afwachten. Dimitri Lagez zal uiteraard zaterdagavond aanwezig zijn in het Jan Breydel Stadion. Het is aan het Jan Breydel Stadion waar we Dimitri Lagez ontmoeten voor een babbel. De Beer uit Brugge neemt onze WWEH-Camera Crew mee naar de VIP-loges vanboven in het stadion. Waar een uitgebreid buffet wacht. Dimitri Lagez maakt zijn naam van Beer duidelijk waar wanneer het op eten aankomt. Met een bomvol bord schuift hij aan tafel.

Dimitri Lagez: "Welkom in het prachtige Jan Breydel Stadion. Het is misschien wat verouderd, maar hier kan je nog echt het groene gras ruiken. De blauw-zwarte ziel overheerst hier. Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer zal beginnen. Minstens zo'n 25.000 man die het team naar overwinningen en succes zal schreeuwen. Het is eigenlijk een schande dat hier nog nooit een WWEH event heeft plaats gevonden. Dat zou een stuk gezelliger zijn dan bij die losers van Vitesse afgelopen Undisputed. Maar goed, het komende voetbalseizoen zal er één worden om te koesteren. Eindelijk zullen we ons weer tot kampioen kronen. Het zal een prachtig moment zijn. Maar dat is nog toekomstmuziek. Het seizoen moet namelijk nog beginnen... Wat niet meer zo ver af is, is Wrestlemania. De eerste Wrestlemania uit mijn carriere. Op Wrestlemania zal ik mijn debuutjaar afsluiten in stijl. Door Vinnie Gambino Bambino te verslaan op het grootste podium in onze business. Net zoals de italianen op het afgelopen EK zal hij te kort komen wanneer het er echt omgaat. Ik dribbel hem zo voorbij, en smeer hem terwijl nog een panna aan ook."

Enkele spelers van de A-kern schuiven mee aan tafel. De spelers kijken toch iet wat bewonderd naar Dimitri. Hij is hier duidelijk nog steeds een grote naam.

Dimitri Lagez: "Afgelopen Undisputed werd op de titantron enkele van mijn hardere tackles getoond. Ik heb toen inderdaad met een harde tackle, de carriere beëindigd van een jeugdspeler van Anderlecht. Jammer voor die kerel, maar dat is het leven. Een succesvol leven is voor degene die goed genoeg zijn om te overleven. Want de weg naar de top is hard. Net zoals mijn match op Wrestlemania zal zijn. Een Steel Cage Death Match. Het zal hard en bruut zijn. Maar ik heb de laatste weken alweer erg hard getraind. Hij kan er van op aan dat mijn aanval op de parking lot enkele weken terug op Revolution slechts een voorsmaakje was. Met één verschil, zijn lelijke auto zal niet in beeld komen. Ik ben deze week nog met één van mijn vriendinnetjes om nieuwe voetbalschoenen geweest. Je ziet ik ben de kwaadste nog niet. Ik zal Gambino op Wrestlemania natuurlijk enkele Belgian Boots verkopen. Maar ik ben wel nog zo vriendelijk om dat met nieuwe schoenen te doen. Als ik iets doe, dan doe ik het in stijl. Al moet ik wel oppassen voor vlekken, want ik zal Gambino laten bloeden als een rund dat geslacht wordt."

Een willekeurige Club Brugge speler: "Je moet die Gambino niet onderschatten Lagez. Hij heeft ervaring in zo'n type match. Vraag dat maar aan Dwight Twinkelmann. Voor jou is het de eerste keer."

Dimitri Lagez: "Verdomme man, Dwight Twinkelmann. Waar jij in godsnaam nog overbegint. Die kerel is al even washed up als Gambino. Zelf Tidus maakt nog een kans tegen hem. Dat waren trouwens andere tijden. Mindere tijden, want toen was ik hier nog niet. Toen stond ik zelf nog op de voetbalmat. En bracht ik deze club een pak succes! Dus doe jij maar lekker hetzelfde en concentreer je nu maar op de match van zaterdag. Dan doe ik wel het nodige om te maken dat op Wrestlemania niets fout zal lopen. Wrestlemania vindt namelijk plaats in Detroit dit jaar. En ik heb uit goede bron dat succes daar voor mij in de lucht hangt."

Waarop de Club Brugge spelers een grijns op hun gezicht krijgen.

Club Brugge speler: "Hoezo? Heb je het voor elkaar gekregen?"

Dimitri Lagez: "Ik zei het jullie toch. Jullie moeten je geen zorgen maken. Ik zal op Wrestlemania degene zijn die aan het langste eind trekt. Ik zal deze Steel Cage Death Match winnen. Ik zal degene zijn die het eerst uit de Cage ontsnapt! Op Wrestlemania zet ik de kroon op mijn debuutjaar. "

Waarop Dimitri een paar seconden naar boven kijkt, en de spelers het uitbarsten van het lachen..  Met hun gelach op de achtergrond fade het beeld langzaam uit.

« Laatst bewerkt op: 26 juli 2012, 01:05:41 door Lagez »

Kareth

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #731 Gepost op: 26 juli 2012, 15:48:15 »

We zien Kareth in beeld verschijnen en terwijl hij in de camera kijkt, schudt hij zijn hoofd.

Kareth: Wat is er toch aan de hand tegenwoordig? 6 man zit er in onze match en ik heb er maar 3 gehoord tot nu toe! Waar is die reus van een John Atlas en waar zijn de Kings Of Payne? Moet ik jullie er even aan herinneren dat WRESTLEMANIA eraan komt. Verdikkeme, laat jezelf zien, laat jezelf horen! Bewijs dat jij hier in de Storymode hoort, troef je tegenstander af en grijp de overhand op je tegenstanders voordat de match nog plaats moet vinden! Is dat nu zo moeilijk of is dat de houding van tegenwoordig. Men klaagt wel dat sommige mensen wat ouder zijn dan de rest, MAAR leeftijd doet er niet. Aanwezigheid doet ertoe, Activiteit doet ertoe. Jullie jochies, ventjes of hoe jullie jezelf ook noemen, doen maar 1 ding. Afwachten tot er iets gebeurt, en dan pas reageren. 'Ja, maar ik heb deze week geen match'. 'Nee, ik heb nog een feest dit weekend'. Jongens, bespaar me die lulkoek! Dat is nu juist de reden dat oudjes zoals ik er nog steeds zijn, omdat wij nog steeds beter zijn dat die kleuters die geen zak uitvoeren. Okey, genoeg gezeur, tijd voor zaken omtrend WrestleMania!

The Canonball Canon kijkt om zich heen en gaat in een stoel zitten.

Kareth: WrestleMania 9. De 9de WrestleMania staat voor de deur en weet je wat dat betekent? Dat betekent dat dat mijn 9de WrestleMania gaat worden! Nouja, theoretisch misschien niet, maar praktisch wel degelijk want ik heb op alle WrestleMania's gestaan. Noem me oud, maar het feit is dat ik het wel voor elkaar krijg elk jaar! Laten die zogenaamde jonkies daar maar een voorbeeld aan nemen. Aankomende WrestleMania gaan we naar Detroit, Michigan! 6 man gaan strijden voor het Tag Team Goud in een Tag Team Table Match. "Smijt Je Tegenstander Door De Tafel!" is het motto. Ik ben er, ik heb gezien dat Petey er is, zelfs VDV heb ik gezien. Maar waar blijven John Atlas, Darryl Payne en Tully Anderson? Wil John Atlas het goud niet verdedigen? Willen de Kings Of Payne het goud niet winnen? Want zo simpel is het gewoon, als je niet op komt dagen, kun je fluiten naar je winst! En waag het niet om dat oneerlijk te noemen. Je doet hier toch aan mee? Dan zorg je maar dat je er bent! Als je liever andere dingen doet, dan geef je niets om de Tag Team Title en verdien je hem simpelweg gewoon niet!

We zien de Canada Cannon met een glimlach in de camera kijken, hij heeft er duidelijk plezier in.

Kareth: Hehe best grappig eigenlijk. Dat ik degene ben die mijn tegenstanders bijna moet dwingen om te reageren. Het is bijna routine aan het worden. Vorig jaar moest ik de reacties ook zelf opwekken bij Steven Biro en Gackt. Het jaar ervoor had Kareth zelfs 2 matches, waarbij hij in zijn match tegen Rellik en Cone de dragende factor was en zelfs tegen UndertakerRoy was hij de dragende kracht, heheh. Dit laatste is natuurlijk een grapje want als je tegenover UTR staat, weet je dat je aan de bak moet! Ik zweer het je, ga maar verder terug in de tijd. WrestleMania 8 en 7 hebben we nu gehad, door naar WrestleMania 6. Dit was 1 van mijn grootste matches want ik stond tegenover Ghansz, de WAR Heavyweight Champion en 3x raden wie die match ondersteunde, juist ja, IK! WrestleMania 5. 1 van mijn favoriete WrestleMania Matches. De Hell In A Cell Tag Team Championship Match! De match waar Roy en ik het Goud pakten. Onze tegenstanders in die match waren Dave Michaels & Brocksolid, maar er waren er meer, ook stonden wij tegenover Dwayne & Johnny Hulk. Maar er was nog een team en dit is best leuk om te weten, het 4de team bestond uit Shifter en niemand minder dan Jaoquim Constantine! YEP, de enige echte. Oorspronkelijk zou deze match tussen de 3 genoemde tag team gaan, maar het was gewoon triest om aan te zien dat geen van deze 6 mannen, ook maar iets van zich liet horen in de aanloop naar WrestleMania. Ik vind het schandalig, en dat vond ik toen ook en dus heb ik een verbond gesloten met Roy en zijn wij naar de General Manager gegaan om ons aan te melden voor deze match, want de houding van deze 6 heren was beschamend!

We zien Kareth met zijn hoofd schudden en zo te zien krijgt hij er nog steeds kriebels van.

Kareth: Roy en ik werden aan de match toegevoegd en het werd pijnlijk duidelijk welke 2 heren deze match moesten dragen, inderdaad, WIJ! We zijn er nog niet, we gaan nog verder terug in de tijd, WrestleMania 4, oh my, hehehe. Om een lang verhaal kort te maken, ik wilde heel graag deze tegenstander op WrestleMania hebben. 1 van de meeste komische figuren uit de storymode ooit, Flip! Wat een humor had die vent, geweldig. Ik was meteen een fan en daagde hem uit voor deze match en hoewel hij deze geaccepteerd had, was hij niet erg aanwezig in die periode. Na WrestleMania ben ik zelfs Tag Champions met hem geworden, daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. MAAR, daar gaat het nu niet om, want ook in deze WrestleMania match was ik de dragende kracht van de match, hoe jammer ik dat ook vond.  Okey, nu komt de uitzondering op de regel, ik stond tegenover niemand minder dan Gangsta P. En man, die was toen al goed en daarna werd hij alleen maar beter. 1 van de grootste Champions uit de geschiedenis. Ik was hier op WrestleMania 3 dus NIET de dragende kracht van deze match, hehe. Okey, nog een klein stukje, WrestleMania 2, de Backstage Brawl tegen de rappende DJ-Ayen. Hm, hij was er wel, maar meer bezig met rappen en muziek draaien dan met de match, dus je weet al wie de dragende kracht was hier. En dan komen we aan bij de 1ste WrestleMania, tegen UndertakerRoy. Ja dan weet je dat je aan de bak moet, hehe. Dat is een feit, zo simpel is het.

Kareth snuift wat frisse lucht op en maakt een diepe zucht.

Kareth: Dus heren, VDV, John Atlas, Darryl Payne, Tully Anderson en zelfs mijn tag team partner Petey. Ik ben het wachten zat! Ik wil verdorie actie zien! Laat je zien en laat je horen en wacht verdorie niet langer af!

The Unpredictable One kijkt in de camera terwijl het beeld langzaam wegvaagt.

Peoples

• Trade Count: (+2)
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #732 Gepost op: 28 juli 2012, 22:12:29 »

Zodra de camera aangaat zien we Jimmy Cranck met een forse lach op het gezicht genieten van een zomerse regenbui. Niet iedereen houdt ervan als het wekenlang elke dag achter elkaar 30 graden Celsius is. Wanneer The Saint de cameraploeg opmerkt gooit hij zijn armen in de lucht en zijn z’n spieren goed te zien op zijn ontblootte bovenlichaam. De Continental Champion schud zijn hoofd flink heen en weer waardoor het water uit zijn haar vliegt, waarna hij zich bij de cameracrew voegt onder een afdakje. Cranck kijkt snel even of hij een interviewer ziet, maar als de geluidsman zijn hoofd schud neemt Jim zelf het woord.

Cranck: Anderhalf jaar lang ben ik ongeslagen geweest in de singlescompetitie. Anderhalf jaar lang. Alleen maar om onverdiend te verliezen door een cheap shot met een titlebelt. Maar, ik ben de kwaadste niet. Darryl Payne deed het uitstekend in onze match. Hij had nooit gewonnen onder eerlijke omstandigheden, maar zo zit deze wereld nu eenmaal in elkaar. Had ik al mijn matches gewonnen als alles eerlijk was gegaan? Waarschijnlijk niet, maar door gebruik te maken van kleine openingen ben ik toch anderhalf jaar lang ongeslagen gebleven. Met dat alles in het achterhoofd meegenomen kan ik dan ook niets anders doen dan Darryl Payne feliciteren. Gefeliciteerd, Darryl. Je hebt iets gedaan wat je mentor in onze velen matches niet voor elkaar kreeg.

The Saint krijgt een handdoek aangereikt welke hij gebruikt om zijn gezicht en druipende haar af te drogen. De champ hoest heel kort even waarna hij zijn keel luid schraapt.

Cranck: In die vele matches die Tully en ik gehad hebben, heeft hij mij niet eenmaal kunnen verslaan. Disqualifications, overwinningen met een klein beetje hulp van de ropes, overwinningen door cheap shots. Ze tellen wel, maar doen er niet toe. Tully en ik hebben tweemaal een echte match gehad. Een match waarbij we alles op alles zetten. Eenmaal ging bij ons beide het lichtje uit., maar die ene keer dat het er het meest om deed, op WrestleMania, toen won ik. Anderson werd de ring uit gedragen terwijl ik feest vierde op de turnbuckle. Op de grootste show van het jaar ging Tully K.O.

Van een van de crewleden krijgt Jim een shirt aangereikt, welke hij, na zich onzorgvuldig afgedroogd te hebben over zijn hoofd trekt. Ook krijgt The Saint een hoed aangereikt, welke hij met zijn natte kapsel weigert op te zetten met angst voor beschadiging.

Cranck: Maar dit jaar is alles anders. Tully en ik hebben maar één keer tegenover elkaar gestaan, en dat was in een tag team match. Een match die Evilman en ikzelf overigens wonnen, maar dat terzijde. In tegenstelling tot vorig jaar staat er deze Wrestlemania nog meer op het spel dan alleen trots. Ik, The Saint, Jimmy Cranck ben de Continental Champion. Maar niet alleen dat, want ook Tully heeft een championship belt in zijn bezit. De Hardcore title belt. En nu, door een klein overschot aan titles, zullen onze paden elkaar wederom kruisen in een title unification match. Maar, dat is niet het enige. Een aantal weken geleden daagde vroeg ik Tully of hij onze match iets interessanter wilde maken. En ondanks dat Tully het zelf niet voor de camera bevestigd heeft, is het officieel. Onze match zal pas eindigen als een van ons de twee befaamde woorden in de mond neemt. I Quit.

Jim laat zijn woorden even inwerken op de camera terwijl hij zijn armen in een witte colbert werkt. Hij zorgt ervoor dat zijn kraag goed zit en richt zich dan weer op de fans, en op Tully Anderson.

Cranck: En daar wil ik graag nog een stapje bovenop doen. Daarom mijn volgende voorstel. Wie onze match ook wint, de eerstvolgende Revolution na Wrestlemania krijgt de ander een rematch. Nog één kans om de nieuwe, unified championship belt terug te winnen, onder een stipulation gekozen door de huidige champ. Daarna, dan is het klaar. Wie die match ook wint, het is klaar. Dat is mijn voorstel Tully. Alles of niets. Dat durf je toch wel aan, King of Pain?

The Saint voelt nog even aan zijn haar en vraagt dan toch om zijn hoed. Zodra hij het hoofddeksel op het hoofd plaatst knikt hij zijn hoofd naar de camera, ter bevestiging dat zijn boodschap voltooid is. Terwijl het beeld langzaam  vervaagd neemt Jim met een dikke knipoog afscheid van de kijkers, waarna het Revolution teken in beeld komt om het segment af te sluiten.

Evilman

• Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #733 Gepost op: 29 juli 2012, 19:19:37 »

Het beeld springt aan met een shot van de officiële WrestleMania IX poster waarop Evilman in een aanvallende houding te zien is. Niet lang erna begint er een kort promo filmpje te spelen die iets meer verteld over de strijd die Antonio Andolini en The Expendable sinds een groot aantal maanden met elkaar uitvechten.

‘’Al bijna een jaar lang is Evilman inmiddels de Imperial Champion van WWEH. Het was Wrestlemania VIII toen hij zijn grote hoogtepunt beleefde: na de Beste Feud van 2010-2011 versloeg hij zijn rivaal DefCon en hij pakte de titel die hij zo begeerde. Maar lang kon hij daar niet van genieten, want de eerste kaper was al direct op de kust aanwezig. Voormalig maffioso Antonio Andolini wilde eindelijk wel eens zijn eerste titel gaan winnen in WWEH en hij was de man die Evilman al snel uitdaagde. Het resulteerde in een spectaculaire match op Cyber Madness, waar beide heren elkaar tot het uiterste wisten te drijven. En Antonio Andolini leek de titel ook nog eens te pakken toen hij Evilman in zijn Omerta had en de Expendable af leek te tikken. De scheidsrechter gaf aan dat de match voorbij was... maar Robert Mayhem stak er een stokje voor. De match werd opnieuw gestart en na een bruut einde wist Evilman dan toch zijn titel te behouden. Sinds dat moment zijn de twee strijders echter constant bij elkaar in de buurt gebleven. Andolini deelde de ene na de andere speldenprik uit door Evilman steeds maar in zijn rug aan te vallen. Evilman leek telkens net een stapje te laat. Maar kort voor Wrestlemania is alles volledig uit de hand gelopen. De Wonder City Saint en zijn kompanen staken de motorclub van Evilman in de hens, waarna Evilman en zijn motorvrienden wraak gingen halen in de VS. Toen ze vervolgens samen moesten werken tijdens Undisputed bleek dit dan ook een onmogelijke opgave: Evilman en Andolini verloren en na de match ontstond er opnieuw een flinke knokpartij. De chaos is inmiddels compleet en de haat tussen beide heren bijna niet meer te in woorden uit te drukken. Maar vanavond komt er een einde aan. Vanavond krijgt Antonio Andolini een tweede kans om eindelijk een kampioen te worden in WWEH. Gaat hem dat lukken? Of staat Evilman, net als vorig jaar, met zijn Imperial Championship hoog in de lucht als de bel eenmaal geklonken heeft?’’

Nadat het filmpje is afgelopen wordt er een beeld getoond vanuit een kamer op een achtste of negende verdieping, minimaal. Het weer buiten is wisselend, dan schijnt de zon en zodra het iets warmer wordt, is de zon ook alweer verdwenen. Hier en daar zijn mensen te zien die genieten van deze vrije zondag, maar verder is het vrij rustig.

??: En jij denkt dat dit jou macht over mij geeft?

Met een zwenk draait de camera in de richting van de stem en is duidelijk te zien wie deze woorden uitsprak:

Ook is het nu duidelijk dat we ons in een ziekenhuiskamer bevinden. Links achter in de hoek zien we een TV tegen het plafond plakken en iets ernaast zien we een zieken bed staan met een ingepakte tas erop. Het gezicht van Evilman heeft een aantal verwondingen opgelopen door de brawl die hij met Andolini vorige week in Arnhem heeft gehad. Een flinke bloeduitstorting kleurt zijn rechteroog compleet rood en zijn oogkas is ook aardig tegen het zwarte aan gekleurd. Overal zijn kleine sneetjes te zien in het gezicht van de man uit Roermond, nadat hij samen met Andolini uit de tweede verdieping van een appartementencomplex is gevallen en daar ook nog eens vol op de auto is geknald, die eigenlijk bedoeld was om Andolini op te halen van het Gelredome. De klap op de auto was toch iets pijnlijker dan we dachten, bij het aantrekken van zijn Harley jas, heeft Evilman toch iets meer moeite dan hij dacht. Een pijn vertrokken gezicht is een duidelijk gevolg van de harde vete die hij al sinds weken heeft met de Italiaan.

Evilman: Ik weet dat ik je moreel zwaar aangetast heb na de wraakactie op je restaurant. Blijkbaar heb ik ook je lichaam gebroken, omdat ik niks meer van je vernomen heb na de val uit de tweede verdieping. Zie mij, ik sta weer op beide benen. Toegegeven, het zal nog wat dagen duren voordat ik weer topfit ben, maar hoe is het met jou?

De begeleiders van Evilman die uit de Verenigde Staten zijn meegekomen met The Expendable, komen de kamer in en hun gezichten zijn ook bond en blauw. Ze gebaren dat het tijd is om te vertrekken en dit is het teken voor Evil om zijn tas van het bed op te pakken en de ruimte te verlaten. Eenmaal bij de lift aangekomen duurt het even voordat de deuren open gaan en als ze dan eenmaal in de lift staan, drukt een van de begeleiders de nul in. Het duurt maar enkele seconde’s en de lift is op de begane grond aangekomen. De begeleiders verlaten als eerste de lift, gevolgd door Evil. Enkele fans herkennen Evilman meteen, maar deze geeft op dit moment weinig aandacht eraan. Eenmaal buiten het ziekenhuis, zien we een bord waar op staat ‘’Academisch Ziekenhuis Maastricht’’.

Evilman: Ik gok dat Andolini niet hier in het ziekenhuis ingechecked heeft, dat zou wat voorbarig zijn geweest door het hulpdiensten. Kan een van jullie mij vertellen waar Andolini is?

The Expendable kijkt de begeleiders met een strakke blik aan, tot een van hen het woord neemt.

Begeleider: Uit voorzorg hebben we het zo geregeld dat Andolini in Amsterdam in een ziekenhuis is opgenomen na de val van jullie. Gezien u uit Roermond komt, leek het verstandig om u naar Maastricht te vervoeren. Er waren geen levensbedreigende verwondingen vastgesteld en gezien de hevige strijd die er tussen u en Andolini woedt, wilden we jullie zo ver mogelijk bij elkaar uit de buurt hebben.

Evilman: Typisch. Het maakt ook niet verder uit, binnenkort is WrestleMania IX en daar zal de definitieve afrekening plaats vinden. Andolini blijft maar denken dat ik hem keer op keer onderschat. Weet je wat het is Toni? Ik speel met je. Je hebt nu het gevoel gekregen dat je me aankunt, doordat ik je dit gevoel heb gegeven. Ik heb je precies waar ik je hebben wil. Op WrestleMania ga ik je laten zien dat ik met je kan doen wat ik wil. Mijn woede is niet oncontroleerbaar. Mijn woede is om je te laten zien dat je me niet kunt stoppen. De scheidsrechter zal je niet kunnen helpen, je OMERTA zal je niet kunnen redden en er zijn ook geen hulpjes die me van je af zullen halen zodra die bel klinkt. Alles kan en alles mag en ik verzeker je bij deze dat ik alles ga doen wat god verboden heeft om jou te verslaan. Als jij denkt dat je ongestraft er vanaf komt nadat je Huub om het leven gebracht hebt, dan zit je fout. Als de justitie hier in Nederland geen klote onderneemt, dan neem ik het heft in eigen handen. Iets wat je in Arnhem al hebt kunnen merken.

Met een lach op zijn gezicht kijkt Evilman zijn begeleiders aan en deze zijn er niet echt van gediend en gebaren de Imperial Champion om in de auto te stappen die voor het ziekenhuis wacht. Eenmaal in de auto vervolgd Evil zijn verhaal.

Evilman: De Last Man Standing match op WrestleMania zou in eerste instantie alleen om de Imperial Championship gaan, totdat jij het zo nodig persoonlijk moest maken. Had je ons clubhuis niet in de fik gestoken, had je misschien nog kans gemaakt om mij de titel af te nemen. Ik moet bekennen dat ik iets te losjes richting onze climax ben gegaan, maar door jou daden ben ik weer compleet gefocusseerd. Niet alleen ga ik je de dood van Huub betaald zetten, maar ik ga zorgen dat ik mijn Imperial Title tijdens de zomerstop ook nog in mijn bezit heb. Er liggen momenteel nog maar twee mensen voor me, die een titel meer dagen in hun bezit hebben gehad als mij, namelijk Doodgraver en Tiralan. Tiralan zal nog wel even duren voordat ik hem ingehaald heb, maar Doodgraver ligt voor het oprapen klaar en dat ga ik me niet door jou laten wegnemen. Deze titel is nu bijna een jaar in mijn bezit en ik ben van plan om dat jaar vol te gaan maken. Jij had je een andere titel moeten uitzoeken om voor te willen vechten. Kort gezegd, deze titel is te hoog gegrepen voor je. Daar waar je op Cyber Madness al faalde, zal de uitkomst op het grootste podium mogelijk, niet anders zijn. De reus die bijna in slaap gevallen was, heb jij weer wakker gemaakt en die reus is uit op wraak. Wraak voor alles wat je het afgelopen jaar gezegd en gedaan hebt. Tijdens mijn overwinning zal wederom duidelijk worden dat de veteranen nog altijd superieur zijn aan de newbie’s, want dat ben je in mijn ogen. Het hele jaar door heb ik geprobeerd je ogen te openen, maar jij hield je oren dicht. Dan moet ik het maar op de enige manier doen die nog mogelijk is, jou de afranseling van je leven geven.

De wagen waar Evilman is ingestapt, is inmiddels bij een groot grasveld aangekomen. Het is hier heftig bezocht met politie en ook een grote helikopter staat klaar. Het lijkt alsof er hier een grote gebeurtenis heeft plaatsgevonden, maar dit alles heeft alleen ermee te maken dat Evilman op weg is naar Schiphol om de vlucht naar Detroit te halen. Zonder enige groet of iets dergelijks stapt Evil in de helikopter. De begeleiders bespreken nog een paar laatste details met de piloot, als ook zij instappen.

Evilman: De marteling van je gemoedstoestand is bijna afgesloten, op WrestleMania volgt de genadeklap terwijl de marteling van je lichaam pas gaat beginnen. Je denkt te weten waar jij je op hebt ingelaten, maar je tast in het donker. En je weet wat met mensen in het donker gebeurd, ze verdwalen. Door jou keuze om er een Last Man Standing match van te maken, heb jij je graf gegraven. Niemand zal je kunnen redden van de afgrond. Daar waar men mij na WrestleMania IX misschien als een van de grootste champions in de geschiedenis van WWEH ooit zal zien en ik nog steeds ongeslagen zal zijn op de grootste show van het jaar, zul ook jij als voetnoot afgestoft worden als ‘’tegenstander die zijn woorden niet waar kon maken’’. Wanhoop kan niet bestaan zonder hoop. It sounds oooooh so familiar..

Na deze woorden duwt Evilman zijn hand voor de camera en horen we alleen nog hoe de helikopter wordt opgestart.

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

1Horsemen

• Trade Count: (+10)
  • Held
  • The 4 Horsemen waren erg goed bezig
    • Bekijk profiel
« Reactie #734 Gepost op: 29 juli 2012, 22:09:13 »

De camera staat op zwart en vervolgens komt de volgende muziek uit de speakers

http://youtu.be/QAzESJ62irI

In beeld komen er fragmenten uit de eerder gevochten matches tussen Tully Anderson en Jimmy Cranck, matches die tot op bloedens toe gevochten werden. Matches waarbij 1 of beide tegenstanders niet meer in staat waren om op te staan en uiteindelijk eindigt het filmpje met het beeld van Jimmy Cranck dat met zijn arm in de lucht staat na zijn gewonnen match op vorig jaars Wrestlemania....
Dat beeld blijft in pauzestand staan en dan zien we van bovenaf een spoor van bloed lopen over de afbeelding van Jimmy Cranck.

Dan verdwijnen de beelden en de muziek en zien we de huidige hardcore champion The King of Pain Tully Anderson op zijn meest relaxed onderuit gezakt bij een zwembad met een grote cubaanse sigaar in zijn mond en een cocktail in zijn hand.

Anderson: hahaha Jimmy.......ken je me nog.....what a year it has been......genoten en nog vaak terug gedacht aan je nederlaag tegen een rookie genaamd Darryll Payne???
Hoevaak ben je gillend wakker geworden midden in de nacht nadat je gepind was door Darryll en ons lachend in victorie zag staan???
Ik weet wel wat jij dacht......jij dacht van: als een rookie mij kan verslaan wat moet ik in godsnaam tegen de meest geslepen, meest brute en vooral meest wraakzuchtige worstelaar binnen WWEH beginnen???
Juist ja....de meest wraakzuchtige want ik ben zeker niet vergeten wat er tijdens vorig jaars Wrestlemania is gebeurt.
Jij die de enige echte King of Pain wonderbaarlijk genoeg wist te verslaan.....het mag wel in het rijtje wereldwonderen...want zoiets zie je maar 1 keer in de paar honderd jaar.
Ik heb jou overwinning vorig jaar dan ook de passende bijnaam: Halley gegeven......want net als de beroemde komeet van Halley is de kans dat menig mens deze komeet in levende lijve zal zien net zo groot als dat ze een tweede overwinning op Wrestlemania van jou zullen zien.
Speciaal voor jou heb ik nog wat beelden gevonden van de meest bloederige, meest sadistische momenten uit wrestling geschiedenis.
Ik hoop dat je er tegen kunt want deze beelden zijn vergeleken bij wat jou zal overkomen op Wrestlemania een afbeelding van Sesamstraat.

Met een afstandsbediening zet hij de dvd speler op play en komt het eerste fragment in beeld.

http://youtu.be/vwpZC1hgaKc

Na dit fragment zet Anderson de beelden op pauze.....

Anderson: zie je dat Jimmy, zag die arme Beefcake eens spartelen als een vis op het droge drijvend in zijn eigen bloed......ik heb hier erg van genoten en jij?
Geloof mij maar Jimmy het bloeden wat Beefcake hier deed is nog niets van wat ik jou komende Wrestlemania zal doen......er zal na afloop meer bloed in de ring liggen dan dat er in jou vervloekte lijf zal zitten.

Lopend door zijn tuin achter zijn kapitale villa raapt Anderson een houten honkbalknuppel op en zwaait er wat mee.....

Anderson: zie je dit Jimmy??? Een massief houten honkbalknuppel gemaakt om botten te breken......goh wat toevallig dat doet mij net denken aan het volgende fragment.

Dan komen de volgende beelden op het scherm:

http://youtu.be/f9MYmYbwTLI

Na deze beelden zien we Anderson wild rammend met zijn honkbalknuppel te keer gaan

Anderson: zag je dat Jimmy........hun braken enkel de arm van Dusty Rhodes......jij zal minder gelijk hebben want deze honkbalknuppel zal niet alleen jouw arm breken maar ik ga net zo lang door met jou botten te breken tot er niks meer van jou over en alle botten wat je hebt voor eens en voor altijd gebroken zijn klootviool!!!
En mocht ik in een heel slechte bui verkeren dan zal het volgende filmpje misschien wel eens plaatsvinden komende Wrestlemania.....

http://youtu.be/NHG-YDk0p_k

Anderson: Hahaha genoten van mijn Hall of Pain.......vast wel, maar goed weer terzake...terwijl Anderson weer onderuitgezakt gaat zitten op zijn tuinstoel aan het zwembad.
Je stelde iets voor dat wat mij betreft prima is....maar aan de andere kant besef ik ook: hoe ga jij in godsnaam de eerstvolgende Revolution show weer in staat zijn om je rematch te vechten??
Geloof mij maar ik sloop jou zo erg dat de eerder drie vertoonde filmpjes een kinderfilm zijn vergeleken bij de horrorfilm die op Wrestlemania zal plaatsvinden.
Het script is door mij geschreven en de hoofdrol neem ik voor mijn rekening.
De rol van slachtoffer is jou perfect op het lijf geschreven, maak je geen zorgen je hebt geen tekst. Het enige wat je hoeft te doen is aanwezig zijn.

Dan pakt Anderson een regisseursbordje en klapt hij de klep omlaag gevolgd door de woorden: lichten klaar, camera klaar......actie.
Dan volgt het beginnummer weer en gaat de camera op zwart...waarin in witte letters in beeld komt te staan: Jimmy, this town aint big enough for the both of us

http://youtu.be/QAzESJ62irI

Thanx ECWChamp

Bokito

• Senior
  • You have 0 friends
    • Bekijk profiel
« Reactie #735 Gepost op: 31 juli 2012, 14:03:16 »

De titantron springt aan en we zien een pittoreske omgeving, waarschijnlijk ergens in het noorden van het land. Door het mooie weer lijkt alles net even wat mooier dan dat het is. Het gras is wat groener, het water wat blauwer en de de bloemen wat kleurrijker. De cameracrew probeert wat sfeerimpressies te maken terwijl in de verte Chris Neville aan komt rennen. Eenmaal aangekomen is hij duidelijk bezweet van dat korte sprintje en happent naar adem begint hij te praten.

Chris: Goedendag Dames en Heren van Wrestlingfans, we zijn hier vandaag in het Noorden om een dubbele reportage te maken van 1 van de meest excentrieke en kleurrijkere personen binnen de WWEH. Hij zegt zelf dat hij enkel wordt gehaakt door 10% van de bevolking, maar dat deze voor 80% van de onrust zorgen. We gaan een reportage slash interview maken van Wrestlingfans Revolution Champion, Cletus Jackson.

Na deze woorden probeert de regisseur Cletus te wenken, echter valt dit op. Desalniettemin gaan ze door met het shot en komt Wrestlingfans eigen Revolution Champion Cletus Jackson er aan lopen. Eenmaal aangekomen krijgt hij een microfoon in de hand gedrukt van Chris.

Chris: Cletus, lang niet gezien. Je bent de laatste tijd wat afwezig, hoe komt dit zo ?

Cletus: Chris, dat is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, heb het al eens eerder verteld maar blijkbaar ben je het vergeten. Er zijn wat persoonlijke zaken die moeten worden afgerond en daarna heb ik ook nog eens een druk schedule met signing sessions die ik moet afleggen van Mayhem. Hij is het vast en zeker nog niet vergeten wat we hem hebben geflikt.

Chris: Je bedoelt dat met subversion ? Dat is nu compleet uit de deur toch…

Cletus: Dat is het zeker, maar Mayhem is niet vergeten wie de instigator was … ondanks dat Tiralan denkt dat hij het meesterbrein van alles was en dit maar ook al te graag wil laten horen.

Chris: Dus jij beweert dat jij Subversion heb geleid ?

Cletus: Nee, nu verdraai je Mn woorden.  Ik heb enkel het idee achter Subversion verzonnen en Tiralan is ermee aan de haal gegaan… Maar dit blok van de reportage wil ik het niet over Subversion of Tiralan hebben… dat hadden we toch afgesproken ?

Chris: Klopt, je wilt het over het derde ex-lid van Subversion hebben, de noor Simen.

Cletus: Juist de parasiet slash meelifter. Zonder Subversion liep deze Noor nog ongegeneerd rond in de dark matches tijdens Revolution. Door mijn sterallures heeft hij zich in de kijker gespeeld en nu denkt meneer opeens dat hij kan meekomen met ons ?

Chris: Simen is de laatste tijd nogal instabiel en lijkt veranderd te zijn na het ontdekken van de kidnapper…

Cletus: Weetje wat ik me wel eens afvraag Chris ? In wat voor wereld leven we als een Schizofreen persoon als Morgan iemand kan kidnappen van een viking ? Het lijkt wel alsof we in een sprookjeswereld leven waar alles kan, en mensen zich kunnen voordoen en wrestling zien als verlengde van hun personal life, en het meest frapante is ook nog dat het geaccepteerd word door het publiek.

Chris: Ik snap wat je bedoeld, maar juist deze psychote mensen worden gezien als gevaarlijk, hoe denk jij daarvoor ?

Cletus: Ik denk er heel gemakkelijk over, Simen is te onstabiel om een gevaar te vormen voor mijn titel… Als z’n vrouw geprikt wordt door een mug, dan wordt meneer wild en gaat hij terug naar z’n oudere persoonlijkheid. De persoonlijkheid die ervoor gezorgt heeft dat hij niet uit de dark-matches kwam… De persoonlijkheid die ik ondergeschikt hebt gemaakt aan een groter geheel…

Na deze woorden begint er een reclame blok ….

credits: DeV

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #736 Gepost op: 31 juli 2012, 15:57:46 »

Taaatuuuutaaaatuuuuutaaaaatuuuuutaaaaatuuuuuu!!

Wanneer de camera aanspringt ziet we de donkere lucht gevuld worden met zwaailichten. Het camerateam van WWEH zit in de auto en achtervolgt schijnbaar een colonne politie auto’s. De colonne snelt zich naar een, binnen WWEH kringen, maar al te bekend huis. Wanneer alle auto’s arriveren, is het voor de kijkers ook goed te zien: het is het huis van WWEH ster Algerino!

Wanneer de cameracrew uitstapt zien ze commotie alom, huilende Arabische kinderen, een ziedende Algerino en rondrennende politieagenten. Ook zijn er verschillende TV ploegen te zien, onder andere van RTL en SBS 6. Het camerateam loopt snel op de Algerijnse WWEH’er af om te horen en zien wat hij aan één van de agenten aan het vertellen is.

Algerino: ‘Ik zweer het je! Ik heb hem zelf gezien, hij keek me lachend aan door zijn raampje! Hij heeft hem! Hij had een hele bende grote mannen bij zich, ik kon niets doen! Zoek die man op, het is een gevaarlijke gek!’

Agent: ‘Rustig maar, meneer Alderia. Wij gaan meteen op onderzoek uit en zullen u meteen op de hoogte stellen wanneer wij iets weten.’

Hierna loopt de agent weg en meteen staan alle cameraploegen voor de neus van Algerino.

Journalist: ‘Meneer Alderia, wat is er precies gebeurd?’

Algerino: ‘Wat er is gebeurd?! Ik zal je vertellen wat er is gebeurd! Die harteloze lafaard van een Robert Mayhem heeft de Imam ontvoerd! Ik ben totaal van slag, zo is het toch onmogelijk voor mij om me voor te bereiden op de grootste wedstrijd van mijn leven? Wie moet deze kindjes, die hier keihard staan te huilen door wat ze net hebben meegemaakt, voortaan les geven? Hoe kan die arme, oude man nou ooit zoiets overleven? Het is een schande, een regelrechte schande! Mayhem doet dit expres om mijn leven te verzieken en om er zeker van te zijn dat ik op Wrestlemania mijn wedstrijd niet zal winnen en nooit rol van betekenis zal spelen binnen die organisatie! Ik wist dat Mayhem een racist was, maar dat hij zo ver kon gaan en diep kon zinken, had ik echt niet verwacht. Ik… Ik… Ik kan even niet meer.’

De zichtbaar geëmotioneerde Algerijn loopt direct hierna weg en is niet meer in staat de journalisten nog te woord te staan. Het beeld gaat langzaam op zwart en hierna komt het Wrestlemania logo in beeld.

Credits to Solshard

Muncky

• Senior
  • 2 is greater than 1!
    • Bekijk profiel
« Reactie #737 Gepost op: 1 augustus 2012, 20:07:39 »

Gemaakt door mij en 1Horsemen.

=========================================================================================================================

We zien een keurig onderhouden en heel rustig parkje....een oud vrouwtje zit op een bankje de eendjes te voeren op het gras zitten wat mensen te genieten van de zon en een moeder loopt met haar jonge kind langs het speeltoestel waar het kind zojuist de tijd van zijn leven heeft gehad.
Dan is in de verte het geluid van hoefgeklop te horen van 2 paarden dat zich steeds dichter nadert.
Dan klinkt uit het niets dit vrolijke en spotdrijvende muziekje:

http://youtu.be/9CY2XtuxoEI

We zien The King of Pain Tully Anderson en Darryl Payne verkleedt als de bekende Canadese politie agenten ook wel Mounties genoemd.

Payne: We're not The Mounties....hahaha godzijdank niet zeg....

Dan stappen beide heren van hun paard af maar in plaats van een hulpvaardige houding zoals we gewend zijn van deze Canadeze politie agenten vervallen Anderson en Payne in hun voor hun bekende arrogante en nare streken.
Het in de zon zittende gezin wordt na een gote mond gekregen te hebben van het veld gestuurd en het oude mevrouwtje wordt bijna beboet voor het vervuilen van openbaar gebied.

Nadat ze hun paar hebben vastgezet aan een boom lopen beiden heren tevreden verder...

Anderson Zie hier Candada's trots......de Mounties hahaha het...waar wij in Amerika supersterren als Bruce Springsteen, Bob Dylan en Tina Turner hebben komt
Canada aan met Celine Dion en Justin Bieber hahaha.

Wij amerikanen zijn trots op onze onafhankelijkheid, onze vrijheid en onze onverzettelijkheid, we zijn trots op onze helden en voorvaderen. Namen als George Washington, Thomas Jefferson, Abraham Lincoln, Martin luther king en John F. Kennedy.

En wie hebben jullie als helden??? Justin Bieber??? Bret the Hitman Hart??? hahaha met alle respect voor The Hitman maar een legende is het niet.
Het land dat uitblinkt in onzichtbaarheid en al honderden jaren leeft in anonimiteit en grijze muizen bestaan.
Het land waar men niet anders te doen heeft dan naar sneeuw en ijs te kijken en te dom is om te beseffen dat het het meest saaie bestaan lijdt dat je je niet kunt voorstellen.

Het lezen van een telefoonboek of een uur lang kijken naar testbeeld op je tv is nog spannender dan het leven vd gemiddelde Canadees.
Petey B kunnen we niks kwalijk nemen daarin, die zit zo verankerd in zijn saaie leventje maar jij Kareth jij kunt jezelf nog redden uit de klauwen van het anonieme grijze muizen bestaan door op tijd de dans te ontspringen.

Payne: Ik kan het weten ik ben net op tijd ontsnapt van deze rampspoed en zie wat het mij gebracht heeft...ik heb nu meer succes dan ik ooit gehad heb in mijn Canadian Pride periode. Zelfs kampioenen als Jimmy Cranck waren niet goed genoeg om mij te kunnen verslaan.
Kareth, jij gooide de uitdaging uit en wij pakken deze met 4 handen aan. Niet alleen pakken wij deze met de grootste plezier aan maar maken we het karwei af wat we al veel eerder moesten afmaken.
Nu ben je nog strijdlustig maar geef toe... sinds jullie 2 een tag team vormen is jou reputatie sneller naar beneden gegaan dan het lichaam van Owen Hart tijdens zijn dodelijke val in de ring hahaha.

Dan loopt Tully Anderson terug naar zijn paard om nog iets geheimzinnigs te pakken uit het zadeltas van zijn paard en loopt dan weer terug naar zijn tagteam partner.

Anderson: Sorry hoor ik weet niet of het nou hooikoorts is, een spontane verkoudheid of toch gewoon een allergische reactie voor alles wat met Canada Cool te maken heeft of met verraders van zijn eigen volk als Kareth maar gelukkig heb ik altijd mijn trouwe zakdoek bij me.

dan pakt Anderson in een daad van laaghartigheid het tasje wat hij uit de zadeltas had gehaald en haalt hier de Canadese vlag uit waar hij uitgebreidt zijn neus in snuit.

Anderson: Pfff zo dat lucht op.....maar net als Anderson deze 'zakdoek' weer wil opbergen weerhoudt zijn tag team partner deze door deze vlag vast te grijpen.

Payne: Stop Tully, wil je van die niesbui af zijn zullen we toch ook deze vreselijke vlag wat herinnert aan mijn meest donkere hoofdstuk van mijn carierre en jou aan Canada Cool moeten vernietigen.
Wij redden ons van deze smet, als jij verstandig bent Kareth dan volg jij ons voorbeeld en doe jij wat het meest verstandig is.

Anderson: Inderdaad Kareth, het meest verstandige voor jou en je toekomst.....want we hebben een voorstel aan jou.
Een deal die je niet kunt weigeren omdat deze het beste is voor jou persoonlijk, mijn voorstel is dat wanneer jij tijdens onze match op Wrestlemania ons helpt door niet alleen het team van Generation X te verslaan maar ook jou tag team partner te te verraden ik jou een gegarandeerde title shot geef op de door mij in bezit zijnde title na WM.

Voor ieder van ons een win-win situatie, wij winnen deze match, ik win door iets minder werk te doen waardoor ik mij kan sparen voor de match tegen Jimmy Cranck diezelfde avond. Voor jou is het ook een dubbele win want niet alleen win jij een garantie opeen titleshot voor mijn titel maar je red jezelf ook nog eens van een vernedering en jou rijke carierre blijft bespaart van deuken op jou blazoen.
Maar goed om geen risico te nemen op verzwakking van mijn gezondheid wissen we elk spoor van enige aanleiding tot verkoudheid uit door deze voorgoed te vernietigen.

Dan pakt Darryl Payne een luciferdoosje uit zijn zak en terwijl Anderson deze Canadese vlag omhoog houdt ontsteekt Payne een lucifer en zet hij deze vlag in vuur en vlam onder hard gelach van beide Kings of Payne.

Nadat de laatste restjes weggesmeuld zijn trapt Anderson deze uit om een grotere brand te voorkomen waarna beiden richting hun paard lopen om deze te bestijgen om dan lachend weg ter rijden.
In de verte klinkt nog wel 2 vrolijk zingende stemmen: We're not The Mounties hahaha

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #738 Gepost op: 2 augustus 2012, 00:14:39 »

Nadat de afgelopen twee weken zeer gebeurtenisrijk zijn geweest, is het vandaag wat rustiger op WWEH TV. Als het camerabeeld dan ook eindelijk opent, komt meteen een shot in beeld van het Ford Field, de thuisbasis van de Detroit Lions uit de NFL, waar WrestleMania plaats zal vinden. Op aangewezen plekken rondom het stadion is momenteel de jaarlijkse fan axxcess van WWEH aan de gang. Overal zijn fans te zien die t-shirts van hun favoriete worstelaars aanhebben. Ook zijn er kraampjes waar je merchandise kunt kopen en is te zien hoe jongere fans een soort van air brush tattoo kunnen laten zetten van hun idolen. Iets verderop in de buurt van de hoofdingang, is een ring opgezet waar question en answer sessions plaats vinden, maar ook zogenaamde practise wrestling sessions. Het stadion ziet er mooi versierd uit met allerlei banners en vlaggen en het lijkt erop dat WrestleMania nu al zou kunnen beginnen.

De zon doet ook vandaag weer het overige werk en de camera verplaatst zich zo langzaam door de hoofdingang richting de gangen van het stadion. Een paar keer zien we de camera een hoek omgaan, terwijl te zien is hoe WWEH medewerkers druk aan het werk zijn. Na een laatste keer een hoek om gegaan te zijn, staat de camera plotseling stil voor een groot zwart doek. Aan de andere kant hiervan horen we mensen praten en dus besluit de cameraman het doek opzij te schuiven en door te lopen. Het beeld wat we te zien krijgen is immens, een opname van het grote veld in het stadion is te zien. De cameraman bevindt zich momenteel op de entrance ramp en besluit deze dan ook af te lopen naar de ring. Het duurt even voordat de camera eindelijk bij de ring is en begint dan de constructie die boven de ring is opgebouwd in beeld te nemen. Het past allemaal bij de werkersstad van Detroit. Tot dusver is het thema erg goed uitgewerkt, maar natuurlijk laat de camera niet alles zien, dat zou de verassing meteen weer weghalen. Vandaar dat het ook alleen maar beter is, dat de eerder getoonde constructie nog niet af is.

Over een aantal dagen zullen hier ongeveer 65000 personen in het stadion zitten. Van jong tot oud zal alles aanwezig zijn om de grote wedstrijden waar iedereen naartoe leeft, mee te mogen maken. Tot op een honderd tal WWEH medewerkers, is er niet veel te zien momenteel. De cameraman besluit dan om via een andere doorgang de binnenruimte van het stadion te verlaten. Weer hangt er een zwart doek voor een doorgang en als de cameralens net er doorheen is, zien we hier en daar wat bekende gezichten lopen in casual kleding. We zien Brucie Chain met een paar collega’s praten, waaronder Petey B en Kareth. Het duurt niet al te lang totdat opeens alle hoofden zich naar één kant draaien. Bij hetgene wat ze zien, zetten ze alle drie een stap achteruit. Als ook de camera die kant op kijkt, zien we hoe Evilman vandaag een keer zonder begeleiders richting de binnenruimte van het stadion loopt.

Hij merkt de camera op en gebaart deze dan ook om met hem mee te lopen. The Expendable gaat door het grote doek heen gevolgd door de camera.

Evilman: Heerlijk om vandaag rond te kunnen lopen zonder die twee gasten. Begon er aardig moe van te worden dat ik constant twee oppassers bij me had. Maar voor nu is dat even afgelopen. Ik heb gisteravond nog een gesprek gehad in het hotel met de Officier van Justitie en we hebben een regeling getroffen. Aangezien WrestleMania op het programma staat en ik toch niet van plan ben om te vluchten, heb ik afgesproken dat ik mijn paspoort voor nu inlever zodat ik zonder begeleiding hier kan rondlopen. Het enige wat ik nu hoef te doen? Ten alle tijden doorgeven waar ik ben. Zodoende. Wat er na WrestleMania gebeurd omtrent een proces zien we dan wel.

De man uit Roermond en de camera lopen een trap op die richting de bovenste rangen wijst van de zitplaatsen. Eenmaal aangekomen bij de 36e rij, gaat Evilman zitten terwijl de camera hem in beeld houdt.

Evilman: Gisteravond zat ik op mijn hotelkamer films te kijken totdat ik opeens naar WWEH TV overschakelde om te kijken of er nog nieuwe ontwikkelingen waren en toen zag ik Lagez’s en Andolini’s item verschijnen. In eerste instantie begon ik me natuurlijk weer op te vreten, maar het duurde niet lang toen ik bij mezelf dacht ‘’denk aan Tidus zijn woorden, hou je in, bewaar die woede tot op WrestleMania. Er zijn al genoeg onschuldigen betrokken geweest bij deze oorlog’’. Zodoende heb ik de item’s afgekeken zonder dat er ook maar iets gesneuveld is, het heeft me wel moeite gekost. Lagez? Beter een oude knar dan een mislukte voetballer die maar blijft zeuren over het feit hoe goed hij was, terwijl hij nooit iets heeft voorgesteld buiten België, zegt genoeg lijkt me.

De Imperial Champion, die binnenkort Doodgraver kan inhalen wat betreft bezit qua aantal dagen van een titel, neemt de sfeer in het stadion in zich op, alsof hij hier voor het eerst zoiets meemaakt.

Evilman: Normaal zou ik rond WrestleMania altijd grote interviews geven, maar dit jaar doe ik dat niet. Niet alleen krijgen we dan alleen maar vragen waar het antwoord al op is gegeven, maar justitie zag dit ook liever op deze manier. Als er iets te vertellen valt, horen en zien jullie dat vanzelf wel. Maar om nu weer terug te komen op Andolini’s item. Ik was verbaasd over een aantal dingen. Ik heb het hoog in mijn bol zitten omdat ik op de WrestleMania poster sta? Eigenlijk niet, ik voel me namelijk vereerd dat mijn hoofd die poster siert. Schijnbaar ben ik als Champion toch een grotere publiekstrekker dan jij ooit zult zijn Andolini.

Er verschijnt een glimlach op het gezicht van Evil, maar het duurt niet lang voordat de irritatie weer de overhand begint te nemen bij het denken aan Andolini. Met enige vertraging trekt hij zijn mond toch weer open.

Evilman: Je mag trouwens denken wat je wilt. Als jij weet dat je me aankunt, moet je daar vooral in blijven geloven. Cyber Madness ben ik zeker niet vergeten, ik had die rematch tussen ons namelijk al veel eerder willen zien en niet nu pas. Op en na Cyber Madness bleef jij beweren dat ik getapt zou hebben, wat in de beelden niet terug te zien is, zodoende heeft Mayhem die match herstart. Daar waar jij beweert dat ik buiten bewustzijn was, had jij de klus af kunnen maken door me te verslaan en tot jou verbazing was ik niet buiten bewustzijn, omdat ik jouw rug tegen de mat drukte voor de pin. Als er iemand iets te verwijten valt, is het jezelf wel en geen corrupte GM of scheidsrechter.

Evilman heeft de zonnebril die hij op had inmiddels afgezet en kijkt nu strak in de camera. Schijnbaar wordt het ‘’gesprek’’ nu iets serieuzer.

Evilman: Wat mij betreft zou jij niet eens op WrestleMania IX mogen staan. Ten eerste beweer je dat je mij aan kunt!? Hoe dat dan? Door me week in, week uit achterbaks in de rug aan te vallen? Na een match waar ik me helemaal uitgeput heb? Echte klasse heb je dan als je op zo een manier denkt iemand aan te kunnen. Buiten die feiten heb je ook nog eens een groep handlangers nodig om verdomme mijn clubhuis aan gort te slaan. Je kunt niets alleen!!

De woede schijnt zich nu weer flink op te hopen en ook de cameraman zet een flinke stap achteruit. De zonnebril die Evil in zijn hand had, is inmiddels ook fijn geknepen, deze duwt hij dan ook snel in zijn borstzak als hij dit merkt.

Evilman: Waar was je dan toen ik jou aanviel? Toen was je kansloos. Daar had je het geluk dat de scheidsrechters ertussen kwamen. Ten tweede, die farce van jou geloofd toch helemaal niemand in. Jij denkt het beste te zijn wat er in WWEH rondloopt. Jij hoort maar op één plaats en dat is de cel! Eerst zorg je ervoor dat mijn goede vriend Huub om het leven komt, daarna druk je jouw compaan Marco Ferrara met zijn gezicht in het frietvet en nu plotseling wordt hij dood gevonden met een kogel in zijn hart? Iets teveel toevallen, waar jij je vingers bij in het spel hebt als je het mij vraagt. Het meest smerige vind ik dan nog wel dat je doodleuk op de begrafenis van Ferrara bent terwijl zijn vrouw totaal gebroken zit te huilen. Jij hebt geen lef, jij hebt geen respect. Het enige wat je hebt is je droomwereld waar iedereen naar jouw pijpen danst. Binnenkort zul je hogere tonen spelen. Maar gelukkig zijn de autoriteiten nu schijnbaar ook op gang gekomen wat jou betreft.

Na deze woorden wil de champ zijn zonnebril weer opzetten, totdat hij zich herinnert dat die niet meer bruikbaar is. Hij lijkt even van de brandende zon te genieten, totdat hij weer begint met praten.

Evilman: In een bepaald punt heb je gelijk. In dat appartement in Arnhem had ik je af kunnen maken. Maar denk eens na, denk je dat ik mijn leven ga ruïneren voor een kakkerlak zoals jij? Denk je dat ik voor jou de cel in ga? Nee. Die droom zet je maar uit je hoofd dat je die titel van mij als geschenk krijgt. Op WrestleMania IX heb ik de kans om het legaal te doen, daar hoef ik niets te vrezen. Zodra die bel klinkt voor de Last Man Standing match zal ik topfit tegenover je staan. Het mooie is dat je het zonder je hulpjes moet klaren. Daar zullen we wel zien hoe sterk je bent zonder je maatjes. Voor jou heb ik namelijk mijn vrienden niet nodig. Die zitten in Nederland tijdens WrestleMania, ik reken alle blaam voor mezelf die ik in je restaurant heb aangericht, hun zitten veilig. Maar ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik ze niet in de buurt van Detroit wil zien en dat hebben ze me ook verzekerd. Voor jou heb ik alleen mezelf nodig om je te verslaan. Geen GM, geen scheidsrechter met vreemde beslissingen en al zeker geen aarskussers.

Er volgt een kort moment van stilte, terwijl Evil op zijn telefoon kijkt hoe laat het is. Als hij de tijd weet, wil hij weer doorgaan maar de frustratie neemt weer eens de overhand en hierdoor springt Evilman plotseling op. Hij lijkt de camera een mep te willen geven totdat hij zich opeens bedenkt en even in gedachten is. Het duurt een minuut voordat er iets gebeurd, maar al snel gaat Evilman weer rustig op het stoeltje zitten. Zijn gezicht spreekt echter boekdelen.

Evilman: Je hebt gelijk, je hebt echt volkomen gelijk Andolini. Ik geef toe dat ik tien seconde’s op de grond zal liggen, maar dat zal pas na de match zijn om te kijken hoe de schade er van dichtbij uitziet die ik bij je heb aangericht. Daar zal ik dan ook erkennen dat je beter bent dan mij, namelijk in het bewusteloos zijn en het niet zonder hulp kunnen opstaan. Het beeld waar ik met mijn titel hoog in de lucht over jouw gebroken carcass sta en de overwinning vier is voor mij genoegdoening. De enige titel die jij na WrestleMania IX hebt is die van Prison Princess, bitch.

Dan kijkt Evilman nog een keer op zijn telefoon en staat hij op uit de seat waar hij in zat. Hij loopt zonder nog iets te zeggen de trappen weer af en loopt nog een rondje om de ring heen voordat ook hij weer langzaam naar het grote doek loopt om kort erna erdoor te verdwijnen.

Ebbe

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #739 Gepost op: 2 augustus 2012, 03:32:41 »

Het is nacht als het scherm aangaat. Op het beeld is te zien dat er een zeer stevige onweersbui woed in de Nederlandse bossen. Op de achtergrond is een man te zien die met een blik naar boven en een grijns op zijn smoelwerk van het weer geniet. Wie het is? Wat dachten jullie zelf... Er kan maar 1 man zijn die zo kan genieten van onweer en dat is Simen Nostfalla natuurlijk. 1 van de deelnemers in de Triple Threath match op Wrestlemania en dus kanshebber voor de Revolution Heavyweight Championship. Op de achtergrond is Noorse folksmuziek http://www.youtube.com/watch?v=F-qI4nFDod0 te horen terwijl in de grot het hout zachtjes knispert door het vuur dat aangestoken is. De camera nadert Simen Nostfalla terwijl het beeld af en toe volledig wit word door bliksemlicht als ineens aan zijn jas getrokken word. Het scheelde maar een haar of de cameraman was geraakt door een bliksemflits. De cameraman kijkt om maar kan de man niet zien en brengt daarom maar een algemene dank uit naar zijn redder. Dan word de cameraman richting Simen getild...

Simen Nostfalla: Ongelooflijk, heb je vroeger niet van je ouders geleerd dat onweer gevaarlijk is? En al helemaal met al dat ijzer in je klauwen wat ook nog eens aangedreven word op elektriciteit. Niet echt een slimme actie he? Dan had je net zo goed met een lange ijzeren pijp in een plas water kunnen gaan staan op een open vlakte, sukkel. Nou kom maar naast me staan, waar ik sta kan niks gebeuren. Interview me maar vanaf deze plek want ik wil genieten van dit prachtige weer. Dit kan niks anders betekenen dan dat Thor mij geluk toewenst voor mijn aankomende match met Cletus Jackson en Tiralan. Dat menigeen zich rot is geschrokken na een keiharde knal kan ik wel begrijpen, ook ik werd er wakker van maar het voelde direct vertrouwd aan. Dit kan niet anders dan dat het de gelukswensen zijn zoals ik dus al zei.

De cameraman krabt zich maar een keer achter zijn oren en denkt er het zijne van maar hij is natuurlijk niet gekomen om een psychiatrisch rapport op te maken van degene die hij gaat interviewen. Hij is er natuurlijk om wat woorden op te vangen van wat Simen denkt van de aankomende match en van zijn tegenstanders.

Simen Nostfalla: Ah ja, WRESTLEMANIA!! Dat doet bij mij wat herinneringen op toen ik vorig jaar mijn return maakte. Ook toen stond ik in de ring maar toen had ik een totaal ander doel, namelijk het vinden van Agnette, Inga en de kinderen. Toen was ik niks anders dan een man die radeloos en getergd tot op het bot was om de ontvoerder te vinden. We zijn nu een jaar verder en moet je eens kijken wat een veranderingen er allemaal zijn gebeurd. Ivar en ik hebben onze vrouwen en kinderen terug, van Piet Piraat hebben we al een tijd niet meer gehoord, ik ben op een positieve manier veranderd, ik ben tagteam champion geweest en dan sta ik nu ook nog eens in de main event van Wrestlemania voor de Revolution Heavyweight Championship. Beter kan eigenlijks niet toch? Of... nou, ja.. eigenlijks kan het nog net een stukje beter. En dat ga ik op Wrestlemania laten gebeuren. Het winnen van die belt.

cameraman: En u bent niet de enige die daar zo over denkt want van verschillende wrestlers hebben we inmiddels begrepen dat zij u die titel gunnen en sommigen zien u zelfs die titel winnen. Wat doet dat met u?

Simen Nostfalla: Uiteraard is dat erg fijn om te horen of om te lezen maar uiteindelijk zal ik het zelf moeten doen lijkt me. Natuurlijk levert het een goeie egoboost op ook al betwijfel ik of mijn ego ooit net zo groot zal worden als die van Tiralan. Iedere wrestler heeft mij zien veranderen van lomp beest naar een goed geoliede machine die weet wat die doet in de ring en die weet hoe die de ring moet gebruiken. En dit is voornamelijk de verdienste van maar 1 man en dat is Ivar Erlandsson. Hij is de man die mij compleet heeft omgetoverd van beest naar champion. En dus niet Tiralan zoals hij dat zelf beweert of een Cletus Jackson die zegt dat ik een parasiet of een meelifter ben. Daar wil ik nog eigenlijks best wat over kwijt. Wie was degene die de tagtitle naar Subversion bracht? Wie was degene die jou, Cletus Jackson, zijn championship terugwon? Wie was dat ook alweer? Juist, ik!! Als jullie me niet steeds voor jullie karretje hadden gespannen waren jullie nog steeds de titelloze "små skitne rotter" geweest die jullie waren voordat Subversion gevormd werd. En ik kom niet uit de dark-matches? Volgens mij heb ik toch echt vrij vaak een match gehad op Revolution terwijl het werd uitgezonden? Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij heb jij ze zelf niet helemaal op een rijtje. Ow en wat betreft het feit dat ik terugkeer naar mijn oude persoonlijkheid als er wat met mijn vrouw is? Zoiets heet liefde achterlijke hillbilly. Dat jij dat niet kent omdat jij naar alle waarschijnlijkheid bent verwekt na een nachtelijk avontuurtje van je vader en je moeder die eigenlijks broer en zus zijn is niet mijn probleem. Daarom denk je natuurlijk ook zo lekker bekrompen over bepaalde rassen natuurlijk. Hun zijn superieur aan jou soort omdat jij niet uit een zuiver ras komt natuurlijk, is dat het? Aaaaaaah jochie toch, hehehehe. 

Net als Simen sadistisch begint te lachen knallen er weer een paar donderschokken door het bos. De cameraman schrikt ervan en laat nog net niet zijn camera vallen. Simen schud eens een keer zijn hoofd, fluistert zachtjes het woord mietje en gaat verder.

Simen Nostfalla: En dan is er natuurlijk nog HET GROTE EGO VAN SUBVERSION, namelijk Tiralan. Ik heb al een tijdje niks van hem gehoord of gezien en dat zal voornamelijk komen omdat hij natuurlijk afwacht tot Cletus Jackson en ik onze promo's en interviews hebben gemaakt zodat hij er nog een keer, zoals het een groot ego betaamd, op het allerlaatste moment nog eens een keer met gemak over heen kan walsen. Dat zal je dit keer niet verder helpen insect. Aangezien het mij helemaal geen ene zak uitmaakt wat voor onzin je deze keer weer uit gaat kramen. Want weet je? Actions speaks louder then words. Je kan nog zoveel lullen en je kan nog zoveel beweren. Je zult het in de ring waar moeten maken en reken maar dat ik aan alles gedacht heb. Ik heb alle tapes en dvd's van jou en Cletus Jackson bekeken en er zit in beide een patroon in jullie vechtstijl. En daar gaat het bij jullie beide mis. Ik ben af en toe namelijk nog steeds zo ontoerekeningsvatbaar als Loki en dat gaat mij helpen die match te winnen. Tiralan, als jij het benauwd krijgt komt er zomaar uit het niets een Scorpion Tail tevoorschijn... ik heb je matches bekeken en ik weet nu welke beweging je moet maken om dat voor elkaar te krijgen. Mij verras je niet meer, echt niet.

Simen neemt een slok van zijn Schotse whisky die hij van een fan gedoneerd heeft gekregen en zucht eens diep. Aan zijn ogen te zien geniet hij van het sterke lokale brouwsel en neemt nog een stevige teug om daarna weer verder te praten.

Simen Nostfalla: En weet je wat het leuke is? Jullie weten het zelf nog niet maar ik heb allang in de gaten dat ik de nieuwe champion zal worden. Tiralan jou tijd is al een tijdje gekomen en er zal echt geen 2e title-reign voor jou zijn. Je begint af te takelen en dat vreet aan je. Je bent teveel met jezelf bezig waardoor je de realiteit niet helemaal meer kan onderscheiden van je eigen illusies. En Cletus? Jij hoort niet eens champion te zijn. Een champion hoort aanwezig te zijn en regelmatig van zich te laten horen. Dat is nou niet echt vaak gebeurd vind je wel? Laat staan dat je vaak je titel hebt verdedigt. Nee, ik ben degene aan wie de titel toebehoort en aan niemand anders. Het is tijd voor vernieuwing, het is tijd voor nieuw bloed, het is tijd voor een Noorse revolutie. Het is mijn tijd.

Na de laatste woorden gooit Simen de gehele inhoud van de fles whisky achterover en slaat de fles kapot op zijn voorhoofd waarna hij een klein beetje begint te bloeden. De cameraman bibbert en huivert van angst als op dat moment ook een paar gigantische knallen uit de hemel komt denderen. Snel rent hij weg en het enige wat we nog horen zijn gerommel van het onweer en een oerbrul van Simen Nostfalla: ASGAAAAARD!!! daarna word het beeld direct zwart en verschijnt het welbekende Revolution logo op het beeldscherm.

DerGringo

• Held
  • Music is the shorthand of emotion
    • Bekijk profiel
« Reactie #740 Gepost op: 2 augustus 2012, 12:34:56 »

Het Wrestlemania IX-logo verschijnt in beeld waarna de camera schakelt naar Chris Neville. De Revolution interviewer zit achter een desk en neemt een slokje van een glas water.

Chris: Welkom, wrestlingfans bij deze speciale uitzending. Over een paar dagen is het zover. Wrestlemania! Het grootste evenement van het jaar. En net als jullie ben ik erg nieuwsgierig naar de voorbereidingen van onze Supersterren op hun wedstrijden. Daarom ben ik op zoek gegaan naar Vinnie Gambino, de man die volledig onverwacht zijn return maakte op Sole Survivor en sindsdien een vete uitvecht met Dimitri Lagez. Het was niet makkelijk om The Loose Cannon te vinden, maar ik zou Chris Neville niet zijn als ik hem niet wist op te sporen. Bij hoge uitzondering wil Vinnie hier wat vragen beantwoorden. Dames en heren, hier is hij dan, de voormalig Undisputed Champion; Vinnie Gambino!

De camera zwenkt naar links, maar er komt niemand de studio binnen gelopen. De camera draait weer naar Chris, die niet begrijpend naar de coulissen kijkt.

Chris: Misschien heeft hij me niet gehoord. Dames en heren; Vinnie Gambino!

De camera zwenkt weer naar links maar in plaats van The Loose Cannon komt er iemand van het productieteam binnen gelopen en fluistert wat in het oor van Chris Neville. Deze kijkt verbaasd en ongelovig naar de man van het productieteam. De man haalt zijn schouders op en loopt het beeld weer uit.

Chris: Onze excuses, maar Vinnie blijkt zijn afspraak hier te zijn vergeten. We proberen nu contact te leggen met Vinnie en..

Dan loopt de man van het productieteam weer de studio in met een mobiele telefoon en geeft deze aan Chris. De Revolution interviewer kijkt even op het schermpje van de telefoon en kan een boze blik niet onderdrukken. Toch herpakt hij zich en richt zich weer op de camera.

Chris: Wrestlingfans, ik kreeg zojuist een sms’je van Vinnie Gambino. Hij wenst bij nader inzien toch niet aanwezig te willen zijn voor een interview en wil verder met rust gelaten worden tijdens zijn voorbereiding op zijn match met Dimitri Lagez. Onze excuses voor dit onprofessionele gedrag, dames en heren. Dit is niet volgens afspraak en ik zal mijn uiterste best doen om Vinnie alsnog voor de camera te krijgen! Voor nu lijkt het me het beste om even over te gaan naar wat commercials.

Het Wrestlemania-logo komt weer in beeld dat het einde betekent van deze uitzending op WWEH TV.

Wordt vervolgd

Beste Nieuwkomer 2007 Beste GFX-er '08/'10 4x Storymode Award winnaar '09 1x '10

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #741 Gepost op: 2 augustus 2012, 16:11:08 »

De camera gaat aan en we zien direct een bekend gezicht in beeld, namelijk de Algerijnse Algerino. 'The warrior of Allah' komt net de deur van zijn grote villa uitgestapt.

De Algerijn is zijn huis nog niet uit of we zien een hele horde journalisten afrennen op de WWEH ster.

Vele stemmen door elkaar: ‘Meneer Alderia hoe vind u het dat.. Algerino weet je al iets over… Meneer Alderia hoe… Nourad, wie is er…. Hoe kan het dat…’

Algerino: ‘KALM, KALM!! Ik heb al genoeg aan m’n hoofd, doe even rustig allemaal. Een tegelijk. Jij daar, ga je gang.’

Journalist: ‘Meneer Alderia, hoe vind u het dat uw tegenstanders op Wrestlemania nog helemaal niets van zich hebben laten horen in de aanloop naar de show?’

Algerino: ‘Hoe ik dat vind? Denk je serieus dat ik daar nu mee bezig ben? Natuurlijk niet! Robert Mayhem heeft mijn totale concentratie op die wedstrijd verstoord door mijn geliefde Imam te kidnappen! Ik slaap niet meer, ik ben alleen maar bezig om erachter te komen waar mijn Imam zich bevind, ik heb al dagen niet meer getraind omdat ik me er simpelweg niet meer toe kan zetten, ik ben echt helemaal op. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit soort dingen een ander aan kan doen. Is het trouwens iemand al opgevallen, dat Robert al dagenlang niets van zich heeft laten horen? Nou, drie keer raden waarom. Hij is momenteel helemaal niet bezig op zijn werk, hij is bij mijn Imam en wie weet wat voor dingen hij aan het doen is met ‘m. Walgelijk gewoon, hoe deze man te werk gaat.'

Journalist: ‘Bent u nog van plan om deel te nemen aan de Money In The Bank wedstrijd op Wrestlemania?'

Algerino: ‘Ja. Puur en alleen om aan Robert te laten zien dat ik me niet laat vernederen door hem. Om te laten zien dat wat hij me ook flikt, ik voor mezelf op zal blijven komen en niet zal buigen voor een racistisch bewind. Want ik ben niet hierheen gekomen om mezelf voor gek gezet te laten worden en om vervolgens weer af te druipen naar Algerije. En zeker niet door één of andere hillbilly racist die het liefste een blanke Revolution kampioen ziet. Ik hoop dat dit alles snel achter de rug is en dat heel Nederland ziet dat ik niet als enige ervoor kan zorgen dat deze man stopt met zijn gruweldaden. Ik hoop dat mensen mij openlijk zullen steunen en we er samen voor zullen zorgen dat deze man nooit meer ergens macht zal kunnen uitoefenen.’

Na deze woorden stapt de Algerijn zijn limousine in, die vervolgens met grote snelheid wegscheurt.

Credits to Solshard

Kareth

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #742 Gepost op: 3 augustus 2012, 11:19:53 »

In samenwerking gemaakt met Slomo

De camera gaat aan en meteen knalt er een hard geluid door de arena. We horen Oh.... Canada van Classified uit de speakers knallen en de fans vliegen overeind. De camera neemt de entrance in beeld en ja hoor, daar komt de nieuwe Canadees de arena binnen stormen.

Hij loopt over de ramp naar de ring en vraagt meteen om een microfoon, die hij vrijwel meteen aangegeven krijgt. Zijn muziek stopt direct en de fans juichen nog even na tot ze Kareth horen spreken.

Kareth: Kijk, dat je spot met de Mounties, kan me niets schelen. Dat Celine Dion en Justin Bieber uit Canada komen, dat klopt. Vergeet ook Jim Carey, Mike Myers EN William Shatner niet he! MAAR, dat alles valt natuurlijk in het niets met die onbeschofte opmerking over Owen Hart! Payne, dat jij het lef hebt om hem te noemen is simpelweg te walgelijk voor woorden. Ik wist dat Tully laag kon zinken maar dit is het laagste van het laagste, door jou dit te laten zeggen zodat jij ervoor gaat opdraaien. Ik hoop dat jij je ooit zult gaan beseffen wat dit voor consequenties gaat hebben voor jouw carriere, want geloof me, als jij in zee blijft gaan met die galbak van een Tully Anderson, dan ga jij op den duur ook kopje onder en zinkt jouw carriere langzaam maar zeker naar de bodem van de zee.

Het publiek juicht en schreeuwt door de Arena al er ineens iemand de arena binnen komt rennen.

Het is niemand minder dan Petey B, de tag team partner van Kareth.  Als de camera verder inzoomt zien we dat Petey ook een microfoon in zijn handen heeft en vastberaden op de ring af stormt. Kareth kijkt enigszins verbaasd op nu hij zijn tag team partner naar de ring ziet komen.

Petey B: HEY! Wacht even, Kareth.

We zien Kareth opkijken als hij deze reactie van Petey ineens hoort. Hij kijkt hem strak aan terwijl we Mr. Impact de ring binnen zien stappen. Petey stapt op zijn tag team partner af en blijft vlak voor hem staan en hem recht in zijn ogen aankijkt.

Petey B: Waarom zit jij mij ook uit te dagen in die speech van jou, vorige week. Wij zijn toch een team? Wij staan toch aan dezelfde kant of wat? Want als jij ineens terug gaat krabbelen dan wil ik da....

Met een snelle actie trekt Kareth de microfoon van Petey weg en houdt hij zijn wijsvinger voor zijn mond. Het publiek kijkt verbaasd toe en wordt er stil van.

Kareth: Sssstt! Heel goed, Petey. Dit wil ik vaker zien. Je klinkt zelfs een beetje boos, hehe en zo wil ik het graag zien. Ik zal je zeggen waar het op staat, ik wil je vaker in de arena zien, ik wil je vaker in de ring zien. Niet omdat ik dat wil, maar omdat het publiek dat wil! Laat je hier vaker zien, dat gaat altijd in je voordeel werken, neem dat maar van mij aan.

Het publiek begint weer te juichen want even waren ze bang dat Canada Cool ruzie leek te krijgen.

Petey B: Oke, ik zal mijn best gaan doen en dat proberen. Maar genoeg over de toekomst, we staan vlak voor de show van WrestleMania 9. Tijd om de Kings Of Payne en Generation-X in de pan te hakken  en het goud te pakken!

Het publiek moedigt beide heren aan en begint te juichen.

Kareth: Dat rijmt ook nog eens, Petey. Maar we moeten ons voor gaan bereiden en beide teams in de gaten gaan houden. Je hebt gehoord wat Tully en Darryl van plan zijn, maar wees gerust, ik sta aan jouw kant. Ik ga niet in op het aanbod van Tully en ik zal me niet tegen jou gaan keren. Maar laten we ook Atlas en VDV niet vergeten want ookal horen we niet veel van VDV, ik vertrouw die 2 niet helemaal. Ik heb het vermoeden dat ze zich zeer goed aan het voorbereiden zijn en dat ze net doen alsof ze nergens te vinden zijn. Het is en blijft WrestleMania en daar doet iedereen net dat ene stapje extra.

Petey B: Ik ben blij om te horen dat je aan mijn kant blijft staan en ik zal die Tully en Darryl eens duidelijk maken dat ze niet met mij moeten spotten door gewoon in het openbaar jou een aanbod te doen om mij de rug toe te keren en in de steek te laten tijdens de Table's Match. Maar je hebt gelijk, we moeten ons gaan voorbereiden op de match, nog een paar dagen en dan is het zover.

De theme van Canada Cool knalt door de arena en de fans springen overeind waarop Kareth en Petey de ring verlaten en onder een juichend publiek de arena verlaten om zich voor te bereiden op WrestleMania 9.

DerGringo

• Held
  • Music is the shorthand of emotion
    • Bekijk profiel
« Reactie #743 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:44:30 »

Chris: Meneer Gambino dacht onder zijn interview uit te komen? Ik dacht het niet. Afspraak is afspraak. Draait die camera?

De cameraman knikt bevestigend naar Chris Neville, die ongeduldig voor de deur van een schitterend gerestaureerde boerderij staat.

Chris: Dames en heren, zoals jullie gisteren hebben kunnen zien, kwam Vinnie Gambino niet opdagen voor zijn interview met mij in de WWEH Tv-studio. Hij wilde met rust gelaten worden in de voorbereiding op zijn match met Dimitri Lagez. Dit was tegen onze afspraak in. En daarom sta ik nu hier op het prachtige Ameland voor deze boerderij. Ik laat me zomaar niet afschepen door Vinnie..

Terwijl Chris nog praat, gaat achter hem de deur van de boerderij open en zien we het gezicht van The Loose Cannon verschijnen. De gezichtsexpressie van Vinnie staat op extreem dodelijk.

Vinnie: Had ik jou niet gezegd dat ik met rust gelaten wilde worden? Opgesodemieterd dus! En snel!

Chris: Vinnie! Daar ben je dan. Je had me beloofd dat ik je wat vragen mocht stellen, dus hier ben ik. De fans zijn nieuwsgierig naar je voorbereiding op Wrestlemania. Wat doe je zoal om je voor te bereiden op een Cage Deathmatch?

Vinnie: Volgens mij heb je stront in je oren zitten, makker. Ik zei net dat ik met rust gelaten wilde worden, dus wat doe je hier nog?

Dreigend zet Vinnie een stap naar voren en net voordat hij Chris een duw wil geven, bedenkt hij zich en wordt wat rustiger.

Vinnie: Ach, weet je wat. Ik geef je de mogelijkheid om drie vragen te stellen. Als ik weer geen interview geef, kan Mayhem weer eens pissig worden en dat kan ik niet gebruiken voor Wrestlemania. Kom op onderkruipsel, laat maar eens horen wat voor vragen je bedacht hebt.

Enigszins wantrouwend kijkt Chris de boomlange Italiaan even aan, waarna hij besluit om toch maar over te gaan op het stellen van zijn vragen.

Chris: Om dan met de eerste vraag te beginnen, hoe bereid jij je voor op een loodzware en waarschijnlijk erg bloederige match als een Cage Deathmatch? De meeste andere worstelaars tref ik hard trainend aan in de gym of zijn al in Detroit. Wat is jouw geheim?

Vinnie: Geheim? Ik maak van mijn voorbereiding geen geheim, Chris. Ik train hier elke dag in de kelder onder mijn huis. En voordat je gaat vragen of je daar een kijkje mag nemen, zeg ik je al dat dat niet zal gebeuren. Capiche? Vraag twee.
Chris denkt even na over hoe hij Vinnie wat meer uit de tent kan lokken, zodat hij wat pittigere antwoorden krijgt.

Chris: Wat zijn jouw gedachten over Dimitri Lagez, je opponent op Wrestlemania? Onlangs vertelde hij nog dat jouw tijd is geweest, dat hij angst in jouw blik ziet. Hij zei zelfs dat hij zichzelf als een verbeterde Vinnie Gambino ziet. Wat heb je daarop te zeggen, Vinnie?

Vinnies blik is meteen veranderd.

Vinnie: Dat voetballertje krijgt de laatste tijd wel een erg grote bek. Hij heeft nog helemaal niks alleen kunnen presteren. Altijd heeft hij hulp van derden nodig. En als hij die hulp niet krijgt, eindigt hij zijn match liggend op zijn rug. Wat is dat toch met die rookies van tegenwoordig? Ze winnen een paar matches en denken meteen dat ze een geschenk van God zelf zijn. Als hij angst in mijn ogen ziet heeft hij naast een paar nieuwe voetbalschoenen ook een nieuwe bril nodig. Angst staat niet in het Gambino woordenboek. Mijn tijd is nog lang niet voorbij. Het Gambino tijdperk begint pas. Het respect dat het vergane voetballertje nu nog ontbreekt, zal ik hem tijdens onze match wel bijbrengen. Het zal zeer pijnlijk voor hem worden om in te zien dat hij nog heel wat te leren heeft in deze business. Maar misschien, na een paar maanden revalideren na Wrestlemania, wordt het nog eens wat met de Zot uit Brugge.

Vinnie kijkt even op zijn horloge.

Vinnie: Je hebt nog tijd voor een vraag, Chris. En dan wordt het toch echt tijd dat je oprot. Ik heb nog meer te doen vandaag.

Chris: Ok Vinnie. Wat kunnen de fans verwachten van de match zelf? Wordt dit weer net zo’n bloederige partij als een paar jaar geleden toen jij en Dwight Twinklemann elkaar half dood sloegen?

Vinnie: Wat denk je zelf, Chris? Deze match zal de schoonheidsprijs voor technisch worstelen niet verdienen. Nee, dit wordt een bloedbad zoals nog niet eerder in de geschiedenis van WWEH is voorgevallen. En ik zal degene zijn die als eerste uit de Cage weet te komen. Maar niet voordat ik ervan overtuigd ben dat ik Lagez genoeg heb laten lijden. De tijd van praten is voorbij. Het is nu tijd voor pijn!

Nog even kijkt Vinnie met bloeddoorlopen ogen intimiderend in de camera en naar Chris Neville. Dan draait hij zich om en gaat zijn boerderij binnen. Met een harde klap slaat de deur voor het gezicht van Chris en zijn cameraman dicht.

Chris: Dat waren harde woorden van Vinnie Gambino. Bedankt voor het kijken, worstelfans. Over naar de studio.

Beste Nieuwkomer 2007 Beste GFX-er '08/'10 4x Storymode Award winnaar '09 1x '10

Peoples

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #744 Gepost op: 3 augustus 2012, 21:57:43 »

Uiteraard in samenwerking met 1Horsemen :)!

http://youtu.be/uPRFq7e5Kss
Een wrestlemania promotional poster met daarom Tully Anderson en Jimmy Cranck komt voorbij en maakt al snel plaats voor een opnamestudio. Op de stage staan 3 stoelen. Op de middelste stoel zit Mireille Bekooij van het programma Koffietijd!, waar de twee superstars vandaag aanwezig zijn. Aan de linkerkant zit de Continental champion, Jimmy Cranck, en aan de rechter kant de Hardcore champion, Tully Anderson.

De stoelen van Crank en Anderson zijn naar de binnenkant van de stage toe afgesloten door een wand van glas, waardoor zij elkaar wel kunnen zien en horen, maar niet aan kunnen raken. Er wordt zachtjes afgeteld van 5 naar 1, waarna de show live gaat.

Bekooij: Goedemorgen trouwe kijkers en welkom bij weer een verse aflevering van Koffietijd! Vandaag bij ons te gast zijn WWEH Superstars Tully Anderson en Jimmy Cranck. Over 3 dagen zullen zij het tegen elkaar opnemen op Wrestlemania, de grootste worstelshow van het jaar! Allereerst een vraag van meneer Blok uit Emmen voor de heer Anderson. Tully, hoe ga jij de match met Jimmy Cranck in, wetende dat je later op de avond nog een match hebt om de WWEH Tag team championship belts? Tully, graag een antwoord.

De King of Pain lijkt zich niet op zijn gemak te voelen in de studio, maar waarschijnlijk krijgt hij genoeg betaald om aanwezig te zijn. Zichtbaar met tegenzin haalt Tully zijn schouders op.

Anderson: Zonder al teveel prijs te willen geven had Dhr Blok uit Emmen kunnen en misschien wel moeten weten dat ik altijd voluit in de aanval ga zonder enige mededogen voor mijn tegenstander maar altijd op mijn hoede om toevalligheden te voorkomen. En zeker nu ik weet dat dat ik die avond nog een match heb. Maar laat ik Dhr Blok een wedervraag stellen: wie zegt mij dat ik deze match als eerste heb....misschien ben ik dan wel eerder deze avond in bezit van een titel; de WWEH tag team titels met Darryl Payne.

Bekooij: Okee, en dan ook een vraag aan de heer Cranck van uit het publiek. Meneer Goolk vraagt zich af of een I Quit match wel een goed idee is tegen iemand als Tully Anderson, die bekend staat zijn bijnaam als De King of Pain waar te maken. Graag een antwoord, Jimmy.

The Saint vind het duidelijk minder erg om hier te zijn dan zijn Wrestlemania opponent, maar goed voorbereid lijkt hij toch niet. Een te verwachte vraag zorgt er voor dat Cranck een hand onder de kin zet en een aantal seconden lang diep nadenkt. Als hij zijn antwoord echter klaar heeft draait hij zich naar de glazen wand toe en kijkt hij in een rechte lijn naar Anderson.

Cranck: Nadat ik onze match gewonnen heb wil ik zeker weten dat Tully geen smoesjes kan verzinnen. Ik wil dat iedereen weet dat ik hem EERLIJK verslagen heb. Ik wil dat iedereen weet dat Tully Anderson zijn title kwijt is geraakt door zelf twee simpele woorden in de mond te nemen. Anderson is niet voor niet de King of Pain, maar zelfs de King of Pain heeft een grens. Die grens die heb ik al eerder gevonden, en deze keer ga ik hem er overheen helpen. Deze match zal de druppel zijn die zijn emmer doet overlopen, en de King of Pain zal voor het eerst in zijn carriére zelf uit een match stappen. Tully Anderson zal de hele wereld laten weten dat mijn moves te veel voor hem zijn door middel van twee simpele woorden. I Quit.

Na die laatste woorden van The Saint sprint Tully op en duwt hij zijn neus tegen het glas. Vuur spuit uit de ogen van de Hardcore champ en er komt rook uit zijn oren. Het is volkomen duidelijk – De King of Pain zou het liefst nu en hier zijn match met The Saint hebben. Als een handvol bewaking zich achter de gordijnen opstelt om een eventuele uitbarsting van Anderson tegen te gaan laat Tully zich weer in zijn stoel vallen.

Bekooij: Rustig aan, Tully, jij mag zo ook je zegje nog doen. Maar eerst een terugblik naar vorig jaar, Wrestlemania XIII, waar jullie ook al tegen elkaar stonden.

Een replay van de match van Cranck en Anderson begint te spelen, met daarin alle hoogtepunten van de Total KO match. Het filmpje is dit jaar al veel te vaak voorbij gekomen, maar dat lijkt het publiek niets te deren, want op het moment dat de arm van Jimmy in de lucht wordt getild beginnen de toeschouwers te klappen.

Bekooij: Anderson, vorig jaar kwam je net te kort tegen Cranck. Waarom denk je dat hem dit jaar wel kunt verslaan? Komt dat door het feit dat jullie dit jaar in een I Quit match staan, of omdat je simpelweg beter bent geworden als atleet?

Tully is nog steeds niet helemaal afgekoeld, maar gelukkig wordt zijn gezicht langzaam aan een stuk minder rood dan voorheen. De hardcore champ lijkt zeer tevreden met de vraag. Hij kan nu iedereen eens goed vertellen waarom en hoe veel beter hij is dan zijn opponent, Jimmy Cranck.

Anderson: Je hoeft geen verhalenverteller te zijn om te weten dat ik komende zondag tot twee m[aal toe mijn mijn hand in victorie de lucht in zal steken. Niet alleen zal ik de nieuwe tag team champion worden maar zal mijn titel van King of Pain voor eens en voor altijd bevestigd worden. Na jou gelukkie op Wrestlemania vorig jaar heb ik er een jaar lang in mijn achterhoofd gehouden hoe ik het beste en meest gepaste manier op jou wraak kon nemen. En niets mooiers dan op de grootste show van WWEH....Wrestlemania. Een i quit match nog wel.....helemaal mijn ding.... Dus geloof mij maar Jimmy, komende zondag zal mijn wraak op jou zo zoet zijn, dat de woorden: i quit zo hard uit jouw keel zullen vloeien dat zelfs de meeste dove persoon er pijn in zijn oren van krijgt.

Hoewel de woorden van Anderson krachtig zijn, lijkt The Saint niet onder de indruk van zijn Wrestlemania tegenstander. Er vormt zich zelfs een kleine glimlach op het gezicht van Cranck, welke al snel opgemerkt wordt door Mireille.

Bekooij: Ik zie dat je Tully’s toespraak amusant vind, Jimmy. Ik denk dat enige toelichting wel benodigd it!

De glimlach is inmiddels overgeslagen in luid lachen. Na een paar seconden trekt Jimmy zijn gezicht echter strak en gaat hij stevig overeind zitten.

Cranck: Wat ik amusant vind, is dat Anderson precies hetzelfde te zeggen heeft als vorig jaar. Het is me een wonder dat hij zijn pokermaatjes nog niet in elkaar gebeukt heeft met een honkbalknuppel. Naast het feit dat dit nu niet meer mijn Wrestlemania debuut is, is er niets veranderd ten opzichte van vorig jaar. Anderson heeft loze praatjes over hoe sterk hij wel niet is, hoeveel pijn hij wel niet kan verdragen en hoeveel botten hij wel niet gaat breken. Maar aan het eind van de match zal Tully wederom teleurgesteld hebben. Hij zal niet sterk genoeg zijn geweest. Hij zal niet genoeg pijn hebben kunnen verdragen en hij zal geen botten gebroken hebben. Anderson denkt dat hij een serieuze kans heeft op de overwinning. Dat is wat ik amusant vind.

Dat alles op een lachende toon zeggende valt niet goed bij Anderson, die afkeurend zijn hoofd schud en opstaat. Hij draait zich nog eenmaal om en blaast Cranck een handzoen.

Anderson: Tot snel, champ..

Dan zet Anderson een stevige pas in en verlaat de stage. Met een verbaasde blik kijkt Mireille van Anderson naar Cranck, die zijn schouders ophaalt en ook niets weet te zeggen.

Bekooij: Goed, zo te zien is Tully Anderson er klaar voor en is Jimmy Cranck dat ook. Wij van Koffietijd! wensen hen beide een voorspoedige match. Dat de beste mogen winnen! Ik dank de heren Tully Anderson, Jimmy Cranck en de vraagstellers voor hun inbreng! En dan gaan we nu over naar het boodschappenspel met Dhr Kan uit Petten.

Koffie....koffie koffietijd.....

Het WWEH logo komt nog een keer voorbij, gevolgd door een promo voor Wrestlemania, waarna de camera uitgaat.

Blitz

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #745 Gepost op: 3 augustus 2012, 22:04:46 »

Detroit, geroemd vanwege zijn grootse auto-industrie en natuurlijk vanwege de geweldige muziek die bij Motown vandaan kwam. Maar dat lijkt binnenkort allemaal niet meer belangrijk, want WrestleMania IX staat voor de deur. En dat betekent dat ook Jimi Blitz in The Motor City aanwezig is. Maar hij is ergens waar je de meeste worstelaars niet zal vinden, namelijk de Detroit Zen Center. En dat is ook waar de cameraman zich bevindt. De cameraman loopt de zaal binnen, waar door een aantal heren in alle rust gemediteerd wordt. En uiteraard is een van hen The Dude.

Hij staat op uit zijn kleermakerspositie om de cameraman te woord te staan, maar ditmaal staat er ook een interviewster bij, namelijk de prachtige Kelly Nieuwendyk.

Kelly Nieuwendyk: Welkom WWEH fans. Het is bijna tijd voor WrestleMania IX hier in Detroit! En een van de nieuwste aanwinsten van Revolution maakt nu al zijn WrestleMania debuut, ik heb het hier natuurlijk over Jimi Blitz. Jimi, hoe valt dat nou, zo kort pas aangenomen en nu al een WrestleMania optreden?

Jimi Blitz: Deze sta er zelf van te kijken, vreemdeling, maar om uw vraag beter te beantwoorden: ontspannen.

Nieuwendyk: Ontspannen? Maar moet het mooiste moment van jouw korte carrière zijn, dan moet je toch alles behalve ontspannen zijn?!

Blitz: Deze zie dit als een kans, een uitdaging. Een versnelling op het pad naar de verlichting. Maar op weg naar die versnelling staan een paar drempels, in de vorm van The Awesome Emerald, Johnny B. Good, AVG, Le-Vaughn Irving en Algerino. Deze vijf obstakels versperren deze zijn weg naar een kans op goud, gelukkig voor deze zijn drie van de vijf obstakels zo goed als onzichtbaar. Dan blijven over Le-Vaughn Irving en Algerino, twee sterke krijgers, maar deze spirituele krijger heeft zijn hoofd waar deze moet zijn. Irving en Algerino zijn gefocust, maar niet op dat wat belangrijk is. De pad van deze is duidelijk, maar deze zijn tegenstanders zijn zoekende en doelloos. Aan deze de taak om hen de weg te wijzen naar verlichting.

Kelly had eigenlijk nog meer vragen, maar is een beetje van de kaart gebracht door deze vreemde antwoorden. The Dude geeft haar ook niet eens de kans om weer te bedenken welke vragen ze nog wilde stellen, want hij gaat meteen weer in kleermakerhouding zitten. We zien nog slechts de verbaasde blik van de reporter en voordat het beeld op zwart gaat zien we nog even de promo van de Money In The Bank Match:

Met dank aan King

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #746 Gepost op: 3 augustus 2012, 23:25:51 »

Als we beeld krijgen staat de camera voor een grote glazen deur waarop een enorm plakaat geplakt is met daarop de mededeling dat sportschool Detroit Athletic Club tijdelijk gesloten is omdat de WWEH worstelaars gebruik maken van hun faciliteiten in aanloop naar Wrestlemania. Dan komt Chris Neville het beeld in lopen met een microfoon in de hand.

Chris: Zoals u ziet zijn we hier bij sportschool Detroit Athletic Club waar op dit moment Stomper Mason en Curtis Tank gebruik maken van de faciliteiten. Zij bereiden zich voor op hun match met de Constantines, Casey en Jaoquim. Hoewel de gym voor buitenstaanders gesloten is mogen wij natuurlijk wel naar binnen voor een interview met deze twee mastodonten. Dus ga met ons mee en misschien kunnen we zelfs nog wel een stukje van de workout van Tank en Mason mee pikken.

Chris Neville gaat voor de camera uit de sportschool in en we zien meteen wat posters hangen met handtekeningen van WWEH wrestlers die gebruik gemaakt hebben van de gym. De camera neemt een aantal van de superstars uitgebreid in beeld terwijl Chris Neville de hoek om slaat richting het fitnessgedeelte van de grote sportschool. Het is er doodstil, waar we hadden verwacht het geluid van vallende gewichten en het gehijg van krachtpatsers te horen is er geen enkel geluid te horen. Chris Neville loopt tussen de toestellen door en zoekt naar een bekend gezicht, maar er is niemand te bekennen in de hal. Ze lopen door de volledige zaal heen, maar vinden niemand. Dan gaan ze weer een hoek om en lopen richting de kantoren om te vragen waar de WWEH Superstars zich bevinden. Als ze langs een lounge gedeelte lopen blijft Neville ineens staan. De cameraman botst bijna tegen hem aan, maar Neville heeft blijkbaar iets gezien en loopt snel het lounge gedeelte in en daar zitten inderdaad Curtis Tank en Stomper Mason in hun gewone kloffie.

Achter de bar staat een aantrekkelijke blonde dame en naast de bar een grote vent in een donkerblauw pak die meteen op Neville komt af lopen. Die laat echter zijn pers pasje zien en loopt rechtstreekt op de twee giganten af. We zien hoe Curtis en Stomper een keer flink zuchten en elkaar begrijpend aan kijken. Neville trekt er een stoel bij en de cameraman neemt zijn positie in.

Chris: Heren, ik had verwacht jullie actief bezig te zien in de fitnesszaal, maar jullie hebben de training al achter de rug neem ik aan?

Stomper: IK HEB HELEMAAL GEEN TRAINING NODIG!

Chris: Okay dat had ik kunnen verwachten ma-

Curtis: En ik ook niet Neville en dat had je inderdaad kunnen verwachten. Casey Constantine en Jaoquim Constantine zijn twee muggen die we met één flinke klap uit elkaar laten spatten tot er niets anders over is dan een vervelende donkerrode plek op het witte canvas. Daarbij is dit de enige plek waar we een beetje rustig konden zitten zonder gestoord te worden door vervelende interviewers.

De blonde dame brengt de twee superstars een biertje en vraagt tot ergernis van de twee worstelaars aan Neville of hij ook iets wil drinken. De interviewer vraagt om een glas water wat hem wat minachtend gegrinnik oplevert van Tank en Mason. Chris krijgt zijn glas water en gaat verder met zijn interview terwijl Tank en Mason nog altijd erg ongeinteresseerd overkomen.

Chris: Jullie voorbereiding lijkt me niet optimaal. Jullie trainen niet, jullie drinken alcohol. Hoe verwachten jullie de Constantines te kunnen verslaan? Hebben jullie een gameplan?

Curtis: Chris je lokt dit wel een beetje uit natuurlijk he...

Chris: Wat lok ik ui-

Stomper: WIJ HEBBEN HELEMAAL GEEN GAMEPLAN NODIG!

Chris schrikt van deze abrupte uitbarsting van Stomper Mason en laat bijna zijn glas water over zichzelf heen vallen. Dan herpakt hij zich en schudt enigszins geirriteerd zijn hoofd.

Chris: Okay... jullie hebben geen gameplan nodig, maar jullie gaan toch met een bepaalde gedachte de match in. Gaan jullie het verdedigend aanpakken of aanvallend? Of wat beter bij mannen van jullie omvang past, nemen jullie de rol van Unstoppable Force of Immovable Object aan?

Curtis Tank kijkt Stomper Mason even aan, maar die houdt zich deze keer stil en knikt naar Curtis dat hij deze vraag wel af kan handelen. Mason neemt een slok van zijn bier en doet even of hij nadenkt voor hij antwoord geeft op de vraag.

Curtis: Van dat suffe volk zoals jij en van die onnozele commentatoren zoals Adam Strahan komen altijd aan met die cliché onzin van wat er zou gebeuren als een unstoppable force een immovable object tegen zou komen. Jij brouwt er zelfs nog weer een heel ander verhaal van om intelligent over te komen. Ik zal je zeggen Neville, als dat immovable object en die unstoppable force een beetje verstand in hun harses hebben dan meppen ze elkaar een keer op de smoel en gaan ze samenwerken om lelijke losers als de Constantines in elkaar te beuken. Ik denk namelijk dat dat eerder iets is voor figuren als Strahan, maar ook voor die iele breekbare Constantines is om over na te denken. Wat zou er gebeuren als the unstoppable force en the immovable object samen zouden werken en in sneltreinvaart op je af komen denderen. Op Wrestlemania zullen we het zien als we Casey en die lelijke broer van ‘m verpletteren.

Stomper Mason neemt tevreden met dat antwoord van zijn teamgenoot een slok van zijn bier en de beide giganten kijken Chris Neville nu rustig aan. Chris denkt even na over zijn volgende vraag en weegt zijn woorden om een voorspelbaar antwoord van Stomper Mason te voorkomen.

Chris: Zien jullie dan geen beren op de weg voor jullie match met de gebroeders Constantine?

Mason: Casey Constantine, die stinkt als een beer. Verder niet. En je ziet het verkeerd Chris, dit wordt geen match, wij gaan die twee compleet in elkaar beuken. Het wordt tijd dat iemand WWEH eens verlost van die Casey en z’n fokking lelijke broer.

Curtis: Dat hebben we ook al eens eerder gezegd Neville, één keer iets uitleggen kan nog, deze tweede keer tolereer ik het ook, maar als je het nog een keer vraagt stampen we je op je smoel.

Chris: Ik kan me niet herinneren dat... ach laat ook maar. In ieder geval, jullie gaan voor deze match tegen de Constantines samenwerken. Is dat een eenmalige samenwerking of kunnen we meer van jullie verwachten. En ook niet onbelangrijk, ondanks dat jullie ongetwijfeld helemaal geen naam nodig hebben... hoe moeten we jullie gaan noemen?

Curtis: Ik zou als ik jou was eens beginnen met meneer Mason en meneer Tank.

Chris: Dat zal wel, maar hoe moet ik jullie als team noemen? Hebben jullie een naam?

Dan beseft Chris dat hij zich deze keer niet ingedekt heeft en hij duikt even in elkaar. Dan kijkt hij naar Stomper Mason maar die zit rustig van zijn bier te drinken. Curtis Tank neemt daarom het woord en kijkt ook even verbaasd naar zijn tag team partner.

Curtis: We worden vaak vergeleken met beesten Neville, of met monsters. Dat zijn we niet, wij zijn meer dan beesten. Wij staan bovenaan de voedselketen en daarom zijn wij “Top of the Food Chain”. Maar als ik me niet vergis hebben we je dat ook al eens uitgelegd en je weet wat de consequenties zijn als je het nog een keer vraagt. Overigens noemen mensen ons ook wel Kings of the Jungle, maar dat is een gaye schijtnaam dus de eerste die dat zegt die timmer ik op z’n muil.

Chris: Dan heb ik tot slot nog één vraag...

De twee superstars zuchten overdreven van opluchting tot ergernis van Chris Neville die de twee aankijkt en dan alsnog zijn vraag stelt om vervolgens achterover te leunen en zijn water op te drinken.

Chris: De Olympische Spelen zijn in volle gang, zou je kunnen zeggen dat voor jullie Wrestlemania de Olympische Spelen van het worstelen zijn?

Stomper: Als je een fokking dikke randdebiel bent zou je dat kunnen zeggen ja...

Curtis: Ik hoop wel dat de Olympische gedachte een beetje leeft bij de Constantines want veel meer dan meedoen zit er niet voor ze in op Wrestlemania. Het enige evenement waar ze daarna nog aan mee kunnen doen is dubbelen met rolstoeltennis op de Paralympics.

Dan wenkt Stomper lui de bodyguard en wijst op Neville die door de grote man in pak naar buiten gedirigeerd wordt wat hem natuurlijk frustreert. We zien nog net hoe Mason en Tank hun hoofd op een kussen leggen en de voeten omhoog op de andere kant van de bank gooien.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #747 Gepost op: 5 augustus 2012, 01:00:57 »

Als de camera weer eens aanspringt, zoals zo vaak de afgelopen dagen zo kort voor WrestleMania IX, is te zien dat de camera zich in een klein donker kamertje staat. In het midden van de kamer staat een tafel met twee stoelen en een meter erboven hangt een lamp die aan is. De camera draait een keer om zijn as en ook is te zien dat er aan één kant van de kamer een grote spiegel hangt van twee bij drie. Plotseling wordt een deur geopend en zien we een meneer in een net pak binnen komen lopen terwijl hij een paar akte’s bij zich heeft. Deze legt hij aan één kant van de tafel neer en niet veel later komt er ook een agent binnengelopen die een kar met een tv voor zich uitschuift. De TV wordt nog snel aangesloten en niet veel later komt ook de Imperial Champion de kamer binnen lopen.

Het lijkt erop dat we weer in een verhoorkamer zijn waar Evilman een gesprek zal hebben met de Officier van Justitie.

Officier van Justitie: Bedankt dat u zo snel kon komen. U klonk zeer ontspannen aan de telefoon. Met de nieuwe ontwikkelingen in de zaak tegen u zijn er verder niet echt nieuwe ontwikkelingen die ik u kan mededelen. U vertelde mij dat u zelf nieuwe aanwijzingen had? Dan ben ik toch wel eens benieuwd hiernaar.

Evilman: Ik zou niet weten waarom ik gespannen moet zijn op dit moment. Ik heb inderdaad nieuw bewijs verkregen, maar dit is niet voor mijn eigen zaak.

De Officier van Justitie kijkt The Expendable even raar aan, wat heeft dit gesprek dan precies voor nut? Maar voordat de Officier van Justitie zijn spullen weer bij elkaar raapt, besluit hij toch maar te luisteren naar wat Evilman te vertellen heeft.

Evilman: Ik denk dat deze informatie u verder kan helpen. Zoals we net in een andere kamer hebben gezien, heeft Andolini mij weer compleet zwart gemaakt wat betreft het feit dat ik zonder begeleiders rond mag lopen in Detroit, zolang ik maar constant doorgeef waar ik me bevind. Natuurlijk had hij ook geen goed woord over voor de autoriteiten hier in de VS die dit zomaar toelaten. Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden dat ik de twee begeleiders bewusteloos gemept heb. Maar ik moest Andolini die avond eens zijn eigen kookkunsten laten proeven. Meneer dacht mij constant achterbaks te kunnen aanvallen, vandaar dat ik op die avond de enige kans zag om het plezier eens terug te doen. Sinds dat ik toestemming heb gekregen, heb ik me gedragen en niks verkeerds gedaan. Al mijn woede is altijd op Andolini gericht geweest en niemand anders. Dat er een paar handlangers van Dhr. Andolini tussen kwamen, was gewoon verkeerde timing van hen.

Officier van Justitie: Verontschuldigingen wat betreft de twee begeleiders van u zijn aangenomen. Zij hebben mij persoonlijk laten weten dat ze uw positie wel begrepen en daarom ook geen aangifte zullen doen. Mocht dit voorval zich echter nog eens voordoen, zullen er andere maatregels getroffen worden. Bovendien hebben ze mij verzekerd een excuus aan te nemen, zodra u dit zou uiten.

Evilman: Dat is tenminste al goed nieuws. Het oordeel in mijn zaak zal ik na WrestleMania IX afwachten, daar sta ik ook voor terecht. Ik weet wat ik gedaan heb en daar hoef ik niet voor weg te rennen. Dit brengt me bij jou, Andolini. Ja, ik heb een misdaad begaan en ik heb me laten oppakken. Waarom zou ik wegrennen voor iets waarvan ik wou dat iedereen het ziet? Dat ik het niet zomaar op me laat zitten dat jij eigendommen van mij laat slopen en ik dat zomaar accepteer? Ik moet inderdaad binnenkort voorkommen en daar ben ik niet bang voor. De dingen die ik gedaan heb konden niet door de beugel en de consequenties zal ik moeten dragen.

Voordat de man uit Roermond verder gaat, neemt hij een korte pauze. Op dat moment komt een agent binnen met iets wat niet meteen duidelijk te zien is via de camera. De Officier van Justitie neemt het pakket in beslag en legt het voor zich neer op de tafel.

Evilman: Het pakket wat nu voor u ligt, daar kom ik zometeen op terug. Maar ik wil eerst nog wat aan Andolini kwijt. Ik hoef jou niet als een klein kind uit te gaan schelden, daar sta ik ver boven. Ik heb je aangevallen tijdens onze tag team match tegen Doodgraver en DefCon. Maar je wist dat dit eraan ging komen. Denk je dat ik na de dood van Huub nog met jou ga samenwerken? Ik heb het zelfs van te voren aangekondigd dat ik je ging aanpakken, dus doe niet zo schijnheilig. Heb ik je na een zware match aangevallen? Precies, ik heb de Blashyrkh op je aangelegd na diezelfde tag team match om jou eens die mond te snoeren en om je terug te betalen wat je daarvoor al weken bij mij probeerde, achterbaks aanvallen. Zoals je weet is drie keer scheepsrecht, vandaar dat ik je buiten op de straten van Arnhem een derde keer aanviel die avond. Het was tijd om dingen recht te trekken. Ik moet je trouwens even verbeteren. Op de avond van Cyber Madness wist ik inderdaad niet precies wat er gebeurd was, maar de beelden kon ik erna terugkijken, snuggere. En daar is nergens en ik herhaal, NERGENS te zien dat ik afgetikt zou hebben of compleet bewusteloos was. Dat ik op het punt stond om buiten westen te raken? Zou kunnen, maar het is niet duidelijk te zien. Op het moment dat de ref de match stopt, is namelijk te zien dat mijn voet beweegt, dus Mayhem heeft die match terecht herstart. Jouw restaurant heb ik inderdaad ook niet alleen aangevallen, maar..

Voordat Evilman verder gaat, is te zien dat de Officier van Justitie erg aandachtig naar dit verhaal van Evilman aan het luisteren is. Als Evilman dit ook ziet, gaat hij snel verder.

Evilman: Het verschil met jou is dat ik me niet hoef te verschuilen achter handlangers. Toen Ben werd aangevallen bij de aanval op het clubhuis, was voor Ray, Jens, Jasper en mij meteen duidelijk wat moest gebeuren. Je noemt ons misschien wel biker schorum, maar wij staan als broeders achter elkaar. Wij hoeven niet te vragen om hulp, die hulp is vanzelfsprekend. Ik heb ze niet gevraagd om mee te gaan naar New York, zij zijn gewoon meegegaan. En jij? Om jouw klusjes te klaren moet jij je aarskussers betalen zodat ze iets doen. Het is een spel van geld, jij betaalt? Zij voeren uit. Zo simpel is het. Daar waar het ‘’biker schorum’’ echte vrienden zijn, moet jij ‘’vrienden’’ betalen om vrienden van je te zijn.

The Expendable is totaal in zijn nopjes met deze ontknoping, maar is nog lang niet klaar om alles eruit te gooien met wat hij nog achter de hand heeft.

Evilman: Ik praat bovendien mijn daden niet goed, ik sta voor wat ik gedaan heb. Misschien moet je die tomatensaus eens uit je oren wassen zodat je me ook goed kunt verstaan. Ik heb uitgelegd waarom ik iets gedaan heb, wat strafbaar is. Ik zal accepteren wat er op me afkomt. Heb ik er spijt van? Gedeeltelijk, de echt onschuldige mensen die betrokken waren, daar heb ik spijt van dat zij ertussen stonden. Maar alles wat ik jou of je hulpjes heb aangedaan, dat zou ik zo weer doen als het nodig zou zijn. Maar we komen steeds dichterbij de ontploffing van de informatie bom die ik achter de hand heb. Wat dacht je nou? Dat mijn beschuldigingen uit mijn duim gezogen zijn? Dat ik alles verzin? Je zou eens moeten weten. Jij denkt daadwerkelijk dat mijn beschuldigingen zo nep zijn als maar kan? Dat dit iets over mijn persoonlijkheid zegt? Eens kijken wat dit gelieg over jouw persoonlijkheid zegt zodra dit pakket geopend wordt wat hier voor de Officier van Justitie ligt! Wat dacht je nou, jij idioot! Dat je zomaar in MIJN buurt kunt komen zonder dat het iemand opvalt? IEDEREEN kent me in Roermond en toen ze een groep onbekende mannen zagen, werd er me telefoons beeldmateriaal opgenomen. Bovendien heb je schijnbaar de camera’s gemist die boven ons clubhuis hingen die alles hebben opgenomen wat er buiten en zelfs binnen gebeurd is. Dat je holmaat het clubhuis in brand heeft gestoken, daarmee dacht je ongestraft weg te komen? Wrong, de opname apparatuur stond namelijk bij mij thuis. Alles is mooi in beeld vastgelegd. Geloof je het niet? Kijk hier maar eens naar.

Evilman pakt het pakket wat op tafel ligt en opent dit. Hij haalt er een twee tal cd’s uit en de eerste doet hij meteen in de DVD speler die in de TV is ingebouwd.

Er is te zien hoe een aantal aantal pikzwarte Bentleys en Cadillacs. De wagens stoppen voor de deur van het clubhuis van Evilman en er strappen een aantal mannen met knuppels in hun handen uit. Antonio Andolini loopt voorop, ook met een knuppel in zijn rechterhand. Antonio stapt op een biker af en roept iets tegen hem voordat hij hem neerknuppelt. De biker valt meteen op de grond, en krijgt nog wat rake klappen na van de New Yorker. Tony kijkt nog even naar beneden, naar het bebloede lichaam van de biker, en spoort vervolgens zijn associates aan om de kroeg te bestormen. De ruiten worden ingeslagen, en de camera volgt de knokploeg naar binnen. Er is zelfs te horen dat Andolini zijn knokploeg commando’s geeft.

Antonio: Sloop alles!! ALLES!! En zoek uit waar die Evilman zich verborgen houdt!!

Het gaat er binnen hard aan toe. Ook de kroegbaas heeft het zwaar te verduren. Hij probeert te schuilen achter de bar, maar krijgt al snel een fles desperados richting zijn hoofd geslingerd, waarna zelfs een hele plank aan flessen van de muur valt, en op zijn lichaam belandt. Antonio zelf knuppelt ook nog links en rechts wat gasten neer en slaat vervolgens, samen met Marco, wat Harleys van de muur, die daaraan vastzaten met kabels. Zodra de Harleys op de grond belanden wordt Marco plotseling gewurgd door één van de bikers. Antonio weet de biker echter nog ruim op tijd bewusteloos te slaan voordat hij echte schade kan aanrichten.
Antonio: Maakt niet uit. Het nieuws over zijn toegetakelde vriendjes zal hem genoeg van de kaart brengen. Of niet, cazzo?!

Antonio grijpt één van de bikers vast bij zijn nek, en kijkt hem strak aan.

Antonio: Zeg maar tegen Evilman dat hij er op WrestleMania net zo toegetakeld op de grond zal liggen als al zijn vriendjes hier. Vooruit, ga, en breng dit nieuws maar naar hem.

Antonio smijt de biker vervolgens richting de ingang. Ze richten nog wat schade toe aan het interieur, en kijken vervolgens tevreden om zich heen. Overal liggen kapotte motors, scherven van verschillende soorten flessen drank, glasscherven van de ramen, stukken stof van de Black Label Society vlaggen, gesloopte gitaren, en nog veel meer toegetakelde eigendommen van Evilman en consorten. Antonio seint richting zijn associates dat ze naar buiten gaan. Hun taak is volbracht. Eenmaal buiten horen we in de verte al de geluiden van verschillende sirenes. De associates lopen richting hun auto's, sommige wat meer strompelend dan anderen. Alleen één van de Amerikanen blijft staan.

Antonio: Matthew, waar wacht je nog op?

Matthew: Ik zei toch dat ik deze plek graag in het zonnetje wilde zetten?

De Amerikaan haalt vervolgens molotov cocktails uit zijn zak, en smijt er een aantal richting de kroeg. Al snel vat het gebouw vlam en binnen de kortste keren staat de hele kroeg in de hens. Antonio begint kwaadaardig te lachen en zijn associates lachen met hem mee. Tevreden stapt de Wonder City Saint in zijn Bentley, en het hele stel vertrekt weer. Zodra de politie arriveert is het gezelschap alweer uit het zicht verdwenen.

Na het zien van deze beelden kijkt de Officier van Justitie Evilman met grote ogen aan. Hij kan niet geloven wat hier net te zien was. Maar Evilman is nog niet klaar.

Evilman: Ooooh wat ben je toch onschuldig? Een brave voorbeeldige burger zoals jij jezelf beschrijft. Laat me niet lachen, jij bent gewoon verantwoordelijk voor de dood van Huub! Maar ik heb nog meer. Je vond mijn beschuldiging omtrent Marco Ferrara belachelijk? Schijnbaar ben jij de camera’s in je eigen restaurant ook al vergeten.

De Imperial Champion haalt de eerste cd uit de DVD speler en pakt de tweede cd om deze ook af te spelen. We zien de keuken van Andolini’s restaurant nadat Andolini ook was aangetroffen na de aanval.

Andolini: Deze Cosa Nostra shit.. Loyaliteit.. Ik heb het niet meer nodig. Het wordt eens tijd dat we onze organisatie richting de éénentwintigste eeuw slepen. Weg met de zwakste schakels, en de nietsnutten, die ons alleen nog maar problemen opleveren. Zoals jij, Marco..

Op dat moment haalt Antonio uit met het broodmes, richting het gezicht van Marco Ferrara. Een enorme snee verschijnt dwars over het gezicht van Ferrara, en hij schreeuwt het uit van de pijn. Maar Antonio is nog niet klaar met hem. Hij pakt het hoofd van Marco beet en sleept het richting één van de fornuisplaten, waar nog steeds een pannetje met loeiheet frietvet op staat. Tony duwt het hoofd van Marco genadeloos in het frietvet, en houdt het daar enkele seconden. Vervolgens trekt Tony zijn hand terug, en Marco valt gewichtsloos op de grond. Zijn gezicht is compleet verminkt en hij schreeuwt het uit van de ondraaglijke pijn. Tony keert zich ondertussen tot Frankie.

Andolini: Onze trots, la Capricciosa, is compleet vernield, en jullie waren niet in staat om het te verdedigen. Jullie hebben me diep, diep teleurgesteld en je land van afkomst te schande gemaakt. Voor deze ene keer kom jij er mee weg Frankie, maar er is één ding dat je daarvoor moet doen.

Na deze beelden heeft de Officier van Justitie genoeg gezien, hij haalt zijn GSM uit zijn broekzak en begint meteen te bellen. Terwijl Evilman de cd’s beide weer in het pakketje doet en deze weer op tafel legt, heeft hij nog een aantal woorden voor Andolini over.

Evilman: Het is waar, ik ben inderdaad beter dan jij Andolini en dit zal op WrestleMania IX duidelijk worden. Iedereen weet nu wat voor een parasiet jij bent. Jij wou de wereld laten geloven dat Ferrara’s dood toeval was? Bullshit, dat maak je maar je maatjes wijs. Maar jouw poging om jouw misdaden in de doofpot te steken zijn mislukt. Voordat je nu van plan bent om nog meer van je associates te laten omleggen, moet ik je verklappen dat Ray diegene was die de banden uit de opname recorder’s heeft meegenomen. Wie is ook zo stom om dat allemaal binnenshuis te hebben. Helaas voor jou is je eerste plan al mislukt en op WrestleMania IX zal je tweede plan ook mislukken. Daar ga ik je namelijk duidelijk verslaan. It’s that plain simple!! Tijd voor praten is voorbij, nu is het tijd voor daden en die ga je van dichtbij zien tot het licht in je hoofd uitgaat.

Na deze woorden komt de Officier van Justitie weer de verhoorkamer in en geeft hij Evilman een hand voor het laten zien van deze beelden. The Expendable zou niet voorbereid genoeg zijn, als hij niet ook kopieën had van de beelden voor de Officier van Justitie.

Officier van Justitie: Evilman, bij deze wil ik u hartelijk bedanken voor dit bewijsmateriaal en hier zal meteen werk van gemaakt worden. Het onderzoeksteam is al in kennis gesteld en zal na het verkrijgen van de beelden meteen aan het werk gaan. Dit gaat voor de heer Andolini nog grote problemen opleveren.

Evilman: Ik wist dat Andolini met zo een verhaal zou komen, zoals gisteren op WWEH TV te zien was, vandaar dat ik zolang gewacht heb met het delen van deze informatie. Ik hoop, niet voor mezelf, maar voor iedereen die geschaad is geworden door Andolini en zijn handlangers, dat de familie’s hun rust krijgen door deze beelden die ze verdienen. De Nederlandse autoriteiten hebben de beelden ook sinds vandaag in hun bezit. Ik wou dat dit tegelijk gaat gebeuren zodat Andolini zijn verdiende straf gaat krijgen.

Officier van Justitie: Dat gaat gegarandeerd goed komen, dat verzeker ik u.

Dan geven de Offocier van Justitie en Evilman elkaar nog een keer de hand en is het tijd voor de Officier om de ruimte te verlaten.

Evilman: Tot aan onze match zul je niks meer van me horen of zien Andolini, ik ben benieuwd hoe standvastig jij op WrestleMania IX zult verschijnen, daar waar echt letterlijk alles tegen je zit. Ciao, fanculo.

Na deze laatste woorden aan Andolini, verdwijnt ook Evilman uit de verhoorkamer en neemt de camera nog een laatste keer de TV in beeld. Daarna wordt het beeld al snel zwart en verschijnt het WrestleMania IX logo in beeld.

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #748 Gepost op: 5 augustus 2012, 15:19:58 »

Een prachtig, zonnig shot over de piramides van Egypte. De Sfynx, de torenhoge piramides en het vele zand. De tekenende beelden voor het land, dat geassocieerd wordt met The Scorpion, Tiralan. The Self Proclaimed Farao van de WWEH. Hij is op jacht naar zijn tweede titelreign als Revolution Heavyweight Champion. De camera gaat een piramide binnen. Binnen is het een labyrint van wegen, maar de fakkels verraden de weg die men af moet leggen. Langs prachtige schatten, mooie tombes, idioot grote mummy’s en al het moois wat Egypte te bieden heeft. Aangekomen in de ‘Master Bedroom’ de tombe van de grote Farao, staat zijn graf. Opgebaard ligt hij in het midden van de piramide. Langs de wanden is uitgebeeld wat zijn heldendaden waren. Maar veel belangrijker: In het midden van de kamer staat een scherm, een monitor waarop eens strandbeeld te zien is. De camerazoomt in op de televisie en pardoes zijn we aanwezig op het strand van Egypte. Daar ligt WWEH Superstar Tiralan te zonnen, met een lekkere cocktail in zijn hand.

Tiralan: Ja jongens, al die verhalen leuk en aardig, maar met dit weer lig ik lekker in de zon. Ik had een stukje voorbereid waarin ik uit zou leggen hoe mijn achtergrond, mijn hulp van de goden en de minderwaardigheid van mijn tegenstanders, er voor zouden zorgen dat ik ga winnen op Wrestlemania. Maar weet je, het kan mij allemaal niet eens meer schelen. Ik weet dat ik de beste ben in WWEH. Ik weet dat ik onschendbaar ben. Ik weet dat ik mijn eigen regels bepaal en naleef. Niemand die mij zegt wat ik moet doen, niemand die mij regels op legt. Ik ben de Farao en iedereen luistert naar mij.

Tiralan draait zich op van zijn zon-positie en gaat rechtop zitten. Hij neemt een slokje water en kijkt nog eens in de zon, voordat hij zijn bezwete zonnebril af zet.

Tiralan: Voor de derde keer op rij, ja jongens, de DERDE keer op rij, sta ik in de Revolution Main Event op Wrestlemania. Voor de derde keer op rij heb ik op Wrestlemania een Revolution Heavyweight Championship Match! Ik heb eerder die titel gewonnen op Wrestlemania, ik weet wat het is. Ik weet what it takes, om Scorpion King te worden, Yet Again. Mijn tegenstanders ken ik door en door. Ik heb een half jaar lang bij ze op één kamer gezeten. We deelden onze lockerroom, we deelden onze gedachten, we deelden alles. Het was een tijd die ik niet snel zal vergeten. Ik heb eigenhandig een succesvolle stable op poten gezet en daar mogen ze me dankbaar voor zijn. Ik maakte Cletus Jackson’s Reign weer interessant en ik heb Simen in de kijker gezet. Ik ben een held, ik hoop dat iedereen zich dat realiseert.

Terwijl Wrestlemania steeds dichterbij komt, is het toch opmerkelijk dat Tiralan nog op het strand ligt te gapen en weinig laat zien van voorbereidingen en training. Is hij wel goed voorbereid, of heeft hij voor de zoveelste keer in zijn carrière last van hoogmoedigheid.

Tiralan: Nee mensen, deze jongen vreest helemaal niets. Mijn eerste Championship won in eveneens in een Triple Threat Match. En wel tegen DeV en James Bash’em. En zeg nou eerlijk mensen. James is misschien te vergelijken met Cletus. Beide brute kracht. Beide zeer intelligent voor hun uiterlijk en beide succesvol. Beide heb ik ze verslagen en beide zal ik opnieuw verslaan wanneer de tijd zich voor doet. Blijven DeV en Simen over om met elkaar te vergelijken. En die vergelijking slaat als een vikinghelm op een drumstel. DeV is superieur. DeV heeft mij week na week na week verslagen. DeV is de enige superstar ooit die mij in zijn klauw had. DeV is iemand voor wie ik gevreesd heb. Maar juist hem heb ik verslagen om mijn 439-dagen durende reign te beginnen. En vergeleken met DeV, is Simen een uit de kluiten gewassen grootbek, die nog helemaal niets bewezen heeft hier. Tegenwoordig doet hij aan kontenlikken bij de WWEH Universe. Met de hoop dat hij daardoor verder komt in zijn carrière. Nou, Good Luck, Spitvarken, ik heb het jaren geprobeerd, en pas als je eerlijk wordt, heb je succes. Of je moet achter de schermen wat vriendjes hebben lopen, dat helpt ook altijd, haha.

Tiralan staat op, legt zijn badhanddoek opnieuw weer en zet zijn zonnenbril op. Hij kijkt naar de zee, zet de hand op zijn voorhoofd en hij lijkt zelfverzekerd. Hij ziet er goed uit. Goed afgetraind, een gezond, gebruinde kleur en mentaal in orde. Tiralan heeft er weer zin in. Het maakt hem allemaal niet meer uit. Hij kent zijn kracht en put zijn kracht daar dan weer uit. Tiralan is compleet zoals hij is.

Tiralan: Ik maak een belofte hier jongens. Ik ga winnen. En als ik niet ga winnen, dan straf ik mezelf. Dan straf ik mezelf op een zodanige manier dat ik er loeivervelend van ga worden. Als ik verlies op Wrestlemania, dan zal ik…  Ach! Wat boeit het ook. Ik verlies niet. Ik verlies nooit. UndertakerRoy heeft geluk gehad, de eikel, de slijmbal. Maar mijn uitspraak blijft staan. IK VERLIES NIET. Nooit. Ik win. Ik win de titel, ik win de Main Event, ik win van Subversion. Ik ben en was Subversion. Ik ben Revolution. Ik ben diens Champion, ik ben diens Farao. Ik ben de beste allertijden.

Tiralan wijst naar de camera, geeft een knipoog, lacht kenmerkend arrogant en trekt en sprint naar de zee toe. Hij plonst in zee, geniet nog wat van zijn vakantie en maakt ziczhelf mentaal in orde voor Wrestlemania. Het is Tiralan tegen zijn twee slaven. Tiralan kan zijn tweede Championship pakken. Maar hij krijgt het waarschijnlijk nog moeilijk genoeg tegen Cletus Jackson en Simen Nostfalla.

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #749 Gepost op: 14 augustus 2012, 08:43:29 »

WrestleMania IX is inmiddels alweer een aantal dagen geleden en de wrestlers hebben hun welverdiende vakantie. De grootste show van het jaar heeft alle records gebroken die gebroken konden worden en het is dus juist om te zeggen dat de show een succes was. Jimmy Cranck heeft een ‘’nieuwe’’ titel gewonnen, Tully Anderson en Daryll Payne zijn de nieuwe tag team champions, Tiralan is weer eens de Revolution Heavyweight Champion en gevestigde namen zoals En Sabah Nur, DefCon en Evilman hebben hun titel op een spectaculaire wijze weten te behouden. Op WWEH tv is momenteel niet echt veel nieuws te zien, eerder allemaal recap’s van het afgelopen seizoen. Toch is het niet helemaal rustig, nog niet. Als de camera namelijk plotseling over schakelt zien we een kleedruimte die er niet bepaald bekend uitziet. De locker kastjes zien er allemaal hetzelfde uit en als de camera een beetje naar rechts schuift zien we opeens het middel van een persoon in beeld komen terwijl er een bekende titel om het middel is vastgemaakt.

Het is niemand minder als de Imperial Champion, Evilman:

De camera draait nu omhoog richting het gezicht van de man uit Roermond en de harde strijd tegen Andolini een paar dagen eerder is duidelijk te zien. Een flinke cut is te zien boven zijn linkeroog na de aanval van de Italiaan na de match, maar het zal Evil niet meer interesseren op dit moment.

Evilman: Men vraagt zich af waar ik ben en wat ik hier nog doe in plaats van vakantie te vieren. Zoals bekend is, mag ik de Verenigde Staten niet verlaten totdat mijn proces is geweest, zodoende zal ik mijn vakantie dit jaar hier in de VS houden. Ik ben ervan overtuigd dat het vonnis redelijk zal uitvallen, waardoor ik goed uitgerust en fit voor het volgende seizoen gereed zal zijn. Maar tot het zover is, wil ik het over iets anders hebben, de afgelopen dagen en natuurlijk WrestleMania IX.

Met een tevreden lach slaat de champ een keer met de platte hand op zijn belt voordat hij verder gaat met zijn verhaal.

Evilman: Ik heb het van te voren aangekondigd en ik heb het weer eens waargemaakt, ik was de betere ten opzichte van Andolini. Het is dan wel een zware strijd geweest tijdens de Last Man Standing match, maar ik heb mijn woede jegens hem gedoseerd kunnen inzetten en heb zo de overwinning binnen gehaald. Hier moet ik dus ook even Tidus een klein beetje bedanken, het gesprek met hem heeft me toch goed gedaan zo kort voor de show. Over Andolini kan ik alleen zeggen dat het nog steeds dezelfde schijthaas is, die hij altijd al was. Alleen kan hij het namelijk niet waarmaken en wederom dacht hij mij te moeten aanvallen na een zware match, typisch. Als Italianen niet kunnen winnen, gaan ze smerig spelen, had ook niet anders verwacht. Hoe voelt het eigenlijk om de eerste Contender te zijn van mijn Imperial Championship, die ik inmiddels twee keer achter me gelaten heb?

De aanval van Andolini na de match lijkt The Expendable weinig te interesseren, hij is immers nog steeds de Imperial Champion.

Evilman: Het goede nieuws is dat na de show de Amerikaanse autoriteiten in de arena waren op zoek naar de heer Andolini, maar deze was al over alle bergen gevlucht. Ook typisch. Zooi aanrichten maar niet de consequenties accepteren. Maar genoeg over hem, op WrestleMania IX maakten Mayhem en Gaussmann bekend dat in het komende seizoen, de titels van de champions vaker op het spel zullen staan en dat is iets wat ik begroet. Zoals ik al eens eerder zei is mijn reign als champ nog lang niet zo zoals ik me had voorgesteld. Ik kan niet wachten om mijn titel in september op het spel te zetten. Dan kan ik eindelijk beginnen om te laten zien dat ik terecht deze titel in mijn bezit heb! Maar ik heb geen idee wie nu de volgende uitdager zal zijn. De Money in the Bank match op WrestleMania IX werd gewonnen door Algerino en hij kan nu kiezen of hij voor de Republic Championship van En Sabah Nur gaat of dat hij achter mijn Imperial Championship aangaat.

De gedachte van een nieuwe contender bevalt Evilman wel, al is het nog lang niet zeker dat Algerino voor de Imperial Championship kiest, ook al zit hij ook op Revolution.

Evilman: En Sabah Nur en ik zelf, zonder arrogant te willen zijn, zijn niet de minste namen, dus dit is een mooie kans voor Algerino om te laten zien wat hij in huis heeft. Momenteel staat het namelijk 1-0 voor Algerino ten opzichte van Mayhem. So what’s it gonna be Algerino? Republic or Imperial title?

Evilman heeft de titel inmiddels om zijn middle afgehaald en houdt deze nu recht in de camera.

Evilman: Voordat de keuze van Algerino bekend gemaakt is, wil ik mijn eigen plannen bekend maken. Zoals iedereen weet heeft Tiralan een reign gehad van vierhonderd negen en dertig dagen. Na de zomerstop zal ik daar erg dicht bij in de buurt zijn en dat is dan ook meteen mijn eerste doel. Ik wil de langste reign in de geschiedenis van WWEH hebben, wat ooit iemand een titel in zijn bezit heeft gehad. Dan heeft Tiralan alweer een reden minder om op te kunnen scheppen. En als ik dat kan doen door mijn titel te verdedigen, is dat des te mooier. Wat de geruchten betreft rond de Revolution Heavyweight Belt, nee, daar ga ik in de komende maanden nog niet mijn oog op laten vallen. Maar ik wil bij deze Tiralan alvast waarschuwen: jij en ik weten beide dat onze wegen elkaar nog een keer gaan kruisen en als het zover is, zal ik geen ring rust meer hebben zoals dat vorig jaar wel het geval was in de triple threat met Tully Anderson erbij. Voor nu zou ik zeggen, geniet van je gouden riem zolang je kunt.

The Expendable kijkt op zijn horloge en ziet dat het tijd is om te gaan. Maar voordat hij verdwijnt, wil hij nog kort iets kwijt.

Evilman: Voordat ik mijn vakantie inga, wil ik nog even iedereen bedanken die aan dit seizoen heeft meewerkt. Mijn collega’s, de ring crew, doktoren, camera ploegen, productie team, Robert Mayhem en natuurlijk jullie de fans. Dat volgend seizoen weer een top seizoen mag worden!

Na deze woorden verlaat Evilman de locker ruimte en vaagt het beeld langzaam naar zwart.

Pagina's: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!