Off-Topic > WWEH Story Mode

WWEH Undisputed Roleplaytopic

(1/212) > >>

Yosti:
We zien een bekend gezicht, in een nieuw kleurtje:

Mike: Dames en heren, vindt u ook niet dat we er weer stralend uitzien? Als General Manager van Undisputed heet ik u van harte welkom op het RP Board van onze brand. Schrijf vooral weer meesterwerkjes en laat zien wat u waard bent!

Dan komt ineens een tweede man in beeld:

Ace: En vergeet vooral niet dat die nietsnut van een Mike Modano niet de enige GM is van Undisputed. Zo makkelijk komen jullie niet van me, reken daar maar niet op!

Beide General Managers hebben een verhitte uitwisseling van blikken, maar kijken dan nog eens allebei recht in de camera:

Mike & Ace: RPen dus weer allemaal zou ik zeggen!

Pummetje:
De Camera gaat aan en we zien een teneer geslagen MysteryMan op de bank zitten. Hij hangt met zijn hoofd in zijn armen. De armen staan op de opgetrokken knieen van Mystery. Hij baalt vreselijk.

Mystery: Verdorie, ik wordt er ziek van. Het is altijd het zelfde verhaal wat er speelt. Ik tegen twee of zelfs 3 anderen. Eerst die verdwenen Brotherhood, en nu loop ik aan tegen een bij elkaar geraapt zooitje, die zich Revolution 2.0 noemen. Bah, bah. Hoe kan ik nu nog winnen als je altijd in de minderheid bent. Is dit wel echt wat ik wil? Zal ik ermee stoppen? Ik weet het gewoon niet meer. Het is iedere keer hetzelfde liedje. Mystery gaat vol goede moed de strijd aan met een worstelaar, maar die wordt al gauw geholpen door zijn vriendjes. Het is toch onbeschrijflijk waarom ik altijd tegen dat soort gasten aanloop. En nu loopt Slate zeker trots te zijn met zijn gestolen belt. Want hij heeft hem gewoon gestolen van mij. Dit is toch niet normaal dat je een wedstrijd moet winnen met behulp van je virendjes? Ik had Tidus ook kunnen vragen om me te helpen. Dat had hij ook wel gedaan als ik het gevraagd had. Maar ik wil het altijd zo eerlijk mogelijk doen. En als dan mensen gaan samenspannen tegen mij dan is er voor mij de lol snel af. Maar wat bazel ik nou eigenlijk? Die mensen willen dat ik stop. Dus ga ik ze nu hun zin geven?

Dan ineens springt Mystery van de bank af. Zijn gezicht staat inmiddels toch wel op onweer. Maar een heel geniepig lachje komt ineens op zijn gezicht te voorschijn.

Mystery: NEE, ik stop niet. Ik ga door tot ik er dood bij neerval. Dat is mijn mentaliteit. Ik moet de WWEH vrij maken van dat soort gajes zoals Slate, Buffalo en Boycot. Damn wie noemt zichzelf nou Boycot. Dan ben je pas zielig bezig. En hij noemt zichzelf ook nog eens de manager van Buffalo. Whahaha Buffalo, klinkt als Buffel, zo ziet hij er ook uit. Ongevaarlijk en DIK! Dan komen we nog even uit bij Slate, de voormalig beveilingsmedewerker, oke ik moet toegeven Slate is een tegenstander van formaat. Slate heeft skills, hij heeft ook nog eens tactisch inzicht. Al met al een tegenstander van formaat Mystery. Maar waarom zou hij zich verlagen om met die twee knakkers in zee te gaan en zichzelf onderdeel noemen van Revolution 2.0. Dat snap ik niet. En als hij dan in die Revolution 2.0 zit dan zou ik als ik hem was zichzelf wel uitroepen tot leider van die groep. Want die andere twee kunnen niet aan zijn niveau tippen. Maar goed. Genoeg over de Revolution 2.0, ik moet daar geen woorden meer aan vuil maken. Even terug naar de werkelijkheid. Mystery staat zonder titel. Nu moet ik weer mijn entrance gaan veranderen, want ik ben nu nog geen Champ! Maar dat gaat niet lang duren. Ik beloof mezelf bij deze plechtig dat ik mijn re-match ga aanvragen. Maar wanneer? Daar ben ik nog niet over uit. Maar ik zal je overal volgen en overal kijken of ik mijn Re-match kan inzetten.

Dan stapt MysteryMan de keuken in en pakt wat te drinken uit de koelkast. Eenmaal terug gaat hij rustig op de bank zitten. Hij zit wel in gedachte bij iets, dat is duidelijk te zien. Dan opeens pakt hij zijn telefoon. Hij tikt een nummer in en houdt de hoorn tegen zijn hoofd. De telefoon gaat over, maar dan schiet de telefoon op voicemail.

Mystery:Hey Tidus, met mij. Alles goed daar?  Beetje bijgekomen van je match tegen Jaoquim? Maar je had wel een mooie verrassing voorbereid zeg. Dat je me niet verteld hebt dat Twinkie terug zou komen. Damn. We moeten snel weer eens samen gaan trainen. Ik hoor wel wanneer je kunt.

Dan hangt Mystery de telefoon op.

Mystery: Ja Slate, ik zou als ik jou was jezelf ook maar goed gaan voorbereiden. Want ik kom mijn belt terug halen. En dat gaat gebeuren met een  1 op 1 match. Zonder je maatjes. Je hebt nu afgepakt wat me dierbaar is en daar zal ik ook snel voor  komen om het terug te halen. Iedere show moet je op je hoede zijn. Ik kan overal vandaan komen, vanuit het publiek, vanaf het dak maar ook gewoon van de entranceramp. En misschien kom ik wel van onder de ring vandaan. Houd alles maar in de gaten. Ik kan ineens zomaar voor je staan. En dan een Mystery-Slice uitdelen aan je. En 1..2…3 die titel is weer voor Mystery. Maar Slate, ik wil je toch nog een wijze les meegeven. Weet je wel waar je aan begonnen bent? Je hebt nu de mysterieuze kant van mij losgeweekt. Dat had je nooit willen doen. Ik zal je volgen overal waar je bent. Dus ik wens je alvast slaap lekker voor vanavond. En wie weet spiek ik vanavond nog wel door je slaapkamer raampje..

Dan begint MysteryMan enorm te lachen. Hij kijkt nu heel vurig uit zijn ogen en het lijkt als of hij echt meende wat hij allemaal zei. Dan verschijnt het Undisputed Logo in beeld.

WWEH GM:
Het WWEH logo verschijnt in beeld en als de camera’s vervolgens online komen, zien we een man zitten met een serieuze uitdrukking op zijn gezicht. Het is een kalende man met een net pak aan, compleet met stropdas. Hij zit in een grote leren bureaustoel en als we eens goed kijken, herkennen we niemand minder dan de chairman van WWEH:

Philip Goedhals kijkt eens op zijn horloge en mompelt wat in zichzelf: kennelijk heeft hij hier op zijn kantoor een afspraak en is hij aan het wachten op de persoon, of personen, die hij wil spreken. Plotseling hoort Philip aan de andere kant van zijn kantoordeur voetstappen, gevolgd door iets dat op een gesprek lijkt tussen twee mannen:

? ? ? Wat doe jij nu weer hier? Ik heb hier een afspraak met Goedhals, je wacht je beurt maar af!

De andere man laat zich kennelijk niet zomaar afserveren en reageert:

? ? ? Jij een afspraak met Philip? Nou, toevallig ik ook! En wel nu, dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om me er even door te laten, dan kan ik aankloppen.

De twee kibbelen nog even door, totdat Philip besluit dat het welletjes is geweest. Hij loopt naar zijn deur toe en opent deze zonder enige aankondiging. In de deuropening staan twee zeer bekende mannen met elkaar te discussiëren:

De beide heren kijken even verbaasd naar de chairman van WWEH die ineens in de deuropening staat en hen enigszins streng aankijkt.

Philip: Kom binnen heren, jullie hebben namelijk ALLEBEI een afspraak met me op dit moment.

Modano en Ace wisselen even een blik uit en de puzzelstukjes lijken nu wat op hun plek te vallen. Hoewel ze allebei duidelijk nog niet helemaal blij zijn met de huidige situatie, lopen ze nu achter Philip aan en ze nemen vervolgens allebei plaats aan de grote ronde tafel die in zijn kantoor staat. Als alle drie de heren hun plaats hebben gevonden, neemt Philip Goedhals weer het woord:

Philip: Welkom heren, fijn dat jullie allebei aanwezig konden zijn bij deze belangrijke vergadering. Ik zal maar gelijk beginnen en met de deur in huis vallen. Jullie hebben allebei gezien wat er gebeurd is op Pain for Pride afgelopen zondag en jullie zullen het met me eens zijn dat dit nu niet bepaald verliep zoals gepland. En ik kan niet anders dan dubbele gevoelens hebben hierover. Enerzijds trots omdat ik zag dat een aantal van de wrestlers van WWEH opkwamen voor de brands waar ze voor vochten. Dat ze zich niet zomaar om lieten praten, maar tevredenheid toonden met het werk dat ze uitvoeren. Maar aan de andere kant toch ook teleurstelling heren. Teleurstelling omdat mijn General Managers er vervolgens niets aan deden dat ene Robert Mayhem even snel 14 werknemers wegplukte naar zijn eigen nieuwe brand. Die man kon ongestoord zijn verhaal doen en zijn contracten uitdelen zonder dat er ook maar iets aan gedaan is. Vertel me eens heren: hoe kon dit zomaar gebeuren?

Mike Modano lijkt wat geschrokken van de plotselinge strenge woorden van de chairman en reageert dan ook wat voorzichtig:

Mike: U heeft helemaal gelijk meneer Goedhals, ik kan niets anders doen dan de verantwoordelijkheid op me nemen voor het verlies van Jason Copeland, Steven Biro, Cone, Showtime Silva en Wolf Eaglefield. Ik heb de situatie geheel onderschat en dat spijt me echt meneer Goed……

Ace: Ach, hou toch op Modano. Wees blij dat je een aantal van die knakkers kwijt bent. Laat ik het zo stellen Philip: ik was nogal druk met andere zaken afgelopen zondag, dus de een of andere losgeslagen maniak die mensen weg wil plukken stond niet bepaald bovenaan mijn prioriteitenlijstje. En om eerlijk te zijn ben ik van sommige mensen blij ze kwijt te zijn. Sterker nog: ik heb Zack Steele en Tiralan eigenhandig ontslagen tijdens Pain for Pride! Laat die maar lekker naar Revolution gaan.

Modano en Goedhals reageren nu allebei wat geschrokken op de felle reactie van Ace of Spades, waarna Goedhals het woord weer neemt:

Philip: Beste Ace, laten we even twee dingen van elkaar scheiden hier oké? Dat jij persoonlijk wat issues had met onder andere Tiralan, wil niet zeggen dat je dat zomaar kan vermengen met je professionele rol hier in WWEH. Als General Manager is het je taak alles in goede banen te leiden en overal wilde ontslagen uitdelen hoort daar in mijn boekje niet bepaald bij.

Ace: Luister, ik ben niet eens echt bezig geweest met die Mayhem, ik dacht dat het maar een bevlieging was. Kennelijk is het iets meer dan dat. Maar laten we eerlijk zijn: waar hebben we het nu eigenlijk over? Tully Anderson: blij dat hij weg is, al tijden een doorn in mijn oog. De Bash’em broertjes…… tja, dat is wel jammer. Af en toe is het best handig om het sloopwerk uit handen te kunnen geven. Maar ja, laat Mayhem die drie slopers maar eens in het gareel proberen te houden, ik wens hem veel succes! Dan hebben we DeV. Nou Mike, daar zal jij blij mee zijn nietwaar? Komt hij in ieder geval voorlopig niet meer achter jou aan! En dan nog Johnny Lashey. Who the hell is Johnny Lashley? En Johnny B Goode heb ik al in tijden niet meer gezien, dus die mogen ze ook hebben. Zie je Philip? Eigenlijk heb ik het alleen maar goed gedaan, want de rotte appels zijn we kwijt. En die gast hier naast me heeft zijn beste sterren laten gaan. Lijkt me duidelijk wie hier competent is en wie niet.

Mike: Pardon? Ik heb mijn grootste sterren laten gaan en jij alleen de rotte appels? Volgens mij is het nog altijd wel zo dat ik slechts 5 mensen kwijt ben, terwijl er bij jou maarliefst 9 weggelopen zijn! Het is me wel duidelijk wie hier competent is en wie niet!

De spanning is voelbaar in het kantoor van Philip Goedhals en ook de chairman zelf merkt dat deze discussie volledig uit de hand dreigt te gaan lopen nu. Hij grijpt dan ook snel in:

Philip: Oké, genoeg zo! Luister, we zitten hier niet om te gaan kibbelen als puberale jochies over wie de betere General Manager is. Ondanks de gebeurtenissen van afgelopen zondag heb ik nog altijd vertrouwen in jullie beider competentheid als General Manager, dus die discussie kunnen we bij deze beëindigen. Nu dan waar het wel om gaat. Ik heb me eens goed gebogen over de situatie die ontstaan is en ik heb alle factoren tegen elkaar afgewogen. De uiteindelijk conclusie is misschien even schrikken, maar hij is wel definitief. Heren, vanaf heden bestaan Breakdown en WAR niet meer!

Mike: WAT?!          Ace: WAT?!

Philip: We kunnen dit op twee maniere benaderen. Als een probleem…… of als een uitgelezen kans. En ik kies voor dat laatste. Nu kunnen we eindelijk gaan zien wie werkelijk de beste mensen zijn in ons bedrijf, zonder de grenzen van verschillende brands, want iedereen bevindt zich op één nieuwe brand die vanaf heden in het leven is geroepen. Nu zullen we werkelijk gaan zien wie het beste is dat WWEH te bieden, wie de onbetwiste winnaars zijn hier. Heren, vanaf heden is WWEH Undisputed een feit!

Mike Modano en Ace of Spades zijn beide even duidelijk verrast door deze cruciale mededeling van Philip Goedhals. En dan beseffen ze zich tegelijkertijd dat ze dus op dit moment geen baan meer hebben! Breakdown en WAR bestaan niet meer, dus ook de General Manager functie van die brands niet! Ace springt er direct op in:

Ace: Goh Mike, wat vervelend dat je nu werkloos bent. Ik kan eens kijken of Simone Daniels misschien nog een extra assistent nodig heeft, want ik zal als GM van Undisputed natuurlijk veel extra werk krijgen.

Ace heeft een arrogante grijns op zijn gezicht. Mike wil reageren, maar Philip is hem al voor:

Philip: Dat heb je goed gezien Ace: er zal inderdaad extra werk zijn, want het roster is flink gevuld met alle talenten die we hier op WWEH bezitten. En dat is zoveel extra werk dat één GM het niet zal kunnen bolwerken. En dat is dus precies de reden dat ik mijn twee beste mensen zal gaan inzetten om deze nieuwe brand te gaan runnen. Heren, ik vertrouw erop dat jullie deze kinderachtige discussies laten voor wat ze zijn en dat jullie je gaan richten op dat wat echt belangrijk is nu: het organiseren van WWEH Undisputed. Gefeliciteerd heren: u bent bij deze allebei aangenomen als General Manager van Undisputed!

Mike en Ace kijken elkaar eens even diep in de ogen als ze zich beseffen dat ze dus voortaan met elkaar zullen moeten gaan samenwerken. Ace lijkt er alles behalve blij mee en laat dit ook blijken door van Mike weg te kijken en zich te richten op de chairman.

Ace: Ik zal mijn werk uiteraard weer uitstekend gaan uitvoeren Philip. Ik hoop alleen dat je wel in zal zien dat het risico dat er mensen weg gaan lopen alleen maar groter wordt als Modano hier ook de baas is. Je kan je beslissing natuurlijk nog herzien? En zo niet, dan zal snel genoeg blijken dat ik degene ben die hier werkelijk de touwtjes in handen zal hebben.

Mike: Ik moet eerlijk zeggen dat je me nogal overvalt met deze mededelingen Philip. Maar het belangrijkste is dat we verder gaan met het heden en de toekomst. WWEH Undisputed? Klinkt goed! Bedankt voor het vertrouwen dat je in me hebt, ik zal er alles aan gaan doen om er het beste van te maken!

Philip Goedhals kijkt zijn beide General Managers nog eens aan en schudt ze dan beide de hand. Mike en Ace kijken elkaar nog eenmaal aan en lopen dan richting de deur van het kantoor. Net voordat ze het kantoor verlaten, draaien ze zich nog één keer om. Het lijkt wel alsof ze al helemaal in hun nieuwe functie zitten:

Philip kijkt de beide heren na en laat even een diepe zucht als ze uit het beeld verdwenen zijn. Dan richt hij zich weer op zijn werk, want WWEH Undisputed is een feit en daar moeten nog veel zaken voor geregeld worden! De backstage staff bijvoorbeeld en de commentatoren… Philip neemt weer plaats op zijn bureaustoel en pakt de telefoon op: tijd om wat mensen te gaan bellen! Dan gaat het beeld op zwart en is het WWEH logo weer even in beeld te zien.

DIXI:
We zien een bosrijke omgeving. Grote bomen, gras en een enkele struik. Vogeltjes fluiten en er is geen vuiltje aan de lucht. Het hele beeld ademt eigenlijk een soort serene rust uit.
Plots horen we loeihard het scherpe knijterende geluid van een Kettingzaag. Het harde motortgeronk vlut het bus terwijl de vogeltjes zich uit de voeten maken. Als het krijsende gezaag wat lijkt af te zwakken is het de beurt aan een ander soort herrie. Het luidde gekraak van een machtige woudreus klinkt als een kreet op het sterfbed. Met veel bombarie zien we de boom naar beneden storten. Net voordat de grote Eik de grond raakt lijkt het hele bos even, een fractie van n seconde, zijn adem in te houden. Met een enorm luidde smak raakt het hout de grond. Stofwolken waaien meters omhoog en het duurt even voor het licht er weer doorheen weet te breken. Een grote gedaante heeft er echter minder moeite mee en meet een paar machtige stappen komt het figuur op de voorgrond te staan. In zijn hand een kettingzaag, op zijn verwilderde gezicht een triomfantelijke blik. Het is de nieuwste aanwinst van Undisputed:

Jack: Zooo! Zag je hem neergaan? Wat een geweld he? Heerlijk! Ik zal me even voorstellen: Jack is de naam. Jack Lumber en onlangs heb ik een contract getekend bij Undisputed. Nou zul je het misschien raar vinden dat ik midden in de bossen sta en niet in de ring maar dat is logisch te verklaren. Het is hier in de bossen waar ik me thuis voel. Hier kan ik doen wat ik het beste doe: Me meten met de meest onverzettelijke krachten van de natuur. Want geloof me: Niks is mooier dan het neerhalen van iets dat eigenlijk niet neer wil. Iets dat met al zn macht recht op wil blijven staan. En als zoiets dan uiteindelijk toch, luid protesterend en met veel geweld, tegen de vlakte gaat, Har har, dan voel je je een echte man!

Jack slaat zich een keer luid op de borst. Hij legt zn kettingzaag opzij en terwijl de camera volgt loopt hij langzaam naar een groot blok hout wat op de grond staat. Er tegen aan staat een grote bijl en aan de ene kant liggen allemaal stammetjes. Jack pakt een stammetje in zijn grote handen en zet het klaar op het grote blok. Met een houw van de bijl klieft hij het stammetje in twee stukken. Hij zet zn bijl weer aan de kant en pakt de twee stukken hout. Hij loopt nog een paar meter waar we een groot kampvuur zien met daarboven een kip aan het spit. Jack gooit het hout in het vuur en gaat op een boomstam naast het vuur zitten.

Jack: In de ring is het eigenlijk niet anders dan hier. Er lopen heel wat figuren rond met een enorm grote bek. Van die gasten die menen alles maar te kunnen maken. Die zichzelf op een voetstuk plaatsen en zich beter voordoen dan anderen. En zo\'n gasten, har har, er is niks mooier dan om zo\'n gasten met een paar stevige chops tegen de vlakte te krijgen. En hoe groter ze zijn hoe liever!

Jack staat nu op haalt soepel de kip boven het vuur weg. Met een beweging trekt hij er een poot af en ruikt er een keer aan. Zichtbaar verlekkert hij zich al aan het vlees, nog voordat hij het geproefd heeft. Even blaast hij om de kip wat af te laten koelen. Dan neemt hij een grote hap en laat het zich smaken. Als zijn mond bijna leeg is kijkt de camera nog een keer in en sluit dan zijn introductie af:

Jack: Men vraagt zich wel eens af of een vallende boom lawaai maakt als er niemand is die het kan horen. Nou ik weet wel dat al die grote bekken, ineens verdomd stil zijn als Jack Lumber ze laat vallen!! Dus bereid je maar voor schooiers, want Jack komt eraan! En weet dit: Er is geen bek, Groter dan Jack!

Janos:

Jack Black:En hier wil ik dan een vitrine kast hebben met mijn nieuwste aanwinst.

Black verlaat ondertussen de ruimte waar geklust wordt om een glas van een oude fles Red Label in te schenken.

Werknemer:Ja baas.

De ietwat onhandige werknemer is blijkbaar enorm nerveus. Zijn nervositeit leid er dan ook toe dat hij struikelt over een stuk gereedschap dat blijkbaar door zijn collega is vergeten en vol in de vitrine knalt met zijn hoofd.

Black is inmiddels ook weer in de deuropening verschenen om te kijken wat er aan de hand is.

Jack:Dit kan toch niet waar zijn?! Ik laat jullie één simpele klus doen en zelfs dat kunnen jullie niet. Ik zou jullie eigenlijk stuk voor stuk op straat moeten zetten. Maar door die leuke nieuwe wetgeving van tegenwoordig kan ik zelfs dat niet doen.

Werknemer1:Sorry baas, het is niet mijn schuld, ik struikelde over deze hamer die Erwin hier had laten liggen.

Jack:Oh dus jij beweert dat dit niet toe te rekenen is aan jou incompetentie? Die 2 dingen die daar in je voorhoofd zitten hebben een functie, je zou die misschien een keer kunnen gebruiken.

Black is momenteel zo woedend dat hij rood aan loopt. Black beheerst zich niet meer en haalt flink uit naar de zichtbaar geschrokken werknemer

Jack:Zo dat voelt al een stuk beter.

Werknemer1:*snik snik* Auw, u hebt me geslagen..

Jack:Goed opgemerkt, stuk onbenul. Ik moet mij nu aan een aantal belangerijkere verplichtingen wijden. Ik verwacht dat deze bende is opgeruimt als ik terug kom. Oh en als dat bloed op mijn vloerkleed terecht komt dan staat je nog heel wat te wachten, begrepen?

Werknemer1:Natuurlijk baas..Ik zal mijn best doen..

Ondertussen is Jack al in zijn net nieuw gekochte Mercedes onderweg naar de arena om eens wat duidelijkheid te krijgen over de situatie omtrent Breakdown en War.

Black rijd inmiddels de parkeergarage van de WWEH inen ziet daar een bekend iemand staan

Jack:Ah dat ik jou hier tegen kom, ik had verwacht dat je naar Revolution was gegaan.

Dennie:Haha, waarom zou ik mezelf bij al die losers aansluiten? Ik heb genoeg talent om mij hier in Undisputed naar de top te werken, ik heb daar geen B brand vol met afdankertjes voor nodig.

Jack:Precies mijn gedachte. Maar ook hier op Undisputed zitten nog genoeg losers en zwakkelingen die een stable nodig hebben om iets te winnen.

Dennie:Hm daar zeg je wat..Luister, ik moet er nu vandoor, maar wik wil je binnenkrt graag even spreken over iets.

Jack:Hm? Interessant, hier heb je mijn kaartje. Mijn secretaresse zal het bericht wel doorgeven aan mij.

Dennie:Prima, ik zie je binnenkort.

Dennie steekt nog even snel een hand op voordat hij in zijn donkerblaauwe porsche stapt en met gierende banden de garage uitrijd.

Jack:Hm ik vraag me af wat die bedoelde...Nouja doet er ook niet toe, ik heb belangerijkere dingen te doen.

Black is inmiddels geariveerd bij het kantoor van Ace of Spades, waar hij met een harde klap de deur open gooit.

Ace:Wat heeft dit te betekenen Black? Waarom stoor je mij op zo`n onbeschofte manier

Jack:Excuses voor mijn optreden maar ik moet dringend met je spreken. Ten eerste wil ik weten wat er met die nieuwe brand aan de hand is en waarom ik hier niks over wist. Ten tweede wil ik mijn frustratie uiten over deze samengevoegde brand, Undisputed. Het ergste moet echter nog komen, David Armstrong. Toen ik naar Breakdown kwam was ik enorm blij dat ik eindelijk van die zeurende kwal af was. Nu zijn we echter weer op dezelfde brand en dat betekent dat hij mij weer lastig mag vallen...

Ace:Geloof me maar Black, ik ben met beide ook zeker niet blij. Ik moet nu samen met Modano deze brand leiden. Bovendien zijn we een aantal grote sterren kwijtgeraakt aan die Revolution onzin. Met David Armstrong moet jij jezelf maar redden, wat heb je sowieso met die vent?

Jack:Hmpf..Het wordt er zeker niet makkelijker op allemaal. Dit betekent nu ook dat er een hoop meer nietsnutten zijn die een title shot tegen mij willen. Op Breakdown zaten al genoeg onwaardige parasieten maar nu beide brands samen zijn zullen er zeker nog meer komen.

Ace:Maak je nog maar niet zo druk, er is momnenteel nog geen enkele waardige contender. Dus voorlopig zit je nog wel even goed.

Maar genoeg hierover, ik heb zometeen een belangerijke meeting met Goedhals en Modano en ik moet nog een agenda opstellen, dus als je met verdere vragen en gezeur een andere keer terug zou kunnen komen..

Jack:Wat? Hoe durf je mij zomaar weg te sturen, ik ben de European Champion!

Ace:En als je dat nog langer wil blijven dan verlaat je nu mijn kantoor..

Zichtbaar geiriteerd verlaat Black het kantoor

Jack:Hmpf, wat een lef heeft die gast. Ik had misschien toch naar Modano moeten gaan....

Ik hoop maar voor die twee apen thuis dat mijn vitrine kast weer heel is..

Met deze laatste woorden eindigt het segment..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie