Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 23
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 7
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 [25]
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2721
  • stats Totaal aantal berichten: 615103
  • stats Totaal aantal topics: 22769
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 43

Auteur Topic: WWEH Undisputed Roleplaytopic  (gelezen 47913 keer)

FloytU

• Trade Count: (0)
  • Volwaardig lid
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #950 Gepost op: 15 juli 2012, 17:25:49 »

Het is nog maar een paar dagen tot aan Undisputed in de Gelredome. En natuurlijk moet iedereen daarom heel erg hard trainen. De laatste kans om alles uit de kast te halen voor Wrestlemania! En zo is ook de grote reus van Undisputed hard aan het trainen. Want hij staat weer eens in zijn oude schoolgebouw met een grote groep jonge gozers te in de ring.

Ze vallen hem allemaal aan! Eerst een voor een, maar daar hebben ze echt geen kans! De ene na de andere vliegt naar een hoek in de ring of over de touwen. John is veel te sterk voor ze! Maar dan komen ze ineens alle zes tegelijk op de GVR af. De eerste wordt nog hard aan de kant gesmeten! Maar de andere vijf springen bovenop hem en ze proberen hem naar de mat te krijgen. Gaat het ze lukken? Nee! Want ineens gooit Atlas er twee van zich af, waarna hij een Body Slam uitvoert op nog twee anderen en de laatste gooit hij over de touwen heen! De reus klimt daarna op de touwen! Hij concentreert zich zo goed als hij maar kan en dan springt hij er ineens vanaf. Hij draait in de lucht! John Atlas blijft dus maar proberen om de 450 Splash van zijn tag team partner onder de knie te krijgen! Bijna is hij helemaal rond.. maar dan knalt hij vol met zijn gezicht op de mat! De zes jongens kunnen het niet laten om even te lachen. Maar ze respecteren hem wel om al zijn pogingen! De GVR voelt nog wel even aan zijn neus want die doet pijn! Maar dan hoort hij ineens nog meer applaus achter zich en een lach die hij inmiddels uit duizenden herkent. Dat moet zijn tag team partner zijn! En inderdaad hoor, want daar komt VDV aangelopen!

De tag team partner van John Atlas heeft een grote glimlach op zijn gezicht! Maar John is zelf een beetje geschrokken: VDV mocht toch helemaal niet weten dat hij hierop aan het oefenen was. Het was een verrassing! Maar nu weet hij het toch al en dus baalt de reus wel een beetje. Maar VDV helemaal niet want hij vindt het prachtig om te zien!

VDV: Wat ben jij nou aan het doen, m’n beste? Zag ik daar nou goed dat je mijn Splashed aan het proberen was! Maar dat kan toch helemaal niet met jouw fysiek. Daarom zijn we zo’n goed team: we vullen elkaar aan!

John Atlas: Ja, maar ik wilde gewoon laten zien dat ik weer helemaal terug ben. En dat ik er alles voor over heb om ons team te laten slagen! Dus ik zag het al helemaal voor me hoor. Double Splashed op Wrestlemania! Maar ik oefen nu al een paar weken en hij is me nog geen enkele keer gelukt. Dus dat is niet zo leuk.

VDV: Je moet er niet om treuren, je kwam bijna helemaal rond! Ik heb nog nooit een reus zo behendig zien zijn hoor. Misschien lukt die 450 dan niet helemaal. Maar je kan wel heel veel andere dingen ondanks je grote massa! En zie je mij anders al een Spinning Cycle doen? Of een Hugging Johnny? Daar ben ik dan weer veel te klein voor! Maar samen kunnen we alles. Generation-X heeft niet voor niets de Tag Titles van WWEH!

Die opmerking valt goed! John Atlas en VDV lachen allebei voluit, want dat succes blijft natuurlijk toch wel heel erg mooi. En ondanks dat John een tijdje even afgeleid was is hij nu weer helemaal terug! Maar dan balt hij ineens toch zijn vuisten. Hij denkt terug aan de nederlaag op Revolution!

John Atlas: We kunnen iedereen aan ja, maar we hebben we verloren van Canada Cool. Hoe kon dat nou gebeuren? We waren zo goed voorbereid! En we waren ook gewoon goed bezig hoor in de ring. Maar toch wist Kareth de winst te halen na die harde Reth-Ka DDT op jou. Ik wilde je helpen! Maar ik lag buiten de ring na die minne actie van Petey B. Beetje de touwen optillen als ik hem neer wil maaien. Niet zo sportief van hem!

VDV: Ze zeggen toch altijd: wie niet sterk is moet slim zijn? Nou dat zullen Petey en Kareth dan wel gedaan hebben. Wij waren veel sterker dan zijn! Maar toch wonnen ze omdat Petey een beetje ging vals spelen. Die actie dat hij het touw naar beneden trok was al min, maar dat hij vervolgens een Big Air op mij uitvoerde was ronduit illegaal. Ik wou dat ik op Undisputed in die match stond want dan had ik hem eens even laten zien hoe een Splashed voelt! Maar ik sta niet in die match helaas.

John Atlas: Maar ik wel! En ik ga hem voor jou en voor mij terugpakken hoor. Hij gaat een vet pak slaag krijgen die gozer! Eens kijken hoe hij het vindt om over de touwen heen te vliegen als ik hem de Spinning Cycle geef en hem het publiek in smijt! Dat kleine onderkruipseltje dat hij is! Haha, ik ben 76 kilogram zwaarder dan hij is dus dat moet geen probleem zijn!

Maar de mannen van Generation-X weten ook dat ze zich niet alleen blind moeten staren op Petey B, want John Atlas moet het ook gaan nemen tegen Daryll Payne! En de Kings of Payne zijn ook contenders geworden voor de titels op Wrestlemania! Dus het wordt steeds spannender allemaal!

VDV: Nee, Revolution was niet zo’n goede show voor ons m’n beste. We verloren! Maar daarna kwamen die Kings ook nog eens klagen en Robert Mayhem heeft ze nog hun zin gegeven ook! Dus nu een Triple Threat voor Wrestlemania. Dat wordt onze grootste uitdaging ooit!

John Atlas: Maar dat kunnen we winnen hoor! We hebben namelijk een groot voordeel! Jij bent te licht om door een tafel heen te gaan en mij krijgen ze nooit opgetild! Haha, dus we hebben eigenlijk bij voorbaat al gewonnen! Nee dat is een grapje. We gaan het zwaar krijgen hoor. Maar we gaan ook hard trainen en dan winnen we gewoon. Vorig jaar won ik samen met James Grice de titels op Wrestlemania. Dit jaar heb ik nog een veel betere tag team partner! Dus nu ga ik de titels met succes verdedigen!

VDV: Ja maar eerst nog even Undisputed he? Daar moet je het namens ons team opnemen tegen Petey B en Darryl Payne. Die partij moet je winnen hoor! Voor het vertrouwen en natuurlijk om een boodschap uit te zenden!

John Atlas: Die partij ga ik ook zeker winnen! Wat ik al zei net: ik ben 76 kilogram zwaarder dan Petey. En zelfs 81 kilogram zwaarder dan Darryl. Ik kan dan misschien niet jouw Splashed aanval uitvoeren, maar hoe denk je dat die twee zich voelen als ik bovenop hen spring of als ik ze in een Hugging Johnny vast heb? Ik denk dat ze aardig geplashed zijn hoor! En we hebben nog een extra voordeel! Want Darryl en Petey kennen elkaar al heel lang en ze zijn echt vijanden geworden de laatste tijd. Ik kan ze dus mooi tegen elkaar uitspelen, want ze zijn zo druk met elkaar dat ze mij niet eens in de gaten hebben! Nou ja niet letterlijk dan natuurlijk he want over mij kan je niet zomaar heenkijken! Maar je begrijpt wat ik bedoel!

VDV: Ja ze zullen in ieder geval niet samen gaan werken tegen jou. En met jouw gewicht en ervaring zal je ze zo kunnen verslaan. En dan weten ze gelijk dat ze op Wrestlemania geen kans hebben! Maar ik hoop dan wel dat Tully Anderson en Kareth zich niet met de match gaan bemoeien hoor! Want dan doe ik het ook!

John Atlas: Undisputed is nog maar twee dagen weg. Laten we keihard gaan trainen goed? Ik wil nog op mijn snelheid werken met jou zodat ik nog scherper ben maandag. En dan BAM! Spinning Cycle en de winst!

De GVR en Butcher hebben elkaar weer in een positieve stemming gebracht! Ze geven elkaar een High Five. Maar daarvoor moet Atlas wel even bukken natuurlijk! En dan gaan ze samen verder trainen. VDV laat nog eens een paar de Splashed zien, maar John Atlas heeft het opgegeven: dat is gewoon niet weggelegd voor hem. Maar er is wel een andere aanval die probeert van VDV over te nemen. Hij klimt op de touwen en dan springt hij bovenop een grote trainings dummy met een giant frogsplash! De ring trilt! Maar hij blijft wel heel. En VDV lacht. Op naar het succes!

Dank je wel DerGringo!

Ruijtenator

• Trade Count: (+5)
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #951 Gepost op: 15 juli 2012, 17:29:16 »

In samenwerking met Yosti en UndertakerRoy

Het beeld schakelt aan en we zien Brucie Chain achter het stuur zitten van zeer rijk uitgeruste BMW 5 serie.

Brucie: Jullie vragen jullie waarschijnlijk af waar ik naartoe onderweg ben! Kijk als je een team vormt met iemand die nog niet zo goed kent moet je bruggen bouwen. Dat is precies wat ik ga doen met En Sabah Nur. Najah precies natuurlijk niet, want zie je ons al echt bruggen bouwen? Najah hier zullen we zijn!

De camera schakelt over naar een 2de camera die de auto van bovenaf filmt en als deze langzaam uitzoomt zien we een oneindig lange bochtige weg achter de BMW verschijnen. Terwijl de camera verder uitzoomt wordt duidelijk waar hij zich bevind, in het hete Death Valley. De BMW stopt ineens waarna The First One in beeld verschijnt.

En Sabah Nur: Zozo, je bent dus toch hier naartoe gekomen? Was het een beetje te vinden? Hehe.

Brucie: Pffff, och man, scheid uit! Wat fukking heet hier! En die wind, niet normaal meer!

En Sabah Nur: Lekker warm he? Hehehe, kom binnen is het lekker koel. Ik ben blij dat je er bent.

Beide heren stappen een restaurant binnen en worden door een ober naar een tafel gebracht. Ze bestellen een drankje en gaan dan aan de tafel zitten.

Brucie: Zo, laten we meteen terzake komen, Roy. Nog een paar dage...

En Sabah Nur: Wacht heel even, Bruce. Laten we inderdaad meteen terzake komen. Maar eerst nog even iets anders.

The Republic Champion komt overeind en richt een kwaad gezicht naar de camera.

En Sabah Nur: 3 weken. 3 WEKEN, GACKT! Jij claimt de beste Japanse ster in de Storymode te zijn, maar jij laat niets, maar dan ook niets van je horen! NIETS! En jij denkt daarmee dat je mij uit de Storymode kunt trappen? Droom lekker verder, jij. Jij maakt geen schijn van kans, zoals jij nooit een schijn van kans hebt gehad en nooit een schijn van kans zult hebben hier. Dus sodemieter lekker een eind op! Ga die vriendjes van de Brotherhood maar mooi achterna, die stelden ook geen zak voor. Die hebben nooit iets voorgesteld een zullen nooit iets voorstellen! Jij past precies in dat rijtje, net zoals die andere 2! En net zoals zovelen met jullie, De Lashley's en de Johnny B. Goodes. Afgelopen Revolution was er ook zo'n geval. 3 keer wil die loser tegen mij vechten en 3 keer verliest hij. Hoezo zielig? Die slome duikelaar stelt ook niets voor, netzoals de voorgaande namen. Laat ik het nog maar een keer duidelijk maken, als je met mij te maken hebt, zul je aan de bak moeten! Gackt, je had 3 weken de tijd om de overhand op mij te pakken, om jezelf tegenover Tidus te bewijzen als Japans' grootste ster, zoals jij zelf claimt te zijn. Maar nee hoor, nergens een Gackt te bekennen. Hoe typisch.

We zien Brucie gaan staan om zijn tafelgenoot een beetje tot rust te bedaren maar daar lijkt The First One geen oren naar te hebben, maar hij heeft geen keuze als Brucie zich er toch tussen weet te werken.

Brucie:Roy! Doe even rustig aan. Ik begrijp je helemaal, dit probleem wat je hebt heb ik dus ook. Dit heb ik met dat stuk onbenul van een Jelle Janssen! Hij denkt altijd, altijd dat hij beter is. We weten gelukkig wie hierin de betere is! Weet je wat hier nog het ergste aan is! Sinds dat ik bij de WWEH ben aangekomen is het zo dat hij me eigenlijk overal achtervolgt, maar dit gaat binnenkort eindelijk ten einde komen! Eerst staat Undisputed natuurlijk op de planning en daarvoor ben ik hiernaartoe gekomen! De GM had het briljante idee om ons samen te gooien tegen Jelle en ene Dwight. Dat zou natuurlijk normaal gesproken geen probleem mogen zijn voor ons. Je kan je trouwens toch wel When Worlds Colide herinneren?

En Sabah Nur: Jazeker wel. Jij stond in het team van Gackt. Jij zorgde ervoor dat Darryl Payne uit de match geknikkerd werd, die ik daarna nog effe de ring uitgetrapt heb. En dat Jelle jouw af kwam leiden in die match! Oh wacht eens, daarna werd jij uit de match geknikkerd, door niemand minder dan mijzelf. Bedankt om dat even omhoog te halen, Brucie.

Brucie: Wat is dat nou! Het is de bedoeling om meer een team te worden! Ik weet dat je mij hebt geëlimineerd, maar ik wil dat dit niet een soort van spanning tussen ons gaat creëren. Ik neem jou niks kwalijk, want ik weet dat je gewoon deed wat je moest doen. Ik had het zelfde gedaan. Eigenlijk denk ik dat je niet benadering wil gaan zoeken tussen ons. Dat is jammer!

Ineens kijkt En Sabah Nur hem strak aan.

En Sabah Nur: HEY! Luister eens even heel goed. Wat gebeurd is, is gebeurd. Jij neemt dat mij niet kwalijk en ik neem het jou evenmin kwalijk. We deden wat we moesten doen. En dat is ook precies wat we aankomende Undisputed gaan doen. Afrekenen met een blok aan ons been, voorgoed! Jij en ik, samen dus. Aankomende Undisputed trappen wij Jelle Jansen en Dwight Twinkle de nederlaag in en dan rekenen we op WrestleMania voorgoed met die 2 losers! Jij met Jelle Jansen en ik met Gackt! Laat 1 ding heel duidelijk zijn, jij bent goed bezig maar het wordt tijd om die Jansen achter je te laten. Dat ga ik ook met Gackt doen. Geloof me, alles wat er is gebeurd, doet er nu niet toe. Dat zal geen issue tussen ons zijn, want zoals jij ook al zegt, wij zijn hier om sterker te worden. Om die brug zogezegd te leggen tussen ons. Wat mij betreft ligt die brug er, wij zitten hier toch samen aan tafel? Dus er iets niets aan de hand. Aankomende Undisputed gaan we wat zaken afhandelen!

Brucie: Kijk is aan! Dit is nou wat ik wou horen! Dit is wat ik van de grote En Sabah Nur verwacht! Je stelt niet teleur. Undisputed gaat de generale repetitie worden voor mij, ik kan gaan kijken of Jelle er klaar voor is!

Plotseling horen En Sabah Nur en Brucie Chain iemand achter hen verschijnen in het restaurant. De persoon klapt een beetje nadat hij even geluisterd heeft naar hun woorden en een sarcastische lach volgt. Sabah Nur en Chain kijken direct om en zien daar een onverwachte bezoeker staan, die ze echter wel degelijk kennen. Het is de enige echte Total Triumph!

Tidus loop naar hen toe en hij gaat recht voor hen staan. Brucie lijkt hier niet bepaald van gediend en hij maakt zich klaar om de aanval te zoeken, maar Sabah Nur gebaart hem dat hij rustig moet blijven. Roy kent Tidus al jaren en na hun recente ontmoeting en de match op Revolution lijkt er een soort nieuw onderling respect te zijn ontstaan tussen hen. Niet dat Takamura zich daar overigens iets van aantrekt…

Tidus: Hoor ze nou toch eens, de stoere jongens van Undisputed. Hier zitten ze dan, in Death Valley. Bijna de andere kant van de wereld van waar WWEH haar eerstvolgende show zal hebben. En daar zitten ze; de meest ervaren kracht van de hele organisatie, de Founder en The First One. En naast hem een getalenteerde nieuwkomer, die al maandenlang druk is met het verpletteren van een kleine mug. Grote woorden hoor, jongens. Ik ben onder de indruk van jullie zelfvertrouwen en de manier waarop jullie Gackt en Jelle Jansen kleineren. Van een afstand. Met woorden. Maar als jullie zoveel beter zijn dan jullie rivalen…… waarom hebben jullie dan allebei een half jaar werk gehad en lopen ze nu alsnog gewoon vrolijk rond? Ik hoor de woorden, maar ik zie geen daden.

Opnieuw reageert Brucie geïrriteerd en hij staat nu op, waarna hij Tidus recht in zijn ogen aankijkt. Wie denkt die gast dat hij is om hem zo aan te spreken? De situatie lijkt even te gaan ontploffen, totdat Sabah Nur opnieuw duidelijk maakt dat Chain even rustig moet worden. Hij neemt vervolgens zelf ook het woord.

En Sabah Nur: Gaan we nu weer dezelfde discussie hebben als een paar weken geleden, Tidus? Toen wees je me op precies dezelfde dingen. Maar volgens mij heb ik je toch aardig geholpen tijdens Revolution, want zonder mij had je die match tegen Gackt gewoon verloren. Dus hoe durf je mij hier op mijn plek te komen zetten? Bovendien sta ik op Undisputed niet eens tegenover mijn grote rivaal, Gackt. Nee, ik mag doen wat jij zogenaamd ook voor mij hebt gedaan. Jij wilde Gackt alvast opdienen voor mij? Nu is het dus mijn beurt om Dwight op te dienen voor jou. Niets beter dan wat opgekropte frustratie kwijtraken omdat ik Gackt niet meer aan mag raken tot aan Wrestlemania.

Brucie: En enkel omdat je hier toevallig al zo lang rondloopt, betekent het nog niet dat je mij hier ook zomaar kan vertellen wat ik wel en niet moet doen. Ik ben inderdaad al maandenlang bezig om die vervelende Jansen uit te schakelen, maar telkens weet hij toch weer ergens de kracht vandaan te halen om terug te komen. Als een kakkerlak zo’n overlevingsinstinct heeft die gast. Maar op Wrestlemania is het definitief klaar als ik hem totaal vernietig in onze brute match. Eens kijken of je dan nog iets te klagen hebt over mijn gebrek aan daden!

Tidus staat geamuseerd te kijken naar de twee mannen, die duidelijk een beetje gepikeerd zijn door zijn woorden. De Twisted One glimlacht even naar hen, wat er in eerste instantie toe leidt dat ze alleen nog maar pissiger worden.

Tidus: Allereerst even een misverstand uit de wereld helpen, beste Roy. Had ik zonder jou verloren van Gackt? Nee. Had ik zonder jouw titelriem verloren van Gackt? Misschien wel. Ik moet dus vooral die Republic belt van jou dankbaar zijn denk ik. Misschien miste hij me na al die maanden dat hij niet meer in mijn bezit is. Hoe dan ook kwam ‘ie goed van pas. Heb ik toch nog iets geleerd van Cory Melton twee jaar geleden: als de kans zich voordoet, moet je hem pakken. En dus sta ik 4-0 op Revolution en ben ik 3-0 sinds mijn titelverlies op de Sole Survivor. De wind is gedraaid, heren. De Total Triumph is weer daar waar hij moet zijn: aan de top. Maar als je het toch over kakkerlakken hebt, Brucie, dan mogen we vooral Dwight Twinklemann niet vergeten. Je zou toch denken dat die gozer na alle nederlagen en alle enorme beatings eens een keer blijvend zou verdwijnen. Maar net als je denkt dat je van hem af bent, komt hij weer onder een of andere rots vandaan. Vorig jaar liet hij me echter lelijk in de steek, toen hij zomaar verdween en het Totally Twisted Team de rug toekeerde. Dat ben ik niet vergeten. En dat heb ik hem niet vergeven. Nu is hij terug om mij “naar het licht te leiden” of zoiets? Licht genoeg hier in Death Valley, zou ik zo zeggen. Ik heb zijn nobele pogingen niet nodig en hoe meer hij blijft zeuren, hoe harder ik hem van me weg zal duwen. Dat hij ook tijdens Revolution weer zo nodig moest verschijnen was de druppel. Het is tijd dat deze verlepte vreemdganger op zijn nummer gezet wordt. Aan jullie de eer, heren.

Dit klinkt dan weer als muziek in de oren van Brucie Chain, die nooit te beroerd is om een pak slaag uit te delen wanneer nodig. Ook En Sabah Nur grijnst nu even, want zijn opgekropte frustraties kunnen heel mooi uitgeleefd gaan worden op Twinky, denkt hij.

Brucie: De eer…? Ik kende die hele Dwight niet eens totdat hij ineens verscheen op Undisputed. Hij ziet er in ieder geval uit als een pussy. Geen enkel probleem om hem samen met Jelle Jansen een hele pijnlijke avond te gaan bezorgen.

En Sabah Nur: Maar laten we hem ook vooral niet onderschatten, Brucie. Ik ken Dwight wel wat langer dan vandaag. En Tidus heeft gelijk: het is een overlever. Je zou het niet zeggen, maar hij heeft een verleden in allerlei brute Hardcore matches. Dat hij ondanks al die schade nog rondloopt hier, is veelzeggend.

Brucie: Dat maakt de uitdaging des te leuker toch? Eens kijken wie van ons het eerste in staat is om hem blijvend op zijn rug te krijgen. Wedje leggen dat ik het win?

En Sabah Nur: Hehe, dat is goed hoor. Zolang die Gackt zich er maar niet mee gaat bemoeien vind ik alles best.

Tidus kijkt eens even op zijn horloge en lijkt dan wat te schrikken van de tijd. Hij gebaart dat de beide heren even op moeten schieten met hun drankje.

Tidus: Jongens, ik vind het echt hartstikke knus en gezellig met jullie, maar mijn vliegtuig gaat over een paar uurtjes weer terug naar Nederland. En volgens mij die van jullie ook. Kom op, we gaan. Dan bespreken we in het vliegtuig nog wel even de strategie. Ik heb namelijk nog aardig wat tips voor jullie over de zwakke punten van Dwight…

Brucie: En ik over die van Jelle! Oké, we gaan.

En Sabah Nur betaalt even de rekening, waarna de drie heren het restaurant verlaten. Op naar het vliegveld. Op… naar Undisputed in de Gelredome!

Credits to ECWChamp

Doodgraver

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • OOOOHHHHH MY GOODNESS!! SHUCKY DUCKY QUACK QUACK!
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #952 Gepost op: 15 juli 2012, 19:31:00 »

In samenwerking met De Dennis en Glenn.

Het is donker buiten, in de verte klinkt onweer en het regent zacht. Dan klinkt er een enorme klap en de bliksem slaat een tiental meter verderop in, de camera schud van schrik en er klinkt verderop een duivelse lach.
De camera gaat erheen en daar staat Doodgraver, naast een kleine vlam waar de bliksem net de grond raakte.

Wat doen jullie hier?

Van achter klinkt een stem en de camera draait zich om.

Denzow: Hey, hallo! Jullie horen hier niet te zijn, voorheen hadden jullie nog het fatsoen iets te laten weten. Laat hem in ieder geval met rust The Seraph is bezig, volg mij.

Denzow neemt ons mee op een pad van verderf, we lopen door uitgestorven straten en afgebrande huizen, het lijkt dat hier ooit een dorp heeft gestaan.

Denzow: Mooi he, de schoonheid van het duister. Ons leger blijft groeien, deze week zijn er veel sterke strijders door de test heen gekomen. Ik heb het leger bijna bijeen om over de WWEH te heersen en The Seraph heeft zijn training afgerond om de titel te pakken, het is een kwestie van tijd. De komende Undisputed word een voorproefje, op WrestleMania is er geen weg meer terug.

We lopen nog een stukje verder en zien een groep druïden aan het werk, de camera richt zich erop, zij zijn duidelijk bezig met graven. Twee graven lijken bijna af, een derde is niet half zo groot en word niet aan gewerkt.

Denzow: Ah jullie hebben het al gezien, dit zijn de laatste voorbereidingen voor Undisputed en Wrestelmania. De eerste twee zijn bijna klaar, na Undisputed zullen deze worden aangevuld door Evilman en Andolini. De derde? Daar mag ik helaas niets over zeggen van mijn Seraph dankzij de wapenstilstand met betrekking tot de tag match op Undisputed.

Denzow schudt zijn hoofd terwijl hij zijn laatste woorden uitspreekt en loopt verder, richting een afgrond en gaat op de rand staan en stopt dan.

Denzow: Wat sta je daar nou? Kijk hier eens naar!

Denzow wijst de afgrond in en de camera gaat voorzichtig naar hem toe, als hij dichterbij komt en de afgrond in filmt lopen er legers in een mars, gekleed in zwart met stalen blikken.

Denzow: Dat zijn meer minions in een mars dan fans van de WWEH, wanneer Doodgraver de titel pakt is er geen ontkomen meer aan het duister, meer bewijs nodig? Draai je dan eens om.

De camera draait en in de verte komt een groot gedaante dichterbij, Denzow loopt achter de camera vandaag en gaat aan de zijkant staan met zijn hoofd gebogen. Het gedaante komt dichterbij en blijkt Doodgraver te zijn, hij knikt richting Denzow en richt zich dan op de camera.

Doodgraver staat in alle rust voor de camera. Hij kijkt naar zijn minions en kijkt dan weer terug naar de camera.

Doodgraver: Het is bijna aangebroken. De Dead Era is nabij. Ik heb een heel legioen bij elkaar. Samen zullen wij de wereld van WWEH overnemen. En daarna... daarna nemen we gewoon de wereld die jij liefhebt over. Het is tijd dat de Seraph zijn missie voltooid. Maar eerst een tussenstop. Undisputed. Hier zal ik samen met mijn WrestleMania tegenstander de zielige vertoningen Evilman en Andolini vernietigen. Een samenwerking waarbij iedereen zich zal afvragen of die wel stand zal houden. Ja. Ja, dat zal hij. Ik hecht geen waarde aan een Defcon die niet 100% is. Ongeacht zijn staat, ik zal hem toch wel verslaan. Alleen als hij 100% is, zal hij geen smoesjes kunnen verzinnen.

Dan kijkt Doodgraver plots om zich heen. Denzow knikt.

Doodgraver: Hij is hier. Denzow, laat mij alleen. Neem de minions mee en tref de laatste voorbereidingen.

Denzow knikt nogmaals en verdwijnt. Doodgraver wacht in alle rust, terwijl het rustig begint te waaien. De bomen die nog staan bewegen heen en weer. 1 boom bezwijkt echter door de plotseling opkomende wind. De rustige wind is omgedraaid in een heuse storm. Dan klinken voetstappen.

Doodgraver: Ik verwachtte je al. Wat kom je doen?

Als Doodgraver zich omdraait ziet hij:

De twee strijders staan oog in oog. DefCon doet zijn zonnebril af en staart recht in de ogen van de Advocaat van de Duivel. Beide heren geven geen krimp en kijken elkaar diep in de ogen aan.

DefCon: Luister, Doodgraver: Ik ben hier niet naar toe gekomen om met je te vechten of om zinloze discussies te voeren. Iedereen weet dat wij geen beste vrienden zijn; Iedereen is zich ervan bewust dat ik iets in mijn bezit heb dat jij dolgraag zou willen hebben. Die gouden riem die ik normaal gesproken om mijn middel draag is jouw doel en jij zou er alles aan doen om dat doel te bereiken. Op WrestleMania zal deze strijd uitgevochten gaan worden, maar vanavond ben ik hier met een totaal andere reden: Ik wil jou vragen of we voor een avond al onze geschillen even aan de kant kunnen zetten en samen voor de overwinning tegen Evilman en Andolini kunnen gaan.

Doodgraver begint te lachen.

Doodgraver: Wat denk je met die wapenstilstand te kunnen bereiken? Denk je dat je mij voor de gek kan houden? Ik ken mensen zoals jij, die van de dark side naar de bright side overstappen. Ze zijn nooit helemaal weg uit de dark side. Als je de kans krijgt dan steek je een mes in mijn rug. Maar dat kan ik ook heel goed. Dus ik accepteer. Tijdens de tag match gaan we voor de winst. Mits je uit mijn weg blijft en naar mij luistert. Na de tag match. Dat zien we dan wel weer. Maar laat ik duidelijk maken, dat wat je ook probeert, die titel is snel van mij. Geniet er nog maar van.

DefCon kijkt indringend naar zijn WrestleMania tegenstander. Hij kijkt om zich heen en kijkt dan weer naar Doodgraver.

DefCon: Ik ga niet liegen, Doodgraver. Als ik de kans zou krijgen om jou aan te vallen, wraak te nemen voor al je acties van de afgelopen maanden, dan zou ik die kans met beide handen aangrijpen. Echter is dit niet het juiste moment; De afgelopen maanden moet toch wel gebleken zijn dat ik een man van mijn woord ben. Het klopt dat ook ik een aantal keer buiten mijn boekje ben gegaan. Ook ik heb achterbakse aanvallen uitgevoerd, maar als ik eenmaal mijn woord heb gegeven, dan houd ik mij daar ook aan. Ik kijk nu naar het grotere geheel en ben bereid om onze strijdbijl voor een avond de begraven, dat beloof ik je.

‘The Man Of Faith’ kijkt even om zich heen; Het gebied waar de heren zich nu bevinden is erg donker en laat niets aan de verbeelding over. Dit is duidelijk een plek waar Doodgraver zich eerder op zijn gemak zou voelen dat DefCon.

DefCon: Een ding moet echter duidelijk zijn: Ik ben niemand slaafje en ga ook nooit een confrontatie uit de weg. Dat je Denzow en je zogenaamde ‘Minions’ naar je hand hebt kunnen zetten, betekend niet dat je dat met mij ook kunt doen. We gaan inderdaad voor de winst, maar wel als twee gelijken in de strijd. Ik laat me niet intimideren door jou en ben zeker niet van plan om braaf in het gareel achter je aan te lopen. Je ‘Minions’ kun je misschien inzetten om wedstrijden te winnen, maar ik ga voor mijn eigen kansen.

Doodgraver begint weer te lachen.

Doodgraver: Ik heb niemand nodig voor een overwinning. Die minions zijn voor een ander doel. Dat doel wordt wel duidelijk na WrestleMania. Wees maar gerust. En na onze match op Undisputed, ga je dat ook zien. Ik ben niet voor niets The Seraph. Maar maak je geen zorgen. Evilman en Andolini zijn eerst. En hun haat naar elkaar zal hun ondergang zijn. En dat zal mijn laatste overwinning zijn als non-champ.

Doodgraver begint weer te lachen. Op het moment dat DefCon ook begint te lachen stopt Doodgraver echter. Met een sarcastische ondertoon in zijn stem neemt DefCon het woord.

DefCon: Ik kan niet wachten om te horen wat voor wereldveroverende plannen je nu weer hebt zitten te bedenken. Een ding moet je echter niet vergeten: Je moet nooit de huid van de beer verkopen voordat hij geschoten is. Je bent zelfverzekerd, iets wat ik kan waarderen, maar begint langzaam maar zeker ook overmoedig te raken. Je bent al overtuigd van je overwinning op WrestleMania, maar ik ben klaar voor misschien wel de belangrijkste match in mijn carrière tot nu toe. Ik ben misschien wel een van de weinige mannen in de WWEH die niet bang voor jou is. Sterker nog: Ik kijk al een tijdje uit naar ons gevecht om MIJN WWEH Undisputed Heavyweight Championship. Laten we hopen dat het een spectaculair gevecht wordt, maar laten we ons eerst maar eens concentreren op aankomende week.

DefCon begint vervolgens langzaam achteruit te lopen, terwijl hij zijn blik strak op Doodgraver gericht houdt. Deze staart recht in de ogen van ‘The Man Of Faith’ en lijkt niet onder de indruk van de aanwezigheid van de kampioen. Laatstgenoemde zet vervolgens zijn zonnebril weer op en draait zich dan om, waarna hij in het donker verdwijnt. De camera focust nog even op Doodgraver zijn dodelijke blik, waarna het beeld langzaam vervaagt en het WWEH Undisputed logo in beeld verschijnt.

Credits to Ben!

Evilman

• Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #953 Gepost op: 16 juli 2012, 10:14:19 »

De camera springt plotseling aan en we zien Evilman in beeld verschijnen die uit een verhoorkamer weg gebracht wordt terwijl hij handboeien omheeft. Twee agenten lopen een paar stappen achter hem en zijn op weg om hem terug te brengen naar zijn cel. Als hij eenmaal in zijn cel staat, wordt de deur dichtgedaan en moet hij zijn handen in een luikje steken zodat een van de agenten de boeien af kan doen. Als dit gebeurd is wrijft Evilman over zijn polsen heen, schijnbaar zaten de boeien iets te strak. The Expendable besluit om de afstandsbediening van een klein bureau te pakken en zet de TV aan.

Hij lijkt een beetje doelloos rond te zappen totdat hij bij WWEH tv uitkomt en het interview van DefCon ziet wat eerder op de dag is opgenomen. Na een aantal minuten gekeken te hebben krijgt hij een glimlach op zijn gezicht na het horen van de woorden van The Man of Faith die hij uitspreekt over Huub, een goede oude, helaas overleden vriend van Evil. Nadat hij genoeg gezien heeft zet hij de tv uit en lijkt hij weer in gedachten te zijn. Weer vormt zich een lach op zijn gezicht.

Evilman: Toch mooi om te zien hoe DefCon zo veranderd is, hij staat echt terecht aan de top.

Hoe mooi de woorden van DefCon ook in de oren van Evil klonken, de irritatie neemt plotseling de overhand als Evil aan de reden denkt voor die woorden. Met een ferme gooi knalt hij de afstandsbediening tegen de muur aan die uit elkaar knalt.

Evilman: Andolini mag dan denken dat hij nu de overhand heeft, maar hij had moeten weten dat je een slapende reus niet wakker moet maken. Op WrestleMania IX zal ik mijn match aan Huub wijden.

Plotseling wordt er op de deur geklopt en gaat er een luikje open.

Agent: Je advocaat is er, hij heeft iets met je te bespreken. Hou je verder rustig, anders zijn we zo binnen en kom je in de isoleercel te zitten.

We horen hoe een sleutel in het sleutelgat gedaan wordt en hoe het slot ontgrendeld wordt. Evilman blijft rustig op zijn bed zitten als de deur dan ook langzaam open gaat. We zien de advocaat van de man uit Roermond binnen komen. Hij loopt naar zijn cliënt toe en geeft hem de hand.

Advocaat: Zoals je weet is het onderzoek in volle gang en zelfs na je verhoor waar ik bij ben geweest, willen ze je niet laten gaan. De verdere gang van zaken is nog een beetje onduidelijk, ook omdat er nog geen enkel spoor van je maten is. Als jij me nou eens zou vertellen waar ze uithangen, kan dit de zaak misschien bevorderen.

Evilman: Ik waardeer je hulp enorm, maar ik zit hier voor een reden. Mijn maten kunnen op zichzelf oppassen, ik hoef niet als moeder te spelen voor hun. Ik heb gezegd dat ze zich uit de voeten moeten maken toen ik de sirene’s heb gehoord en dat hebben ze gedaan. Inmiddels zitten ze alweer in Nederland, dus de autoriteiten hier kunnen helemaal niks met ze.

Advocaat: Daar zou ik niet zo zeker van zijn, aangezien jij momenteel de enige echte verdachte bent, de rest is spoorloos wat in jouw geval niet zo een voordeel is. Onder ons gezegd begrijp ik je wel, dat je niks loslaat over hun verblijf.
Evilman: Dan hoef je er ook niet verder naar te vragen.

Met een verbaasde blik kijkt de advocaat richting Evilman, die plotseling erg afstandelijk naar hem lijkt te zijn.

Advocaat: Hey ik probeer je alleen te helpen, niet meer en niet minder. Maar er is nog meer. Tijdens onze besprekingen vertelde je dat je DiNapoli met zijn hand in heet frietvet geduwd hebt. Nou zijn de ontwikkelingen zo dat DiNapoli zwaargewond in het ziekenhuis is gebracht.

De blik op Evilman’s gezicht veranderd opeens in extreme aandacht, hij wil weten waar de advocaat het over heeft.

Advocaat: Nadat jullie hem lieten gaan samen met Marco Ferrara, zijn ze naar alle waarschijnlijkheid terug gegaan naar Andolini’s landgoed. En daar..

De advocaat wordt abrubt onderbroken door Evil en neemt het woord over.

Evilman: Ik wist het wel, precies zoals ik voorspelde. Ik heb die twee niet zomaar ongedeerd weg laten lopen, op DiNapoli na dan. Ik wist dat ze verklaring moesten gaan afleggen bij Andolini en bij de naam biker gang of Evilman zou hij compleet uitflippen. Het mooie is dat hij Ferrara en DiNapoli nu de schuld geeft van alles en dat terwijl hij de aanstichter was van de vernietiging van ons clubhuis!

Advocaat: DiNapoli is met zware verwondingen in het gezicht naar het ziekenhuis gebracht en het is nog maar de vraag of hij de komende 24 uur gaat halen. De autoriteiten hier hebben al duidelijk gemaakt dat ze een onderzoek naar Andolini gaan starten wat betreft dat voorval, maar jou kan dat niet aangerekend worden omdat je al in hechtenis zat.

Evilman: Andolini merkt eindelijk dat de grond onder zijn voeten wegbreekt en voert wanhopige daden uit. Maar het zal me een worst wezen wat er met DiNapoli gebeurd. De straf die Toni hiervoor staat te wachten is geen voldoening voor mij. Op WrestleMania IX wil ik wraak voor Huub en ik zal alles doen wat het kost om mijn gewenst resultaat te behalen. Maar zelfs daar ben ik niet mee tevreden. Dat wat hij op WrestleMania krijgt is mijn straf, maar ik wil ook dat de Nederlandse autoriteiten hun werk doen en dat Andolini daar ook zijn verdiende straf van krijgt.

Advocaat: Ik kan je verzekeringen dat de politie en het Openbaar Ministerie bezig zijn om precies te achterhalen wat gebeurd is en wie erbij betrokken waren. Ik moet je trouwens nog iets belangrijks vertellen. Als het aan de politiechef van dit district had gelegen, kon je WrestleMania IX vergeten, ondanks je status. Maar iemand heeft je borg van 500.000 euro betaald om in de Gelredome aanwezig te kunnen zijn voor Undisputed. Dit betekent wel dat het onder toezicht gebeurd en je na Undisputed meteen weer terug moet naar de Verenigde Staten om de verdere gang van zaken in de zaak tegen je af te wachten.

Met een verbaasde blik kijkt Evilman zijn advocaat aan na het horen van dit verhaal.

Advocaat: Je vraagt je nu natuurlijk af wie de borg betaald heeft voor je. Ik durf het je eigenlijk niet te zeggen, maar dat was Antonio Andolini. Hij wil wraak nemen op de vernietiging van zijn restaurant.

Een grote lach verschijnt wederom op het gezicht van The Expendable, die nu rechtop gaat zitten op zijn bed.

Evilman: Dit is wel heel erg goed nieuws, als Ando denkt mij een gunst te doen, zodat hij me in de vingers kan krijgen, dan snijdt hij zich wel erg hard en diep in zijn eigen vingers. Hij denkt wraak op mij te kunnen nemen omdat zijn restaurant voorgoed dicht is? Wat denk je wat ik met hem van plan ben na de dood van Huub.

Advocaat: Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken dat je even op en neer naar Nederland mag, maar hou je rustig daar, de Nederlandse autoriteiten wil je niet ook nog op je nek hebben.

De laatste woorden van de advocaat heeft Evilman al niet eens meer meegekregen, denkend aan zijn eerst beste vlucht terug naar Nederland. De advocaat geeft Evil nog snel een hand om vervolgens op de deur van de cel te kloppen zodat de agent die ervoor staat, hem eruit kan laten. Voordat de advocaat uit het zicht verdwijnt, maakt hij Evilman duidelijk dat hij over een uur richting Amsterdam vertrekt. De camera vangt nog snel een keer The Expendable op in beeld die alleen maar zit te lachen en niet meer kan wachten tot hij in de Gelredome staat.

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Opdivic

• Trade Count: (+9)
  • Held
  • I gotta have more COWBELL!
    • Bekijk profiel
« Reactie #954 Gepost op: 16 juli 2012, 13:52:40 »

Bij gebrek aan tijd post ik alvast de RP van 1Jellymen die ik nog moest aanpassen. Echter mis ik de tijd hier voor.

---------------

Het Undisputed kamp verplaatst zich naar het Gelredome in Arnhem. Dat betekent dus thuiswedstrijd voor Jansen die een paar kilometer verderop woont in Duiven, toch bevind Jelle zich nog in Tampa om wat bij te komen. En aangezien er een kermis is besluit hij maar om de stad in te gaan. Nadat Jansen een beetje heeft rond gelopen komt hij een wel heel rare attractie tegen, met grote letters geschreven staat er 'gooi me dood' op een bord en zo nieuwsgierig als Jelle is neemt ie een kijkje.

Kermisman: 'Hallo meneer, wilt u ook wat lol beleven door bijvoorbeeld een ei naar deze man te gooien?!'

Jelle: 'Nee bedankt, welke idioot laat zich nou bekogelen door een vreemde?'

Kermisman: 'Nou... Dwight Twinkleman.'

Jelle:'Zij je nou net Dwight Twinkleman.'

Kermisman: 'Jazeker, meneer Twinkeleman is een beste waaghals.'

Jelle: 'Dan wil ik wel eens wat lol beleven, hier is twee euro.'

Kermisman: 'Hier is uw emmer met spullen, alles wat erin zit mag gebruikt worden.'

Met een grote glimlach loopt Jelle het hoekje, waarna hij Twinkleman ziet staan.

Jelle: 'Zo Dwight, verdien je niet genooeg geld op Undisputed ofso? Moet jij niet trainen voor onze wedstrijd?

Jelle pakt een tomaat en werpt hem in het gezicht van Dwight.

Dwight: 'Aah, dat voelt goed. Geweldig trainen dit. Laat Chain en die En Sabah Nur maar komen. Ik lust ze rauw.'

Jelle:'Dus dit is jouw manier van trainen? Ach wat boeit het ook, als je maar fit bent voor onze wedstrijd. Maar onderschat onze tegenstanders niet, want je mag dan wel een aardige status hebben alleen vergeet niet dat je een tijd afwezig bent geweest.'

Dwight:  'Dus jij denkt dat ik in een hoekje heb gezeten en geen stootje kan hebben? Dan heb je het goed mis. Pak die kandelaar maar eens en gooi 'm tegen m'n hoofd.'

Zo braaf als hij is pakt Jelle de kandelaar en gooit hem tegen het hoofd van Dwight.

Dwight:  'Dat, mijn vriend, steld dus echt niks voor. Datzelfde geldt voor En Sabah Nur en die Chain, waarschijnlijk doen ze er heel koeltjes over maar eenmaal in de ring zullen ze dat bezuren.'

Jelle: 'Je hebt gelijk, misschien onderschatten ze ons gewoon. Maar jij weet net zo goed als ik dat we allebei moeten proberen om van onze rivalen weg te blijven. Nu gaat het wel moeilijk worden om Chain te ontlopen, maar ik vraag je nu of je je niet met Tidus bezig wil houden en alleen op de wedstrijd wil concentreren.

Ondertussen gooit Jansen nog eens een vis in het gezicht van Twinkleman.

Dwight:  'Misschien kun we elkaar in deze situatie wel helpen. Wat nou als jij een oogje op Tidus houd en ik het in de ring afhandel met Chain?

Jelle: 'Dat is denk ik wel het beste wat we kunnen doen, ik ga het gevecht met En Sabah Nur aan en jij rekent af met Chain, prima.

Dwight:  'Weetje Jelle, ik heb er zin. Het is m'n in-ring return en we gaan er een groot spektakel van maken. Samen met het publiek maken we er een grote bende van!

Inmiddels staat Jelle klaar om een appel in het gezicht van Dwight te gooien.

Jelle:: Zo is dat Dwight, zo is dat.

Het laatste wat we zien is dat de kermisman zegt dat de tijd voor Jelle om is, waarna het beeld op zwart gaat.

ggSprutch

• Volwaardig lid
  • PRIDEneverDIE
    • Bekijk profiel
« Reactie #955 Gepost op: 22 juli 2012, 18:40:40 »

Gemaakt door ggSprUtch en Evilman

We bevinden ons momenteel vlakbij het Gelredome in Arnhem. De laatste Undisputed voor WrestleMania IX is nog niet lang geleden voorbij, en we zien nog kleine groepjes fans in de buurt van het stadion staan. Ze hebben nog veel na te bespreken, inclusief de main event van de avond: Antonio Andolini & Evilman vs. DefCon & Doodgraver. De twee eerstgenoemde rivalen bleken niet in staat te zijn om samen te werken en maakten een overwinning voor elkaar onmogelijk. Uiteindelijk was het Evilman die het laatst lachte, door Andolini flink toe te takelen na de match, totdat hij in bedwang werd gehouden door zijn Amerikaanse begeleiders, die hem waren toegewezen na Evilman's arrestatie in New York.

Een eindje verderop zien we Antonio Andolini lopen. Zijn bodyguards zijn momenteel nog niet aanwezig en hij lijkt naast een appartementencomplex te wachten op vervoer. Naast hem loopt zijn dokter, met wie Antonio nog wat dingen na bespreekt. De Wonder City Saint ziet er niet goed uit. Hij loopt er maar wat strompelend bij en lijkt heel wat kleine blessures te hebben opgelopen aan de avond, waarschijnlijk als gevolg van de aanval van Evilman.

Tony neemt afscheid van de dokter, en loopt vervolgens weer door. De camera volgt hem, ook als Antonio een andere straat in loopt. Plotseling schrikt de man uit New York op. Hij ziet dat een eindje verderop een groepje mensen knockout op de grond liggen. Antonio herkent ze en WWEH fans waarschijnlijk ook: het zijn de Amerikaanse begeleiders van Evilman! Tony schrikt en kijkt zenuwachtig om zich heen: hij ruikt onraad. En al snel blijkt dat terecht te zijn, want vanachter een vuilniscontainer duikt plotseling zijn aartsrivaal op! Bewapend met een stalen buis stormt Evilman, kokend van woede, op de Wonder City Saint af.

Antonio weet dat hij deze avond al eerder zwaar toegetakeld is door de man die nu op hem af komt rennen. Daarnaast zorgt de stalen buis ervoor dat Antonio helder inziet dat zijn kansen om het nu van Evilman te kunnen winnen gering zijn en hij kiest eieren voor zijn geld. De Wonder City Saint sprint de brandtrap op die achter hem staat terwijl Evilman hem op een steeds kleiner wordende afstand volgt. Eenmaal bovenaan lijkt Tony buiten adem te zijn. Hij kijkt nog wat om zich heen, om te zien of er nog een wapen in de buurt ligt, maar tevergeefs. Dit heeft Evilman genoeg tijd gegeven om Andolini binnen handbereik te krijgen om vol uit te halen met de stalen buis. Andolini ziet nog net in de schaduw op de muren wat hem te wachten staat en kan net op tijd aan de kant springen. Met wat moeite staat hij op en stormt hij tegen Evilman op, die de stalen buis hierdoor laat vallen terwijl ze loeihard tegen een trapleuning knallen. Vervolgens knallen beide heren tegen de grond en ontstaat er een waar vuurgevecht aan vuistslagen van beide heren, de ene keer lijkt Andolini de overhand te hebben, de andere keer weer The Expendable. Daar waar Andolini nu bovenop de wraakzoekende Roermonder zit en de vuistslagen neer laat dalen, volgt er echter plotseling een ommekeer als Evil met zijn vuist in de rechter ribben van Andolini begint te slaan. Door de pijnsteken in zijn zij, verliest Andolini kort het evenwicht en dit geeft zijn grote rivaal om de rollen om te draaien. Hij gooit de Italiaan van zich af en springt nu zelf bovenop hem. Maar in plaats van hem toe te takelen heeft Evil nog een paar deftige woorden voor Tony.

Evilman: Wat dacht je nou? Dat ik bang ben voor je? Dat ik niet in je buurt durfde te komen? Laat me niet lachen, je zou beter moeten weten dat ik niet bang voor je ben. Waarom denk je dat ik me heb laten arresteren? Als ik gevlucht was, hadden ze mij gezocht op het vliegveld en had ik WrestleMania waarschijnlijk kunnen vergeten. Dacht je ook dat ik niet afwist van je connecties in New York? Ik ben voorbereid Andolini, beter dan je denkt. Jij dacht wraak te kunnen nemen op mij, maar je hebt op Undisputed meegemaakt wie hier een klein voorproefje heeft uitgedeeld van wraak. Op Undisputed hebben ze me van je af moeten trekken en hier is niemand die je kan helpen. Jij hebt me dierbare dingen weggenomen die niet te vergoeden of terug te halen zijn en daarvoor zul je boeten. Ik hoop dat je testament klaar is!

De stalen buis die eerder te zien was, ligt binnen handbereik van Evilman en voordat hij deze opraapt slaat hij Antonio nog een keer in het gezicht om te voorkomen dat hij kan vluchten. Maar net op het moment dat The Expendable de stalen buis wil pakken terwijl hij nog bovenop de Italiaan zit, geeft dit het moment voor de Wonder City Saint om de Imperial Champion van zich af te duwen. Doordat deze dit niet verwacht had, vliegt hij iets verderop tegen de muur. De Italiaanse Amerikaan gaat vervolgens tegen het raam van het appartement aan staan, wachtend op Evilman. De man uit Roermond komt al snel overeind en haalt meteen uit met zijn stalen buis. Tony weet de aanval nog op het nippertje te ontwijken en dit zorgt ervoor dat Evilman het raam van het appartement compleet aan diggelen slaat. Tony ziet dit als zijn kans en met een snelle spear tackelt hij Evilman door het raam heen, maar vliegt zelf ook mee. Beiden heren belanden hierdoor in het appartement, en de enorme brawl zet zich hier voort. Evilman heeft nog steeds zijn stalen buis vast, en Antonio zorgt daarom dat hij snel bij hem uit de buurt komt. Al struikelend loopt hij richting de keuken, en pakt hij twee pannen op. Evilman stormt achter hem aan, en weet de eerste pan te ontwijken, die naar hem gesmeten wordt. Vervolgens haalt de man uit Roermond keihard uit met zijn buis, en gelijktijdig doet Antonio hetzelfde met zijn pan. Evilman weet meer kracht achter zijn uithaal te zetten, en de Wonder City Saint valt op de grond, door de stootkracht. Evilman probeert Tony vervolgens af te maken, maar met een snelle upkick weet Tony het tij opnieuw te keren. Evilman deinst stunned achteruit, terwijl hij zijn stalen buis laat vallen en Antonio tackelt hem door een glazen kast heen. Vervolgens blijft de Italiaan uithalen met zijn vuisten, totdat hij buiten adem is. De hele keuken zit intussen onder het bloed.

Antonio: Mijn testament? Mijn testament? Ik wist wel dat je me al die tijd maar blijft onderschatten. Je denkt blijkbaar dat ik, de Wonder City Saint, in al mijn jaren nog nooit iets heb meegemaakt. Luister eens, cazzo: Ik en mijn mensen waren jarenlang de baas in de mean streets van de Wonder City. We keken niet om voor biker schorem zoals jij, en dat volk die we hebben afgemaakt in Roermond. En dat ene barmannetje. Hoe gaat het met hem trouwens?

Er verschijnt een kwaadaardige grijns op het gezicht van Andolini. Ondertussen lijkt Evilman weer meer bij zinnen te komen, door de woede die de woorden van Antonio in hem ontketenen.

Antonio: En weet je hoe we de baas bleven in de Wonder City? We deden dingen waar jij en jouw vriendjes niks bij voor kunnen stellen. We bleven overal ijskoud onder en nu nog steeds. En dat is precies wat mij de overwinning gaat opleveren. Want jij, Evilman, bent inmiddels zover uit je tent gelokt dat er geen weg meer terug is. Die woede, die oncontroleerbaarheid gaat je voor je ondergang zorgen.

Het betoog van Antonio heeft Evilman genoeg tijd gegeven om weer goed bij zinnen te komen. Plotseling springt de Expendable dan ook op en beukt de Italiaanse Amerikaan keihard naar achteren. Antonio is verrast, en deinst flink naar achteren. Hij heeft inmiddels maar weinig energie meer in zijn benen over. Nogmaals stormt de Expandable op de Wonder City Saint af en ditmaal geeft hij hem nog flink wat vuistslagen tegen zijn kin na. Antonio valt neer tegen een tafel aan, en gooit vervolgens nog wat glazen naar Evilman toe, zonder al te veel effect. Evilman pakt vervolgens een stalen stoel op en smijt die tegen Tony's rug aan, die vervolgens door de tafel heen knalt. Evilman neemt alleen iets teveel tijd, en Antonio probeert hiervan gebruik te maken, door dit keer richting de brandtrap te vluchten. Dit gaat niet al te vloeiend, en net op het moment dat hij lang een ander raam rent, haalt Evilman hem opnieuw neer. De man uit Roermond gaat opnieuw compleet los op Andolini, die zijn bewustzijn lijkt te verliezen. Ondertussen begeeft ook dit raam het, doordat Evilman door zijn vermoeidheid niet meer alles goed accuraat weet te slaan. Evilman is bijna tevreden, en lijkt zich op te maken voor de genadeklap. Zijn arm met de stalen buis nog in zijn hand beweegt zich naar achteren, en Evilman lijkt uit te gaan halen. Maar net op het moment dat de Expandable uithaalt weet Antonio zijn arm met twee handen vast te grijpen, en met een laatste krachtinspanning probeert hij hem door het raam te gooien met een judo worp. Het gewicht en de tegenstribbeling van Evilman is hem echter te veel, en ook de Wonder City Saint valt door het raam heen. Ze vallen twee verdiepingen naar beneden precies bovenop de wagen die Andolini zou komen ophalen. Het dak is compleet ingedeukt en beweging zit er ook niet meer in voor de twee kemphanen. Het kan niet anders dan dat ze tussen al die glasscherven en door de harde klap bewusteloos zijn. Niet veel later horen we een sirene in de verte opkomen en vervaagd het beeld langzaam naar zwart.
Always supporting: Hunt, Shogun, Hendo, Mousasi, Rampage, Wanderlei, Leben, Manhoef, Nick Diaz, Ellenberger, Pettis, Nate Diaz, Aldo

Ruijtenator

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #956 Gepost op: 23 juli 2012, 23:02:32 »

In samenwerking met UndertakerRoy

De camera's schakelen in en we zien een vermoeide Brucie Chain zitten in zijn kleedkamer.

Brucie: Dit was niet echt hetgeen wat ik had verwacht. Niet hetgeen wat ik gepland had voor de laatste show voor Mania! Wat denk jij hiervan En Sabah Nur?

De camera zoemt uit en hier zien we En Sabah Nur ook in de kleedkamer aanwezig zijn.

En Sabah Nur: Niet hetgeen dat je gepland?? NEE NATUURLIJK NIET, BRUCE! Dit had ik ook niet van tevoren verwacht, die snotaap heeft mij gepind! Jelle Jansen, met 1 S nog wel, heeft mij verslagen! Dat jij kwaad bent, Bruce, kan ik begrijpen en ik geef je groot gelijk maar dat valt een klein beetje in het niet bij hoe kwaad ik wel niet moet zijn. Ik ben degene die hier gepind is door zo'n ........ zo'n..... ARGHHH!!!#$$#%%^*U*

Brucie: Boos! Dat was nou niet echt aan je af te zien daarzo! Je doet dus eigenlijk maar alsof je de rust zelf bent! Mij maar een beetje tot rust brengen terwijl jezelf ook kookt! Laat toch eens wat meer zien! Daar word je niet slechter van! Geloof me ik kan het weten en kijk wat het me brengt!

The First One kijkt Bruce Chain strak in zijn ogen.

En Sabah Nur: Oh Bruce, je moest eens weten. En dan moet je je voorstellen dat dat allemaal door 1 figuur komt. Ik heb het helemaal gehad met die gast en met veel meer van dat soort gasten. Dat volk wat een naam voor zichzelf wil maken maar er geen zak voor doet! AAN DE BAK, zou ik zeggen! 1 ding moet ik toegeven, die Jelle Jansen laat zichzelf tenminste zien. Die gast gaat wel aan de bak, maar jongen, de volgende keer dat ik oog in oog met die gast kom te staan, trap ik hem helemaal in elkaar. En dan heb ik het nog niet eens over GACKT! Wat denkt die gek wel niet, dat hij mij kan verslaan? Het wordt een Japanese Death Match op WrestleMania! Oeh, nu word ik bang, vriend. Wat is nu precies de reden dat je nog niets van je hebt laten horen? Ben je bang? Durf je niet? IS DAT HET, GACKT? SCHIJTERD! Hoe grappig is dit allemaal, whahaha. Meneer wil mij zo graag uit de WWEH werken maar het enige dat jij doet, is jezelf uit WWEH werken, vriend. Het einde is nabij, Gackt. De zandloper is bijna leeg en als de laatste korrel zand omlaag valt breekt het Einde Der Tijd aan. De Apocalypse zal een feit zijn, na WrestleMania breekt er een nieuwe tijd aan.

The First One begint te lachen en kijkt kwaad in de camera. Brucie Chain komt overeind en kijkt En Sabah Nur even strak aan.

Brucie: Zo! Dat klinkt goed! Eindelijk wat passie! Die Gackt moet eens goed achter zijn oren krabben! Dit klinkt alsof je hem echt helemaal te pakken gaat krijgen! Ga trouwens alleen niet die Jelle Janssen lopen ophemelen hè! Ik weet ook wel dat je hem op enig ander moment zal verslaan, maar je weet toch dat ik hem op WrestleMania ook helemaal aanpak. In de three stages of hell match gaan we samen naar de hell en ben ik degene die terug keert. Hij denkt dat hij in het voordeel is omdat hij twee van de drie stipulations heeft gekozen! Het zal een pijnlijke en lange strijd worden, maar dit gaat mij alleen maar sterker maken.

Brucie Chain kijkt met een strakke blik de camera in.

Credits to ECWChamp

Doodgraver

• Held
  • OOOOHHHHH MY GOODNESS!! SHUCKY DUCKY QUACK QUACK!
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #957 Gepost op: 28 juli 2012, 20:00:30 »

Samen met De Dennis uiteraard

Het is donker. We zijn buiten aangekomen in een duister gebied. Het ziet er naar uit dat we op een welbekend kerkhof staan. Druïden staan verzameld in een grote kring, met allen een fakkel in hun hand. In het midden van de cirkel staan 2 mannen. 1 daarvan heeft een fakkel in zijn hand. Ze staan naast een groot graf met een, voor zover mogelijk, prachtige grafsteen. Een grafsteen anders dan de anderen. De mannen ernaast zijn natuurlijk niemand anders dan:

Denzow, met de fakkel, en zijn lord Doodgraver staan naast het graf. Doodgraver is een spreuk in een onverstaanbare taal aan het uitspreken. Denzow staat er naast en luistert. Dan besluit hij het namens Doodgraver de druïden aan te spreken.

Denzow: Creatures of the Night. Het moment is bijna aangebroken. Het moment waarop onze meester de WWEH en daarna de wereld zal veroveren. Met de kracht van Chtulu zal The Thing That Should Not Be de Undisputed Championship tot zijn beschikking krijgen. Nogmaals zal de WWEH de kracht van The Seraph voelen, zodra hij de troon die hem toebehoort zal bemachtigen. En dan is het game over voor de rest. Voor sommigen is dit nieuw, voor anderen die al jaren trouwe dienaars zijn niet. Maar uiteindelijk maakt het niet uit. Wij zijn trouwe dienaars van The Seraph tot het einde. Wij zullen hem dienen daar waar nodig. Wij zullen hem helpen de troon te bemachtigen en te behouden. Wij doen wat hij zegt zonder enige twijfel. De ketting die ik om heb, staat hier symbool voor. Het teken van Doodgraver, wij zijn de uitverkorenen om te dienen. Daar zijn we goed in. En dat zullen we blijven doen, totdat we door de duisternis volledig opgezogen worden. Dat is het teken dat we onze taak volbracht hebben. Wees niet bang voor die tijd. Dat is het beste wat ons kan overkomen. Want alleen dan kunnen we in de schaduw van de Lord of Darkness lopen. Wees niet bang voor de duisternis, aanbid het.

Denzow kijkt naar zijn ketting en houdt deze beet, terwijl Doodgraver nog bezig is met zijn spreuk. Er komt een mist over het kerkhof zetten, met enige blauwe aura. De donder begint te klinken en vervolgens knalt er een bliksemschicht op de grafsteen. Als de camera inzoomt staat daar de volgende tekst:

WrestleMania IX
6 augustus 2012
Undisputed Championship match
DefCon

Rest In Peace

Denzow: Wij zijn hier voor slechts 1 reden. Die reden is simpel. Doodgraver helpen met het bereiken van zijn doel. En als er iets mis gaat, dan is dat onze fout. Wij hebben tenslotte niet goed genoeg ons best gedaan. Dus we moeten ons aan ons plan houden. Doodgraver doet het werk in de ring, wij daarbuiten. Laten we ons plan zo goed mogelijk uitvoeren, zodat Doodgraver niet zal falen. DefCon staat heel wat te wachten. Als hij slim was geweest had hij op de Sole Survivor verloren, zodat Tidus Takamura nu in zijn schoenen zouden staan.

Dan knalt er nogmaals een bliksemschicht op de grafsteen. Denzow kijkt naar zijn meester en dan weer naar de lucht.

Denzow: Het is tijd. Minions of the Dark, Creatures of the Night, Servants of the Darkness... steek jullie fakkels in de grond op de plaats waar jullie nu staan en zet drie stappen achteruit.

De minions luisteren naar The Devil's Advocate. Laatstgenoemde gaat achter de grafsteen staan en kijk zijn lord aan. Doodgraver heeft zijn ogen open en richt zijn blik op het graf. Hij gaat voor de opening van het graf staan.

Doodgraver: Chtulu is hier. DefCon maakt geen schijn van kans. Dit ritueel zal Chtulu weer krachtig maken. Chtulu zal mij krachtiger maken. Ik zal de WWEH krachtig maken. Met mij aan de top zullen dingen drastisch veranderen. Jobbers zullen verdwijnen. Uiteindelijk is iedereen een jobber voor mij. De WWEH zal vervangen worden met waardevolle strijders. Strijders zoals jullie. The 666 Army zal bekend zijn over de hele wereld, waardoor we alleen maar krachtiger en krachtiger worden. Mensen noemden mij gek, toen ik dit een aantal jaar geleden vertelde. Ik zou naar een psychiater moeten. Ik zou te veel onder invloed zijn van Yosti Zalera. En kijk mij nu eens. Terug in mijn glorie. Ik ben weer als herboren. De Doodgraver die jaren geleden de WWEH binnen kwam is slechts een schim van wat ik nu ben. DefCon zal dit voelen en zal een hele korte reign als champ hebben.

Doodgraver steekt zijn armen in de lucht, waardoor de vlammen van de fakkels in de grond een enorme steekvlam geven. De vlammen blijven hoog staan. Denzow steekt zijn fakkel in de lucht.

Doodgraver: Creatures of the Night, het is jullie taak om mij te dienen waar nodig. Jullie zijn uitverkoren. Zodra mijn taak als Seraph is volbracht, zal niets mij kunnen stoppen. Ik voel dat sommigen van jullie het eng vinden. Wees niet bang, omarm de duisternis. Alleen dan kom je tot je volledige potentie.

Doodgraver kijkt naar Denzow.

Doodgraver: Dat geldt ook voor jou Denzow. Omarm de duisternis, ren niet langer, ontloop je lot niet, anders keer je terug naar het zwakke lichaam van je. Dan keert de zwakke Superstarr Denzow terug. En Superstarr Denzow bracht jou naar jouw ondergang. Ik hielp je terug. De duisternis is goed voor je, het licht niet. Omarm het, wordt een trouwe dienaar, wees niet bang. Samen zullen wij aan de top staan, je bent nu nog maar een schim van je volle potentie.

Denzow kijkt zijn lord aan en knikt.

Doodgraver: DefCon! Ik weet dat je dit te zien krijgt. Voor jou zijn er 2 opties die beiden naar hetzelfde lijden. De ene optie is door je over te geven aan de duisternis. Je zult compleet in duisternis gehuld worden, wat je uiteindelijk zal vernietigen, om de Servants of the Darkness meer kracht te geven. De andere optie is om te vechten, vervolgens vernietigd te worden en daarmee alsnog de kracht geeft die wij nodig hebben. De laatste is alleen wat pijnlijker voor je. Maar voor mij wel leuker.

Doodgraver begint duivels te lachen en begint, met nog steeds zijn armen in de lucht, weer met een spreuk. Denzow doet zijn ogen dicht. Doodgraver is een eind aan het brabbelen, terwijl hij zijn armen omlaag laat vallen. Hierdoor gaan de fakkels allemaal uitgaan. Behalve die van Denzow. Denzow geeft deze over aan Doodgraver, die vervolgens het open graf in stapt. Hij stopt de fakkel vast in de grond en stapt weer uit het graf. Doodgraver loopt vervolgens een rondje langs alle fakkels, die weer aangaan nadat Doodgraver is langsgelopen. Doodgraver gaat weer stilstaan in het midden.

Doodgraver: DefCon! Op WrestleMania IX zul je voelen wat het betekend, om volledig in duisternis gehuld te worden. REST...IN...PEACE!

Doodgravers ogen rollen weer in zijn achterhoofd, terwijl er weer een steekvlam komt. De steekvlam veroorzaakt kortsluiting en we zien alleen nog maar sneeuw in beeld. Dan wordt het zwart.

Credits to Ben!

1Jellymen

• Senior
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #958 Gepost op: 29 juli 2012, 10:49:48 »

Jelle zit in een café als hij de tv aan ziet gaan, hij vraagt de barman om Undisputed tv erop te zetten.

Tv commentator: 'Dames en heren welkom bij weer een nieuwe aflevering van Undisputed tv, vandaag gaan we het hebben over een verassende ontwikkeling tijdens Undisputed. Jelle Jansen, de rookie, wist En Sabah Nur te pinnen in een tagteam match. Vlak voor WrestleMania is dit natuurlijk een goed moment om momentum te pakken. Al denken Bruce Chain en En Sabah Nur daar heel anders over. Kijkt u mee naar wat Chain en En Sabah Nur te zeggen hadden.'

Citaat
Brucie: Dit was niet echt hetgeen wat ik had verwacht. Niet hetgeen wat ik gepland had voor de laatste show voor Mania! Wat denk jij hiervan En Sabah Nur?

De camera zoemt uit en hier zien we En Sabah Nur ook in de kleedkamer aanwezig zijn.

En Sabah Nur: Niet hetgeen dat je gepland?? NEE NATUURLIJK NIET, BRUCE! Dit had ik ook niet van tevoren verwacht, die snotaap heeft mij gepind! Jelle Jansen, met 1 S nog wel, heeft mij verslagen! Dat jij kwaad bent, Bruce, kan ik begrijpen en ik geef je groot gelijk maar dat valt een klein beetje in het niet bij hoe kwaad ik wel niet moet zijn. Ik ben degene die hier gepind is door zo'n ........ zo'n..... ARGHHH!!!#$$#%%^*U*

Brucie: Boos! Dat was nou niet echt aan je af te zien daarzo! Je doet dus eigenlijk maar alsof je de rust zelf bent! Mij maar een beetje tot rust brengen terwijl jezelf ook kookt! Laat toch eens wat meer zien! Daar word je niet slechter van! Geloof me ik kan het weten en kijk wat het me brengt!

The First One kijkt Bruce Chain strak in zijn ogen.

En Sabah Nur: Oh Bruce, je moest eens weten. En dan moet je je voorstellen dat dat allemaal door 1 figuur komt. Ik heb het helemaal gehad met die gast en met veel meer van dat soort gasten. Dat volk wat een naam voor zichzelf wil maken maar er geen zak voor doet! AAN DE BAK, zou ik zeggen! 1 ding moet ik toegeven, die Jelle Jansen laat zichzelf tenminste zien. Die gast gaat wel aan de bak, maar jongen, de volgende keer dat ik oog in oog met die gast kom te staan, trap ik hem helemaal in elkaar. En dan heb ik het nog niet eens over GACKT! Wat denkt die gek wel niet, dat hij mij kan verslaan? Het wordt een Japanese Death Match op WrestleMania! Oeh, nu word ik bang, vriend. Wat is nu precies de reden dat je nog niets van je hebt laten horen? Ben je bang? Durf je niet? IS DAT HET, GACKT? SCHIJTERD! Hoe grappig is dit allemaal, whahaha. Meneer wil mij zo graag uit de WWEH werken maar het enige dat jij doet, is jezelf uit WWEH werken, vriend. Het einde is nabij, Gackt. De zandloper is bijna leeg en als de laatste korrel zand omlaag valt breekt het Einde Der Tijd aan. De Apocalypse zal een feit zijn, na WrestleMania breekt er een nieuwe tijd aan.

The First One begint te lachen en kijkt kwaad in de camera. Brucie Chain komt overeind en kijkt En Sabah Nur even strak aan.

Brucie: Zo! Dat klinkt goed! Eindelijk wat passie! Die Gackt moet eens goed achter zijn oren krabben! Dit klinkt alsof je hem echt helemaal te pakken gaat krijgen! Ga trouwens alleen niet die Jelle Janssen lopen ophemelen hè! Ik weet ook wel dat je hem op enig ander moment zal verslaan, maar je weet toch dat ik hem op WrestleMania ook helemaal aanpak. In de three stages of hell match gaan we samen naar de hell en ben ik degene die terug keert. Hij denkt dat hij in het voordeel is omdat hij twee van de drie stipulations heeft gekozen! Het zal een pijnlijke en lange strijd worden, maar dit gaat mij alleen maar sterker maken.

Brucie Chain kijkt met een strakke blik de camera in.

Tv commentator: Dit was het alweer dames en heren, tot een volgende keer.

Het beeld vervaagt langzaam en we kunnen zien dat er wordt overgeschakled naar een andere camera, het is Jelle in het café, die wel kan lachen om de woorden van Chain en En Sabah Nur.

Jelle: 'Haha, moet je ze nou een zien. Het zijn net kinderen. 'Dit hadden we niet gepland hè En Sabah Nur' 'nee Brucie, wat jammer dit'. Die ouwe vent van een En Sabah Nur denkt dat ie heel wat is met z'n 'duistere krachten', maar eigenlijk is het gewoon een nietsnut die niks kan. Echt waar En Sabah Nur stop ermee! Je wordt hier veel te oud voor, het is tijd voor de nieuwe generatie.'

Jelle neemt een slok bier en praat vrolijk verder.

Jelle: Dus bij deze Sabieh, als je jezelf nog een keer zo graag wil bewijzen sta ik altijd klaar om je opnieuw kontschop te geven.

Jelle: Dat brengt me bij die andere mislukkeling Brucie Chain. Na maanden strijd en grote beloftes ben je er niks beter opgeworden, en op WrestleMania gaat daar geen verandering in komen. Samen naar de hell gaan zit er niet in Chain, want voordat jij het woordje hell kan zeggen ben je allang afgevoerd naar het ziekenhuis. En lig je samen met die andere ouwe vent klaar om nooit meer terug te komen.

Jelle komt van zijn kruk af en kijkt diep in de camera.

Jelle: En dan nog een waarschuwing voor iedereen in de lockerroom. Volgend seizoen gaan jullie te maken krijgen met de grootste krachten, want ik verzeker jullie dat ik na de zomervakantie in staat om iedereen te verslaan en dan kan het grote werk beginnen, titels pakken. Maar tot dusver blijft het bij Chain. En hij gaat als eerste kennis maken met mij op m'n best.

We zien Jelle weglopen en daarna gaat het beeld op zwart. 
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2012, 10:51:26 door 1Jellymen »

Credtis to ECWChamp!

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+4)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #959 Gepost op: 29 juli 2012, 11:41:48 »

Miami, Florida, Verenigde Staten. Het is een wat bewolkte zaterdag, hoewel de temperatuur nog altijd rond de 28 graden Celsius schommelt. Ondanks de bewolking liggen de prachtige stranden helemaal vol met toeristen, die volop aan het genieten zijn van hun vakantie. Het is een herkenbaar beeld van een stad die een dubbele identiteit lijkt te hebben: enerzijds een prachtige en zonovergoten toeristenstad, maar anderzijds een smeltkroes van verschillende culturen met alle bijbehorende problemen en criminaliteit als gevolg. Eind jaren ’80 was de stad zelfs een van de vier armste steden van de Verenigde Staten, maar gelukkig is er sindsdien wel een duidelijk herstel opgetreden. We bevinden ons op de Ocean Drive, een van de grootste toeristische trekpleisters van Miami en tevens hét uitgaanscentrum van de stad. Het is er druk, want tussen de palmbomen en de stranden, zijn er mensen aan het sporten, aan het wandelen, hun boodschappen aan het doen, en gewoon lekker op straat aan het kletsen. Aan de overwegend blanke toeristische groep mensen zou je niet denken dat slechts 20% van Miami blank is, terwijl de meerderheid hier bestaat uit Mexicanen en Cubanen. Los van dat alles is Miami ook de geboortestad van een van de grootste sterren in WWEH vandaag: de voormalige WWEH Undisputed Heavyweight Champion en WWEH Republic Champion, Tidus Takamura.

De Total Triumph heeft de afgelopen twee maanden behoorlijk bewogen tijden meegemaakt sinds zijn nederlaag tegen DefCon op de Sole Survivor show en het verlies van zijn titel. Hij was al die jaren de vriendelijke en openhartige man die altijd op zoek was naar het beste in iedereen, zelfs in de grootste vijanden van de fans. Maar Tidus is veranderd sinds die nederlaag op de Sole Survivor. Hij toonde de eerste tekenen van die verandering toen hij na zijn match met de Man of Faith ineens overging tot de aanval. Daar waar DefCon en hij naar elkaar toe gegroeid leken in de eerste maanden van 2012, liet hij de kersverse kampioen bewusteloos achter in een poel van zijn eigen bloed. Het was het begin van een trend, want enkele weken later werd ook Algerino op Revolution bewusteloos achter gelaten na een brute aanval. Next in line was Antonio Andolini, die op Undisputed slachtoffer werd van de nieuwe dadendrang van de Twisted One. En ook voormalig Continental Champion Gackt werd daarna op Revolution stevig aangepakt. De verandering die de persoon en de worstelaar Tidus Takamura doormaakte leverden hem ineens weer veel succes op. Na maanden zonder overwinning, won hij drie gevechten op rij. Zijn ongeslagen reeks op Revolution ging verder en groeide naar 4-0. En ook op Undisputed boekte hij eindelijk weer eens een zege. Dit nieuwe succes ging echter ook gepaard met verlies. Tidus verloor na jaren de waardering van al zijn fans, die teleurgesteld waren over zijn nieuwe manier van doen. Niet dat Tidus daar echt mee lijkt te zitten overigens, want hij heeft duidelijk te kennen gegeven dat hij nog maar voor één ding strijdt: zichzelf. Het nieuwe motto van Takamura is dan ook heel toepasselijk: geen woorden, maar daden.

De Total Triumph is voorafgaand aan zijn optreden op Wrestlemania in Detroit, eerst terug gegaan naar de stad waar het allemaal begon voor hem. De stad waar hij geboren en getogen werd, en waar hij zijn eerste worstelmatches had. Het was de tijd waar hij zijn eerste successen boekte, voordat hij later naar Japan en daarna naar Nederland zou gaan. Het was ook de tijd dat hij UndertakerRoy voor het eerst ontmoette en natuurlijk de man die toen nog Zidane Zalera heette. Inmiddels is Tidus dan wellicht jaren verder, maar dit blijft toch een nostalgische plek voor hem. Terwijl de zon langzaam een beetje onder begint te gaan en overal om hem heen mensen nog aan het nagenieten zijn van het strand en het zwemmen, loopt de Twisted One kalm door de mensenmassa heen. Af en toe wordt hij herkend door een paar fanatieke worstelfans die hem altijd zijn blijven volgen. Maar steeds als dat gebeurd wimpelt Tidus ze af en loopt hij verder zonder ze enige aandacht te schenken. Hij lijkt diep in gedachten verzonken, misschien nog wel over de gebeurtenissen van de afgelopen Undisputed. Wie had ooit gedacht dat hij zijn voormalige beste vriend zo hard aan zou pakken? De klap tegen de muur, maar vooral de worp dwars door de glazen deur van de douchecabine staan hem nog helder voor de geest.

Plotseling loopt Tidus hard tegen iemand aan, die hij helemaal niet gezien had. De man, een gespierde Cubaan van naar schatting halverwege de 20, kijkt hem geïrriteerd aan en begint gelijk in het Spaans tegen hem te schelden. Als Tidus echter niet reageert en gewoon door wilt lopen, trekt de jongeman hem aan zijn shirt en hij geeft hem een harde klap in zijn gezicht. Tidus voelt even aan zijn wang, waarna hij de gespierde man recht in zijn ogen aankijkt. Die staat hem arrogant terug aan te kijken, terwijl hij zijn spieren even flext om stoer te doen voor zijn kameraden en zijn meisje. Tidus grijnst even, waarna hij in een flits op de gozer afspringt en hem met een Leg Sweep zijn benen onder zijn lichaam vandaan veegt. Nog voordat de Cubaan doorheeft wat er aan de hand is, heeft Tidus hem al in een Rear Naked Choke gelegd en hij vraagt de jongeman of hij nog steeds een gevecht aan wil gaan. Geschrokken maakt hij gelijk duidelijk dat hij het zo niet bedoelde en dat hij het echt niet meer zal doen. Zijn vrienden kijken hem minachtend aan, maar tegelijkertijd lijken ze ook respect te hebben voor de manier waarop Tidus deze jongen aangepakt heeft, zonder enige angst. De Total Triumph lijkt de man los te gaan laten en die reageert op zijn beurt opgelucht. Hij staat op en bedankt Tidus voor zijn genade. Maar net als hij weg wilt lopen, trekt Takamura hem terug. Hij ramt de stoere gozer hard in zijn maag, legt hem op zijn schouders en deelt vervolgens een snoeiharde Zantetsuken uit. Iedereen om hem heen wordt er even stil van en de Cubaan zelf ligt buiten westen op de straat. Tidus draait zich om en loopt ongeïnteresseerd verder, zonder nog maar één keer om te kijken. Hij verlaat de Ocean Drive en loopt langzamerhand richting de wat minder toeristische buurten van Miami, daar waar de armoede en criminaliteit heerst. Het is echter zijn geboortestad, dus Tidus weet precies waar hij op dit tijdstip gewoon kan komen… en waar hij juist weg moet blijven.

De Total Triumph loopt door een aantal korte straten heen, totdat hij ineens een klein steegje inloopt. Het is er donkerder dan waar hij net was, omdat er geen enkele vorm van straatverlichting is en omdat de ondergaande zon hier geblokkeerd wordt door de hoge gebouwen die er omheen staan. Tidus lijkt echter precies te weten waar hij heen wil. Hij gaat door het steegje heen en steekt vervolgens een straat over naar een tweede steeg. Halverwege blijft hij ineens stil staan, recht voor een oud, vervallen pand. De houten deur is grotendeels verrot en het bord dat erboven hangt is nauwelijks nog leesbaar. Tidus kijkt naar de deur en naar het bord en hij blijft even staan, opnieuw diep in gedachten verzonken. Dan probeert hij of hij de deur open kan krijgen. Hij blijft haken… maar zo eenvoudig laat de Twisted One zich niet stoppen en hij geeft een flinke duw tegen de deur aan. Die is dusdanig ver vergaan, dat hij onmiddellijk meegeeft en zelfs half in elkaar stort. Tidus veegt de houtsnippers van zijn shirt af en loopt vervolgens naar binnen. Het is donker in het gebouw en er is geen levende ziel te bekennen. Complete duisternis en een verlaten ruimte: het zou voor de meeste mensen meer dan genoeg reden zijn om snel weer om te draaien en te vertrekken. Maar niet voor Tidus, die kennelijk heel bewust hier naartoe is gekomen. Hij pakt zijn iPhone erbij en zoekt zijn zaklamp app op, waarna hij de ruimte wat begint te verlichten. Ondanks de beperkte capaciteit van de iPhone verlichting is toch al snel te zien waar dit gebouw voor gediend heeft. Er staat achterin de ruimte namelijk een kleine verhoging met vier palen, waar de overblijfselen van ringtouwen tussen hangen. De mat van de ring is half vergaan en ook de palen zijn duidelijk aangevreten door houtwurmen. Tidus Takamura loopt naar de ring toe en hij gaat vervolgens op de rand zitten, waarna hij een touw vastpakt en deze eens even in zijn hand legt. Het spul is dusdanig oud en vergaan dat het spontaan breekt. Tidus zucht even, maar dan staat hij toch weer op. Plotseling hoort hij echter een stem, waar hij duidelijk niet op gerekend had…

? ? ? Aaahhh, de herinneringen. De zoete, zoete herinneringen aan “Tré Cool’s Gym”. De trainingen die hier afgelegd zijn. De worstelpartijen die hier gestreden zijn. Al het bloed, het zweet en de trainen die hier gevloeid hebben. Wat is het toch fijn nietwaar, Tidus? De kalmerende ambiance van het verleden…

Tidus kijkt om zich heen, maar hij ziet niemand. Niet in de ring, niet bij de ingang van het gebouw, nergens. Enigszins nerveus begint hij zijn iPhone lamp om zich heen te schijnen, maar er komt niemand in zicht. Hij herkent de stem, dat weet hij zeker. Maar wie… wie is het ook alweer?

? ? ? Wat kom je hier doen, Tidus? Je maakt vast niet de omreis naar Miami om alleen even hier in dit godvergeten pand te komen rondneuzen om wat herinneringen op te halen, is het wel? Ben je hier voor een stukje persoonlijke reflectie? Wil je een ontdekkingsreis maken naar jezelf, naar je ware identiteit? Ben je op zoek naar het pad dat voor jou de juiste is? Twijfel je soms aan je daden van de afgelopen tijd?

Nog altijd is er niemand die Tidus om zich heen kan ontdekken, maar de stem wordt steeds bekender en bekender. De bijbehorende naam ligt op het puntje van zijn tong, maar hij kan er maar niet opkomen! En dus gaat de onbekende schim nog even verder.

? ? ? Twijfel niet langer, Tidus. Zie dit vergane oord en besef je dit: jouw pad is het juiste pad. Jouw pad is het enige pad dat linea recta naar succes leidt. Je weet het zelf ook. Dit pand was ooit een van de meest levendige worstelgebouwen in Miami, of misschien wel in de gehele Verenigde Staten. Het was een goed pand, open voor iedereen die er maar een fijne avond wilde hebben. Maar wat is ervan terecht gekomen, Tidus? Juist: het is verlaten en ten onder gegaan. Net als alles in het leven is ook dit goede pand, met alle goede bedoelingen van dien, ten onder gegaan. Net als jij, Tidus. Jij dreigde ook ten onder te gaan. Altijd maar de goede vriend. De helpende hand. De vredesstichter. Degene die het met mooie woorden op wist te lossen. Altijd maar het lievelingetje van de fans en van iedereen om je heen. En waar leidde dat pad je heen, Tidus? Juist: naar je ondergang. Ondanks al je mooie woorden en intenties, verloor je alles wat je lief had. Zelfs de titel die je zo trots om je middel droeg. Maar nu! Nu heb je het licht gezien. Nu weet je wat er nodig is om waar succes te bereiken. Je bent begonnen aan een grote klim, maar hou vol, Tidus… en je zal weldra de top bereiken.

Tidus wordt nu toch echt een beetje nerveus: hoe weet deze man zoveel van hem? Hoe kan hij nou weten wat er in hem om gaat de laatste tijd? En belangrijker nog: wie is deze man überhaupt en waar is hij? Veel tijd om na te denken krijgt hij niet…

? ? ? Wat daar net gebeurde met die Cubaanse man, dat is wie je nu bent geworden Tidus. Niet langer loop je gewoon weg, of kies je voor de meest vriendelijke weg. Nee, je doet wat nodig is om je doel te bereiken. Om een boodschap over te brengen. Deze jongen sloeg jou zonder enige reden en hij was van plan om je er nog beroerder af te laten komen. Voorheen zou je hem vriendelijk hebben verzocht om van je af te blijven, of in het ergste geval had je hem uit zelfverdediging terug geslagen. Maar nu? Nu deed je wat nodig was om hem te laten zien wat een miezerig mannetje het eigenlijk is. Je had hem na die Rear Naked Choke gewoon los kunnen laten, maar waarom? Dan had hij een dergelijke actie de volgende keer gewoon weer uitgehaald. Nee, doordat je nu koos voor een extra aanval, heeft hij zijn les geleerd. De eerstvolgende keer dat deze jongeman tegen iemand aanstoot, zal hij denken aan het moment dat jij hem bewusteloos achterliet op de straat. Ten schande gezet voor al zijn vrienden. Je hebt hem een wijze levensles geleerd, Tidus. En dat allemaal omdat je het licht gezien hebt.

Tidus kan het niet uitstaan: heeft hij een stalker ofzo? Hoe kan het toch dat deze man met de bekende stem alles weet over hem? Is hij gevolgd? Wil deze man hem beroven? Of wil hij wat anders van hem? Net als Tidus het wil gaan vragen, begint de man nogmaals te spreken.

? ? ? De manier waarop jij nu je successen boekt is een manier die precies in mijn filosofie past, Tidus. Wie had dat ooit gedacht? Wie had gedacht dat jij en ik zo gelijk over de zaken zouden kunnen denken? Al die keren dat Roy achter mij aan zat en jij hem blindelings steunde. De keer dat je mij uitdaagde voor mijn Continental Championship. Het is mooi hoe de zaken kunnen veranderen. Ik zou bijna denken dat je mijn pupil was geweest. Dat ik je getraind had, net zoals ik Ghansz trainde. En net zoals ik Doodgraver trainde. En kijk eens waar dat hem heen heeft geleid: de nieuwe Seraph is nu de officiële contender voor jouw verloren titel op Wrestlemania IX.

Eindelijk valt het kwartje bij Tidus na het horen van deze woorden.

Tidus: JIJ! Ik wist dat ik je stem herkende. Wat doe jij hier en waarom volg je me eigenlijk? Ik dacht dat jij tijdens Wrestlemania VII definitief verdwenen was? Dat Doodgraver jouw opvolger was en dat je voortaan niet meer zelf je missies uit hoefde te voeren? Hoe kom je hier ineens?

Plotseling voelt Tidus een hand op zijn schouder. Hij kijkt razendsnel om en…… kijkt recht in het gezicht van de man die hier al minutenlang tegen hem heeft staan praten.

Tidus en Zalera kijken elkaar even aan, maar de grijns op het gezicht van de oude Seraph is zo duidelijk aanwezig dat Tidus even niet weet wat hij ermee aan moet.

Zalera: Die tijd is inderdaad voorbij. Met de vernietiging van Juan Carlosan was mijn laatste missie een feit. Ik hoef me niet langer druk te maken om futiliteiten als worstelmatches. Maar mijn oog viel op jou, Tidus Takamura, toen je na de Sole Survivor eindelijk liet zien wat je in huis hebt. Herinner je het nog, Tidus? Het was hier, in Tré Cool’s Gym dat wij elkaar voor het eerst ontmoetten. De jonge Tidus Takamura die naam aan het maken was in de worstelwereld van Miami en de talentvolle Zidane Zalera, die op het punt stond een groot contract te verdienen. Het was hier dat ik mijn eerste grote kans op een titel aan mijn neus voorbij zag gaan omdat jij de overwinning binnen haalde. Het was het begin van een neergaande spiraal, die bijna tot mijn eigen ondergang leidde. Maar ik vond mijn weg terug en ik domineerde WWEH RAW en WWEH Undisputed, eerst als mijn zwakkere variant Yosti Man, en daarna als Yosti Zalera. De bloedgeworden Seraph in WWEH. Jij…? Je bleef altijd een stapje achter, Tidus. Te druk met het belang van anderen. Te druk met het maken van vrienden. Te druk met het pleasen van je fans. Maar je weet nu dat het daar niet om draait. Het draait om winnen, het draait om succes. Het doel is het enige dat telt. En het doel… heiligt altijd de middelen, Tidus.

Tidus: Ik herinner het me maar al te goed, Zidane. Het was mijn eerste grote titel en mijn springplank naar grote succes in de VS en later ook in Japan. Ironisch genoeg ontmoetten wij elkaar later weer in WWEH, maar toen wist ik nog niet wie je was. En je hebt gelijk: je versloeg me inderdaad. Jij had meer succes in WWEH dan ik had. Jij won op Wrestlemania, ik verloor alleen maar. Maar denk niet dat ik net zo ben als jij, of dat ik net zo denk als jij. Ja, het doel heiligt inderdaad de middelen. En ja, het is een kwestie van daden, geen woorden. Maar jij bent het pure slechte in deze wereld en dat ben ik niet. Ik ben niet haatdragend en ik heb geen behoefte om andere mensen pijn te doen. Ik doe het alleen als het nodig is, Zalera. Ik doe het alleen als ik een boodschap duidelijk wil maken. Die Cubaanse jongen had een lesje nodig, dus ik heb het hem gegeven. Algerino had een lesje nodig, dus die heb ik hem gegeven. Dwight heeft een lesje nodig en die ga ik hem op Wrestlemania ook geven. Dat heeft niets met haat of duisternis te maken, waar het bij jou wel om draait. Dat gaat om het bereiken van mijn doelen. MIJN doelen, en die van niemand anders.

Zalera grijnst, wat bij Tidus leidt tot een wat geïrriteerde reactie. Wie denkt deze Seraph dat hij is om hem hier de les te komen lezen? Maar Zalera blijft uiterst kalm.

Zalera: Haat? Wie zegt dat ik vol ben van haat? Net als jij ben ik enkel iemand die doelgericht te werk gaat, Tidus. Een beetje duister? Ja, dat waarschijnlijk wel. Maar net als jij handel ik vanuit mijn eigen idealen. Ik doe wat voor mij goed is en wat voor mijn leerlingen goed is. We zijn dus helemaal niet zo anders dan jij zou willen geloven. Denk er maar eens over na, Tidus. Je kan het nu ontkennen, maar reflecteer nog eens op ons gesprek en je zal je beseffen dat ontkenning in dit geval uitgesloten is. Weet in ieder geval dat je op het goede pad bent terecht gekomen en twijfel daar niet langer aan. Dit pad leidt regelrecht naar jouw persoonlijke verlichting. Dat is wat ik je mee wilde geven, Tidus. Wie weet…… tot een volgende keer.

En net zo plotseling als Yosti Zalera verschenen was… is hij ineens weer verdwenen. Tidus blijft verbouwereerd achter. De woorden van Zalera echoën nog hard na in zijn hoofd. Had deze man, die hij tot voor enkele jaren terug als zijn absolute tegenpool beschouwde, gelijk? Zijn ze inderdaad niet zo anders als hij altijd gedacht heeft? En bevindt hij zich inderdaad op een direct pad naar verlichting? Hij denkt er nog eens even rustig over na, totdat hij een glimlach op zijn gezicht krijgt. Het maakt eigenlijk helemaal niet uit of hij nou wel of niet op Zalera lijkt, daar gaat het helemaal niet om. Waar het om gaat, is dat zijn oude rivaal uit Miami wel degelijk gelijk had zojuist. Al die jaren was Zalera succesvoller dan hij, simpelweg omdat hij het doel belangrijker vond dan de middelen. Bij Tidus was dat altijd andersom geweest. Maar nu niet meer! Gesterkt door zijn successen van de laatste twee maanden en door het gesprek met zijn oude rivaal, loopt Tidus Takamura vervolgens het oude vervallen pand uit. Hij kijkt nog één keer om en mompelt dan in zichzelf: “vaarwel, verleden… welkom, toekomst!” Dan loopt hij tevreden weg van het gebouw, met nieuwe energie en motivatie om Dwight Twinklemann tijdens Wrestlemania een flinke reality check te gaan geven!
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2012, 11:52:12 door Yosti »

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

FloytU

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #960 Gepost op: 31 juli 2012, 11:22:48 »

Het is nog maar iets meer dan week voor Wrestlemania IX! En dus zijn alle sterren natuurlijk volop in voorbereiding voor de grote show. En natuurlijk ook de tag team kampioen van WWEH: VDV!

De Belg is alleen niet meer in zijn eigen land of in Nederland, want hij is net aangekomen in de Verenigde Staten! Zijn hotel in Detroit is al geboekt. En hij is klaar om alvast even te wennen aan de omgeving. Maar hij oogt een beetje onrustig. Is hij naar iemand op zoek? De tag team kampioen kijkt heel vaak op zijn horloge en hij kijkt ook onrustig om zich heen. Maar wat zoekt hij nou eigenlijk? Of wie zoekt hij? Zou het zijn tag team partner zijn soms? Maar dan krijgt hij ineens een berichtje en hij kijkt op zijn telefoon. VDV slaat zichzelf voor zijn hoofd. Hij schudt even met zijn hoofd. Kennelijk is John Atlas dus weer ergens waar hij niet hoort te zijn nu! De Belg pakt snel een taxi en hij geeft aan dat hij naar de Grand Boulevard moet. Het duurt niet lang voordat hij er is. En daar ziet hij ook al snel zijn bestemming: het Motown Historical Museum! VDV loopt naar het witte gebouwd met de blauwe deuren toe. Daar betaalt hij netjes de $10,- entree en dan loopt hij naar binnen. En ja hoor. Daar staat John Atlas, midden in de wereldberoemde “Studio A”, waar al zoveel grote hits zijn gemaakt in het verleden!

De GVR staat als een kind zo blij naar alle apparatuur te kijken. En hij praat ook uitgebreid met een aantal medewerkers van het museum. VDV schudt nog maar een keer zijn hoofd. Er is toch helemaal geen tijd voor deze onzin denkt hij. Er moet hard getraind worden voor Wrestlemania! Hij loopt naar Atlas toe. En hij begroet hem een beetje ongeduldig.

VDV: Waarom ben je nog hier John? We hadden toch afgesproken dat we zouden gaan trainen vanmiddag? Je had nog zo beloofd dat je op tijd zou zijn. Maar nu ben je hier weer aan het verdwalen in een leuk stukje muziek historie. Hier hebben we geen tijd voor hoor. Kom, we gaan!

Maar John Atlas is helemaal vol van het museum. Hij heeft nog helemaal geen zin om weg te gaan!

John Atlas: Hoi partner! Ja sorry dat ik te laat ben, maar zie je niet hoe geweldig mooi dit is? Wist je dat in deze studio echt enorm veel grote hits zijn gemaakt? En wist je dat Berry Gordy hier vroeger gewoond heeft? En dat dit museum in 1985 is opgericht door Esther Gordy Edwards? En dat hier elk jaar echt duizenden en duizenden bezoekers komen van over de hele wereld? Prachtig man!

VDV: Nee dat wist ik niet. Maar nu weet ik het wel, dus als de les dan weer voorbij is kunnen we misschien gaan trainen? We hebben hartstikke zware tegenstanders op Wrestlemania hoor John. En we moeten die titels behouden. Kom op, speeltijd is over. We moeten aan de slag!

Maar dan wordt John Atlas ineens heel erg serieus! VDV schrikt er bijna van. Maar hij probeert het niet te laten blijken. John Atlas kijkt hem ernstig aan. En hij is duidelijk niet blij met deze ongeduldige houding van zijn partner.

John Atlas: Beste VDV, je bent veel te ongeduldig. En je bent ook veel te beperkt gericht op het trainen van je lichaam. Je kent mij inmiddels toch wel goed? Dan weet je ook dat ik me altijd heel erg goed voorbereid op matches. En al helemaal op belangrijke matches! Ik train keihard, maar ik train niet alleen mijn lichaam. Natuurlijk: ik ben sterk als een beer. En voor een reus als ik ben ik ook snel als een haas. Maar weet je wat ook belangrijk is? Je geest trainen! Je hersenen voorbereiden!

VDV staat zijn partner aan te kijken alsof hij zojuist zijn verstand heeft verloren. Wat is dit nou weer voor slap geklets? Hij zucht nog maar eens diep!

John Atlas: Je begrijpt me niet, VDV. Ik bedoel maar dat een goede voorbereiding ook tussen je oren zit. Je moet je tegenstanders kennen. En je moet jezelf kennen. Vorig jaar won ik met twee verschillende partners het grote Tag Team Tournament. Het hoogtepunt was op Wrestlemania VIII, bijna precies een jaar geleden. Mijn sleutel was niet alleen mijn kracht. Maar het was de voorbereiding. Het inlezen! Laat iedereen maar denken dat ik een sullige reus ben! Maar dat ben ik helemaal niet!

VDV: Maar beste, ik snap wel dat je veel wilt weten over je tegenstanders. Maar waarom ben je dan hier? Hier kan je toch niets over Petey, Kareth, Tully of Darryl te weten komen?

John Atlas: Oh maar toch wel! Weet je wat de missie is van dit museum? Nee dat weet je niet. Maar ik ga het je vertellen. Het is om jonge mensen te motiveren en te inspireren. Om ze de waarde te laten zien van een visie, van creativiteit en van ondernemerschap. Dit museum hier. Dit is precies waar wij ook voor staan. Dit is waar wij onze kracht vandaan halen!

Langzaam begint VDV de bedoeling van zijn tag team partner te begrijpen!

VDV: En waar onze tegenstanders juist de mist in gaan! Nu begrijp ik je een beetje! Wij hebben een visie! Generation-X zijn wij, de nieuwe generatie van jonge sterren die staan voor het goede. Wij strijden tegen pestkoppen en iedereen die de regels breekt. Onze visie is dat we staan voor wat goed is. En dat we staan voor de fans! En we zijn creatief. Jij als grote sterke reus en ik als behendige en atletische Cruiserweight. Samen vullen we elkaar perfect aan. En samen kunnen we tot hele creatieve aanvallen komen!

John Atlas: En ondernemerschap en initiatief? Daar ontbreekt het ons ook al niet aan. We trainen hard, we helpen elkaar door dalen heen en we hebben de titels als nieuw team brutaal uit handen genomen van Subversion. Wij staan voor dezelfde waarden als dit Motown Museum. En jij weet toch net zo goed als ik hoe enorm succesvol Motown is geweest? Het heeft de hele wereld geïnspireerd!

Niemand in het museum kan de twee Nederlands sprekende mannen verstaan natuurlijk. Maar ze horen het enthousiasme in de stemmen en ze zien het vuur in hun ogen. Een spontaan applaus ontstaat! VDV begrijpt eindelijk waarom dit zo belangrijk is. In enkele minuten heeft hij nieuwe inspiratie en motivatie gekregen. En de band met zijn partner is nog sterker geworden!

VDV: En het mooiste is dat het bij onze tegenstanders juist ontbreekt aan deze waarden. Zij missen de sleutels tot het succes! Wat is de visie van Canada Cool? Volgens mij zijn Petey en Kareth het daar niet over eens. Want Petey heeft kennelijk de visie dat relaxen en niets doen de beste manier is, maar Kareth wil juist knallen. Kortom: Canada Cool heeft niet eens één gedeelde visie. En de Kings? Die zien alleen maar het goud op onze schouders liggen. Het gaat hen enkel om de titels. Dat is geen visie. Dat is gewoon gierigheid en kortzichtigheid!

John Atlas: Creativiteit? Ik heb het nog niet gezien! Ja Tully die is misschien creatief met wapens enzo. Maar als hij eenmaal verloren heeft van Jimmy Cranck is hij zo vermoeid dat hij de kracht niet eens meer heeft om creatief met wapens om te gaan. Kareth is trouwens wel heel creatief. Hij heeft de perfecte verdwijn en verschijn truc uitgevonden. Telkens verdwijnt hij een paar maanden en dan is hij er ineens weer! Erg creatief dus. Maar niet bepaald effectief! Haha. Maar dan nog over initiatief. Laten we daar maar niet eens over beginnen. Heb je die lachwekkende speech gezien van Kareth? Haha, hij moet zijn eigen partner aansporen om iets van zich te laten horen. Ja ja, Canada Cool is wel echt eensgezind en ondernemend. Maar nog wat naar Kareth. Jij zei dat ik ook iets van me moest laten horen? Ik zal jou wat vertellen jongen. Wij zij samen EEN TEAM, Generation-X. Als VDV spreekt, hoor je mij. En als ik spreek, hoor je VDV. Wij hoeven elkaar niet publiekelijk te bekritiseren! Dus hou je kritiek voor je zou ik zeggen en kijk eerst eens naar jezelf.

VDV: Precies! En om nou te zeggen dat de Kings zo ondernemend zijn? Daar horen we ook niet al te veel van, dus dat initiatief is ver te zoeken. Conclusie: Canada Cool en de Kings of Payne voldoen duidelijk NIET aan de criteria. Generation-X wel. Ik zal je eerlijk zeggen John dat ik wel een beetje boos was toen je hier was blijven hangen. Maar het was een geweldig idee! Ik ben weer helemaal opgeladen!

De twee mannen lachen naar elkaar en ze geven elkaar een High Five. Nogmaals komt er een applaus van de andere bezoekers. Lichamelijk zijn ze top fit en ook geestelijk lijken ze nu weer helemaal bij de les. Dan gaan John en VDV nog even verder kijken in het Motown Historical Museum. Misschien zijn er nog meer wijze lessen te leren!

Dank je wel DerGringo!

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #961 Gepost op: 31 juli 2012, 18:04:50 »

Wanneer we inschakelen, bevinden we ons in de luchthaven van Oostende. De spelers van Club Brugge zijn aan het inchecken. Ze gaan immers richting Kopenhagen. Waar ze morgen de heenronde van hun CL-kwalificatiematch zullen spelen. Na de 3-1 overwinning tegen Waasland-Beveren zit het wel goed met het moraal van de ploeg. Al was de tweede helft een maat voor niets. Waar vooral de wankelende defensie toch enkele zorgen baarde. De aanwezige pers zondigt zich al snel aan het afsnoepen van enkele interviews en het maken van talrijke foto's. Maar hun aandacht zwakt meteen een stuk af wanneer Dimitri Lagez de luchthaven binnen wandelt. De belg gaat niet mee richting Kopenhagen. Maar vandaag vertrekt hij richting Detroit. Zodat hij zich daar in alle rust kan voorbereiden op Wrestlemania. De mediageile ex-voetballer gaat eerst de volledige blauw-zwarte delegatie groeten, voorziet enkele welgevormde dames van een handtekening, en zakt dan af naar één van de cameraploegen.

Dimitri Lagez: "Geweldig toeval dat we vanuit dezelfde luchthaven vertrekken. Helaas voor mezelf zal ik nog wel enkele luchthavens zien voordat ik in Detroit land. Ik hou er niet van. Vliegen is voor vogels. Ik ben een voetballer, ik blijf het liefste met mijn beide voeten op de grasmat. Maar het doel heiligt de middelen. Ik moet toegeven dat dit me toch wel iets doet. Die spelers hier zo zien staan. Het is jaren geleden dat we nog is een CL kwalificatiematch speelden. De laatste keer was ik er nog bij. Dus dat roept vanzelfsprekend herinneringen op. Goede herinneringen. Maar herinneringen vervagen al snel, net zoals de meeste doelpunten. Het zijn slechts enkele doelpunten in de blauw-zwarte geschiedenis die voor altijd zullen blijven herinnert worden. Iedereen herinnert zich nog wel de goal van Andres Mendoza tegen AC Milan. http://www.youtube.com/watch?v=btyKNi9AHxA Op Wrestlemania zullen ook heel veel spreekwoordelijke doelpunten vallen. Maar binnen enkele jaren zal men zich nog maar enkel mijn doelpunt herinneren. Een doelpunt in de vorm van Vinnie Gambino te verslaan op het grootste podium in wrestling. Als kind had ik de droom om profvoetballer te worden. Die vervulde ik met succes. Ik vertelde jullie ook al dat mijn andere droom een match op Wrestlemania was. Het is vanzelfsprekend dat ik in mijn dromen die match ook won. En die droom zal op Wrestlemania IX naar realiteit worden omgezet. Dat voel je, dat hangt zelf hier al in de lucht."

Dimitri kijkt naar boven voor enkele seconden en kijkt dan met een glimlach naar de camera. Enkele Club Brugge spelers merken dit op en beginnen te lachen. Alsof ze weten wat hij er mee bedoeld. Lagez doet al sinds de laatste Undisputed geheimzinnig op die manier. Hier zit duidelijk meer achter, wanneer één van de journalisten daar over een vraag stelt, ontwijkt De Beer uit Brugge de vraag met volgende woorden.

Dimitri Lagez: "Ik zei het jullie al. Mijn Wrestlemania overwinning hangt in de lucht. Het is nu alleen wachten tot ze neerdaalt. Net zoals de overwinning afgelopen zaterdag in het Jan Breydel stadion is neergedaald. Ik was trouwens zoals steeds aanwezig. In vergelijking met de ondankbare WWEH fans heeft de blauw-zwarte aanhang wel een plekje in mijn hart veroverd. Ik voel me dan ook niet te goed om tussen het gewone volk te staan daar"

Dimitri Lagez: "Ik heb de blauw-zwarte sfeer en mentaliteit volledig ingeademt voor ik vertrek naar dat stinkende amerikaanse hol. Het zal die blauw-zwarte lucht zijn die door mijn longen zal blazen wanneer ik Vinnie Gambino aantoon dat ik nu de man ben binnen WWEH. De man waar Undisputed om zal draaien binnenkort. Eigenlijk doet het dat al sinds mijn debuut. Als ze nog langer wachten om mij de kansen te geven die ik verdien, gaat dat enkel de waarde van al hun championships naar beneden halen..."

Dimitri wordt onderbroken door een Club Brugge speler. Die wijst naar een reclamebord aan de inkom. We merken op dat het gaat om een reclamebord van Wrestlemania, waarop de Wrestlemania poster met Evilman staat afgebeeld.

Dimitri Lagez: "Kijk dat is het zoveelste bewijs dat er bij de WWEH zoveel dingen niet kloppen. Hoe wil je nu beter publiek zoals dat in Brugge aantrekken, als je zo'n drolbaard op de poster zet? Ik zou zeggen, inpakken, inladen, en afzetten in Dessel, begraven gedurende het hele jaar, en hem drie dagen per jaar wakker maken wanneer het Graspop is. Ik had zoveel beter gestaan op die poster. Het had in ieder geval ons van een hele hoop marginaliteit bespaard. Het ontbreekt de WWEH aan klasse. Daarom heb ik mij van mijn beste kant getoond wanneer men langs kwam voor mijn foto op de Card. Ik trok één van mijn duurste pakken aan..."

Opnieuw wordt Dimitri onderbroken. Dit keer niet door een Club Brugge spelers, maar door een Club Brugge supporter die hem om een handtekening vraagt. Het enthousiasme is al snel weg wanneer het om een lelijke dikke man gaat in de plaats van een welgevormde dame. De zelfverklaarde man van het Brugse volk rolt met zijn ogen en tekent dan toch met lichte tegenzin het shirt van de man.

Dimitri Lagez: "Dan wil ik nog even enkele woorden richting Vinnie Gambino. Vroeger respecteerde ik jou. Toen ik nog voetbalde keek ik geregeld WWEH en ja zelf ik heb nog genoten van je overwinning op Dwight Twinkelmann. Maar die tijden zijn lang vervlogen. Ik erger mij kapot aan jouw mentaliteit. Je denkt nog steeds dat je zo goed bent als toen.  Helaas voor jou ben je dat niet meer. Er is één ding dat wel nog is gebleven en dat is die dodelijke blik. Vroeger zat daar een hele hoop agressie, een hele hoop talent achter. Nu zit daar enkel nog maar angst achter verscholen. Weetje eigenlijk ben ik nu de Vinnie Gambino, maar dan een verbeterde geupdate versie. Ik ben het hele jaar bezig geweest met mijn weg naar de top. En ik zal me niet aan de kant laten schuiven door een figuur die zijn vroegere plaats terugwilt.
Nog voor jij mij met één vinger hebt aangeraakt zal mijn overwinning al neerdalen uit de hemel. Ik zal je daarna zodanig toetakelen dat je achteraf in één of ander marginaal ziekenhuis zal wakker worden. Als je nog wakker wordt. Als je dan eventueel nog wakker wordt moet jij je maar is goed bezinnen of jouw carriere nog wel zin heeft. Misschien dat ik je dan nog een greintje respect kan gunnen. Net zoals Tidus Takamura die het licht heeft gezien. En wie gaf hem die wake up call? Jawel Dimitri Lagez. Tidus besefte maar al te goed dat hij een pussy was geworden. Zijn vuur was uitgeblust, en heeft nu een lichte opflakkering gekregen. Misschien moet je daar dan maar op hopen Gambino. Dat jouw vuur een lichte opflakkering zal krijgen na Wrestlemania. Nadat je met mij in de ring hebt gestaan en de pijn hebt gevoeld die je al die tijd hebt moeten missen toen je hier met de noorderzon verdween. Al kan jij je momenteel nog niet inbeelden wat voor een pijn jij zal lijden op Wrestlemania. Want deze pijn heb je nog nooit gevoeld. De moves die ik op jou zal toepassen, de wapens die zullen kennis maken met jouw huid zijn ongezien in een wrestlingmatch. Je zal spartelen als een vis op het droge. Om uiteindelijk beweegloos binnen in de cage achter te blijven. Wanneer ik als een ware gladiator de cage uitstap en mezelf kroon als overwinnaar. En die spreekwoordelijke kroon, zal de kroon zijn op mijn hele eerste debuutjaar. Wrestlemania, dat is nog een begin. Volgend jaar is het jaar van Dimitri Lagez, mijn weg naar de top gaat verder. En jij kan enkel nog hopen dat je er bij zal zijn wanneer ik mijn eerste championship zal pakken Gambino. Hoop is het enige wat je nog zult hebben.  En als je het geluk hebt dat ze je nog kunnen oplappen, zal ik de enige reden zijn waarom je nog in de WWEH mag blijven. Want iedereen zal jou niet meer kennen als Vinnie Gambino de voormalige champion, de overwinnaar op Wrestlemania 6, neen. Iedereen zal jou kennen als degene die ten onder ging op de eerste Wrestlemania van Dimitri Lagez. De Beer uit Brugge. De toekomstige champion binnen WWEH. Ik, en ik alleen."

Waarop een ondertussen erg opgewonden Dimitri Lagez hard door zijn neus blaast en erg gefocust voor zich uit staart. Hij kijkt nog even enkele seconden naar boven met een ziekelijke lach, en duwt enkele journalisten omver terwilj hij zich een weg baant naar richting vliegtuig. Wanneer men zijn bagage controleert valt er een voetbalpomp uit. De controleur geeft aan dat dit niet op het vliegtuig mag. Dimitri Lagez geeft de voetbalpomp aan de man en spreekt hem aan met volgende woorden.

Dimitri Lagez: "Stuur ze dan maar richting Detroit. Ze zullen het kunnen gebruiken wanneer ze nog wat leven in Gambino willen pompen na onze match."

Waarop Dimitri zijn sporttas neemt, nog enkele blikken richting de Club Brugge spelers werpt, en verdwijnt richting vliegtuig.
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2012, 17:46:57 door Lagez »

ggSprutch

• Volwaardig lid
  • PRIDEneverDIE
    • Bekijk profiel
« Reactie #962 Gepost op: 31 juli 2012, 19:49:24 »

Pastoor:: In sure and certain hope of the resurrection to eternal life through our Lord Jesus Christ, we commend to Almighty God our brother Marco Giovanni Ferrara,  and we commit his body to the ground: earth to earth, ashes to ashes, dust to dust. The Lord bless him and keep him, the Lord make his face to shine upon him and be gracious to him, the Lord lift up his countenance upon him and give him peace. In the name of the Father, the Son, and the Holy Spirit. Amen

Na deze woorden van de pastoor slaan alle aanwezigen een kruisje. We zijn op een grote begraafplaats in New York, tijdens de begrafenis van Marco Ferrara. Marco was één van Antonio Andolini's associates, maar wist zijn oude vriend ook vaak teleur te stellen. Nadat Ferrara in Antonio's ogen gefaald had, nadat Evilman en zijn motorvrienden het restaurant la Capricciosa wisten te vernielen, eindigde de samenwerking tussen Marco en Tony. Hoe hij uiteindelijk aan zijn eind is gekomen is niet helemaal duidelijk, maar de verhalen op de begraafplaats luiden dat hij uiteindelijk is gevonden in the Bronx, waar één kogel zijn hart had doorboord en zo een einde aan zijn leven had gemaakt.

Diezelfde Antonio Andolini is ook aanwezig op de begrafenis van zijn oude vriend. Hij lijkt alweer redelijk hersteld te zijn van de enorme vechtpartij, die in Arnhem ontstond tussen hem en Evilman. Op zijn gezicht en handen zijn wat hechtingen te vinden, en ook lopen lijkt de Wonder City Saint nog niet zonder pijn te kunnen, maar verder staat de Italiaanse Amerikaan weer overeind. De andere aanwezigen bestaan ook voornamelijk uit Italiaanse Amerikanen: andere associates van Marco en Tony, familie, vrienden en ook verschillende kennissen met een andere afkomst. De moeder van Marco is inmiddels in huilen uitgebarst en wordt getroost door haar twee dochters, terwijl een paar van de associates zich verzamelen rond Tony. Sommige vragen of hij ergens hulp bij nodig heeft, sommigen vragen om een gunst, maar het is duidelijk dat Antonio in deze stad inmiddels een stuk meer gedaan kan krijgen dan een aantal jaar geleden.

Antonio: Heren, rustig aan. Ik ben voorlopig niet in de gelegenheid om zaken te bespreken. Ik heb een onderzoek in Nederland aan mijn broek hangen, en ook hier laten ze me voorlopig niet met rust. Ik moet voorlopig onder de radar blijven. Daarnaast heb ik op dit moment maar één doel voor ogen: Evilman van de aardbodem vegen op WrestleMania. De rest zal moeten wijken totdat ik dat heb volbracht. Kan het niet wachten? Praat dan met Matthew. Hij regelt het voorlopig. Ik vertrek zo meteen richting Detroit, dus ik moet gaan. Arrivederci.

Antonio neemt afscheid van de aanwezigen, waarvan verschillenden hem succes wensen, en gebaart vervolgens richting Frankie DiNapoli dat ze gaan vertrekken. Frankie reageert opgelucht op dit gebaar. Hij maakt de hele middag al een nerveuze indruk, en volgt Tony snel, met de autosleutels al in zijn hand. Nadat hij op het knopje drukt stapt Antonio de Lincoln in, gevolgd door Frankie, die hem naar het vliegveld gaat brengen. Een cameraman van WWEH nadert de wagen, en vraagt of het oké is dat hij meereist tijdens deze rit. Antonio knikt instemmend en lijkt voorbereid te zijn op dit bezoek. Zodra de wagen op gang is begint Antonio met zijn verhaal.

Antonio: Het heeft lang moeten duren, maar eindelijk is het nabij: de ondergang van Evilman en het begin van mijn reign als Imperial Champion. De dagen van Evilman zijn geteld. De man staat toevallig op de WrestleMania poster en meteen heeft hij het te hoog in de bol zitten. Denkt je daadwerkelijk dat je mij hebt waar je me hebben wil? Omdat ik denk dat ik je aan kan? Laat ik je eens wat vertellen, Evilman. Ik denk helemaal niet dat ik je aan kan. Ik weet dat ik je aan kan en ik heb eerder al bewezen dat ik je aan kan. Je lijkt Cyber Madness volledig uit je geheugen gewist te hebben, maar je weet dondersgoed wat daar gebeurde. Mijn Omerta zorgde ervoor dat jij bewusteloos op het canvas lag, waarna de scheidsrechter volledig rechtvaardig mij de overwinning toewees. Dat jij uiteindelijk de arena verliet met de belt was een resultaat van corruptie en had niets te maken met het feit dat jij die avond de betere was, want dat was je niet. Maar weet je wat het is, Evilman? Het maakt mij op zich niets meer uit wat er die avond gebeurde. Het gaat er mij om dat jij goed in je oren knoopt wat er die avond gebeurde: ik was beter dan jij, en dat zal ik komend weekend weer zijn, wanneer ik opnieuw mijn kans krijg en wanneer er niemand mij meer kan stoppen, en niemand mij ervan kan weerhouden om jouw belt te veroveren en jou te vernietigen.

Antonio neemt even pauze en schenkt voor zichzelf een glaasje wijn in, waarna hij weer verder gaat met zijn verhaal.

Antonio: Nee, Evilman, het zit anders in elkaar dan jij denkt, en dat werd weer duidelijk tijdens onze laatste ontmoeting in Arnhem. Want, toegegeven, je verraste me op een moment dat ik niet in optimale toestand was en wist daardoor de overhand te bemachtigen. Maar het gaat erom wat er vervolgens gebeurde. Je kon me afmaken, Evilman, daar in dat appartement, je had me waar je me hebben wilde. Maar die woede van je, Evilman, die woede die ik in jou heb ontketend zorgde er voor dat je de fout in ging. En zoals een ijskoude Romein als mij betaamd profiteerde ik daarvan, en lag jij er uiteindelijk minstens zo toegetakeld bij als ik. In Detroit zal het iets anders zijn. Daar verschijn ik wel in optimale toestand, wat ervoor zal zorgen dat ík de overhand zal bemachtigen. Elk klein foutje dat jij vervolgens gaat maken zal je alleen maar sneller richting de ondergang drijven. Dan zal je snappen dat die woede van je inderdaad niet zo oncontroleerbaar is als jij denkt.

Tony neemt nog een slok van zijn wijn, en boven de weg zien we dat JFK International Airport niet erg ver weg meer is.

Antonio: Een Last Man Standing match op WrestleMania: een mooier podium bestaat er niet om je een vandaal als jij uit de weg te ruimen en mijn eerste titel in WWEH te veroveren. In tegenstelling tot Cyber Madness is er nu écht niets dat jou kan redden. Geen corrupte GM's, geen foute beslissingen van scheidsrechters en al helemaal jijzelf niet. De tien seconden dat jij roerloos op de grond ligt zullen bewijzen dat ik beter ben dan jij, en altijd al ben geweest. Je zult niet bekend komen te staan als één van de grootste kampioenen van WWEH, Evilman, integendeel. Je zult bekend staan als die oude man, die nog niet één contender achter zich heeft weten te laten. En in die tijd zal mijn reign eindelijk beginnen, en zal ik bewijzen wat ik al die tijd al wist: dat ik één van de beste superstars ben die WWEH te bieden heeft.

Na deze woorden stopt de wagen en zien we dat we bij het vliegveld zijn aangekomen. Antonio en Frankie stappen uit en worden gevolgd door de cameraman. Ze worden vervolgens tegemoet gelopen door een bodyguard die met Antonio zal meereizen richting Detroit. Tony en Frankie nemen vervolgens afscheid.

Antonio: Eén ding moet je weten, Frankie: tenzij iemand onze match wil verstoren blijven jij en onze jongens er buiten, begrepen? Ik kan Evilman zelf verslaan en dat is ook precies wat ik zal doen.

Frankie knikt en geeft hem zijn woord. Samen met zijn bodyguard verdwijnt Antonio vervolgens in de mensenmassa van JFK International Airport en komt er nog een promo video van de Evilman – Andolini match in beeld:

Always supporting: Hunt, Shogun, Hendo, Mousasi, Rampage, Wanderlei, Leben, Manhoef, Nick Diaz, Ellenberger, Pettis, Nate Diaz, Aldo

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #963 Gepost op: 31 juli 2012, 20:36:41 »

Uiteraard in volledige en wederom prettige samenwerking met Evilman! En ja, het is een lange lap. Had je anders verwacht van ons? Maar het is wel bar interessant, dus gewoon lezen die handel! ;D

De camera schakelt over naar een landend vliegtuig van de Lufthansa maatschappij. Een shot later zien we nog een vliegtuig landen van de KLM maatschappij. Weer een shot later zien we een kleiner toestel de landingsbaan naderen. Dit lijkt eerder op een privéjet. Hoe dichter het toestel komt, hoe beter te zien is wat voor toestel het is. Eenmaal uitrollend op de landingsbaan is het toestel, een Bombardier Canadair CL-600 Challenger, duidelijk te herkennen. Over de gehele zijkant van de jet is het WWEH logo te zien en dit kan alleen betekenen dat de hoge pieten van de worstel organisatie ook zo langzaam richting de Verenigde Staten reizen. Als de jet na een tijdje bij een loading dock tot stilstand komt gaat ook meteen de deur open en wordt er door een stewardess een trap uitgeklapt. Een aantal mannen in een net maatpak stappen als eerste uit, gevolgd door een heel erg bekend iemand. Waar we allemaal dachten dat dit de hoge pieten van WWEH zijn, is dit simpelweg de Imperial Champion Evilman met zijn begeleiders.

Toch wel opmerkelijk dat de beste man toestemming heeft gekregen om deze jet te mogen gebruiken om weer terug te vliegen naar het, voor vandaag, zeer warme Detroit. De reden waarom Evilman een heel stuk eerder in de VS is ten opzichte van de rest, is bekend. Evil heeft voor deze reis erg comfortabele kleding aan, hij is namelijk gekleed in een trainingspak. Opvallend is het zeker te noemen, zeker omdat hij nog andere kleding aanhad toen hij richting Schiphol ging met zijn begeleiders. Een vlucht vanuit Amsterdam naar Detroit is natuurlijk lang genoeg om je om te kleden.

Zodra Evilman een voet op de grond zet van de Detroit Metropolitan Wayne County Airport, blijft hij stil staan en ademt hij de lucht diep in. Nog een paar dagen en dan is het zover, dan staat de grootste show van het jaar op het programma en zal hij het eindelijk tegen Antonio Andolini opnemen in een Last Man Standing match waar ook zijn Imperial Championship op het spel staat. Nadat The Expendable een aantal secondes de omgeving in zich opgenomen heeft, komt er een Dodge Charger R/T van het nieuwe model, met zwaailichten aan, aangereden. De tas van Evilman die een van de begeleiders bij zich had, wordt in de kofferbak gedaan en de tweede begeleider is al samen met Evilman ingestapt. Als de kofferbak gesloten wordt, schakelt het beeld ook over.

Nog steeds is Evilman met zijn begeleiders onderweg. Het Fox theatergebouw, de Cobo Sports Arena, het GM renaissance Center, Masonic temple en zelfs de Joe Louis Arena worden gepasseerd. Nog snel een keer rechtsaf en dan de parkeerplaats op. De Charger stopt voor een erg bekend gebouw en als de camera de naam van het pand in beeld neemt is te zien dat we voor ‘’Gold’s Gym’’ staan. De eerste begeleider stapt uit om vervolgens de deur voor Evilman open te maken. Deze stapt ook meteen uit, gevolgd door de tweede begeleider. De man uit Roermond wrijft in zijn handen bij het zien van deze fitnessschool.

Begeleider: Even voor de duidelijkheid, je krijgt drie uur de tijd om te trainen, daarna moeten we verder naar het hotel waar de Officier van Justitie een gesprek met je wil hebben. Alles duidelijk?

Evilman: Jullie blijven natuurlijk ook bij me, zodat ik niet weg ga. Ik ken het. Mij prima. Had ook niet anders verwacht van jullie. Ik weet welke consequenties mij te wachten staan, heb dus ook geen reden om te vluchten.

Na deze woorden loopt Evilman de gym in en begroet hij een aantal mensen om vervolgens zijn trainingsjas uit te doen. Een tanktop siert zijn bovenlijf en zonder enige poespas begint hij aan een vijftien minuten durende warm up op een loopband.

Een tijdje later zien we een flink bezwete Evilman van de loopband afstappen terwijl hij met een handdoek zijn gezicht afveegt. Vervolgens loopt hij naar de beenspier apparaten en begint hij met een setje Barbell Squats. Nadat hij hiermee klaar is loopt hij naar de Leg Press en gooit hij al het mogelijk gewicht op het apparaat plus nog eens twee dumbells van dertig kilo. De eerste twee setjes gaan redelijk makkelijk, maar bij het derde setje is de lange vlucht toch wel enigszins te merken en zien we hoe The Expendable flink kracht moet zetten. Nadat hij klaar is met de oefening neemt hij een slok water van een fles wat naast hem staat. Aan zijn gezicht is te zien dat hij niet echt zin heeft in de beenoefeningen vandaag, maar ze zullen toch gedaan moeten worden. Net voordat Evilman aan een setje Seated Calf Raises wil beginnen ziet hij op een televisiescherm een promofilmpje van WWEH Wrestlemania IX. In dit filmpje wordt even vooruitgekeken naar de show en met name de Amerikaanse sterren worden in de spotlight gezet. Ook Antonio Andolini komt prominent voor in het filmpje en dat leidt tot een woede-uitbarsting bij de Expendable. Hij smijt zijn flesje drinken woedend richting het televisiescherm, maar gelukkig voor zijn portemonnee mist hij. Al vloekend staat Evilman op om zijn flesje te halen, de mensen om hem heen duidelijk geschrokken van zijn uitbarsting. Als hij zijn flesje heeft gepakt en nog altijd woest terugloopt naar zijn oefeningen, hoort hij plotseling een bekende stem.

? ? ? Dat scheelde niet veel, beste vriend. Had je bijna een nieuw schermpje gekost. En wat denk je dat die schattige begeleiders hier buiten ervan hadden gevonden als je het interieur hier aan het slopen was geweest? Leuk trainingspak dat je net aanhad trouwens, dat dan weer wel…

Geïrriteerd kijkt Evilman direct om: welke wijsneus komt hem hier even de les lezen? Als hij echter recht in het gezicht van Tidus Takamura kijkt, zucht hij even diep: wie anders dan deze man zou hem tijdens een woede-uitbarsting durven te confronteren…

Evilman kijkt hij de Tielenaar recht in zijn ogen aan, nog altijd met zijn adrenaline level op hol geslagen door het filmpje over Andolini. De strijd zit hem duidelijk heel erg dwars, misschien nog wel het meeste door het overlijden van Huub.

Evilman: Als je hier naartoe bent gekomen om me belachelijk te maken stel ik voor dat je direct weer verdwijnt, Tidus. Ik ben niet in de stemming voor spelletjes. Zie dit oog? Het is nog steeds helemaal rood. Zie je al deze sneetjes op mijn gezicht? Hoor je de woede in mijn stem? Ik ben maar op één ding gefocust, op één enkel ding: de totale vernietiging van Antonio Andolini. En als daarvoor een paar televisieschermpjes moeten sneuvelen? Jammer dan. Als het nodig is zorg ik er wel voor dat die irritante begeleiders ook sneuvelen. Niemand zal me tegenhouden om die Spaghettivreter definitief een kop kleiner te maken volgende week, hoor je me?!

Evilman wordt alleen maar steeds kwader nu hij alle gebeurtenissen weer aan het oprakelen is voor zichzelf. Tidus blijft echter bijzonder kalm, daar waar nu een aantal andere sporters voor de zekerheid toch maar even eieren voor hun geld kiezen en ergens anders hun training voortzetten.

Tidus: Kijk, je kan natuurlijk ook een beetje doorslaan, Evil. Ik herinner me nog bijzonder goed dat wij recent tegenover elkaar stonden. Ik heb je toen verteld dat je eens moest stoppen met je eindeloze geklaag en dat je maar eens actie moest gaan ondernemen. Ik had echter niet verwacht dat je dat ZO letterlijk zou nemen eerlijk gezegd. Het leven draait om balans, Evil. Jij gaat van een kletskous naar een arrestant omdat je zo nodig alles op je pad wilt vernietigen. Niet echt de meest effectieve manier naar de winst, denk je wel?

Evilman: Jij hebt ook altijd wel iets aan te merken op anderen, of niet? Beperk ik me tot woorden dan noem je me een eeuwige klager. Onderneem ik eens iets, zeg je dat ik doorgeslagen ben. Maar wie ben jij eigenlijk om te bepalen of ik doorgeslagen ben? Wie ben jij om te bepalen of ik de juiste keuzes maak? Je bent verdomme de show opener op Wrestlemania man, degene die het publiek een beetje warm mag maken voor de echte sterren. Als jij alweer onder de douche uitkomt sta ik klaar om mijn Imperial Championship te gaan verdedigen. Dus wie is hier nu degene die doorgeslagen is? Volgens mij ben jij dat, Tidus. Doorgeslagen naar beneden, voor de duidelijkheid. Main event van Wrestlemania VIII… naar show opener van Wrestlemania IX. Bovendien moet jij eigenlijk je mond houden wat mijn acties betreft. Of ben je je eigen acties tegen DefCon, Algerino, Andolini, Gackt en vooral Dwight alweer vergeten? Was het bij laatstgenoemde niet ook zo dat je eigendom van anderen gesloopt hebt?

Evilman’s woorden zijn vol venijn, maar Tidus blijft nog altijd heel kalm. Hij glimlacht zelfs even als hij de woorden op zich af laat komen.

Tidus: Oeh, dat doet pijn hoor. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen, helemaal alleen en eenzaam. Verdrietig om dat de grote Evilman mij net heeft beledigd. Je breekt mijn hart met je woorden, Evil, echt waar.

Het sarcasme druipt echter van zijn woorden af en dat komt even helemaal niet goed aan bij de Expendable. Die grijpt Tidus bij zijn shirt vast en hij staat klaar om flink uit te halen met zijn rechtervuist. Het is duidelijk dat de woede zo groot is in hem dat hij zelfs zijn beste kompaan in WWEH KO zou willen slaan.

Tidus: Sla dan! Toe maar jongen, sla me zo hard als je kan. Laat het maar gaan die woede van je. Leef je uit! Wat maakt het uit dat je een pad van vernietiging achterlaat? Sla me maar neer, ik daag je uit! Sla me maar neer en dan komen je lieve begeleiders zo naar binnen. Oh nee, niet alleen die twee mooiboys die nu op je staan te wachten. Die roepen wel versterking op natuurlijk. En dan nemen ze je mee naar de officier van justitie en die zal verklaren dat jij je niet netjes aan de regeltjes houdt. En potverdorie nog eens aan toe… dan krijg je straks dus een verbod om te vechten. Toch leuk nietwaar? Dat Antonio Andolini dan jouw titel gratis en voor niets mee naar New York neemt omdat jij vanwege forfeit de match verliest?

Evilman ontploft bijna van pure woede en hij duwt Tidus hard tegen de muur aan. Hij haalt vol uit met zijn vuist… maar hij slaat deze vol tegen de muur aan in plaats van tegen Tidus. Er stroomt wat bloed uit zijn knokkels als hij nog altijd vol adrenaline naar de Total Triumph kijkt.

Evilman: Wat moet je nou eigenlijk van me? Ben je alleen maar hier om me nog verder op te naaien? Wil je soms graag dat ik mijn titel verlies? Voel jij je misschien beter als Andolini straks de titel heeft? Zodat je weer de je kans hebt om misschien zelf nog eens een titel te pakken? Je probeert me nu uit de tent te lokken, maar ik heb eigenlijk helemaal niets tegen je. Althans nog niet, dus als je mij niet tegenover je wilt hebben, zou ik me langzaam maar eens rustig gaan houden. Mijn respect voor je is zo langzamerhand wel aan het verdwijnen. Ik vraag me echt af waarom jij constant denkt mij te moeten lastig vallen. Dus vertel maar eens wat je nu denkt te bereiken. Nou?!

Inmiddels verlaten ook de laatste sporters de zaal, want de sfeer is zo explosief dat ze het niet aandurven om nog langer te blijven. Tidus Takamura is echter nog altijd erg relaxed.

Tidus: Wat denk je nou zelf, Evil? Denk nou eens even rustig na in plaats van jezelf blindelings te laten leiden door je emoties. Je kent me onderhand toch aardig, zelfs nadat ik de laatste weken een ander pad ingeslagen ben. Enkele weken geleden sprak ik ook al tegen je en toen reageerde je in eerste instantie al net zo defensief als nu. Denk je nou werkelijk dat ik hier ben om je voor schut te zetten? Om je uit je tent te lokken? Om ervoor te zorgen dat jij je titel verliest? Nee, Evil, niets van dat alles. Ik ben hier omdat iemand jou de waarheid moet vertellen. En de enige persoon in WWEH die dat aandurft ben ik. Ik zeg dan misschien dingen tegen je die je niet leuk vind, maar je moet ze toch horen. Waarom zou jij je respect voor mij verliezen, als ik de enige ben hier in WWEH die het écht goed met jou voorheeft?

Evilman: En wat is dan die boodschap die ik zo nodig moet horen? Dat ik me vanaf nu weer lief moet gaan gedragen? Dat ik mijn woede los moet laten? Nee, Tidus, dat gaat niet gebeuren. Echt niet. Niet deze keer. Antonio Andolini is te ver gegaan en daar zal hij de prijs voor betalen. Ik sloop hem totdat er niets meer over is. En pas dan zal ik tevreden zijn. Pas dan zal ik de woede een klein beetje los kunnen en willen laten. De Nederlandse justitie heeft tijd genoeg gehad om iets te doen aan de hele zaak die in Roermond gebeurd is. Wat hebben ze tot nu toe gedaan!? HELEMAAL NIETS!! Andolini loopt nog steeds lachend rond in Nederland zonder dat er ook maar iemand iets doet en van zijn kompanen is ook nog niemand opgepakt. En ik? Ik heb hier constant twee van die idioten die me overal naartoe begeleiden omdat ze denken dat ik op de vlucht sla. Als ik dat daadwerkelijk van plan was, had ik me dan in eerste instantie laten oppakken? Nee, het is genoeg geweest. Daar waar Andolini steeds maar weer van die smerige achterbakse aanvallen uitvoert, ren ik niet weg. Andolini heeft een vriend van me om het leven gebracht met zijn acties. Dat kan ik gewoon niet meer lan…

Zonder pardon onderbreekt Tidus de man uit Roermond, om zelf het woord te nemen.

Tidus: Wie heeft het nou gehad over lief gedrag en het loslaten van je woede? Ik niet hoor voor zover ik me kan herinneren. Waar het mij om gaat is niet dat je deze woede los laat, Evil. Het gaat me er om dat je jezelf niet meer blindelings laat leiden door je woede. Dat is namelijk precies wat Antonio wilt. Heb je het niet door? Hij zit in je hoofd! Hij heeft precies voor elkaar wat hij wilde: hij heeft jou zo woedend gekregen dat je het liefst alles om je heen vernietigt. Toen ik hier net binnen kwam zei je tegen me dat je enkel gefocust bent op Evilman. Ik durf echter te beweren dat dit niet het geval is. Je bent namelijk helemaal niet gefocust, Evil. Je bent een ongeleid projectiel, voortgestuwd door emoties. Is dit nou de ervaren rot die alles al heeft meegemaakt? Is dit de Imperial Champion die graag de langste reign in de historie wil behalen?

Evilman laat deze woorden eens rustig tot zich doordringen. En terwijl hij dat doet, laat hij Tidus eindelijk weer los. Een moment lang staat de Expendable voor zich uit te staren, duidelijk aan het nadenken over de woorden van de Total Triumph.

Tidus: Luister goed, Evil. Het gaat hier voor jou slechts om twee dingen: winnen en Andolini uitschakelen. En als je het tweede effectief doet, behaal je het eerste ook. Met andere woorden: focus al die woede die in je zit. Verspil het niet aan een televisiescherm. Verspil het niet aan een stelletje patserige begeleiders. Verspil het niet aan mij. Bewaar die woede, verzamel het en laat het in jezelf opbouwen tot een absoluut kookpunt. Laat het flink doorkoken, totdat het stoom bijna je oren uitkomt en houd steeds maar één ding in gedachte: het plaatje van jij die boven een uitgeschakelde Antonio Andolini je titelriem in de lucht houdt. Vind die focus, Evil, en laat al die woede eruit op het moment dat volgende week de bel klinkt.

Evilman lijkt nu langzaam iets rustiger te zijn geworden. Hij knikt zelfs een beetje mee met de woorden van Tidus en hij beseft zich dat hij misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben. De Expendable balt zijn vuisten en hij grijnst even als hij Takamura recht in zijn gezicht aankijkt.

Evilman: Zucht... je hebt weer gelijk, Tidus. Ik moet die woede inderdaad bewaren. Al dit gedoe om me heen, het is mijn energie en frustratie niet waard. Ik voel mijn bloed koken elke keer als ik aan Andolini denk en aan alles wat hij gedaan heeft. Dat is meer dan genoeg om mezelf te motiveren om die woede op te bouwen voor volgende week. Ik kan hem nu wel bij elke mogelijkheid tegen de grond knuppelen, maar op WrestleMania IX telt het pas eigenlijk. Op dat podium kan ik hem compleet vernederen en de wraak nemen die ik zo nodig wil. Weet je, Tidus? De oude versie van jou, die van voor de Sole Survivor 2012, dat was waarschijnlijk mijn beste maat hier in WWEH. Toen jij je rug keerde naar de fans heb ik je vervloekt. Toen je mij de waarheid kwam vertellen vervloekte ik je nogmaals. Maar ik geloof dat ik deze nieuwe versie van jou wel mag. Niet altijd even aardig, maar wel direct en eerlijk. Van mij mag deze nieuwe Tidus nog wel even blijven. Ik hoop dat Dwight Twinklemann niet gaat slagen in zijn missie om jou weer “op het juiste pad” te krijgen. En als jij jezelf houdt aan de adviezen die je mij geeft… dan verwacht ik niet anders dan dat je Twinky volgende week een flink pak slaag zal geven. Die gast is de laatste maanden alleen hier wanneer het hem uitkomt en zodra hij er weer is, denkt hij dat iedereen hem maar moet gehoorzamen. Het enige wat me stoort aan jou zijn die acties van je nadat de match voorbij is. Wat bereik je daarmee? Helemaal niets, dat geeft de kijkers alleen aan dat je laf bent en dat heb je wat mij betreft niet nodig.

Tidus: Maak je geen zorgen, ik heb geen enkele intentie om me door hem om te laten praten. Hij kan proberen wat hij wil… ik heb mijn eigen pad naar verlichting al uitgestippeld. Dat werd een paar dagen geleden nog eens bevestigd toen ik een heel boeiend gesprek had in Miami met een oude rivaal. Nee, ik ga nergens heen hoor, Evil. En die acties na de match? Die gaan gewoon door. Tenminste, zolang ze een doel dienen. Algerino en Gackt hadden een lesje in bescheidenheid nodig en die heb ik hen gegeven. DefCon moest weten dat ik altijd in de schaduw klaar zal staan om de titel terug te pakken, en dat weet hij nu. Ik val niet zomaar iemand aan, Evil. Ik doe het alleen als middel om mijn doelen te bereiken. En over volgende week… Ik ben dan misschien de show opener op Wrestlemania, maar ik zie dat enkel als een positief teken. Ik zal in die openingsmatch het goede voorbeeld neerzetten, ik zal een niveau halen dat moeilijk te evenaren zal zijn. De acties na een match doen er dan ook niet toe. En ik zal jou ook alvast het pad naar verlichting laten zien. We spreken elkaar na Wrestlemania weer, Evil. Ik, als overwinnaar van Dwight Twinklemann. En jij, nog altijd als Imperial Champion van WWEH.

De twee wisselen nog even een blik van respect naar elkaar uit, maar dan draait Tidus zich om en hij loopt rustig de ruimte uit. Evilman kijkt hem nog even na en hij knikt nog even instemmend: hij is blij dat Takamura hier even langs is gekomen. Dan ziet hij in gedachten het plaatje dat Tidus zojuist getekend heeft voor hem: een uitgeschakelde Antonio Andolini en hij zelf met de titelriem fier in de lucht. De Expendable laat een luide oerkreet en dan gooit hij nog eens 30 kilo extra op de Leg Press machine. Zonder enige moeite ramt hij er een aantal series doorheen, vol met energie…… en met geconcentreerde woede!

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

1Jellymen

• Senior
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #964 Gepost op: 1 augustus 2012, 18:41:19 »

Samen met Niels uiteraard!

We zijn in Detroit voor WrestleMania en zoals elk jaar is er ook dit jaar weer een persconferentie georganiseerd. We zijn aanwezig bij de persconferentie van WWEH superstar Jelle Jansen.

Coté: Afgelopen Undisputed behaalde u een overwinning op En Sabah Nur, wat verwacht u van uw match tegen Chain?

Jelle: Wat ik ervan verwacht? Dat ik win natuurlijk, maar dat antwoord is vast niet goed genoeg. Nee, ik verwacht een makkelijke strijd met Chain. Want sinds onze laatste match ben ik overtuigd dat ik veel beter ben dan hem.

Coté: Bent u trouwens bang dat En Sabah Nur nog wraak gaat nemen voor zijn verliespartij?

Jelle: Ten eerste bang ben ik nooit en nee ik verwacht niet dat hij me terug gaat pakken. Bovendien heb ik hem de kans geboden op een rematch, dus dat is helemaal aan hem.

Coté: Bent u ervan overtuigd dat de matchtypes die gekozen zijn ideaal zijn voor jullie?

Jelle: Euhh... Dat boeit me geen flikker eigenlijk en daar heb ik al het recht toe, want ik win toch wel van die lamzak. Enig idee trouwens waar Chain zich bevindt?

Coté: Nee ik zou het niet weten?

Op dat moment zien we Chain de zaal binnenkomen. Hij loopt rustig naar zijn tafel en neemt plaats.

Brucie: Zo, dames en heren ik ben er ook weer. Ik vond de grootspraak van die Jelle wel weer genoeg geweest. Snappen jullie het trouwens of niet? Één grote overwinning en meteen doet hij alsof mij gaat verslaan met twee vingers in de neus! Ik snap die gozer echt niet! Doet hij de wedstrijden niet terugkijken ofzo en heeft hij selectief geheugen? Hij snapt er niks van! Hij zal het wel gaan beleven op Mania! Trouwens waarvoor we hier gekomen zijn. Hebben jullie ook vragen voor mij of moeten we maar meteen weer gaan knokken?

Jelle: Natuurlijk hebben ze geen vragen voor jou en dat is maar goed ook, want tweederangs personen verdienen geen airtime.

Coté: Nou Jelle ik heb wel degelijk een vraag voor Bruce, Bruce denk jij dat dit een zware strijd gaat worden?

Brucie kijkt met een dodende blik richting Jelle en kijkt daarna met een kleine lach richting Franck.

Brucie: Zo! Jelle denkt echt dat hij wat is hè! Hij gaat mij tweederangs noemen, wat is hijzelf dan wel niet voor persoon? Agh eigenlijk wil ik daar niet veel woorden meer over kwijt. Ik weet dat er heel veel geroepen is en als Jelle gaat denken dat de wedstrijd een makkelijke strijd word dan heeft hij het helemaal aan het verkeerde eind. Ik denk dat ik het niet overdrijf en dat het een hell gaat worden voor ons beide, maar dat ik wel degene is die terug gaat komen!

Coté: Zo Brucie dat zijn wel grote woorden van jou. Je hebt niet veel gedaan de afgelopen tijd. Hoe denk je dat je deze wedstrijd gaat winnen?

Brucie: Ik heb een pijn in mij die mij ook een bepaalde kracht geeft, een drive.  Hoe meer pijn hoe meer kracht, maar dat is natuurlijk niet het enige wat er nodig is om deze wedstrijd te kunnen winnen. Ik heb al uitgebreid gesproken met een aantal belangrijke mensen voor mij. Hierdoor kon ik bepaalde tactieken aanleren waarmee ik voor mijn gevoel toch wel een voordeel heb.

Jelle: Tadaa, op die pijn heb ik iets gevonden.

Jelle pakt een doosje Advil uit z'n zak en slikt een pil.

Jelle: 'Advil, sterker dan pijn.' Zo dan hebben we dat ook weer opgelost. Ik ben dan wel weer zeer benieuwd naar die belangerijke mensen, want waar jij mee omgaat is niet veel soeps. En begin niet over je tacktieken, want die zijn zeer triest.

Brucie is hier niet van gedient, hij staat op en loopt richting Jelle. Jelle komt ook overeind en zo staan beide heren face to face.

Brucie: Kijk Jelle jij moet je weer tot dit keren. Ik ben helemaal klaar met jou en ik weet dat ik op WrestleMania met je af ga rekenen. Het zal een strijd worden, waar jij niet op voorbereid bent en wat je past beseft als het geweest is!

Brucie loopt weg, maar krijgt dan een tik tegen zijn hoofd.

Brucie: Ik zei dat ik klaar met je ben, maar ik spaar dit allemaal op tot WrestleMania!

Jelle: Haha je doet maar, wacht maar dat je op een brancard wordt afgevoerd. Verwacht er maar niet teveel van Bruce.

Jelle loopt de andere kant op. Het beeld schiet hierna op zwart.

« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 15:41:55 door 1Jellymen »

Credtis to ECWChamp!

Glenn

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #965 Gepost op: 3 augustus 2012, 12:55:31 »

Het is inmiddels nog maar enkele dagen tot WrestleMania en als de camera inschakelt zien we dat de crew druk bezig is met de verbouwing en versiering van het stadion. Midden in het stadion is men bezig met het opbouwen van de ring en hier en daar worden nog enkele rijen met stoelen toegevoegd. WrestleMania is de show waar het hele jaar naar toe wordt gewerkt en er zijn dan ook meerdere productiemensen in de arena te vinden, die ervoor moeten zorgen dat het gehele proces vlekkeloos verloopt. Ergens hoog in het stadion, op een van de slechtste plekken van de arena, heeft zich een man teruggetrokken uit deze hectiek. De camera zoomt langzaam op de persoon in en dan wordt duidelijk dat het DefCon is, die zo hoog in het stadion op een stoeltje zit.

Als de regisseur van camerapunt veranderd, kijken we plots tegen de zijkant van het gezicht van ‘The Man Of Faith’ aan. De huidige WWEH Undisputed Heavyweight Champion stond afgelopen Undisputed nog samen met zijn rivaal tegenover Evilman en Andolini. Het team van de kampioen en Doodgraver versloegen toen hun tegenstanders, maar op Wrestlemania zullen ze tegenover elkaar staan. DefCon is inmiddels een redelijk ervaren strijd op WrestleMania; In zijn debuutjaar won hij ook meteen zijn match op WrestleMania, maar vorig jaar verloor hij op de grootste show van het jaar zijn kampioensriem aan Evilman. ‘The Man Of Faith’ zal dit jaar er alles aan doen om dat weer te voorkomen.

DefCon: Als je hier zo zit, geeft dat een apart gevoel. Het is maar moeilijk te beseffen dat hier over een paar dagen een groot aantal toeschouwers zal zitten. De show is helemaal uitverkocht; Ongeveer 65000 mensen hebben een kaartje gekocht voor de allergrootste show van het jaar. Niet alleen wij, de WWEH Worstelaars, maar ook de fans leven een heel jaar toe naar deze avond. Die ene avond waarop sterren geboren worden, terwijl andere hun roem zullen zien vergaan. Aanstaande maandag zal blijken of een jaar hard werken succes oplevert of dat het allemaal voor niks is geweest. Maandagavond wordt voor sommige worstelaars bepaald of zij voor eeuwig de WWEH geschiedenisboeken ingaan, of dat zij roemloos in de duisternis zullen verdwijnen.

DefCon heeft het belang van WrestleMania wel duidelijk gemaakt. Toch kijkt hij even rustig voor zich uit, om de woorden wat meer nadruk te geven.

DefCon: Ook voor mij zal maandag een belangrijke dag zijn. Het zal erop of eronder zijn. Ik stap als WWEH Undisputed Heavyweight Champion de arena binnen en zal tegen Doodgraver om deze prestigieuze en welgewilde titel te vechten. Er kan van alles gebeuren; Ook vorig jaar stapte ik als WWEH kampioen naar binnen, maar kwam ik met lege handen naar buiten. Na een hevige en tevens lange feud versloeg Evilman mij. Op het eerste oog een teleurstellend resultaat, maar uiteindelijk kan ik wel concluderen dat ik er sterker door ben geworden. De prestaties uit het verleden bepalen mede het heden.  Mede door het verlies op WrestleMania sta ik hier nu als de WWEH Undisputed Heavyweight Champion.

Beneden laat iemand een lamp vallen. Het geluid galmt door de hele arena heen en de camera went even af. Dan richt de regisseur zich weer tot ‘The Man Of Faith’.
DefCon: Het was een turbulent jaar. Nadat ik mijn titel verloor, heb ik mij meteen een nieuw doel gesteld; Ik heb me snel over mijn verlies heen gezet en mij gefocust op een nieuw doel: De WWEH Undisputed Heavyweight Championship. Mijn strijd met Tidus was korter dan mijn strijd met Evilman, maar hij was minstens zo heftig. Beide hadden we maar een doel: Het goud en dus indirect het leiderschap over de WWEH kleedkamer. Ondertussen was er een man die zich maar in onze strijd bleef mengen: De huidige uitdager voor de Championship Doodgraver. Zijn inmenging had misschien wel het tegenovergestelde effect van wat hij eigenlijk had gewild: Door zijn laffe aanvallen groeide Tidus en ik steeds meer naar elkaar toe, wat hem een kans op de titel kostte. In plaats van Doodgraver, kreeg ik, ‘The Man Of Faith’, een titelgevecht en won ik de kampioensriem. Op die avond werd ik gekroond tot WWEH Undisputed Heavyweight Champion.

Er verschijnt even een korte glinstering in de ogen van DefCon. Hij is blijkbaar erg trots op zijn titel.

DefCon: En nu heeft het lot ons naar elkaar toegebracht. Nu staan Doodgraver en ik tegenover elkaar. Waar we slechts enkele weken geleden nog met elkaar samenwerkte, zullen we nu tegen elkaar strijden om het felbegeerde goud. Doodgraver gaf me twee opties en ik heb mij keuze gemaakt; Ik zal vechten, maar het einde zal anders zijn dan Doodgraver voorspelde. Ik ben klaar voor het gevecht van mijn leven; Ik zal mijn titel met succes verdedigen. Deze keer zal ik het zijn die op WrestleMania zegen viert.

Dan draait DefCon zich met zijn gezicht naar de camera en kijkt hij de ‘kijker’ strak aan.

DefCon: You’d better put your game face on, ‘cause it’s time to play.

Dan vervaagt het beeld langzaam, waarna het promotiemateriaal voor deze match in beeld verschijnt.

FloytU

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #966 Gepost op: 3 augustus 2012, 13:54:56 »

De toeristische route door Detroit is nog niet afgelopen voor één deel van Generation-X. Want we zijn in de stad bij een hele grote wolkenkrabber van 151 meter hoog. Er lopen hier veel toeristen, want het is een van de meest bezochte bezienswaardigheden in de stad! En natuurlijk moet John Atlas het dan ook even gezien hebben!

De reus van Undisputed is wat handtekeningen aan het uitdelen aan kleine kinderen. Ze hadden hem herkend van de televisie! En natuurlijk wil de GVR dat maar al te graag doen. Als hij ziet dat een hele opdringerige jongen met een grote mond voordringt in de rij, geeft hij alleen geen handtekening. Hij zegt dat de jongen weer netjes in de rij moet gaan staan. Dan krijgt het kleine pestkopje alsnog een handtekening. Net als de rest! Maar de Tag Team kampioen is hier natuurlijk niet alleen maar om handtekeningen uit te delen aan kleine fans. Want een paar dagen geleden was hij bij het Motown Museum en toen leerde hij zijn partner nog een les over creativiteit, visie en initiatief. Kennelijk heeft hij hier dus ook weer iets te doen voor zijn voorbereidingen! Maar John is niet alleen. Want zijn favoriete reporter van WWEH is er ineens ook. Dat is natuurlijk Angelina Hollander!

En ze loopt op onze vriendelijke reus af om snel een interview te kunnen doen!

Angelina Hollander: Dames en heren we zijn hier in hartje Detroit, waar we verslag doen van de voorbereidingen van alle sterren voor Wrestlemania IX. En zo kom ik hier ineens een kampioen tegen die kennelijk lekker aan het ontspannen is. John Atlas! Hoe gaat het met onze tag team kampioen?

John Atlas: Hoi Angelina! Jij ook hier? Mooi snoepreisje voor de reporters van WWEH! Haha. Maar even gelijk serieus doen, want dit is niet zomaar ontspanning hoor. Ik ben heel hard aan het voorbereiden voor aanstaande week! Maar ik werk niet alleen met mijn lichaam. Want ik wil ook op en top gemotiveerd en fit zijn. En dat zit ook tussen die twee grote oren van mij!

John Atlas flapt even met zijn oren en hij lacht er zelf het hardste om. Maar ook Angelina en de cameramensen lachen mee! Maar het was natuurlijk niet alleen maar uit de grap, want Atlas bereidt zich altijd op verschillende manieren voor!

Angelina: En die voorbereidingen hebben jou al veel succes gebracht! Vorig jaar nog won je de Tag Team titles op Wrestlemania na een fantastisch toernooi. En nu ben je weer de kampioen geworden. Dus nu ben je niet de jager, maar juist de prooi! We zagen jou en VDV eerder deze week bij het Motown Museum en toen had je wat duidelijke woorden voor ze over! Jij en VDV gaven aan dat de Kings of Payne en Canada Cool geen visie hebben, niet creatief zijn en ook al niet erg ondernemend. Terwijl jullie zelf wel aan die voorwaarden voldoen! We hebben in de tussentijd wel wat gehoord van beide teams, maar niemand gaf enige aandacht aan jullie woorden! Wat vind je daarvan?

John Atlas: Ik had het niet anders verwacht Angelina! Wat is er te zeggen als je uitgeluld bent? Ze kunnen wel proberen om er tegenin te gaan, maar ze weten gewoon dat we gelijk hadden. Dus dan kan je beter zwijgen en de aandacht op iets anders leggen! En dat deden ze dus ook! Want die akelige pestkoppen van de Kings laten gewoon zien dat ze ons niet aankunnen. Ja natuurlijk Tully, zeg maar dat je jezelf wilt “sparen” voor je match met Jimmy Cranck. Maar volgens mij is die match toch echt eerder dan jouw tag team match hoor! Er is weinig te sparen als je die match al achter de rug hebt! Lekker opgelet hoor. Maar sowieso is het natuurlijk een grote smoes. Tully en Darryl weten dat ze ons niet aankunnen. En dus gaan ze proberen om Kareth tegen ons op te zetten. Dat hij ons zou verraden en hen helpt te winnen. Wat een zwaktebod! Maar gelukkig heeft Kareth in ieder geval nog een greintje respect in zich. Goed zo, Kareth!

John Atlas steekt zijn duim omhoog, om nog even extra aan te geven dat Kareth het goede heeft gekozen! Dat zullen de Kings dus niet zo leuk vinden waarschijnlijk!

Angelina Hollander: Maar dan nog even iets. Kareth begon alweer over het feit dat hij zo weinig van jou en VDV hoort. Dat jullie stiekem aan het voorbereiden zouden zijn. Wat doet dat met je?

John Atlas: Nou Tully is dus een beetje blind lijkt het, want hij weet niet eens waar hij op de card staat. Maar Kareth is al helemaal een beetje mankerend aan zijn ogen hoor. Want het is toch moeilijk om mij niet te zien als ik in beeld kom! Haha. Ik was hier toch echt hoor van de week. Samen met VDV en we hebben goed van ons laten horen. In plaats dat hij ons verwijt dat we afwezig zijn, had hij beter kunnen proberen om tegen onze woorden in te gaan. Maar die negeert hij. Ook al een zwaktebod dus! Canada Cool heeft ons verslagen voor hun title shot, maar ik ben vol vertrouwen dat het eenmalig was. Ze zijn geen eenheid samen! De toespraken van de Kings of Payne en van Canada Cool hebben voor mij alleen maar bevestigd wat we eerder deze week al zeiden hoor Angelina. Generation-X is creatiever, doelgerichter en meer initiatiefrijk dan onze twee tegenstanders. Onze snelheid en ons teamwork zal ons naar de winst leiden!

Angelina Hollander: Maar niet lullig bedoeld nou hoor, maar jij hebt het over eenheid. Maar waar is VDV dan? Moeten jullie niet samen voorbereiden?

John Atlas: Haha, dat is een goede vraag hoor. Wil je een eerlijk antwoord? Ik heb geen idee waar hij uithangt eigenlijk! Vandaag is even een dag voor onszelf in de voorbereiding. Die moet je soms ook hebben hoor! Hij doet even zijn ding, zolang hij maar niet gaat drinken enzo. Want dan gaat het mis. Maar dat heeft hij wel onder controle nu. We hebben hard getraind samen de laatste paar dagen. In de ring dan! Maar nu ben ik weer aan het voorbereiden op een andere manier. Niet echt VDV’s ding zeg maar. Haha!

Angelina Hollander: En mag ik vragen wat je hier dan precies doet John Atlas? Waarom sta je voor het Guardian Building? Want ik snap niet helemaal hoe dat bijdraagt aan jouw overwinning op Wrestlemania!

John Atlas: Dat zal ik je vertellen dan! Zie je dit prachtige gebouw? Het is 151 meter hoog. Als je de torenspits meetelt zelfs bijna 193 meter. Wat een hoogte! Dit gebouw is in de jaren ’20 van de vorige eeuw gebruikt als het symbool van de welvaart door de opkomende auto-industrie. Het is een teken van succes! En van binnen is het een prachtig gebouw met allemaal mooie vormen en kleuren. Het is dus heel afwisselend en kleurrijk! Snap je het al Angelina? Dit gebouw is precies wat ik ook ben! Ik ben een grote reus van ruim 1 meter lang en 175 kilogram zwaar. Ik ben de wolkenkrabber onder de WWEH worstelaars. Ik heb nu al met drie verschillende tag team partners samengewerkt en succes gekend en ik ben een tweevoudig kampioen. Je zou zelfs kunnen stellen dat VDV en ik samen hebben bijgedragen aan het instorten van Subversion, een van de sterkste groepen in jaren! Ik ben dus een symbool van succes! En ik heb super hard gewerkt aan al mijn kwaliteiten in de ring. Ik heb natuurlijk heel veel brute kracht, maar ik ben ook snel voor een grote reus. En ik ben altijd heel scherp en goed voorbereid. Ik zie er misschien uit als een grote sul, maar ik ben een wolf in schaapskleren hoor. Kortom: ik ben de Guardian Building van WWEH. En ik wens de Kings en Canada Cool heel erg veel succes om dit massieve gebouw omver te werpen aankomende week!!

John Atlas steekt nu allebei zijn duimen omhoog voor al zijn fans. Hij is klaar voor de strijd hoor! En dit bezoek aan de wolkenkrabber heeft hem weer volledig op scherp gezet. Angelina Hollander bedankt hem voor zijn tijd en dan gaat ze weer verder. Want er zijn nog meer mensen die ze wil interviewen natuurlijk! En John Atlas gaat weer verder met handtekeningen uitdelen!

Dank je wel DerGringo!

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #967 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:32:30 »

Freddy en Le-Vaughn zijn in een sportschool aan het trainen. Freddy drijft zijn pupil tot het uiterste. Dan wendt Freddy zich tot de camera en er verschijnt een smerige glimlach op zijn gezicht.

Freddy: Oh, it’s on, now Fools. Le-Vaughn Irving, de meest dominante force in wrestling right now tegen 5 overrated chappies for a chance to face the champ. I’mma tell you this, playaz: Le-Vaughn gaat die kans benutten. He’s gonna climb that ladder, letterlijk. En daarna figuurlijk, yo. No doubt, no doubt. Was there EVER any doubt? He came, he saw, he kicked some ass, you feel me? AVG, de allergrootste chap van de bunch, ging thuis uithuilen bij zijn mommie. En terecht. He got knocked so hard, he ended up back in the nineties, aight? En JBG stands for Johnny B. Gone. Where are you? Johnny? Oh Johnny? Where could you be? Oh ja, nergens. But lemme tell you this: Freddy is amazed. He is gobsmacked, yo. Hoe kan het zijn dat die bitch Emerald aan die match is toegevoegd, yo? Van alle playa-hatin’ wannabe’s is hij toch wel de meest laughable. Freddy ain’t gonna lie: Ik zeg niet eens awesome, want let’s be straight: Wat is er so awesome aan die fool? En Jimi Blitz, you gonna see stars. We can do this the easy way or the hard way: De easy way is dat je lekker thuis op de bank blijft hangen en een doobie opsteekt, m’kay? The hard way is als je zo stupid-ass bent om die ring in te stappen. Le-Vaughn is gonna break you up!

Le-Vaughn: Yeah!

Opgepept door Freddy’s tirade gooit Le-Vaughn zijn spieren los en mept een paar keer hard op een bokszak.

Freddy:En I’mma take some extra time for this fool right here, Algerino. We don’t want your raggety-ass in WWEH, ok? Can’t you get it through to your sick fundamentalist head? Oh, “Puur en alleen om aan Robert te laten zien dat ik me niet laat vernederen door hem” That ’s your motivation om deel te nemen aan de match. Well, you gonna find out. Oh, believe that. Robert Mayhem kidnapte de imam? Ik zeg, well done. I appaud the man.

Freddy geeft een sarcastisch applaus terwijl Le-Vaughn zichtbaar een grijns op zijn gezicht heeft.

Freddy: Als die repelsteeltje-lookalike nog een keer zijn ugly face laat zien, weten wij daar raad mee. Robert Mayhem, you can count on us. We got your back! Algerino, you better think twice. You better come prepared. Maar dan nog: It ain’t gonna matter. Look at this guy!

Le-Vaughn doet wat intimiderende poses voor de camera.

Freddy: That’s right. No doubt.Heb je daar nog iets aan toe te voegen, playa?

Freddy kijkt naar Le-Vaughn, die nu het woord neemt.

Le-Vaughn:Get the Fock out of my ring!

Het beeld wordt zwart en het WWEH logo verschijnt in beeld.
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 15:46:00 door King »

ggSprutch

• Volwaardig lid
  • PRIDEneverDIE
    • Bekijk profiel
« Reactie #968 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:41:44 »

Het is nog maar enkele dagen totdat WrestleMania IX begint. Momenteel bevinden we ons in één van de complexen waar menig WWEH personeel en superstar zijn dag doorbrengen. De mensen zijn erg druk bezig, en sommig personeel gaat vrij nerveus te werk, omdat verschillende voorbereidingen nog steeds getroffen moeten worden. De camera verplaatst zich door de gang, en beweegt zich vervolgens door een deur van één van de trainingsruimtes van het complex. We kunnen zien dat deze ruimte wat kleiner is en er niet al te veel mensen aan de slag zijn. De camera beweegt zich weer wat naar rechts, waar we iemand zien die normaal niet vaak interviews geeft in dit soort omgevingen: Antonio Andolini. De Wonder City Saint is gekleed in sportkleding,  gewichthefhandschoenen en een handdoek die over zijn nek hangt. De Italiaanse Amerikaan verblijft al enige dagen in Detroit en lijkt zich voorlopig volledig te focussen op zijn WrestleMania title match tegen zijn bittere rivaal: Evilman. Tony merkt de camera op en hierna verschijnt Brad McEwen in beeld.

Brad McEwen pakt zijn microfoon in beeld en Antonio besluit op te staan.

Brad: Het is weer even geleden dat we elkaar hebben gesproken, Antonio. Maar voor de grootste show van het jaar moeten ook wij interviewers het onderste uit de kan halen. Zo ben ik hierheen gestuurd om je te vragen wat je reactie is op de recente woorden van Evilman aan jouw adres.

Antonio: Dat ze die man überhaupt alleen laten rondlopen is wat mij betreft krankzinnig. We hebben de laatste tijd toch kunnen zien waar dat temperament en de woede van hem toe leid? We weten toch wie die begeleiders bewusteloos had geslagen in Arnhem? Hij is zelfs opgepakt voor het vernielen van een openbaar restaurant en het verwonden van onschuldige gasten, in vredesnaam! Nee, ik vind het volstrekt onverantwoord van de staat dat ze zo'n man de veiligheid van de burgers van Detroit laten bedreigen.

Brad: Maar was jij niet degene die met een groepje zakenpartners het clubhuis van Evilman en zijn motorvrienden vernield achterliet?

Antonio: Luister eens goed, Brad: Ik ben niet degene die is op heterdaad betrapt is bij het plegen van een misdaad, vervolgens is opgepakt en binnenkort moet voorkomen in de rechtszaal. Wat de staat betreft ben ik de afgelopen maanden een onschuldige burger geweest en ben jij hier de crimineel die levens van onschuldige burgers op het spel zette omdat jij je woede niet onder controle hebt, Evilman. Je kunt me beschuldigen wat je wil, maar ondertussen ben jíj tussen ons tweeën de enige die volgens de staat over de schreef is gegaan en zal moeten boeten. En ik weet waar je nu mee gaat komen: ik ben een schijnheilige spaghettivreter, dit, en dat, maar wat maakt dat jou, Evilman? Ik viel jou achter je rug om aan, op momenten dat jij net een zware match achter de rug had? Hoe noem je dan jou acties in Arnhem, toen je me eerst aanviel tíjdens mijn match en me vervolgens nógmaals aanviel, toen ik gewond was en rustig wachtte op mijn chauffeur. Hoe noem je het feit dat je maanden geleden nog zei dat je je niks meer kon herinneren van het moment dat ik je klem had in mijn Omerta, en nu doodleuk beweert dat je niet bewusteloos was? En ik had een groep handlangers nodig om jouw clubhuis aan te vallen volgens jou? Die aanval op ons restaurant, dat deed je vast alleen?

Brad McEwen bladert nog wat door zijn kladblok, op zoek naar zinnige vragen om te stellen, maar voordat hij de kans krijgt gaat Antonio al verder met zijn verhaal.

Antonio: Je denkt dat je zoveel beter bent dan mij, Evilman? Je denkt dat je op moreel gebied zoveel hoger staat dan mij, Evilman? Je houdt jezelf voor de gek. Jij en al je bikervrienden zijn hier juist de criminelen, het schijnheilige schorem. Ik zal niet zeggen dat ik nooit op het randje van de wet heb geleefd, maar ik pretendeerde tenminste nooit dat ik 'the good guy' was. Ik ga mijn acties tenminste niet goed praten en tegenover een camera proberen te rechtvaardigen. Iets dat jij en dat schorem waar jij mee om gaat dagelijks doen. En jullie zijn daar niet alleen in. Ik en de mensen in de zakelijke tak waar ik deel van uit maak worden altijd als het schijnheilige uitschot weggezet. Maar het zijn juist de mensen zoals jij, mensen in de hoge posities van banken en hoge bedrijven, die deze wereld het meest kwaad doen. De mensen die links en rechts misdaden plegen, en oprecht geloven dat ze een goede daad verrichten. En dan durf jij te stellen dat ík degene ben die niet eens op WrestleMania zou moeten staan..

Brad McEwen doet zijn best om alles zo goed mogelijk te noteren, terwijl de Wonder City Saint nog even een slokje neemt van zijn bidon. Brad lijkt een vraag te willen stellen, maar Antonio is hem alweer voor.

Antonio: Het denken dat zijn acties, zijn misdaden gerechtvaardigd zijn is slechts één van de illusies die door Evilman's hoofd zwerven. Een andere zijn de beschuldigingen waar hij mee kwam, over Marco Ferrara. Waar haal je het lef vandaan, lelijke porca miseria! Marco was één van mijn oudste vrienden, en dat jij nu met dit soort beschuldigingen komt zegt genoeg over jouw persoonlijkheid. Daar zal ik je voor laten boeten, wees maar niet bang. Een andere illusie is dat hij constant maar blijft roepen dat hij zoveel beter is dan mij. Maar daar wil ik eigenlijk niet eens meer over beginnen. Ik heb vaak genoeg aangewezen dat ik de betere man was tijdens Cyber Madness, in andere situaties ook vaak de overhand wist te bemachtigen en ook op het grootste podium van allemaal de betere zal zijn. Je gaat tegenover de beste Antonio Andolini staan die ooit iemand gezien heeft, en als jij besluit om dit allemaal te ontkennen en mij te onderschatten, dan moet je dat maar zelf weten. Ik ga in ieder geval genieten van het feit dat de titel zal winnen van uitschot als jij en ik ga genieten van het diepe dal waar jij vervolgens in zal belanden. Ik ben benieuwd of je het hierna nog op kan brengen om je gezicht te laten zien. Iets dat Wolf Eaglefield vorig jaar niet meer kon, nadat ik met hem klaar was. Als Evilman tenminste nog vrij rondloopt na WrestleMania en híj niet degene is die als prison bitch door het leven zal gaan.

Antonio Andolini lijkt content te zijn met zijn verhaal, en Brad McEwen besluit om het interview tot een einde te brengen.

Brad: Is er verder nog iets dat je aan Evilman duidelijk wil maken?

Antonio: De tijd van praten is voorbij, Brad, het is mooi geweest. Het enige dat mij nog rest is om Evilman uit zijn illusie te bevrijden, en eindelijk met hem af te rekenen. Wanneer ik die Vendetta land en hij niet meer op kan staan zal iedereen eindelijk in de gaten hebben dat ik al die tijd gelijk had.

AVG

• Senior
  • 1# EMINヨM
    • Bekijk profiel
« Reactie #969 Gepost op: 4 augustus 2012, 20:10:19 »

De camera gaat langzaam aan en we zien AVG voor de camera staan!

AVG: Wrestlemania komt eraan! The Peoples champ, your peoples champ zal de money in de bank match gaan winnen! Het klinkt allemaal zo simpel en dat is het natuurlijk niet maar ik zit in een goede vorm, ik voel me top en ik heb totaal geen problemen. Ik heb geen problemen met de wrestlers in de match, geen problemen met de matchtype, alles zit mee! Natuurlijk moet ik er nog steeds inkomen, ik ben een lange tijd afwezig geweest en de spieren plus moves moeten weer een beetje loskomen! De zomerstop komt er natuurlijk ook aan en ik heb me voorgenomen om na deze zomerstop echt te gaan knallen!

AVG lijkt heel relaxed en heeft duidelijk zin in Wrestlemania! De oude vertrouwde glimlach is terug en de praatjes zijn ook weer terug!

AVG: Of course ga ik er alles aan doen om deze match te winnen en met mijn talent en met mijn uithoudingsvermogen moet dit ook gewoon gaan lukken! Het is super om op Wrestlemania te staan en de fans te entertainen. Daar gaat het ook om! Ik kan de fans daarom natuurlijk niet in de steek laten dus winnen is mijn enige optie. Dit moet gewoon het begin worden van de AVG Era! Mijn tijd is eindelijk aangebroken en het is tijd om te shinen! Nieuwe moves, nieuwe kracht, alles is nieuw en er moet nog aan gewerkt worden maar deze machine is volledig klaar voor Wrestlemania!!

De AVG Era komt eraan! BOOYAH!?

AVG: Ik zou graag wat over mijn tegenstanders zeggen maar eerlijk gezegd ken ik niemand. Ik ken alleen JB.G redelijk goed en de rest.. tsja, het gaat afwachten worden want niet iedereen kan een ladder opklimmen, niet iedereen kan het zolang uithouden zoals ik kan. Zoals ik al zei, ik moet deze match gewoon winnen en dat ga ik ook gewoon! Niemand heeft het talent wat ik bezit en ik zal het laten zien. De afgelopen matches gingen nog niet soepel maar ik verzeker jullie dat ik er zal staan op Wrestlemania! AVG gaat de show stelen en die briefcase pakken! Mark my words babeh!

AVG knikt naar de camera en loopt rustig, fluitend weg. MAAR DAN!!!!! ........

BOOOOOOOOOOOOOOYAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Credits to DerGringo!!

Opdivic

• Trade Count: (+9)
  • Held
  • I gotta have more COWBELL!
    • Bekijk profiel
« Reactie #970 Gepost op: 7 augustus 2012, 07:08:24 »

Dinsdag 7 augustus, Tampa.
In een doodgewone wijk in Tampa zit een vrouw vredig op een veranda naar de straat te kijken. Er gebeurt niet veel in de straat. Een paar auto's rijden voorbij. Buren lopen langs en zeggen gedag. Het is één en al rust in de straat. Als men wat dichterbij komt kan je het gezicht herkennen van een vrouw die al enige tijd niet meer haar gezicht op Undisputed heeft laten zien.

Mamacita kijkt tevreden om haar heen. Na een jaar met vele ups maar ook downs heeft ze haar leventje weer op de rails. Haar relatie met Dwight is weer in bloei. Na zijn misstap is ze even in een grote dip beland. Maar ze heeft hem kunnen vergeven. Ook zij is niet altijd even trouw geweest. En ze kan de demonen die in zijn hoofd rondspookte goed plaatsen. In het verre verleden heeft zij ook een harde strijd met haar demonen moeten strijden. Gelukkig is alles goed gekomen. Met Mamacita en met Dwight. Ze genieten van hun leventje samen. In een doorsnee huis in een doorsnee wijk in Tampa. Niets zou verklappen wat voor een leven ze leiden. Dwight als worstelaar, Mamacita als uitsmijter bij de plaatselijke stripclub. Ze doet haar leesbril even af, legt haar boek even op de salontafel en loopt naar binnen om wat te drinken te pakken. Als ze weer naar buiten komt met een groot glas Kool-aid, ziet ze in de verte iemand met een noodvaart aan komen fietsen.

Dwight gooit zijn fiets neer als hij bij het huis is en rent naar Mamacita toe.

Mamacita: Rustig aan Dushi. Zo krijg je nog een hartaanval. Even rustig ademhalen en vertel me dan eens wat er aan de hand is.

Dwight: Wat er aan de hand is? Heb je geen Undisputed gekeken? Die FU.....oops, sorry, ik zal niet schelden. Die Tidus weer. Die is echt doorgeslagen. Mij zomaar aanvallen in de kleedkamer. En gewoon door een FU...door een glazen wand heen gooien. Alsof ik nog niet genoeg lidtekens heb op mijn lichaam.

Mamacita: Rustig rustig. Ik snap je frustraties. Tidus is inderdaad de weg kwijt. Geen idee wat die jongen nu door maakt. Maar je weet, kwaad met kwaad vergelden helpt niet. Tidus heeft geen vijand nodig maar een vriend. Net zoals hij er vorige keer voor jou was toen jij doorgedraaid was.

Dwight: Doorgedraaid? Nou dat is wel heeeeeeeeeeeeeel overdreven hoor. Maar inderdaad, hij was er voor mij. Ik wil er ook voor hem zijn. Maar praten helpt niet. Hij luistert voor geen meter. Hij zit met zijn hoofd ergens anders en vertikt het om redelijk te doen. En op een gegeven moment moet je je er bij neerleggen dat praten geen zin heeft. Dat moment is aangekomen bij Tidus. Ik heb het geprobeerd, en hij heeft mij weggeduwd. Ik krijg echt een deja vu. Dit is al de 2e tagteam partner die door slaat naar de dark side. Eerst Vinnie en nu Tidus. Vinnie heb ik nooit meer terug kunnen halen. Dat laat ik niet met Tidus gebeuren. Ik zal Tidus weer bij zijn zinnen krijgen. Hoe weet ik nog niet, maar het gaat mij lukken.

Mamacita: Maar Sweety, je weet dat je ook nog tegen hem in de ring komt te staan. Op de biggest stage of them all: Wrestlemania. In een hardcore match nog wel.

Dwight: En daaraan kan ik zien dat Tidus het echt niet meer op een rijtje heeft staan. Hij daagt mij uit voor een hardcore match? Wat denkt hij wel niet? Dat hij een statement er mee kan maken als hij mister hardcore uit daagt voor een hardcore wedstrijd? Denkt hij echt dat hij daarmee een punt kan maken? Hij weet niet wat hij over zichzelf af roept. Oh hij heeft vast wel in een zware match gestaan. Hij heeft genoeg klappen gehad. Maar om dan te denken dat hij TEGEN MIJ een kans maakt in een hardcore match? Ik weet wel zeker dat er meer dan 1 steekje bij hem los zit. Misschien moet hij minder naar andere gaan luisteren die het niet goed met hem voor hebben, en meer naar zijn vrienden. Hij heeft mijn lidtekens gezien. Van jaren lang hardcore matches draaien. Maar goed, als hij denkt dat het hem goed doet? Prima. Laat hem maar komen. Misschien kan ik hem wel met een stoel wat besef terug slaan.

Mamacita: Ik weet niet of die hardcore wedstijd wel een goed idee is. Niet voor jou maar voor hem. Ik heb zo'n gevoel dat hij niet helemaal weet waar hij aan begint. En als vriend zijnde moet je hem toch tegen zichzelf in bescherming nemen.

Dwight: Klopt helemaal. Hij weet ook niet waar hij aan begint. Maar hij heeft nu eenmaal die stap gezet. Misschien is een goed pak slaag wel goed voor hem. En snapt hij daarna wel waar hij mee bezig is. En zo niet? Dan vinden we wel een andere manier om hem bij zijn zinnen te krijgen. Maar voor nu, hop naar de kermis. De training gaat natuurlijk wel door. Aaaaaaiiiiigggggghhhhhhhtttttttt!

Bokito

• Senior
  • You have 0 friends
    • Bekijk profiel
« Reactie #971 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:12:42 »

Vanaf Telefoon getypt

Titantron springt weer aan en het reclameblok eindigt met de switch van Heineken. Als het blok daadwerkelijk beindigt is, zien we dat Cletus en Chris Neville een ander plekje hebben opgezocht. Ze zitten relaxed ergens op een tuinbankje en zelfs bij Cletus komt er een glimlach af.

Chris: Genoeg over Nostfella, iemand die waarschijnlijk niet veel in te brengen heeft in de triple threat, over naar je andere tegenstander, Tiralan. Hoe denk je over hem ?

Cletus: Je hebt gelijk over Nostfella Chris. Hij mocht dan wel de winnende pin hebben gemaakt voor mijn titel, maar je kan duidelijk zien dat hij geïndoctrineerd is door Tiralan, het is hem naar z’n kop gestegen. Te hoog in z’n bolletje geslagen…. En dat is precies het ook het probleem van Tiralan. Continue grootspraak dat hij de longest reigning champion is… Als het niet aan Mayhems afgunst tegen mij was, had ik z’n titel veel eerder afgepakt… Wie heeft z’n streak met simpele eenvoud verbroken ? Wie heeft een clean victory over hem op de grandest stage of all ? Juist….

Chris: Toch is het nu anders, er zit wel iemand bij nu…

Cletus: Gelukkig is die iemand, iemand zonder brein… Het enige waar ik me druk over maak is dat Tiralan in de goede boekjes staat bij Simen, dat ze met z’n 2-en zullen samenspannen om mij eruit te werken. Kijk , Tiralan mag dan niks voorstellen, hersens heeft hij wel … Doordat hij Simen heeft geholpen, heeft hij nog wat te goed… En Tiralans angst kennende voor mij, gaat hij dat tegoed incashen op de nacht van WM…..

Chris: Denkje niet dat Simen voor z’n eigen overwinning gaat ?

Cletus: Kan Simen überhaupt denken ?

Chris: Heb je nog laatste woorden voordat WM vanavond begint ?

Cletus: Nee, ik wil geen woorden meer vuil maken aan deze eenvoudige partij… Ik ga erop en erover, ik ga m’n titel prolongeren als een ware olympiër..

Na deze woorden springt de titantron op zwart

credits: DeV

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #972 Gepost op: 23 augustus 2012, 15:02:54 »

Het is donderdag 23 augustus 2012, inmiddels alweer twee weken nadat de grootste show van het seizoen, WWEH Wrestlemania IX, is afgelopen. Het was een gedenkwaardige avond om een veelheid aan redenen. Zo bevestigde DefCon definitief zijn status als de heerser van Undisputed door de Sole Survivor winnaar Doodgraver te verslaan, pakte Tiralan na precies een jaar opnieuw de grootste titel van Revolution, wist Evilman een intense strijd met Antonio Andolini winnend af te sluiten, en greep Jimmy Cranck als laatste man in de historie de WWEH Continental en WWEH Hardcore Championship. Tevens was Wrestlemania IX traditiegetrouw de afsluiter van het seizoen, wat betekent dat de fameuze zomerstop inmiddels officieel is ingegaan voor WWEH. Toch zijn er nog veel deelnemers en fans die Wrestlemania IX nog zeker niet achter zich hebben gelaten. Op Twitter zijn enkele matches nog steeds met regelmaat trending topics, terwijl op het WWEH netwerk steeds weer hoogtepunten worden getoond van de show. Het is echter wel duidelijk komkommertijd, want veel spannende nieuwtjes zijn er niet, behalve dan Kareth en Petey B die elkaar opnieuw gevonden lijken te hebben. Toch zitten de reporters van WWEH niet allemaal op hun luie strandstoel, want dit is ook wel weer hét moment waarop ze zich kunnen onderscheiden. Ook Brad McEwen is zo iemand en hij is vandaag te vinden in de stad van Flipje.

Brad heeft een cameracrew meegenomen naar Tiel, waar hij inmiddels even genoten heeft van een drankje op het terras van De Betuwe, een café in het centrum van de stad. De plicht roept echter weer en dus is Brad nu op zoek naar de man die vorige week weer uit de Verenigde Staten terugkeerde om zich in zijn eigen stad weer rustig voor te gaan bereiden op het nieuwe seizoen. Brad is daarmee uiteraard op zoek naar de man die zijn openingsmatch van Wrestlemania IX won tegen zijn voormalige beste vriend, Dwight Twinklemann. Tidus Takamura blijkt echter niet in zijn trainingscentrum te zijn en ook op zijn thuisadres is niemand te vinden. Brad McEwen baalt duidelijk van zijn gefaalde pogingen om een interview te scoren met de Total Triumph. Dan herinnert de enthousiaste reporter zich ineens dat Tidus ook regelmatig stukken gaat hardlopen aan de Waal en hij besluit nog een laatste poging te wagen. En ja hoor: het blijkt een goede keuze te zijn. Als Brad en de crew de auto parkeren langs de dijk, zien ze even verderop de Total Triumph zwaar bezweet rondrennen langs het strand. Af en toe valt hij ineens neer en doet hij een aantal krachtoefeningen, waarna hij weer opstaat en verder rent. Na enkele minuten toegekeken te hebben, besluit Brad op de voormalige Undisputed Heavyweight Champion af te gaan. Die blijkt hem echter al lang gezien te hebben, want precies op dat moment ontvangt McEwen een WhatsAp bericht met de mededeling dat hij nog een kwartiertje geduld zal moeten hebben totdat het trainingsprogramma afgewerkt is. Braaf als hij is, besluit de Undisputed reporter te wachten, hopend op een leuke scoop tijdens het interview dat op hem staat te wachten. Uiteindelijk blijkt de trainingsroutine nog een half uur te duren, maar zoals beloofd verschijnt Tidus daarna wel voor Brad en zijn crew.

De Total Triumph is doorweekt van het zweet, want de zon schijnt lekker in Tiel en het is nog altijd behoorlijk benauwd, vooral na een inspanning. Echt veel zin lijkt de Tengu Templar ook niet te hebben in dit interview, maar na een kort gesprekje gaat hij toch akkoord met een paar vragen. Een kinderhand is snel gevuld, zo blijkt, want Brad begint direct vol met positieve energie aan zijn vragenvuur.

Brad: Tidus Takamura, bedankt dat je even tijd voor me wilt maken vandaag op deze prachtige dag in Tiel! Echt top dat je toch nog zo trouw bent aan je fans en dat je mij wilt helpen om een mooie scoop te pakken. Euhm… ik bedoel natuurlijk… nouja, laat maar zitten. Snel de eerste vraag dan maar. Wat vond je er eigenlijk van dat je de opener was van Wrestlemania? Zo ben je de main event in 2011, zo ben je de opener in 2012. Voelde dit als een degradatie? Evilman zei zoiets ook al tegen je in aanloop naar de show namelijk…

Brad is in zijn eeuwige enthousiasme nu alweer enkele keren gestruikeld over zijn woorden, maar door het initiatief te leggen bij Tidus hoopt hij dat de blunder onopgemerkt blijft. Tidus heeft hem echter wel degelijk gehoord, maar hij zwijgt enkel even. Dan neemt hij toch maar het woord om antwoord te geven op de vragen.

Tidus: Beste Brad, wat is toch de reden dat je elke keer weer jezelf voorbij praat. Ik dacht dat wijsheid met de jaren kwam, maar jij lijkt eerder aan een typisch gevalletje Benjamin Button te lijden. Goed, dat terzijde. Top dat ik zo trouw ben aan mijn fans zeg je, Brad? Heb je eigenlijk wel opgelet tijdens Wrestlemania? Heb je niet gehoord wat de fans riepen? Heb je niet gehoord hoe hard ze voor Dwight aan het juichen waren en hoe hard ze tegen mij aan het joelen waren? Trouw aan mijn fans zeg je, Brad? Welke fans?

De wedervraag lijkt Brad even te verrassen en hij zoekt naar woorden. Net als hij een antwoord gevonden denkt te hebben, kapt Tidus hem echter af.

Tidus: Het doet er ook niet eens toe welke fans, Brad. De fans doen er namelijk überhaupt niet toe. Het is heel eenvoudig: in mijn recente carrière is een significante en negatieve associatie te zien tussen mijn trouw aan de fans en mijn prestaties. Hoe meer ik voor de fans deed, des te slechter presteerde ik. Hoe meer ik mijn eigen ding ging doen en me niet langer identificeerde aan de hand van hun steun, des te meer successen ben ik gaan boeken. Niet langer kijk ik naar al die middelmatige fans met hun middelmatige leventjes, Brad. Ik leef niet meer voor hun doelen en voor wat zij graag willen zien. Ik ben hen ontstegen, ik ben op het pad naar mijn persoonlijk verlichting. De klim is begonnen en er is niemand die mij van die berg af zal kunnen halen. Niet jij, Brad, maar ook niet de fans. En ook niet Dwight Twinklemann.

Brad ziet een prachtig ezelsbruggetje naar zijn volgende vraag en hij wil deze dan ook onmiddellijk gaan stellen, totdat Tidus hem eens te meer afbreekt voordat hij kan beginnen.

Tidus: Maar goed, dat was niet je vraag. Je wilde weten of ik het als een degradatie voelde dat ik van main event naar show opening ben gegaan in een jaar tijd. Ik zal je het antwoord geven op die vraag, Brad. Nee, zo zie ik het niet. Het is geen degradatie of achteruitgang. Het is een symbool van mijn nieuwe start, een symbool dat de beklimming van de berg begonnen is. In 2011 stond ik misschien aan de top, maar het was de top van een wolk. De titel, de overwinning tegen Loco-motive, de liefde en aanbidding van de fans. Alles dacht ik te hebben! Maar toen donderde die hele wolk in elkaar en verloor ik alles net zo snel als dat ik het bij elkaar verzameld had. Wrestlemania IX was het symbool van mijn wederopbouw, Brad McEwen. Ik ben een nieuw pad ingeslagen sinds de Sole Survivor nederlaag en ik ben daarmee ook helemaal opnieuw begonnen. Geen breekbare wolk, maar een indrukwekkende berg. Ik zal iedereen in WWEH en alle fans van WWEH bewijzen dat ik het gezicht ben van deze organisatie, de ultieme kampioen…… de leeuw in de jungle.

Brad McEwen heeft gewacht totdat de Total Triumph een keer een kleine pauze liet vallen in zijn betoog. Na de laatste zin is het zover en onmiddellijk springt Brad er dan ook tussen met zijn volgende vraag, die hij al even op het puntje van zijn tong had liggen.

Brad: Maar waarom moest je überhaupt een wederopbouw ondergaan en een nieuw pad inslaan? Al dat gepraat over je pad naar verlichting en de lange klim naar de top… Ben je een of andere spiritueel tegengekomen ofzo? En je zegt dan wel dat je de leeuw in de jungle bent, maar ik zie anders geen titel om je middel hoor. Die is van DefCon! En van Tiralan! En van Jimmy Cr……

Tidus: Ten eerste: nee, ik ben niet een of andere spiritueel tegengekomen. Ik ben een veel interessanter persoon tegengekomen in de VS tijdens mijn voorbereidingen. Een oude bekende die me wat nieuwe inzichten heeft gegeven. Maar maak je geen zorgen, Brad: ik lig echt niet elke dag enkele uren op mijn knieën te bidden tot een of andere mysterieuze entiteit in de wolken. Ik geloof maar in één ding: mezelf. Geen enkele god kan me helpen bij het behalen van mijn doelen, dat kan ik alleen zelf bereiken. Geen woorden, maar daden. Daar zouden veel religieuzen nog wat van kunnen leren overigens.

Brad: Maar ik wilde je dus gaan zeggen dat je helemaal niet de leeuw in de jungle bent. Dat is DefCon! En Tiralan! En Jimmy Cr……

Opnieuw onderbreekt Tidus de reporter ruw als hij deze naam uit wil gaan spreken. Met een grijns op zijn gezicht en een wat sarcastische toon in zijn stem gaat de Total Triumph verder.

Tidus: Dat is nou de tweede keer dat je die naam maar half uitspreekt, Brad. Jimmy wie?! Bedoel je soms die jongen die zo trots was op zijn ongeslagen reeks in Singles matches, maar vervolgens tijdens een reguliere Revolution show verloor van een nobody als Darryl Payne? Die jongen die het grootste deel van zijn WWEH loopbaan gestoeid heeft met een schizofrene man die van een rijke zakenbons tot een zogenaamde martelkoning gaat? Die jongen die na mij kwam op Wrestlemania en daar het absolute hoogtepunt van zijn loopbaan kende door de Continental en Hardcore Titles te verenigen?

Brad: Ja inderdaad, ik bedoel Jimmy Cr……

Tidus: Geen idee wie dat is. Hij is in ieder geval zeker geen leeuw in de jungle. Ik heb het niet over speeltjes, Brad. Over betekenisloze titels waarvan de fans gaan beslissen hoe ‘ie verdedigd gaat worden. Ik heb het over mijn klim naar de top, de absolute top. Daar staan alleen echte mannen, geen kleine jongetjes met grote dromen. En om nog terug te komen op je vraag: het klopt dat ik geen titel om mijn middel heb hangen. Niet meer. Nog niet.

Brad: Nog niet…? Vertel: wat zijn je plannen!

Brad voelt een grote scoop aankomen en dus wordt hij opnieuw helemaal enthousiast. Hij heeft echter niet door dat Tidus eigenlijk dit hele interview al met hem speelt. Terwijl Brad bijna niet kan wachten tot hij een antwoord krijgt, laat Tidus nu bewust een lange stilte vallen. Als Brad het echt bijna niet meer trekt, opent de voormalige kampioen met een zelfbewuste glimlach het woord weer.

Tidus: Ik kan je in ieder geval wel zeggen wat mijn plannen NIET zijn, Brad. Ik ben niet van plan om weer deel uit te gaan maken van het Totally Twisted Team. Al was dat je natuurlijk inmiddels al wel duidelijk geworden tijdens Wrestlemania IX. Wat is die Dwight toch ook een naïeve sukkel. En dan te bedenken dat ik ook lange tijd zo eenvoudig om de tuin te leiden was. Zijn mededogen en zijn hoop betekenden zijn eigen ondergang. Ik hoor iedereen steeds maar zeggen dat Dwight Twinklemann de rechtmatige winnaar is van onze match, omdat hij de winst binnen had. Mijn antwoord daarop: je wint pas als de bel geklonken heeft. Dwight is een leuke spring in het veld en ik zal hem meegeven dat hij aardige met zijn Hardcore speeltjes om kan gaan. Maar misschien is het toch beter dat hij die Hardcore speeltjes dan samen met zijn geliefde Mamacita verder blijft ontdekken, want in de ring mist hij simpelweg het killer instinct om succes te hebben. Nee, Brad: het Totally Twisted Team is verleden tijd. En daarmee is ook Dwight Twinklemann verleden tijd.

Er valt weer even een korte stilte. Brad is de informatie nog aan het verwerken, terwijl hij ook lijkt te zoeken naar een nieuwe vraag. Tidus laat hem even worstelen met zijn woorden, totdat de Tielenaar toch zelf weer het woord neemt.

Tidus: Wat mijn plannen dan WEL zijn, Brad? Ik zal verder gaan met mijn klim naar de top. Het ingeslagen pad is succesvol gebleken. Ik ben ongeslagen sinds de Sole Survivor. Ik heb twee keer op rij gewonnen op Wrestlemania nu. Ik ben ongeslagen op Revolution. De wereld ligt voor me open! Ik heb na mijn nederlaag tegen DefCon nooit een rematch gekregen, dus formeel heb ik die kans nog altijd tegoed. Misschien is het de Man of Faith wel die mijn volgende instrument zal zijn op weg naar de top. Of misschien maak ik mijn onoverwinnelijkheid op Revolution nog groter door daar achter de titel aan te gaan. Iedereen heeft tegenwoordig zijn eigen unieke prestatie waar hij mee te koop loopt. De laatste Continental en Hardcore Champion, de langste reign ooit van vier honderd nog wat dagen… Waarom zou ik niet ook een unieke prestatie op mijn CV mogen toevoegen? Ik ben al de langst overlevende Sole Survivor deelnemer ooit. Wie weet ben ik binnenkort wel de eerste en enige WWEH ster ooit die zowel de Undisputed als de Revolution Heavyweight Championship in zijn bezit heeft gehad……

Brad maakt een sprongetje van enthousiasme: is dit dan het grote nieuws? Gaat Tidus tegen Tiralan? Of anders tegen DefCon? Gaat hij dus weer op voor een grote titel? Maar nog voordat Brad door kan vragen, maakt Tidus aanstalten om een einde te maken aan het interview.

Tidus: Ach, we zien het binnenkort wel, Brad. Ik ben opnieuw begonnen aan het lange pad dat voor me ligt. Na mijn nederlaag tegen DefCon was ik niet langer de leeuw, maar eerder de kakkerlak. Ik moest weer opnieuw beginnen. Maar één ding is zeker over kakkerlakken: ze zijn keihard en ze overleven alles. Als iedereen om hen heen sterft, weten zij toch te overleven. Nu ben ik opnieuw aan het evolueren. En uiteindelijk zal ik weer de leeuw van de jungle zijn. Of dat over de rug van DefCon gaat, over die van Tiralan, of over die van heel iemand anders? Het antwoord, zoals ze het zo mooi zeggen, staat in de sterren geschreven……

Dan draait Tidus zich met een grijns op zijn gezicht om en hij gooit nog even zijn spieren los, waarna hij een sprintje inzet over de dijk. Al snel is hij vrijwel uit het zicht verdwenen, kennelijk op weg naar huis of nog naar zijn trainingscentrum. Brad McEwen heeft dan niet echt kunnen vragen wat hij allemaal wilde, maar hij heeft toch maar mooi een exclusief interview weten te krijgen met Tidus Takamura op deze zomerse dag tijdens de stop. Hij is tevreden en keert met zijn crew terug naar de auto……

Credits 2 DeV

FloytU

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #973 Gepost op: 28 augustus 2012, 12:40:46 »

Nijmegen, bijna drie weken na Wrestlemania. Iedereen van WWEH is alweer terug in Nederland na de spetterende show die het seizoen heeft afgesloten. De winnaars zijn natuurlijk heel blij, maar de verliezers juist wat minder. Dus moeten die zich des te harder voorbereiden op het nieuwe seizoen om wat goed te gaan maken! En een van de verliezers was natuurlijk John Atlas. Letterlijk en figuurlijk een GROTE verliezer! Hij verloor zijn tag team titels die hij een jaar eerder juist voor het eerst had gewonnen. De reus deed het heel goed in de match, maar toch was het Darryl Payne die won. En toen was de GVR van Undisputed dus ineens geen kampioen meer! Benieuwd hoe het nu met hem gaat? Je gaat er bijna achterkomen want Angelina Hollander is net aangekomen bij zijn oude schoolgebouwd, waar hij tegenwoordig bijna altijd traint!

Angelina Hollander is al binnen en ze ziet dat de reus ook aanwezig is. Hij staat hard tegen een boksbal aan te meppen. Maar die boksballen zijn niet sterk genoeg voor John, want naast hem liggen al een stuk of 10 boksballen die helemaal aan gort zijn gemept! En dit is de elfde want ook deze boksbal vliegt in allerlei stukken kapot op de grond. John Atlas laat dan ineens een harde oerkreet! Waarna hij een nieuwe boksbal oppakt en deze met een harde Chokeslam weer op de grond smijt! Angelina Hollander zou bijna bang worden van de reus, maar ze weet dat hij eigenlijk heel lief is en dus gaat ze toch maar naar binnen. John Atlas hoort ineens iets en hij draait zich een beetje kwaad om door de afleiding. Maar als hij Angelina ziet begint hij te lachen!

Angelina Hollander: Hallo John! Wat ben je hard aan het trainen zeg. En je lijkt wel een beetje agressief ook. Gaat het wel goed met je? Of ben je een beetje gefrustreerd door Wrestlemania?

John Atlas had niet verwacht dat hij ineens zoveel vragen op zich afgevuurd zou krijgen! Hij valt even stil. Maar dan heeft hij zijn antwoord toch klaar.

John Atlas: Hallo Angelina, leuk dat je er bent. Ja misschien wel goed dat ik mijn hart even kan luchten voor de WWEH fans want het waren echt niet mijn beste weken. En daar baal ik super erg van! Ja Wrestlemania was inderdaad niet best. Een jaar na mijn grootste hoogtepunt heb ik nu een groot dieptepunt ervaren. Ik was zo blij toen VDV en ik de titels terugwonnen van Subversion! Alles was weer helemaal goed. Maar toen kwam Wrestlemania en ik ben mijn titel weer kwijt. De blijdschap was dus van korte duur.

Angelina Hollander: Maar ondanks je verlies kan je toch niet helemaal ontevreden zijn? Je was heel erg goed voorbereid en dat bleek ook tijdens de match! Want je domineerde grote stukken en je was ook bijna tot het einde over. Sterker nog: veel fans vonden dat jij had moeten winnen, niet Darryl Payne. Wat vind je daarvan?

John Atlas: Ja weet je, ik was ook heel erg boos hoor in het begin. Ik zette die aanval in waardoor Darryl en ik door de tafel vlogen. En de regels zijn heel duidelijk: simpelweg door een tafel gaan is niet genoeg, je moet de ander er echt doorheen drijven. Dat deed ik! Maar de scheidsrechter zag het niet. En toen deed Tully zijn gemene trucje en toen had Darryl ineens gewonnen. Ik begreep er eerst niet van maar toen ik het terug zag werd ik woedend! Ik wilde Tully Anderson het liefst dwars door een stalen kluisdeur heen werken! Maar ja dat heeft natuurlijk ook geen zin. Ik kan wel gaan zitten huilen ofzo maar dat gaat me niet naar de top helpen. Het was zeker onrechtvaardig maar ik moet verder! En dus ben ik met al mijn kracht op weg naar het nieuwe seizoen!

Angelina Hollander: John je hebt het de hele tijd over “ik” en hier ben je dan ook alleen aan het trainen. Maar waar is VDV, je partner in Generation-X? En willen jullie een rematch omdat het einde zo controversieel was?

Maar na deze vraag valt John Atlas weer even stil. Is het een gevoelig onderwerp? Daar lijkt het wel op!

John Atlas: Je hebt gelijk Angelina. Het is een terechte opmerking die je maakt. Ik heb alleen niet echt een antwoord voor je. Ik heb meerdere keren geprobeerd om VDV te bereiken. Om met hem af te stemmen. Maar ik krijg hem maar niet te pakken deze weken. Ik weet dus niet waar hij is. Is hij op reis? Is hij weer aan de drank? Ik heb er geen idee van. Dus ik weet ook niet of we een rematch willen, want ja als we elkaar niet spreken kunnen we ook niet samenwerken natuurlijk!

Angelina Hollander: Wat ga je daaraan doen dan?

John Atlas: Ik ga in ieder geval niet afwachten totdat ik een ons weeg. Dat duurt te lang bij mij! Haha. Nee ik ga gewoon verder hoor, ik ga niet af zitten wachten. Als VDV terugkomt en hij wil verder samenwerken dan sta ik daar best wel voor open natuurlijk. We hebben toch een hele succesvolle tijd samengewerkt! Maar als ik hem steeds maar mis blijf lopen dan moet ik gewoon verder. Ik wil namelijk na twee seizoenen eindelijk wel eens naar de top doorstoten. Dus dat ga ik ook doen!

Angelina Hollander: Stel dat VDV niet meer terugkomt of niet meer met jou verder wil samenwerken, wat dan? Heb je al plannen?

John Atlas: Nou ik heb zelfs heel veel plannen! Maar de allerbelangrijkste heeft te maken met een zekere nieuwe titel! Je begrijpt zeker wel waar ik heen ga? Ja die Jimmy Cranck mag dan wel de trotste nieuwe kampioen zijn, maar waar is hij nu mee bezig allemaal? Gaat hij ineens E.D. uitdagen voor die nieuwe titel? Volgens mij daagt juist degene zonder titel altijd degene met titel uit hoor! En daarnaast: ben je bang ofzo joh? Waarom daag je iemand uit die net terug is en dus vol met ring rust zit? Iemand die in zijn vorige run nog geen deuk in een pakje boter kon trappen? Volgens mij is Jimmy Cranck op zoek naar een makkelijke start van zijn title reign! Maar dat staan we niet zomaar toe hoor. Want het is hoog tijd dat er weer eens een extra titel naar Undisputed komt. En deze nieuwe titel is interbrand! Ik hoorde dat de titel bovendien bepaald wordt door de fans. Nou wie beter voor die titel dan ik? Ik hou van de fans en zij houden van mij!!

John Atlas steekt zijn duimen triomfantelijk omhoog naar de camera! Angelina Hollander kan er wel om lachen. De reus is toch wel weer in zijn element gekomen nu.

Angelina Hollander: Daag je nu Jimmy Cranck uit? Een van de meest succesvolle sterren in WWEH? Durf je dat wel aan John?

John Atlas: Ik durf het zeker aan! Ik daag Jimmy Cranck uit voor zijn titel dat heb je goed begrepen. En als hij niet durft dan dender ik eerst wel over E.D. heen om te laten zien dat ik de betere ben van de twee! Zo!

De reus gaat helemaal op in zichzelf! Hij staat nu bijna te schreeuwen zo enthousiast is hij! Angelina maant hem even tot rust en dan wordt Atlas ook even wat rustiger gelukkig.

Angelina Hollander: Nou dat is ook duidelijk allemaal! Wil je verder misschien nog iets kwijt John?

John Atlas: Nog twee dingen dan omdat ik toch lekker bezig ben. Als we het seizoen dan toch beginnen met krachtige voornemens, dan ook maar gelijk goed! Ja ik ga niet langer afwachten enzo hoor, ik ga er nu gewoon voor! Het eerste: Dwight Twinklemann! Jij bent ook een goede gast dat weet ik. En ik wil je alleen maar zeggen: als jij nog een tag team partner nodig hebt nu Tidus je definitief bedrogen heeft dan wil ik je helpen! Ik heb ook veel ervaring nu met teams dus je weet me te vinden oké? Ik ben misschien geen Tidus ofzo maar ik weet zeker dat wij ook goed samen zouden kunnen werken! Laat maar weten als je me nodig hebt!

Angelina Hollander: En het tweede?

John Atlas: Freddy Flava! Jij bent toch gepensioneerd of wat? Waarom ben je dan steeds weer aanwezig en voer je altijd het woord voor je nieuwe puppy? Hij ziet er stoer uit dat moet ik je nageven, maar meer dan een paar woorden hebben we hem nog niet horen zeggen. Freddy Flava jij bent een grote pestkop! Je doet maar wat je wilt en je denkt dat je de beste bent van allemaal. Ik erger me er kapot aan! Dus als je puppy een beetje lef heeft dan daag ik hem ook gelijk uit. Heb ik in ieder geval mijn agenda lekker vol staan voor het nieuwe seizoen. Ik moet toch wat als mijn eigen partner nergens te bekennen is. Haha! Dat was het hoor Angelina!

Angelina Hollander: Dat zijn inderdaad wel veel uitdagingen tegelijkertijd John. Je wil dus de nieuwe titel naar Undisputed halen, maar je wil ook Le-Vauhn Irving aanpakken omdat zijn manager een grote pestkop is. En je wil Dwight Twinklemann helpen om samen ten strijde te trekken. Een ambitieuze man die hier voor me staat!

John Atlas: Nou dat ben ik zeker! Dit gaat mijn seizoen worden dat zeg ik je!!

Dan pakt John Atlas nog een keer de boksbal op en dit keer voert hij een Hugging Johnny uit. Hij perst zo ongelooflijk hard dat de boksbal spontaan uit elkaar klapt en alle vulling overal heen vliegt. John Atlas is hard op weg om topfit te zijn voor het nieuwe seizoen!

Dank je wel DerGringo!

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #974 Gepost op: 28 augustus 2012, 13:55:09 »

't Zand in Brugge. Voor leken onbekend, voor Brugge en hun vele toeristen des te meer geliefd. Het grootste plein van Brugge is dan ook druk bezet met horecazaken. Het is op één van de terrasjes dat onze WWEH-cameraploeg Dimitri Lagez aantreft. De Beer uit Brugge zit in strak pak voor zich uit te staren. Er liggen hem duidelijk enkele dingen op de maag. Waar we ons eigenlijk steeds aan verwachten wanneer zijn zakenwaarnemer ons opbelt voor een interview. Van een interview is er meestal trouwens geen sprake. Dimitri voert namelijk meer en meer zelf steeds het woord. En ook dit keer gebaart hij dat onze interviewer moet zwijgen wanneer hij zijn eerste vraag ging stellen.

Dimitri Lagez: "We zijn nu enkele weken na Wrestlemania. En de meeste wrestlers zijn nog op vakantie. Sukkelaars zijn het. Vakantie? Waar is dat goed voor? Om te ontsnappen aan hun miserabel dagelijks bestaan neem ik aan. Neen, vakantie heb ik niet genomen. Wat ik na Wrestlemania heb gedaan? Naast mijn dagelijkse trainingen heb ik zowat elke Club Brugge wedstrijd meegepikt, ga ik vaak dineren met enkele vriendinnen, en kon je me af en toe spotten aan het strand van Barcelona. Voor sommige klinkt dat misschien als vakantie, voor mij is dat business as usual. Zo leef ik namelijk. Maar first things first. Laten we het eerst is hebben over Wrestlemania. Vinnie Gambino heeft zijn lot gedragen als een man. Hij is dan misschien niet meer de champ die hij vroeger was, hij kon verdomme nog goed zijn mannetje staan. Hij heeft me aangenaam verrast. Daarom ook dat we na de match niet meer in de clinch zijn gegaan. Hij heeft duidelijk gemerkt dat ik de betere was, en ik wou deze gevallen ster in zijn waardigheid laten. Ik had wel nog een bloemetje of een kaartje verwacht van hem met een bedankwoordje bij. Dankzij mij kan hij namelijk nog jaren voort in de wrestlingwereld. Iedereen kent hem nu als degene die verloor tegen Dimitri Lagez in zijn eerste Wrestlemaniamatch. Een feit dat hem nog veel bookingen zal opleveren. Eigenlijk zou ik een percentje moeten vragen!"

De Belg begint luidkeels te lachen. Maar die lach keert al snel om in een donderwolk.

Dimitri Lagez:   "Voor jullie arriveerden, zat ik hier op mijn laptop nog even wat zaken door te nemen. Toen kreeg ik op mijn e-mailadres de WWEH-nieuwsbrief doorgestuurd. In die mail stonden enkele links naar reacties na Wrestlemania. Evilman, Tidus Takamura, Canada Cool, John Atlas, Jimmy Cranck en zelf één of andere vage E.D namen geen blad voor de mond. De ene zaagt over het feit hoe hard hij wel zijn titel heeft verdiend. De andere klaagt hoe hard hij een titleshot verdiend. Terwijl ze steeds stuk voor stuk faalden, en al genoeg kansen hebben gekregen. Waar blijft mijn kans? Mijn zakenwaarnemer heeft deze week een gesprek met de board of directors. Dit kan niet langer? Het kan niet dat een talent als het mijne niet de kansen krijgt zoals het verdiend. Desnoods dagen we ze voor de rechter. Weet jij eigenlijk wie ik afgelopen jaar allemaal heb verslaan? Zal ik het even opnoemen voor je? Algerino, Brucie Chain, Jelle Jansen, Alex Heinz Schwartz, Darryl Payne, Johnny Lasley, Tidus Takamura, En Sabbah Nur, Tiralan, Simen Nostfalla en last but not least, Vinnie Gambino! Al deze namen zijn ten onder gegaan tegenover mij is een match. Of het nu man tegen man, of een tag match was. Het zijn feiten. Ondanks dit palmares blijven mijn prestaties niet beloond worden. In dat lijstje zitten 3 huidige champs en een paar voormalige champs, dat lijken me genoeg waardemeters niet? Ja het is natuurlijk frustrerend. Maar ook onfair tegen over het WWEH-publiek. Want zo krijgen ze champs die de titel geen waarde meer bij brengen. Door vage #1 contenders. Neem nu die E.D., leuk voor die jongen hoor. Dat iemand een ladder in zijn vergeetput heeft gegooid, zodat hij er kon uitklimmen. Maar zo'n stuk verdriet heeft nul komma nul recht op iets. Omhoog werken, net zoals ik heb gedaan. En voor de rest braaf thuis in zijn mandje zitten, en wachten tot zijn baasje hem eten geeft. Geen wonder dat Cranck dat wel ziet zitten, zo maakt hij meer kans om zijn title langer te houden. Lafaards zijn het. Net zoals En Sabah Nur, die zijn title verdedigt tegen iemand die nog amper hebben gezien. Voorbereiden in stilte? Laat me niet lachen. Competitie verdomme, we zijn toch geen mietjes zoals die wielrenners? Die weken lang trainen om te pieken naar iets en dan weer een paar weken op hun luie reet gaan zitten.  "

Dimitri is zichtbaar geïrriteerd door de gang van zaken.

Dimitri Lagez: "Daarbij kwam nog mijn hele feud met Gambino. Dat heeft me natuurlijk tijd en kansen gekost. Bv de MITB match die ik aan mijn neus zag voorbij gaan hierdoor. Nu loopt zo'n Algerino rond met zo'n koffertje. Dat kan je toch niet menen? Of neem nu John Atlas, zo'n dikke reus van een vent die eigenlijk zonder tagpartner niet al te veel voorsteld. Geen wonder dat hij met Dwight wil gaan taggen. Alleen in de ring zou het opvallen dat zijn tagpartner hem door de matches sleurt. Zou me niet verbazen dat VDV dit nu ook heeft ingezien, zo tussen al die bloedworst, kalfskop en biefstukken heen. Over kalfskop gesproken, Evilman is nog zo'n figuur die zijn title weinig eer toebrengt. Ok, hij heeft zijn titel knap verdedigd op Wrestlemania. Daar wil ik hem best een mini applaus voor geven. Maar dat mag ook wel als je amper je title hebt verdedigd in al die tijd. En dan maar opscheppen over de lengte van zijn reign. Er zijn bij mij ook dingen van bepaalde lengtes, waardoor ik er dagelijks mee zou kunnen opscheppen  ;) Maar uiteindelijk is het nog steeds wat je er mee doet dat telt. En hij heeft met zijn reign alvast weinig indruk op mij gemaakt. Dat zo'n behaarde graspopbewoner op de affiche van Wrestlemania stond was al een grap op zich. De enige die nog een beetje respijt verdient is zowaar Tidus Takamura. Zijn nieuwe attitude ligt me wel. "

Dimitri toont de sportkrant van maandag aan onze cameraman. Met een vinger wijst hij naar het algemene stand van de belgische eerste klasse."

Dimitri Lagez: "Club Brugge staat alleen op kop. Zo hoort het natuurlijk. Ik kreeg tijdens deze zomerstop zelf al talrijke aanbiedingen om weer te gaan voetballen. Maar die heb ik tot nu toe allemaal geweigerd. Ik heb alles bereikt in het voetbal dat ik wilde bereiken. Binnen WWEH nog niet. Dat ligt uiteraard niet aan mij, maar ik ben te trots en te zelfverzekerd om mij er zomaar bij neer te leggen. Neen, ik zal hier komend seizoen de successen aan elkaar breien. Op welke brand? Normaal gezien hou ik me voorlopig aan mijn contract op Undisputed. Voor wat het waard is, want ik ben tegenwoordig zo must seen geworden, dat ik op beide shows actief ben geweest. Ik ga de kansen achterna, om mij kan je niet meer heen. Zowat iedereen met goud om zich is gewaarschuwd. Want ik ben Dimitri Lagez, and when they think i'm offside.. I'm still gonna score  ;)"

Zegt de Belg met brede glimlach. Hij schudt ons nog de hand met minachtende blik, en vertrekt dan. Waarop hij verdwijnt tussen de massa's toeristen... en we met een screenshot van het concertgebouw in Brugge het beeld zien wegfaden.
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2012, 19:19:29 door Lagez »
Pagina's: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 43

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!