Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 16
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 2
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 [24] 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2721
  • stats Totaal aantal berichten: 614993
  • stats Totaal aantal topics: 22768
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 2 [3]

Auteur Topic: Stelling: Cena verdient het om Champ te zijn.  (gelezen 2898 keer)

JanO

• Trade Count: (0)
  • Volwaardig lid
  • I swear to GOD he actually said that!!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 8 december 2009, 11:18:54 »

Hi all, ik ben hier nieuw, maar ik heb hier wel een mening over.

Cena als kampioen zal ik persoonlijk nooit kunnen waarderen, aangezien ik fan ben van de "workrate" helden zoals Jericho, Benoit, Angle, Hart, vroege Austin, enz.

Helaas is hij onder de huidige richtlijnen de ideaale kampioen, zoals Hogan dat in de jaren 80 was. Hel, in de jaren 80 heb ik zelf ook wellens "hup Hogan" geroepen!

Dus ja, Cena is verdient de kampioen, al vind ik het treurig om te zien dat er niets beters voorhanden is op het moment voor deze tijd. Graag had ik Jericho als super-heel champion de vloer aan zien vegen met de Cena's, Mysterio's en Batista's van deze wereld, maar de Attitude & Post-Attitude era's zijn echt voorbij. Hopelijk kan Christian (als hij zihn  kans krijgt), Edge (als hij terug is), Triple H (als hij gemotoiveerd is) CM Punk (als zijn Straf voorbij is?) of Jack swagger (als hij los mag) het tij keren.

Daarentegen, Cena als heel.... Oh yes, daar zou ik graag voor gaan!!!

Shockmaster

• Senior
  • Hardy Retardy
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #51 Gepost op: 22 december 2009, 23:16:54 »

Dit is eigelijk best wel triest wat absolute cijfers betreft...

Source: F4Wonline.com

- In their feud this year, John Cena and Randy Orton had 23 live event matches, 2 dark matches and 5 matches on WWE TV - 30 matches total. Out of those, John Cena won 28 and Randy Orton won 2. They also had 50 tag matches this year with 35 of those being on live events, 5 being dark matches, 10 on WWE TV and 2 where they were forced to team together.

Langs de andere kant : 28-2 en geen gezichtsverlies voor Orton... Bewonderenswaardig.

ccchristian

• Junior
  • **
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 22 december 2009, 23:19:21 »

Dit is eigelijk best wel triest wat absolute cijfers betreft...

Source: F4Wonline.com

- In their feud this year, John Cena and Randy Orton had 23 live event matches, 2 dark matches and 5 matches on WWE TV - 30 matches total. Out of those, John Cena won 28 and Randy Orton won 2. They also had 50 tag matches this year with 35 of those being on live events, 5 being dark matches, 10 on WWE TV and 2 where they were forced to team together.

Langs de andere kant : 28-2 en geen gezichtsverlies voor Orton... Bewonderenswaardig.

ja dit las ik ook, hij mag best wat vaker verliezen van mij

wwestan

• Volwaardig lid
  • If you want some? Come get some!
    • Bekijk profiel
    • htpp://www.wwe.com
« Reactie #53 Gepost op: 28 december 2009, 18:23:46 »

ik vind dat Cena het wel verdiend , hij werkt kei hard en is ook een publiekslieveling.
Nu sheamus de champion is vind ik het een stuk minder leuk omdat ik hem zon saaie worstelaar vind,
hij is er net en wint al meteen die titel.

Ik vind wel dat Cena een beetje te veel schreeuwt maar dat is zijn karakter.

ik ben het dus eens met de stelling

Winnaar Girototo 2011 #

icemagnet

• Nieuweling
  • *
  • [ice] john cena 4 life [ice]
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 29 januari 2010, 12:43:36 »

cena 4 life hij mag champ worden maar ik vind dat john morrison of the miz moet worden en of over de wwe champion die nu is das shemus die mag op rotten
jeroen

Held Pato

• Held
  • Motor City Machine Guns!
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 29 januari 2010, 13:36:54 »

cena 4 life hij mag champ worden maar ik vind dat john morrison of the miz moet worden en of over de wwe champion die nu is das shemus die mag op rotten

Waarom mag Sheamus oprotten dan? Ik wil nog niet zeggen dat hij beter is dan Cena, wat eigenlijk toch wel zo is, maar vermakelijker is hij wel. Ik heb liever een Sheamus vs Orton match dan een Sheamus vs Cena match.

Bedankt ECWChamp ;D

whatster

• Trade Count: (+1)
  • Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 29 januari 2010, 14:17:36 »

Cena is cool  :), zo cool dat hij niet eens een titel nodig heeft.

Tweek

• Volwaardig lid
  • Waah!
    • Bekijk profiel
    • http://-
« Reactie #57 Gepost op: 29 januari 2010, 17:55:29 »

Ik ben geen fan van hem, maar hij kan af en toe toch redelijke matches neerzetten, van mij mag hij best wel champ zijn (maar dan niet als SuperCena een jaar lang iedereen verslaan ofzo)

Shockmaster

• Senior
  • Hardy Retardy
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 29 januari 2010, 19:02:08 »

een dyslectische heel... dat zou een goed personage voor Cena zijn...

me see can't you!

AVG

• Senior
  • 1# EMINヨM
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 29 januari 2010, 19:04:34 »

Waarom mag Sheamus oprotten dan? Ik wil nog niet zeggen dat hij beter is dan Cena, wat eigenlijk toch wel zo is, maar vermakelijker is hij wel. Ik heb liever een Sheamus vs Orton match dan een Sheamus vs Cena match.

Ik had liever een echte lange feud willen zien met Cena en Orton. Ik bedoel, ze zijn daar bij de Wwe echt niet dom, ze kunnen toch wel een goede storyline voor die twee verzinnen? Maarja, het meerendeel van de feuds en komende zullen verneukt worden door de Pg. Je kan er gewoon niet zoveel meer uithalen.

Credits to DerGringo!!

Shockmaster

• Senior
  • Hardy Retardy
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 29 januari 2010, 23:08:55 »

hebben we Cena vs. Orton nog niet lang genoeg gehad dan?

en ik geloof dat de onderlinge stand 46 tegen 2 was of zo...  ::)

TNF

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 29 januari 2010, 23:12:02 »

Waarom zijn zoveel mensen dol op Sheamus. Ik heb niks tegen jonge champs, maar ik vind hem echt niets. Vooral omdat hij voor zijn title als een big ass mofo werd neergezet, maar nu in title matches vaak de mindere is en toch wint. Krijg nou tieten, daar word Cena om gehaat...

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 29 januari 2010, 23:22:11 »

Waarom zijn zoveel mensen dol op Sheamus. Ik heb niks tegen jonge champs, maar ik vind hem echt niets. Vooral omdat hij voor zijn title als een big ass mofo werd neergezet, maar nu in title matches vaak de mindere is en toch wint. Krijg nou tieten, daar word Cena om gehaat...

Meeh, volgens mij is het de bedoeling dat Sheamus best wel 'kansloos' is, of een soort van 'drol' ofzo.
Maar hoe achterlijk hij zich ook gedraagd, hij houdt toch wel de titel..

Tenminste, dat idee heb ik er een beetje bij, en in dat opzicht vind ik het wel stoer.

En ik vergeet nooit weer, aan het eind van zijn Award-speecht: Thuahauaa :D

Daar heb ik echt zooo dubbel om gelegen..

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Shockmaster

• Senior
  • Hardy Retardy
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 29 januari 2010, 23:32:20 »

zelfs al was sheamus de beste wrestler ter wereld : het was te vroeg om hem de titel te geven... je kan geen main event voor je grootste ppv verkopen met een zo goed als onbekende champ, de belt verliest in credibiliteit, wordt hij verslagen door een gereputeerd iemand tijdens WM dan heeft die overwinning ook minder waarde...

een character moet je gaandeweg developen, de tijd z'n werk laten doen... een mega monster neerzetten in de main event is makkelijk, maar na een verlies valt die geloofwaardigheid weg, raakt hij in de midcard terecht en aan het einde mag hij de undercard over maken. Kijk maar naar Khali, Kozlov, Kane... aleemaal veel te snel en veel te hard gepusht...

iemand die langzaamaan naar ME status wordt gebracht blijft er ook langer hangen... Punk, Edge, Orton, Cena of het klassieke voorbeeld HBK. En hopelijk binnenkort Morrisson...

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 29 januari 2010, 23:34:45 »

zelfs al was sheamus de beste wrestler ter wereld : het was te vroeg om hem de titel te geven... je kan geen main event voor je grootste ppv verkopen met een zo goed als onbekende champ, de belt verliest in credibiliteit, wordt hij verslagen door een gereputeerd iemand tijdens WM dan heeft die overwinning ook minder waarde...

een character moet je gaandeweg developen, de tijd z'n werk laten doen... een mega monster neerzetten in de main event is makkelijk, maar na een verlies valt die geloofwaardigheid weg, raakt hij in de midcard terecht en aan het einde mag hij de undercard over maken. Kijk maar naar Khali, Kozlov, Kane... aleemaal veel te snel en veel te hard gepusht...

iemand die langzaamaan naar ME status wordt gebracht blijft er ook langer hangen... Punk, Edge, Orton, Cena of het klassieke voorbeeld HBK. En hopelijk binnenkort Morrisson...

Onzin, heeft ooit iemand geklaagt over mensen als Undertaker, Goldberg en Brock Lasner?

Drie heren van kaliber, die toch echt respectievelijk mega pushes kregen.

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

technocrat

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 29 januari 2010, 23:59:15 »

Verdient Cena het om champ te zijn? Ja.

Waarom? Hij is de ideale ambassadeur voor de WWE. Gedraagt zich zowel binnen als buiten de WWE voorbeeldig en is maatschappelijk betrokken. Dit is alles zet de WWE in een positief daglicht en dat is goed voor business.
Cena heeft veel charisma en is bovengemiddeld in de ring en aan de mic. Hij is hartstikke over bij het publiek. Ok, misschien vooral bij kinderen en jonge meiden, maar dat zijn de mensen die de meeste merchandise (en ppv's) kopen.

Persoonlijk vind ik de gimmick van (super) Cena saai. Ook zijn matches doen mij weinig, maar de man heeft ontzettend veel talent. Als heel zou veel interessanter zijn, maar als face levert ie gewoon meer geld op.

ccchristian

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 30 januari 2010, 00:51:28 »

Verdient Cena het om champ te zijn? Ja.

Waarom? Hij is de ideale ambassadeur voor de WWE. Gedraagt zich zowel binnen als buiten de WWE voorbeeldig en is maatschappelijk betrokken. Dit is alles zet de WWE in een positief daglicht en dat is goed voor business.
Cena heeft veel charisma en is bovengemiddeld in de ring en aan de mic. Hij is hartstikke over bij het publiek. Ok, misschien vooral bij kinderen en jonge meiden, maar dat zijn de mensen die de meeste merchandise (en ppv's) kopen.

Persoonlijk vind ik de gimmick van (super) Cena saai. Ook zijn matches doen mij weinig, maar de man heeft ontzettend veel talent. Als heel zou veel interessanter zijn, maar als face levert ie gewoon meer geld op.

Eigenlijk zou Cena nog een cape moeten hebben met dat soort van logotje van hem erop, zou goed verkopen en zou zijn superman gimmick goed passen

Shockmaster

• Senior
  • Hardy Retardy
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 31 januari 2010, 02:48:21 »

Onzin, heeft ooit iemand geklaagt over mensen als Undertaker, Goldberg en Brock Lasner?

Drie heren van kaliber, die toch echt respectievelijk mega pushes kregen.

Undertaker raakte de belt behoorlijk snel kwijt na z'n eerste title... en heeft een aardige tijd mogen wachten op een tweede. Desalnietemin is er niks mis met zo'n uniek karakter redelijk snel champ te maken. Deadman is met niks vergelijkbaar... Sheamus daarentegen is een monster van 13 in een dozijn.

Goldberg zat al aan 70+ overwinningen vooraleer hij tegen champ Hogan mocht uitkomen... En Lesnar was qua motivatie wel erg snel uitgekeken op WWE nadat hij alles zomaar in de schoot geworpen kreeg. En de fans ook op hem getuige de reacties tijdens z'n laatste match.

Nog steeds onzin?
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2010, 02:49:59 door Shockmaster »

TNF

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 31 januari 2010, 03:36:48 »

Was Lesnar gebleven was hij een publiekslieveling, de nieuwe Benoit. Reacties op zijn laatste match waren omdat hij wegging, daar was de crowd het niet mee eens. Dat hij een unieke, goede wrestler was, was bij elke middelfan bekend.
Pagina's: 1 2 [3]

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!