Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 20
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 9
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 [21] 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2717
  • stats Totaal aantal berichten: 614611
  • stats Totaal aantal topics: 22755
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9

Auteur Topic: Live WWE World Tour Vorst 9 november 2011  (gelezen 9867 keer)

Opdivic

• Trade Count: (+9)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • I gotta have more COWBELL!
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 10 november 2011, 07:03:49 »

Ps Christian met een flinke injury afgevoerd?

Het ging totaal niet goed en gelijk de de finischer van Sheamus plus een vette X sign.......

Ik zie dit wel staan:

Citaat
Christian reportedly suffered a leg injury at Wednesday's SmackDown live event in Brussels, Belgium.

Christian hit the mat early in his bout against Sheamus holding either his knee. After consulting with the referee, he stood up on one leg to receive the Brogue Kick and was subsequently pinned. He was then assisted to the backstage area by personnel.

Following the brief match, Sheamus talked to fans at ringside, signed autographs and posed for pictures.

Bwam

• Trade Count: (+4)
  • Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 10 november 2011, 08:14:03 »

Foto van het vingertje heb ik Yard ;) ten minste.. die gast bij ons die een camera mee had.. hoop die foto's zo snel mogelijk te hebben.

Christian leek ons ook al best serieus te zijn met zijn injurie aan zijn voet.. zullen volgende week vrijdag wel zien hoe ernstig dat was..

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

CM Jared

• Trade Count: (0)
  • Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 10 november 2011, 11:09:01 »

gisteren mijn eerste Live house show.

Al was de card niet SUPER, toch een bijzonder leuke avond gehad.
Jammer van die vele kutwalen maar dat kun je verwachten in Brussel.
Ik kijk al uit naar Antwerpen volgend jaar. CM PUNK!

Vriend van mij heeft kaarten besteld vak 131 zullen niet de beste plaatsen zijn, maar ook niet de slechtste. In de Lotto arena zijn geen slechte plaatsen, redelijk stijle tribunes wat wil zeggen dat je kort op de actie zit.

Voor mij man van de avond : Cody Rodes, door nederlands te spreken joeg hij de walen nog wat meer in de gordijnen!

we zaten in van M rij 12 stoel 17 en 18.

Jammer dat de echte grote namen er niet bijwaren, Big show zijn eef was er wel BIEK SHOW  :o
Vervelende stink walen sorry maar deze mensen hebben toch wel iet of wat de beleving verpest.

Bwam

• Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 10 november 2011, 11:12:17 »

nichtje van Randy Orton ook... Wendy Orton...

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

stingy

• Trade Count: (+15)
  • Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 10 november 2011, 11:19:24 »

gisteren mijn eerste Live house show.

Al was de card niet SUPER, toch een bijzonder leuke avond gehad.
Jammer van die vele kutwalen maar dat kun je verwachten in Brussel.
Ik kijk al uit naar Antwerpen volgend jaar. CM PUNK!

Vriend van mij heeft kaarten besteld vak 131 zullen niet de beste plaatsen zijn, maar ook niet de slechtste. In de Lotto arena zijn geen slechte plaatsen, redelijk stijle tribunes wat wil zeggen dat je kort op de actie zit.

Voor mij man van de avond : Cody Rodes, door nederlands te spreken joeg hij de walen nog wat meer in de gordijnen!

we zaten in van M rij 12 stoel 17 en 18.

Jammer dat de echte grote namen er niet bijwaren, Big show zijn eef was er wel BIEK SHOW  :o
Vervelende stink walen sorry maar deze mensen hebben toch wel iet of wat de beleving verpest.

Cody rhodes sprak nederlands, whut ?? was mij absoluut niet opgevallen en heb nochtans de hele show geconcentreerd zitten kijken :-[ maar ik vond dit jaar de mic kwaliteit nogal zwak,er waren nog momenten dat ik niet verstond wat er gezegd werd,maaruh, wat zei hij dan want nu ben ik wel benieuwd wat ik zo domweg gemist heb terwijl ik er vlak op zat te kijken..

Muncky

• Senior
  • 2 is greater than 1!
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #155 Gepost op: 10 november 2011, 11:22:34 »

gisteren was ook mijn eerste keer,
Ik zat lekker dicht bij de ring, Parterre A Rij 3.
Heb ook WWE 12 gespeeld. Lijkt me wel een leuke game.
Wat een geschreeuw toen Orton kwam :P
leuke show ondanks de card niet heel fantastisch was.
ik was wel ff geschrokken toen Sin Cara niet Sin Cara bleek te zijn maar Hunico.
Heb ook nog wat t-shirtjes gekocht : CM Punk shirt + Sleeves, World Tour Shirt,Big Show Shirt en ook nog een Christian Shirt. Het was echt een geslaagde avond

CM Jared

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 10 november 2011, 11:24:06 »

Cody rhodes sprak nederlands, whut ?? was mij absoluut niet opgevallen en heb nochtans de hele show geconcentreerd zitten kijken :-[ maar ik vond dit jaar de mic kwaliteit nogal zwak,er waren nog momenten dat ik niet verstond wat er gezegd werd,maaruh, wat zei hij dan want nu ben ik wel benieuwd wat ik zo domweg gemist heb terwijl ik er vlak op zat te kijken..

3 zinnen in het nederlands ertussen gegooid mijn beste. De eerste ben ik vergeten, en dan tot 2x toe "ik verdien jullie respect". Jammer dat je het gemist hebt, ik heb het normaal op opgepakt, zal het komende dagen op youtube smijten en hier posten.

Bwam

• Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 10 november 2011, 11:44:19 »

"ik ben de beste" was er ook eentje.. zeker geniaal om nederlands erin te gooien in wallonië :)
"ik verdien jullie respect" was er ook 1 ja.. En dat verdiend ie dan zeker als ie die moeite neemt om nederlands te praten... en Mahal gaan indisch lullen. Dus die verstond ik net als Stingy niet... Of bedoelde je hem niet ;)

En wat mensen over de card zeggen als niet Super.... welke Smackdown superstar hebben jullie gemist dan?
Het begon met mindere maar uiteindelijk zijn alle actieve grote aan t werk geweest:
Sheamus, Christian, Orton, Rhodes, Big Show, Henry, Barrett, Dibiase en bij de Divas kregen we Natalya.. jammer dat ze moest verliezen maargoed...

CM Jared

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 10 november 2011, 11:49:35 »

"ik ben de beste" was er ook eentje.. zeker geniaal om nederlands erin te gooien in wallonië :)
"ik verdien jullie respect" was er ook 1 ja.. En dat verdiend ie dan zeker als ie die moeite neemt om nederlands te praten... en Mahal gaan indisch lullen. Dus die verstond ik net als Stingy niet... Of bedoelde je hem niet ;)

En wat mensen over de card zeggen als niet Super.... welke Smackdown superstar hebben jullie gemist dan?
Het begon met mindere maar uiteindelijk zijn alle actieve grote aan t werk geweest:
Sheamus, Christian, Orton, Rhodes, Big Show, Henry, Barrett, Dibiase en bij de Divas kregen we Natalya.. jammer dat ze moest verliezen maargoed...
Juist die was ik vergeten. Ik ben de beste.

Wie ik gemist heb? Mijn tweelingsbroer KANE :D hahaha
btw Brussel is het hoofdstedelijk gewest naast het vlaams gewest en het waals gewest dus NIET walonistan. :D Maar niemand die het je kwalijk neemt. Walen palmen het land in

Bwam

• Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 10 november 2011, 11:53:43 »

Kane zal eerst wel op een taping moeten returnen voor je hem op een house show kunt verwachten lijkt mij..

En voor mij was het wallonie gister.. bij de stands ook, niks als Frans achter die balie... en als er 1 taal is die ik geen woord spreek :)

mrBelgium

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: 10 november 2011, 11:53:56 »

Brussel ligt in Vlaanderen maar daar merk je spijtig genoeg heel weinig van. Ik was deze zondag naar de japan-expo geweest in Brussel. Daar was er ook een waalse worstelfederatie aanwezig dus ik ben maar even gaan kijken. Op een gegeven moment kwam er een vrouw binnen met een vlaamse vlag en die werd me daar toch uitjouwd. Ze stak de vlag in de lucht en toen werd het alleen maar erger (lance storm is er niets tegen :-) ). Ik als enigste stemmen voor de vlaamse en ze heeft gewonnen (haar vriend kwam de andere afleiden en zo heeft ze gewonnen dankzij een laffe roll-up :-) ). Ik blij natuurlijk.

Maar ik vind het ook vervelend als de Fransen Biek Show zeggen en Filet (finley).
« Laatst bewerkt op: 10 november 2011, 11:59:41 door mrBelgium »

The-Yard

• Trade Count: (+17)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 10 november 2011, 11:56:27 »

Zo let's kick off....14:00 uur gaan we pas rijden want zoals bekend is de meet and greet off dus gaan we niet te vroeg en te laat weg... :P

We maken een uitstapje naar Hoogstreate (ofzow) want daar zit een perfecte frietkot en daar gaan we dan ook eten met 6 man, we waarschuwen de ongelovigen onder ons dat je erg veel krijgt in deze zaak en dat en broodje kroket of frikandel bestaat uit een stokbroodje met 2 krokketen of frikandellen.

Een waaghals onderneem een dapper poging en bestel 1 broodje kroket en een bord patat met pinda en mayo, de rest doe het rustig aan of bestel een patat stoofvlees, als na 15 minuten de bestelling gebracht word schrik de waaghald zich een hoedje, ondanks een kleine patat krijgt hij een bord vol en ongeveer 5 centimeter hoog.

Eerlijk is eerlijk de stoofvlees was briljant, de kroketten en bord patat veel te veel voor de waaghals.... :P

Door naar Antwerpen flits voorbij Antwerpen en door naar Brussels, file en nog eens file maar ja het val wel mee, we komen aan bij Vorst en zoeken onze geheime parkeerterrein op, deze ligt op 25 meter van het Vorst en haast niemand ken deze plek  :P

Tja dan is het afwachten aangezien we er net voor 18:00 uur staan, Massiv komt pas tegen 19:15 uur a 19:30 uur met onze 1e rij kaarten dus alle tijd, lekker kneuvelen, gefilmd worden met de Orton banner door een TV ploeg.
Daar springt Dimphij om me nek, ze is er met haar kinderen en een vriend en een rokende auto  :P (ik hoop dat ze nog thuis gekomen zijn) na een gezellige babbel gaan ze weer aansluiten in de rij en kijk daar dienen de anderen zich weer aan ondermeer Mister Del Rio en neefje en daarna Sanne en Paul, ook met hun mega gezellige babbel, even bijspreken over WM, nee dat komt wel goed.

Nadat hun afscheid hebben genomen komt Michel2506 aangelopen en ook hier weer een vriendelijke groet en een babbel over WM, he daar hebben we Frank en maat ook....even babbelen over bepaalde zaken en RAW/SD in april volgend jaar.....niet wetende dat de kaarten allang in de verkoop zijn  :'(

Ook hun nemen afscheid want de meet and greet inside staat te wachten op hun, me maat, Michel en ik staan maar af te wachten op Massiv die er zo moet zijn........ :P 19:30 uur spotten we dan ook Massiv, problemen met de politie he tja  ;D ;D :P

Wij naar binnen en wij nemen onze seats in, kuch we zitten verkeerd, vakje verder  :P en wie zien we daar al me maten want die zitten wonderbaarlijk achter me  ;D, ik neem dan ook plaats precies in de hoek waar de trap staat waar alle wrestlers de ring inkomen, de perfecte spot voor me Orton en Big Show banner.....nu kunnen ze die niet missen en reken me al rijk aan de handtekeningen die ik gaat krijgen..... 8)

De show gaat beginnen en WTF waar is Tony Chimmel, speciale banner gemaakt voor hem, plus me foto met hem samen uitgeprint om die te laten signen  :(

We beginnen met Daniel Bryan vs Tyson Kid, gezappige opener en het publiek kwam pas los toen de heren een beetje hun best er voor deden om een reactie los te krijgen, over de match niets anders dan lof want die was goed, Bryan wint de match.

Daarna is het tijd voor Justin Gabriel vs Clay, dit kon je al zien aankomen dat het een korte match zou worden, Clay is mega  ??? en we kunnen alleen maar zeggen arme Gabriel  :P Clay pakt de winst.

Ezekiel tegen Mahal, tja we love Big Zeke, gouwe gast is het echter de match was niet echt een toppen en ook snel over, Big Zeke pakt de winst.

TammaYoshi vs Hunico die als Sin Cara de ring in kwam gevlogen en ergens een sign vandaan haalde en deze ineens verscheurde en zich toen bekend maakte en alle kiddo's  :'( :'( achter liet.

Hunico deed zijn heel werk perfect, dit word een leuke  8)

Daarna Cristian vs Sheamus, Christian begon met een praatje en wilde weglopen totdat Sheamus opkwam, zaal helemaal los dus Sheamus doe het goed, we zijn nog niet zolang bezig als Christian buiten de ring valt en zijn been vast pakt, met een pijn verbeten gezicht geeft hij aan (aan de sheids) dat het niet goed is, hij klim de ring weer en krijgt gelijk een brogue kick te verduren en 1,2,3 ?????? daarna de X sign en er komt gelijk iemand aangerend en ze voeren Christian met 2 man af (ja ik heb een filmpje op YT staan van Christian die geblesseerd off gaat)
Sheamus doe een rondje zaal en teken diverse dingen, ook mijn WM27 basball cap.

Pauze  8)

We starten na de pauze met Natalya en uehhh naam kwijt.....wookie noemde we haar aangezien ze een raar bontjasje aanhad ala wookiestyle (van starwars die beesten), Natalya me grote liefde (naast al die 300 andere vrouwen) komt aangelopen en loop de trap op en ik kan het niet laten om te roepen tegen haar you missed me you missed me (iets wat ik afgelopen jaar ook riep en toen daarop een reactie kreeg) en ja hoor ze draai zich om en kijk naar me en plots een vingertje aan de mond en een vette knipoog naar Yardie toe...... :P Yardie de oude lul natuurlijk weer helemaal in katzwijmel....

Natalya verliest  :(

Tagteam match tussen Rodes & Barret vs Dibiase en Orton, banner time......Ted ziet de banner en is onder de indruk echter meneer Orton  ::) die daarna opkomt doe net of die blind is, op de vraag of die hem wil tekeken na de match geen reactie.
Na de match die gewonnen word door Orton en Ted doen ze een rondje echter wil hij niets weten van tekenen, mager handje en niet eens een reactie op de banner.....kijk dat hij hem niet wil tekenen oke, zijn goed recht echter als iemand wat vraag mag je gerust antwoord geven.

Ted Dibiase teken wel de WM27 cap  8)

Mark Henry vs Big Show

Mark Henry komt op in evilstyle en we kunnen nog net de banner wegtrekken voordat hij hem op eet daarna is het The Big Show, Big Shows banner showen en man wat schiet hij in de lach als hij ons ziet en we gezammelijk Knuckelhead roepen tegen hem....pats op de shouder bij mij en Willem en hij roept wat echter ben ik dat weer vergeten.
Typische 2 reuzen match die door een DQ eindigd als Barret en Code Big Show aanvallen, Sheamus en Orton komen de boel redden....Mark Henry krijgt nog een chokeslam te verduren  :P

Na afloop komt Big Show nog even onze kant op en ik vraag of me maat met hem op de foto mag.....tuurlijk zeg die en gritst de banner uit me handen en gaat naast me maat staan, funny picture is het geval....super top van hem.

Zo kan het ook Orton  8)

Voor de pauze kon het wel wat beter echter na de pauze was het volbak.....niet erbij vertellen dat we in het Vorst hoorde dat de kaarten in de verkoop zouden gaan op een vrijdag en dat Marco ons al wist te vertellen dat ze allang in de verkoop waren....dat was wel een domper op de avond  :-\

Verder, genoten.....foto's komen later  ;D

credits to Damjan

CM Jared

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 10 november 2011, 11:58:07 »

Kane zal eerst wel op een taping moeten returnen voor je hem op een house show kunt verwachten lijkt mij..

En voor mij was het wallonie gister.. bij de stands ook, niks als Frans achter die balie... en als er 1 taal is die ik geen woord spreek :)
Dinsdag is er toch een taping geweest niet? vond het toch jammer, had hem graag aan het werk gezien. Met beetje geluk in Antwerpen volgend jaar.

mrBelgium

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 10 november 2011, 12:09:39 »

Zo let's kick off....14:00 uur gaan we pas rijden want zoals bekend is de meet and greet off dus gaan we niet te vroeg en te laat weg... :P

We maken een uitstapje naar Hoogstreate (ofzow) want daar zit een perfecte frietkot en daar gaan we dan ook eten met 6 man, we waarschuwen de ongelovigen onder ons dat je erg veel krijgt in deze zaak en dat en broodje kroket of frikandel bestaat uit een stokbroodje met 2 krokketen of frikandellen.

Ik dacht dat er toch een meet and greet was (Ted en die blonde vrouw) en christian ergens anders? Was er ook nog een meet and greet vlak voordat de show begon omdat iemand hier nog heen moest.

Je zit hier gewoon mijn hometown Hoogstraten hier even te dissen ;) Waar heb je gegeten want lijkt me niet slecht om daar eens langs te gaan (Eiken?)

Btw: was de zaal bijna uitverkocht of zag je duidelijk verschillende lege plekken.
« Laatst bewerkt op: 10 november 2011, 12:13:28 door mrBelgium »

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 10 november 2011, 12:11:26 »

Zal waarschijnlijk pas in 2012 zijn dat Kane weer terugkeert, dus dan is het inderdaad wel erg logisch dat hij hier niet bij was. ;)

Klinkt alsof het wel een goede show was, maar tegelijkertijd toch ook niet als iets dat ik nog niet eerder heb gezien in de eerdere edities dat ik erbij was. Leuk om alle verslagen te lezen in ieder geval. :)

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

CM Jared

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 10 november 2011, 12:31:55 »

Ik dacht dat er toch een meet and greet was (Ted en die blonde vrouw) en christian ergens anders? Was er ook nog een meet and greet vlak voordat de show begon omdat iemand hier nog heen moest.

Je zit hier gewoon mijn hometown Hoogstraten hier even te dissen ;) Waar heb je gegeten want lijkt me niet slecht om daar eens langs te gaan (Eiken?)

Btw: was de zaal bijna uitverkocht of zag je duidelijk verschillende lege plekken.

tot de nok vol als je het mij vraagt

The-Yard

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: 10 november 2011, 15:07:55 »

We zijn bij de Vredesboom geweest, ligt in die bocht....en ja op de laatste dag was het event uitverkocht.

En de show kon iets beter maar slecht was deze niet, naar mijn idee hadden ze beter kunnen beginnen met twee wrestlers die gelijk de hele zaal kunnen bespelen zodat die gelijk helemaal om is en vervolgens gewoon bij elke match helemaal los gaat.

Was afgelopen jaar wel het geval en toen zat de sfeer er gelijk goed in...

credits to Damjan

stingy

• Trade Count: (+15)
  • Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: 10 november 2011, 16:05:30 »

@" We starten na de pauze met Natalya en uehhh naam kwijt.....wookie noemde we haar aangezien ze een raar bontjasje aanhad ala wookiestyle "

Yardie, Volgens mij wilde ze een vosje voorstellen met dat pluizige ding met oortjes aangezien ze Alicia Fox heet,vandaar, maar je was ongetwijfeld zo betoverd door natalya dat het je ontgaan was ;)

mrBelgium

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 10 november 2011, 16:42:04 »

We zijn bij de Vredesboom geweest, ligt in die bocht....en ja op de laatste dag was het event uitverkocht.

En de show kon iets beter maar slecht was deze niet, naar mijn idee hadden ze beter kunnen beginnen met twee wrestlers die gelijk de hele zaal kunnen bespelen zodat die gelijk helemaal om is en vervolgens gewoon bij elke match helemaal los gaat.

Was afgelopen jaar wel het geval en toen zat de sfeer er gelijk goed in...

Bij de vredesboom hebben ze idd goede shit. Maar we komen er niet meer omdat er wat hygienische problemen waren (bv rotte tomaat bij frieten en vlieg tussen broodje). Maar ja van een vlieg meer of minder inslikken ga je niet dood.

bjormlok

• Trade Count: (+1)
  • Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 10 november 2011, 17:47:51 »

Spijtig da ik er niet bij kon zijn het zag er wel plezant uit

En de stad is Hoogstraten :P

Een waaghals onderneem een dapper poging en bestel 1 broodje kroket en een bord patat met pinda en mayo, de rest doe het rustig aan of bestel een patat stoofvlees, als na 15 minuten de bestelling gebracht word schrik de waaghald zich een hoedje, ondanks een kleine patat krijgt hij een bord vol en ongeveer 5 centimeter hoog.

Eerlijk is eerlijk de stoofvlees was briljant, de kroketten en bord patat veel te veel voor de waaghals.... :P

Door naar Antwerpen flits voorbij Antwerpen en door naar Brussels, file en nog eens file maar ja het val wel mee, we komen aan bij Vorst en zoeken onze geheime parkeerterrein op, deze ligt op 25 meter van het Vorst en haast niemand ken deze plek  :P

Tja dan is het afwachten aangezien we er net voor 18:00 uur staan, Massiv komt pas tegen 19:15 uur a 19:30 uur met onze 1e rij kaarten dus alle tijd, lekker kneuvelen, gefilmd worden met de Orton banner door een TV ploeg.
Daar springt Dimphij om me nek, ze is er met haar kinderen en een vriend en een rokende auto  :P (ik hoop dat ze nog thuis gekomen zijn) na een gezellige babbel gaan ze weer aansluiten in de rij en kijk daar dienen de anderen zich weer aan ondermeer Mister Del Rio en neefje en daarna Sanne en Paul, ook met hun mega gezellige babbel, even bijspreken over WM, nee dat komt wel goed.

Nadat hun afscheid hebben genomen komt Michel2506 aangelopen en ook hier weer een vriendelijke groet en een babbel over WM, he daar hebben we Frank en maat ook....even babbelen over bepaalde zaken en RAW/SD in april volgend jaar.....niet wetende dat de kaarten allang in de verkoop zijn  :'(

Ook hun nemen afscheid want de meet and greet inside staat te wachten op hun, me maat, Michel en ik staan maar af te wachten op Massiv die er zo moet zijn........ :P 19:30 uur spotten we dan ook Massiv, problemen met de politie he tja  ;D ;D :P

Wij naar binnen en wij nemen onze seats in, kuch we zitten verkeerd, vakje verder  :P en wie zien we daar al me maten want die zitten wonderbaarlijk achter me  ;D, ik neem dan ook plaats precies in de hoek waar de trap staat waar alle wrestlers de ring inkomen, de perfecte spot voor me Orton en Big Show banner.....nu kunnen ze die niet missen en reken me al rijk aan de handtekeningen die ik gaat krijgen..... 8)

De show gaat beginnen en WTF waar is Tony Chimmel, speciale banner gemaakt voor hem, plus me foto met hem samen uitgeprint om die te laten signen  :(

We beginnen met Daniel Bryan vs Tyson Kid, gezappige opener en het publiek kwam pas los toen de heren een beetje hun best er voor deden om een reactie los te krijgen, over de match niets anders dan lof want die was goed, Bryan wint de match.

Daarna is het tijd voor Justin Gabriel vs Clay, dit kon je al zien aankomen dat het een korte match zou worden, Clay is mega  ??? en we kunnen alleen maar zeggen arme Gabriel  :P Clay pakt de winst.

Ezekiel tegen Mahal, tja we love Big Zeke, gouwe gast is het echter de match was niet echt een toppen en ook snel over, Big Zeke pakt de winst.

TammaYoshi vs Hunico die als Sin Cara de ring in kwam gevlogen en ergens een sign vandaan haalde en deze ineens verscheurde en zich toen bekend maakte en alle kiddo's  :'( :'( achter liet.

Hunico deed zijn heel werk perfect, dit word een leuke  8)

Daarna Cristian vs Sheamus, Christian begon met een praatje en wilde weglopen totdat Sheamus opkwam, zaal helemaal los dus Sheamus doe het goed, we zijn nog niet zolang bezig als Christian buiten de ring valt en zijn been vast pakt, met een pijn verbeten gezicht geeft hij aan (aan de sheids) dat het niet goed is, hij klim de ring weer en krijgt gelijk een brogue kick te verduren en 1,2,3 ?????? daarna de X sign en er komt gelijk iemand aangerend en ze voeren Christian met 2 man af (ja ik heb een filmpje op YT staan van Christian die geblesseerd off gaat)
Sheamus doe een rondje zaal en teken diverse dingen, ook mijn WM27 basball cap.

Pauze  8)

We starten na de pauze met Natalya en uehhh naam kwijt.....wookie noemde we haar aangezien ze een raar bontjasje aanhad ala wookiestyle (van starwars die beesten), Natalya me grote liefde (naast al die 300 andere vrouwen) komt aangelopen en loop de trap op en ik kan het niet laten om te roepen tegen haar you missed me you missed me (iets wat ik afgelopen jaar ook riep en toen daarop een reactie kreeg) en ja hoor ze draai zich om en kijk naar me en plots een vingertje aan de mond en een vette knipoog naar Yardie toe...... :P Yardie de oude lul natuurlijk weer helemaal in katzwijmel....

Natalya verliest  :(

Tagteam match tussen Rodes & Barret vs Dibiase en Orton, banner time......Ted ziet de banner en is onder de indruk echter meneer Orton  ::) die daarna opkomt doe net of die blind is, op de vraag of die hem wil tekeken na de match geen reactie.
Na de match die gewonnen word door Orton en Ted doen ze een rondje echter wil hij niets weten van tekenen, mager handje en niet eens een reactie op de banner.....kijk dat hij hem niet wil tekenen oke, zijn goed recht echter als iemand wat vraag mag je gerust antwoord geven.

Ted Dibiase teken wel de WM27 cap  8)

Mark Henry vs Big Show

Mark Henry komt op in evilstyle en we kunnen nog net de banner wegtrekken voordat hij hem op eet daarna is het The Big Show, Big Shows banner showen en man wat schiet hij in de lach als hij ons ziet en we gezammelijk Knuckelhead roepen tegen hem....pats op de shouder bij mij en Willem en hij roept wat echter ben ik dat weer vergeten.
Typische 2 reuzen match die door een DQ eindigd als Barret en Code Big Show aanvallen, Sheamus en Orton komen de boel redden....Mark Henry krijgt nog een chokeslam te verduren  :P

Na afloop komt Big Show nog even onze kant op en ik vraag of me maat met hem op de foto mag.....tuurlijk zeg die en gritst de banner uit me handen en gaat naast me maat staan, funny picture is het geval....super top van hem.

Zo kan het ook Orton  8)

Voor de pauze kon het wel wat beter echter na de pauze was het volbak.....niet erbij vertellen dat we in het Vorst hoorde dat de kaarten in de verkoop zouden gaan op een vrijdag en dat Marco ons al wist te vertellen dat ze allang in de verkoop waren....dat was wel een domper op de avond  :-\

Verder, genoten.....foto's komen later  ;D

22jarige

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: 10 november 2011, 20:43:56 »

Hi all, ook ik was gister aanwezig samen met broertje, vader en vriendin in vak D.
Voorstel topic moet ik nog starten, maar ik wilde deze video even delen met jullie. Het moment dat Christian zijn blessure helaas opliep.
http://www.youtube.com/watch?v=5WpuFfweWS4

DerGringo

• Held
  • Music is the shorthand of emotion
    • Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: 10 november 2011, 21:04:48 »

Gisteren de show ook bezocht. Prima vermaakt hoor. De match van Daniel Bryan vs Tyson Kid was een technisch hoogstandje waar ik van heb zitten genieten. Zelfs de diva's match viel me niet tegen :D. Het blijft gewoon tof om al die worstelaars (weer) een keer live te mogen zien. En ringside zitten, tsja, dat is en blijft erg leuk.
Yardje: Nog bedankt voor de banner met de handtekening van Edge. Die wordt ingelijst en krijgt een mooi plaatsje ;).

Edit: Cody sprak wel degelijk nederlands. Hij zei (in bijna feilloos nederlands): Ik verdien jullie respect! Prachtig om dat in Wallonië te doen :P.
« Laatst bewerkt op: 10 november 2011, 21:10:07 door DerGringo »

Beste Nieuwkomer 2007 Beste GFX-er '08/'10 4x Storymode Award winnaar '09 1x '10

The-Yard

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: 10 november 2011, 21:11:04 »

Hi all, ook ik was gister aanwezig samen met broertje, vader en vriendin in vak D.
Voorstel topic moet ik nog starten, maar ik wilde deze video even delen met jullie. Het moment dat Christian zijn blessure helaas opliep.

THX maar een filmpje plaatsen mag niet  :P dus hou dat even in de gaten maar inderdaad het is goed te zien dat hij zijn enkel dus verzwikt / verdraaid.

Welkom op de site  ;)

credits to Damjan

DerGringo

• Held
  • Music is the shorthand of emotion
    • Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: 10 november 2011, 21:23:19 »

Nog wat foto's:

Beste Nieuwkomer 2007 Beste GFX-er '08/'10 4x Storymode Award winnaar '09 1x '10

Skullyslayer

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: 10 november 2011, 21:37:41 »

Gisteren de show ook bezocht. Prima vermaakt hoor. De match van Daniel Bryan vs Tyson Kid was een technisch hoogstandje waar ik van heb zitten genieten. Zelfs de diva's match viel me niet tegen :D. Het blijft gewoon tof om al die worstelaars (weer) een keer live te mogen zien. En ringside zitten, tsja, dat is en blijft erg leuk.
Yardje: Nog bedankt voor de banner met de handtekening van Edge. Die wordt ingelijst en krijgt een mooi plaatsje ;).

Edit: Cody sprak wel degelijk nederlands. Hij zei (in bijna feilloos nederlands): Ik verdien jullie respect! Prachtig om dat in Wallonië te doen :P.
is er ook een video van dat cody rhodes nederlands sprak? :d wil je me dat anders pmen aangezien je dat hier niet mag posten denk ik

thanks to solshard
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!