Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 26
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 4
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 [20] 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2715
  • stats Totaal aantal berichten: 614561
  • stats Totaal aantal topics: 22752
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14

Auteur Topic: Het Algemene Vragentopic Part II  (gelezen 8695 keer)

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 5 juli 2012, 13:36:58 »

Opzich kan ik me vinden in wat Yosti zegt, maar als vroegere Star Wars fan ( kan echt gewoon alles dromen van die films ) en je wilt het verhaal in chronologische volgorde zien, zou ik eerst 1-3 kijken en dan 4-6.. Tuurlijk, de kwaliteit van de eerste Star Wars films is gewoon bar slecht eigenlijk in tegenstelling tot de nieuwe, al vind ik het jammer dat je bij de nieuwe 3 films, gewoon echt DUIDELIJK kunt zien dat alles met computer gedaan is onderhand.

Ik moet ze ook nog eens kijken van 1-6 in die volgorde, ook nooit gedaan eigenlijk. Maar no matter what, niks kan aan 4-6 tippen. Het is in die volgorde ook kicken om te zien hoe personage's zich ontwikkelen door hun leven heen, zeg maar.

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Mr. J

• Trade Count: (+1)
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 5 juli 2012, 19:06:50 »

Ik zou het op volgorde doen van de chronologie van het verhaal. 4, 5 en 6 zijn duidelijk de superieure films, qua acteerprestaties, verhaal, etc. Deel 1, 2 en 3 zijn beduidend slechter, niet verschrikkelijk, maar in vergelijking met de originele trilogie, is er een hoop mis met de prequels.

Overigens vind ik de special effects in de originele films een stuk vetter, echte modellen, je hebt het gevoel dat je naar iets authentieks zit te kijken, bij 1 en vooral 2 & 3 is dat stukken nepper door die CGI shit.

Credits 2 Ben!

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+4)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 5 juli 2012, 20:43:51 »

Ik zou het op volgorde doen van de chronologie van het verhaal. 4, 5 en 6 zijn duidelijk de superieure films, qua acteerprestaties, verhaal, etc. Deel 1, 2 en 3 zijn beduidend slechter, niet verschrikkelijk, maar in vergelijking met de originele trilogie, is er een hoop mis met de prequels.

Overigens vind ik de special effects in de originele films een stuk vetter, echte modellen, je hebt het gevoel dat je naar iets authentieks zit te kijken, bij 1 en vooral 2 & 3 is dat stukken nepper door die CGI shit.

Als ik de films nog niet gezien zou hebben en jouw reactie gelezen had, zou ik bijna totaal ontmoedigd zijn om uberhaupt nog te gaan kijken. Zo enorm beroerd waren ze nu ook weer niet hoor. ;) Ja, deel 2, die was echt minder. Maar ik vond deel 1 prima te doen en deel 3 heeft gewoon heel veel epische momenten waarvan je weet dat ze eraan gaan komen. Ondanks al "die CGI shit" vind ik ze zeker de moeite waard.

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

Mr. J

• Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 5 juli 2012, 22:26:05 »

Als ik de films nog niet gezien zou hebben en jouw reactie gelezen had, zou ik bijna totaal ontmoedigd zijn om uberhaupt nog te gaan kijken. Zo enorm beroerd waren ze nu ook weer niet hoor. ;) Ja, deel 2, die was echt minder. Maar ik vond deel 1 prima te doen en deel 3 heeft gewoon heel veel epische momenten waarvan je weet dat ze eraan gaan komen. Ondanks al "die CGI shit" vind ik ze zeker de moeite waard.

Ik zeg ook niet dat ze enorm beroerd waren, alleen een stuk slechter dan het origineel. Zo is het acteer werk van Hayden Christen als de volwassen Anakin Skywalker echt total utter & crap en daarnaast Jar Jar Binks... dat alleen al zegt genoeg.

Kijk er zijn veel slechtere films die je kan zien, maar binnen de serie is het duidelijk dat het originele trilogie heer en meester is vergeleken met de prequels.

Credits 2 Ben!

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 5 juli 2012, 23:08:23 »

Nou, ik moet Mr J bijspringen, de originele 3 ( 4-6 ) zijn overal gewoon beter, ik kan niet zeggen dat ik 1-3 echt op het puntje van mijn stoel heb gezeten, teveel shit omheen en het ziet er vaak echt bagger uit allemaal.

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 5 juli 2012, 23:42:50 »

Nou, ik moet Mr J bijspringen, de originele 3 ( 4-6 ) zijn overal gewoon beter, ik kan niet zeggen dat ik 1-3 echt op het puntje van mijn stoel heb gezeten, teveel shit omheen en het ziet er vaak echt bagger uit allemaal.

En toch waren alle Lightsaber-battles in 123 vermakelijker, vergeleken met 456.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 5 juli 2012, 23:44:04 »

In 1,2,3 gebeurde er onderhand niets anders dan light sabre battles :P

De Dennis

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 8 juli 2012, 00:50:21 »

Thanks voor alle reacties, ik ben inmiddels door de prequel trilogy heen, duidelijk dus dan is op chronologische volgorde ben gaan kijken.
Mijn voornaamste redenen waren ook de punten dat 1-3 slechter zijn dan 4-6, dan kan het voor mij niet gaan tegenvallen tegen het einde, daarnaast vind ik het persoonlijk leuk om op chronologische volgorde alles te zien. Enige punt waardoor ik wel twijfelde was zoals Yosti zei over 1-3 is dat je veel achtergronden leert kennen, dit is soms duidelijk te zien aan het verhaal en zeker aan het eind van deel 3.
Tot nu toe ben ik blij met mijn keuze en vond ik 1-3 goede films, welke volgens jullie veel slechter waren dan 4-6 daarom ben ik hele benieuwd daarnaar.
Ondanks alles een geweldige serie dus zal de volgorde niet veel uitmaken. Thanks y'all.

Sjiro

• Held
  • One plus one, equals one.
    • Bekijk profiel
    • Sjiro.nl
« Reactie #158 Gepost op: 8 juli 2012, 12:52:45 »

Is er iemand die weet van welk nummer dit deuntje ook alweer afkomstig is? Kan er maar niet opkomen en wil het nu weten ook.

Deuntje: http://limelinx.com/celp3

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
  • De man uit jouw doktersroman
    • Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 8 juli 2012, 13:01:36 »

http://www.youtube.com/watch?v=K5s_1rKP4_I

PPK - Resurrection.

Eigenlijk meer iets voor 't (Ik zoek een) liedje-topic ;)
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2012, 13:03:07 door BGA »

Sjiro

• Held
  • One plus one, equals one.
    • Bekijk profiel
    • Sjiro.nl
« Reactie #160 Gepost op: 8 juli 2012, 13:02:56 »

http://www.youtube.com/watch?v=ipE9QFiWhzQ

PPK - Resurrection.

Eigenlijk meer iets voor 't (Ik zoek een) liedje-topic ;)

Dat dacht ik tijdens het posten ook, alleen wilde m'n pagina's niet lekker doorladen in het entertainment deel dus vandaar.

Maar ehm, thanks!

Glenn

• Trade Count: (0)
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 8 juli 2012, 14:31:53 »

Ik heb ook een vraagje:
Een vriendin zit op dit moment in het buitenland. Sms'en is natuurlijk vrij duur, maar mijn vraag is vooral: Wie draait op voor de kosten? Zij zal sowieso extra moeten betalen, omdat zij in het buitenland zit en dus een Franse provider heeft. Ik heb echter gewoon een Nederlandse provider. Volgens een vriend hoef ik dan niet extra te betalen, omdat het zou kunnen zijn dat ik niet weet dat de betreffende persoon in het buitenland zit. Dit leek mij persoonlijk vrij raar en dus heb ik maar even gegoogled. Echter kreeg ik daar verschillende antwoorden. Heeft hier iemand een idee/ervaring?

Mr. J

• Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 8 juli 2012, 14:42:42 »

Ik heb ook een vraagje:
Een vriendin zit op dit moment in het buitenland. Sms'en is natuurlijk vrij duur, maar mijn vraag is vooral: Wie draait op voor de kosten? Zij zal sowieso extra moeten betalen, omdat zij in het buitenland zit en dus een Franse provider heeft. Ik heb echter gewoon een Nederlandse provider. Volgens een vriend hoef ik dan niet extra te betalen, omdat het zou kunnen zijn dat ik niet weet dat de betreffende persoon in het buitenland zit. Dit leek mij persoonlijk vrij raar en dus heb ik maar even gegoogled. Echter kreeg ik daar verschillende antwoorden. Heeft hier iemand een idee/ervaring?

Als jullie beiden een Nederlands telefoonnummer hebben, dan betaal jij helemaal niets als zij jou belt of zij jouw SMS't. Bel of sms jij wel, dan betaal jij gewoon alsof zij in Nederland is, maar dat is alleen als zij ook een Nederlandse 06 heeft ;)

Credits 2 Ben!

Bwam

• Trade Count: (+4)
  • Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 9 juli 2012, 10:54:46 »

Hij betaalt dan tot de grens..
Zij betaalt, ook als hij belt, de kosten in het buitenland.

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

Nielos

• Senior
  • Music is life
    • Bekijk profiel
    • Nielos - Tracks & Mixes!
« Reactie #164 Gepost op: 9 juli 2012, 12:02:23 »

Ik heb ook een vraagje:

Jij betaalt ook gewoon jouw gedeelte.
Mijn vriendin zit nu in Curacao, ik had afgelopen maand een rekening groter dan een barkey.
Wat ik wel doe, is bellen via de belpiraat althans als ik thuis ben via de vaste lijn.
http://www.belpiraat.nl/rates.php

Hoop dat je er wat mee kan, ik zou sowieso Skype aanraden.
Tegenwoordig ook makkelijk op je smartphone te installeren.
Echter heeft mijn vriendin daar, niet tot nauwelijks internet dus ging dat niet echt op.

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 12 juli 2012, 17:05:24 »

Ik weet niet of dit een 'mag-niet-genoemd-worden' geval is, denk het niet, maar toch...

Wat is een goede usenet-provider? Snelheid is vaak wel goed, maar ik zit met het probleem van de retentie. Ik heb ook geen credit card of paypal. Ik ben een site tegen gekomen waar ik met iDeal kon betalen, helaas ziet het ernaar uit dat ik daarvan morgen een refund krijg.

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #166 Gepost op: 12 juli 2012, 17:17:11 »

Ik weet niet of dit een 'mag-niet-genoemd-worden' geval is, denk het niet, maar toch...

Wat is een goede usenet-provider? Snelheid is vaak wel goed, maar ik zit met het probleem van de retentie. Ik heb ook geen credit card of paypal. Ik ben een site tegen gekomen waar ik met iDeal kon betalen, helaas ziet het ernaar uit dat ik daarvan morgen een refund krijg.

Extreme Usenet, Lightning Usenet. En anders http://www.usenetvergelijker.nl/

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: 12 juli 2012, 18:48:00 »

Eweka.
7,50 per maand. Ook te betalen met iDeal.
Iedere maand opnieuw te verlengen.

Inmiddels pak en beet 2.5 - 3 jaar retentie, volgens mij.

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 12 juli 2012, 18:59:21 »

Ik las juist slechte berichten over Eweka. Schijnt sinds een half jaar best ingestort te zijn. Die vergelijker van Fili is wel handig, heb ook nog de engelse versie gevonden, en heb nu een trial op Usenetserver. Was ook met de hoogste retentie en onbeperkte snelheid voor 14 dagen of 100 GB. Zal ik wel binnen 14 dagen redden, maar weet ik iig wat ong. de snelheid is.

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 12 juli 2012, 19:02:29 »

Ik heb nu net 2 maandjes geen usenet meer, maar heb zelf jaren lang met genoegen gebruik gemaakt van Eweka.
Zou niet weten wat er veranderd moet zijn dan. Maar andere providers zijn ongetwijfeld ook goed.

Donny

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.wweholland.nl
« Reactie #170 Gepost op: 12 juli 2012, 19:08:02 »

Ik las juist slechte berichten over Eweka. Schijnt sinds een half jaar best ingestort te zijn. Die vergelijker van Fili is wel handig, heb ook nog de engelse versie gevonden, en heb nu een trial op Usenetserver. Was ook met de hoogste retentie en onbeperkte snelheid voor 14 dagen of 100 GB. Zal ik wel binnen 14 dagen redden, maar weet ik iig wat ong. de snelheid is.

Ik heb zelf al meer dan 4 jaar Eweka en het heeft altijd goed gewerkt. Echter; de laatste tijd wordt het steeds moeilijker om de nieuwste series en spellen binnen te halen. Waarschijnlijk op verzoek van de rechthebbenden kun je spellen als Max Payne 3 en hele seizoenen van Game of Thrones (als voorbeeld, zijn er 2 waarbij ik het heb gehad) niet meer binnen halen na een paar uur/dagen. Dit vind ik eigenlijk al een reden om momenteel geen Eweka te nemen, aangezien ik toch gewoon alles wil kunnen binnenhalen wat er op het Usenet gezet wordt.

1Jellymen

• Trade Count: (+5)
  • Senior
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #171 Gepost op: 13 juli 2012, 20:44:53 »

Dit krijg ik als ik m'n avatar wil veranderen: De bijlage-upload-directory is niet schrijfbaar. De bijlage of avatar kan niet worden opgeslagen.

Weet niet of dit al bekend is bij de mods.

(Of ligt het aan mijn plaatje?)

Credtis to ECWChamp!

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: 23 juli 2012, 17:55:46 »

Dat probleem is bekend. Maar ik kan er weinig mee, helaas.

Vraag van mijn kant.
Ik heb een netbook geleend van iemand en daar staat linux op.
Even wennen, maar het meeste gaat goed.
1 ding lukt me echter maar niet: torrents openen.

Ik heb een command line aangemaakt en nu kan ik kieze welk programma ik wil gebruiken
om de torrent te openen; Azureus.
Maar ik heb werkelijk geen idee waar ik de applicatie zelf kan vinden. Kan wel andere data vinden, maar het lukt me dus voor geen meter.

Nielos

• Senior
  • Music is life
    • Bekijk profiel
    • Nielos - Tracks & Mixes!
« Reactie #173 Gepost op: 6 augustus 2012, 17:15:21 »

Zoals vele andere met mij spaarde ik vroeger veel 'verzamelkaarten.
Van alles wat uiteraard ook WWE.

Ik had deze kaarten altijd los, ik zou ze graag in mappen willen doen.
Iemand een goede online site waar je mappen/vellen kan halen waar die kaarten in opgeborgen kunnen worden?

Bvd!

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: 3 september 2012, 15:03:07 »

Probleempje met mijn Mac!

Ik heb hem nu zo'n driekwart jaar. Paar maanden aan een huisgenote uitgeleend en afgelopen week weer terug gekregen,
omdat mijn andere laptop kapot is. Anyway, nooit problemen mee gehad. Maar nu wel. Geen ramp, maar wel vrij vervelend:
De historie wordt niet opgeslagen in Chrome.
Ik moet dus iedere keer het adres weer voluit typen en bij bepaalde websites is dat niet zo handig,
als ik er niet eerder ben geweest (en dus de naam vergeet of zo). Ik heb uiteraard gegoogled en krijg dan bijv. dit te zien:

Citaat
   1.   Quit Google Chrome completely.
   2.   Go to the Go menu > Go to Folder.
    3.   Enter the following directories in the text field, then press Go.~/Library/Application Support/Google/Chrome/

4.   Locate the folder called "Default" in the directory window that opens and rename it as "Backup default."
   5.   Try opening Google Chrome again. A new "Default" folder is automatically created as you start using the browser.
If you wish, you can transfer information from your old user profile to your new one. However, this action is not recommended, since a part of your old profile was corrupt. With that in mind, to transfer your old bookmarks, copy the "Bookmarks.bak" file from the "Backup default" folder to your new "Default" folder. Once moved, rename the file from "Bookmarks.bak" to "Bookmarks" to complete the migration.

De door mij vet gemaakte stap werkt simpelweg niet, dus de hele oplossing werkt niet. Geen idee hoe ik daar kom, want ben Windows gewend.
Afijn. Ik heb uiteraard geprobeerd om Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat helpt niet.
Iemand enig idee wat WEL helpt?
Als iemand een idee heeft hoe ik in App Support kom, wil ik uiteraard bovenstaande oplossing ook proberen.
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!