Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 20
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 12
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 [18]
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2714
  • stats Totaal aantal berichten: 614399
  • stats Totaal aantal topics: 22750
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6

Auteur Topic: survivor series discussie topic (spoilers)  (gelezen 5139 keer)

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 18 november 2011, 19:48:39 »

Zolang de PG is en ze zouden de HC belt terug brengen, dan ga er maar niet van uit dat het zulke matches worden als vroeger. ECW style hoeft van mij zowieso niet qua hardcore..

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

UndertakerRoy

• WWEH Legend
  • Trade Count: (+18)
  • Held
  • Avengers Assemble!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 19 november 2011, 19:46:56 »

Ik heb dit topic eens teruggelezen en het valt mij op dat niemand het over een waardeloze Survivor Series heeft.
Want dat is wat dit simpelweg is, waardeloos.
Waar is de echte Survivor Series?
Waar zijn de Tag Team Elimination Matches?
Is dat niet wat de Survivor Series de Survivor Series gemaakt heeft?

Die ene PPV in het jaar, ten tijde van Thanksgiving, waardoor het de Thanksgiving Tradition werd, waar de wrestlers/superstars samen ten strijde trekken in Tag Team action!
Ik zie het hele jaar door elke week al single matches, ik zie de afgelopen weken Mark Henry VS Big Show, of Alberto Del Rio Vs CM Punk of de hele opbouw tussen John Cena en The Rock.

Is het nu werkelijk niet meer mogelijk om een traditionele ECHTE Survivor Series ppv neer te zetten?
Willen WWE en Vince McMahon geen geld verdienen ofzo?
Levert een waardeloze Survivor Series als deze nu echt meer geld op dan een traditionele Survivor Series, een Survivor Series waar we vroeger allemaal van gehouden hebben, die ene speciale PPV in het jaar, naast de Royal Rumble natuurlijk.
Waarom is dat niet meer mogelijk?

Dat vraag ik mij persoonlijk steeds vaker af.

Hieronder dan maar eens een Survivor Series zoals Survivor Series had moeten zijn.
Ik durf te wedden dat deze Survivor Series meer kijkcijfers op had geleverd dan de Survivor Series die we morgen gaan zien.

De onderstaande matches staan niet op volgorde maar in mijn ogen is dit een redelijke goede verdeling van superstars en matches.

Big Show, Daniel Bryan, Zack Ryder, John Morrison & Justin Gabriel
VS
Mark Henry, Jinder Mahal, Tyson Kidd, Drew McIntyre & Heath Slater

Randy Orton, Kofi Kingston, Sin Cara, Mason Ryan & Sheamus
VS
Wade Barrett, Cody Rhodes, Jack Swagger, Dolph Ziggler & Hunico

CM Punk, Ezekiel Jackson, John Cena & The Rock
VS
Alberto Del Rio, Brodus Clay, The Miz & R-Truth

Jimmy Uso, Jay Uso, Yoshi Tatsu, Ted Dibiase & Santino Marella
VS
Primo, Epico, Michael McGillicutty, Curt Hawkins & Tyler Reks

Beth Phoenix, Natalya, Alicia Fox & Tamina
VS
Kelly Kelly, Eve Torres, AJ, Rosa Mendes

Gooi er na deze matches een Grand Finale elimination match achteraan en je hebt een Survivor Series die absoluut meer geld op gaat leveren dan de huidige Survivor Series.

Maargoed dat zal wel aan mij liggen, maar ik probeer in mijn ogen alleen maar de Survivor Series te redden aangezien de Survivor Series geen Survivor Series meer zijn.
Wat dat betreft begint WWE steeds meer te verliezen, althans voor mij dan.
Vroeger was Survivor Series mijn favoriete PPV maar dat is het al jaren niet meer.
Voor mij is zelfs WrestleMania al niet meer DE PPV van het jaar, want als je een 8 Man Tag Team Match maar 2 minuten laat duren, ben je niet goed bij je hoofd!

Voor mij is de Royal Rumble de mooiste ppv en dan eigenlijk alleen de Royal Rumble Match want de rest van de matches hebben we weken ervoor al vaak genoeg gezien.
Er is niks speciaals meer aan, we worden wat dat betreft doodgegooid met steeds weer dezelfde matches.

Maarja, ik hield van de Survivor Series vandaar dat ik een poging doe om deze PPV op papier en in mijn gedachten in ieder geval een stuk gaver te maken.

Rock316

• Trade Count: (+3)
  • Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 19 november 2011, 20:01:07 »

Het enige wat interessant is aan deze PPV is de vraag hoe Rock/Cena V Miz/Truth zal eindigen.

verder hoop dat ik Punk de titel wint

S-K-O-M

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 19 november 2011, 20:11:32 »

@ UndertakerRoy: Ik ben het helemaal met je eens, maar zo is WWE tegenwoordig... In mijn ogen verkloten ze vaker heel goede concepten, of ze doen er niks mee of je wordt ermee dood gegooid zodat het speciale eraf gaat...

Denk maar eens aan KotR of de IC title, ooit hadden deze prijzen heel veel waarde... Of aan de HiaC, MitB en andere goede gimmick matches, hier gaat het speciale ervanaf omdat het gewoon een vaste PPV is geworden en je meerdere van dit soort matches op een card hebt waardoor er ook superstars inkomen die eigenlijk niet eens echt in die matches thuishoren...

Probleem van Survivor Series is denk ik dat door die elimination matches er te weinig nadruk op bepaalde grote namen komt te liggen. Dat als bijv. CM Punk in een singles match zit dit beter verkoopt dan dat hij in een 10-man match zit... Dit is ook de reden dat Rock en Cena niet in de elimination match zijn gezet... (nogmaals ik vind dit ook zeer jammer)

Gevolg is ook altijd dat er wel een originele SS match inzit, maar die vaak geen bal voorstelt, gewoon opvulling...

Vince wilde vorig jaar Survivor Series zelfs van de PPV lijst schrappen...

Beste poster WrestlingFans 2012

Lagez

• Trade Count: (0)
  • Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 19 november 2011, 20:14:37 »

Het speciale is er misschien vanaf, maar Money In The Bank heeft de potentie om een top PPV te zijn. Wat het ook was voor mij dit jaar. Als men de komende jaren deze gimmick wil aanhouden voor een PPV dan hoeven ze gewoon twee goede titlematches bij te vullen en dat zit wel goed. Zo'n MITB match zou van zelfsprekend nooit mogen tegenvallen... op de uitkomst na misschien. Maar dat is subjectief.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 19 november 2011, 20:44:02 »

Ik zie liever dit formaat Survivor Series, zoals ze vroeger waren krijg je ze toch niet meer, al zou WWE teruggaan naar die traditie. En veel dingen worden dan zomaar bij elkaar gegooid zonder enig verhaal, nu zit er nog een beetje verhaal in. Maargoed, waar WWE erg goed bezig was met Punk is het de laatste maanden weer zo..zo..

Remco

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.hookers.nl
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #81 Gepost op: 19 november 2011, 23:18:33 »

Een ding wat duidelijk is deze PPV heeft wel een erg slechte Build up gehad,misschien zullen de ratings best hoog zijn door dwayne maar een klassieker zal het zeker niet worden.

Latinoheat

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 21 november 2011, 14:02:00 »

Het is toch ongelooflijk dat ze Cena maar geen heel willen maken. Dit is de enige manier om de rock cena feud nog een beetje boeiend te maken. Cena zijn suckup karakter is al 6 jaar over datum maar ze vertikken het om hem maar heel te turnen. En dan vinden ze het raar dat de ratings teruglopen. Verder was het een middelmatige ppv en valt het me al weken op dat Swagger nooit WHC had mogen worden. Wat is die man diep gezonken eigenlijk.

Poedel

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 21 november 2011, 14:10:14 »

jep idd:

eerste match (ziggler - jomo) was al direct de beste match van de avond... (wat wel te verwachten was)
vrouwen euhm doorgespoeld
5 tegen 5: team barrett wint... ok maar ze gaan toch eens de regels iets duidelijker moeten maken hoor... sheamus wordt gediskwalificeerd maar voor de scheids mogen barret en rhodes wel samen tegen orton vechten...
big show - henry doorgespoeld tot laatste 5 minuten (want al hun wedstrijden zijn dezelfde ) feud nog altijd niet ten einde, hoe lang gaan ze dit nog rekken
punk - adr , had ik wel iets meer verwacht, nu maar hopen op een submission of misschien wel een iron match (aangezien ze wel vaker dingen afkijken van tna en omgekeerd ook)
main event... tja was volledig zoals verwacht, cena ging pak slaag krijgen (want rock zal zeker niet terugkomen om heel de wedstrijd onder te liggen) en rock wint voor hun team...

veel doorgespoeld... maar ja dat weet de wwe niet, dus denken ze dat ze goe bezig zijn

JoMo

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 21 november 2011, 16:01:26 »

Die nieuwe Cody Rhodes staat me wel heel erg aan!
vooral de Kneepads werden tijd..
maar gewoon de hele houding is een erg goede keus, en ik denk dat hij nu echt kan gaan doorgroeien naar misschien wel ME'er...

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 21 november 2011, 16:12:42 »

Zoals ik al eerder in de shout zei vond ik het maar een matige SS. Had vrijwel alles verwacht, alleen heel eerlijk gezegd niet dat Team Barrett zou winnen. Vooral de ME vond ik slapjes en voorspelbaar. Maar ach, The Rock was er weer eens in de ring en daar ben ik al heel blij mee :)

Credits to Solshard

ExtreemF

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 21 november 2011, 16:43:45 »

Gister Live de PPV bekeken. Moet zeggen redelijke PPV.  Met een top Crowd!

Ziggler vs Morrison

Dacht zeker in het begin dat dit een squash match zou worden, waarin in Morrison kansloos zou verliezen. Langzamerhand begon het een match te worden alleen op een of andere manier kon het me niet boeien aangezien Morrison voornamelijk jobt. Ze hadden beter Ryder in de match kunnen zetten. Mooi om te horen hoe de Ryder Chants door de gehele wedstrijd te horen was.

Eve Vs Beth

Matige match, met wel een top eind. Mooie finish van de Top Rope waarbij je de angst in het gezicht van Eve zag.

Team Barret vs Team Orton.

Natuurlijk de botch van Sin Cara... wat een faal. Waarbij hij dus ook voorlopig eruit ligt. Ook weer mooi om dan gelijk de Ryder chants te horen nadat Sin Care geblesseerd raakte. Verder moet ik zeggen dat Cody steeds populairder wordt. Hij was zeker over bij de crowd in New York. Ik denk dat ondanks Barret de win kreeg het meer de match van Cody was. 

Big Show vs Henry

Dit was echt een match waarvan ik genoten heb. Het begon inderdaad erg traag, maar het verbaasde me dat deze twee giganten daadwerkelijk probeerde te worstelen. De Crowd ging ook van Boring chants naar Holy Sh*t chants. Met als hoogtepunt the top rope elbow van Big Show (waarna Randy Savage chants te horen waren). Jammer van het einde... DQ      Opvallend waren de undertaker chants tijdens deze wedstrijd.

Punk vs Rio

Gewoon een decent match, waarbij je krijgt wat je verwacht. Technisch goed. Had een misschien een interference verwacht van iemand? Maar het is mooi om te zien dat Punk champ is.

Cena/Rock vs Miz/Truth

Voorafgaand, een leuke promo van The Rock en een hilarische promo van Awesome Truth.
Ik denk dat de match zelf behoorlijk slecht was. Maar om The Rock weer zien worstelen is natuurlijk great. Het is jammer dat ze Cena niet hebben laten turnen goed moment geweest. Aan de andere kant, de crowd was voor 1 man en dat was The Rock, zelfs the miz and truth hadden the crowd meer mee dan Cena. Voorspelbare match helaas had meer in gezeten.

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 21 november 2011, 16:46:44 »

Dit vond ik toch best een lekkere PPV, met een paar goede matches en een geweldig publiek!
Het publiek zorgde gewoon voor een levendige PPV en vreemd genoeg waren de heels vaak populairder dan de faces (Henry, Cody was populairder van Orton (!), Ziggler en Awesome truth kreeg betere reacties dan Cena). Bij Cena werd het gewoon pijnlijk eigenlijk, je merkt gewoon dat iedereen hem uitkotst, maar ze willen hem perse face houden voor de merch (en dat schaad zijn character gewoon). Vreemd genoeg denk ik zelfs dat al zou Cena heel worden hij gewoon weer spontaan face reacties zou krijgen!

Ziggler liet in de opener maar weer eens zien waarom die gast gewoon op main event niveau thuishoort! Skills en attitude, het was er gelijk. Eigenlijk hoopte ik ook dat hij zou verliezen zodat hij eindelijk door kan stromen, maar van de andere kant brengt hij wel steeds meer waarde aan die title die eigenlijk niks waard was. Morrison deed ook gewoon goed mee (heb ook nooit aan zijn skills getwijfelt)

Diva's match was eigenlijk weer geen klap aan, echter vond ik de finish ergstig ruig! Go beth!

De elimination match had vrij snel een zware domper (2 eigenlijk, want Ziggler lag er veelste snel uit). Sin Cara gaat door zn knie bij het afzetten en die moeten we nu 6 tot 9 maanden missen. Je merkte ook aan het vervolg van de match dat ze niet goed wisten hoe ze het op gingen lossen, maar wat later in de match ging het weer vloeiender. De uitslag vond ik ernstig verrassend aangezien ik niet verwachtte dat ze zowel Orton als Sheamus zouden elimineren nadat de vorige 2 matches ook al door heels waren gewonnen. Barrett pakte de win, maar Cody is in mijn ogen de echte winnaar. Die gaat een mooie toekomst tegemoet!

Henry vs Bighow was eigenlijk niet zo heel boeiend, maar toch ben ik blij dat ik die niet heb doorgespoeld, want groot respect voor Bigshow met een top rope elbow drop!! Dit vond ik toch echt uniek en maakte van deze match toch iets moois. Vraag me wel af of we hun nog tegen elkaar gaan zien aangezien Bigshow meteen zijn revanche haalde.

Punk vs Del Rio vond ik toch een van de beste matches van de avond. Heerlijke kicks van beide heren, het nodige high flying werk en veel mooie counters. Hun stijlen matches goed en daardoor zat er een lekker tempo in en veel mooie momenten. De uitslag geeft me een dubbel gevoel. Del Rio krijgt dus weer geen lange reign en zijn character komt gewoon steeds zwakker over. Toen hij begin dit jaar de Rumble won had ik toch een heel wat mooiere toekomst voor hem verwacht. WWE moet er echt wat aan gaan doen willen ze hem nog over krijgen. Aan de andere kant is deze win precies wat Punk nodig heeft. Sinds Punk weer echt babyface is geworden is zijn power toch een stuk minder geworden, maar hij is momenteel wel gewoon het beste wat de WWE heeft (niet Cena). Met Punk als champ kunnen er weer echt leuke dingen gebeuren.

De main event, tja die was precies zoals je het zou verwachten. Awesome Truth zijn achtergrond figuren en Cena wordt uitgekotst. Toch had deze main event iets en dat was the Rock! Het was gewoon genieten om hem weer in actie te zien en het publiek ging dus ook helemaal los. Jammer dat ze niet iets origineler waren geweest met de booking zodat Awome truth er ook nog iets aan overhielden (R Truth zijn promo met de pigeons was goud), maar elk einde waarbij Cena (vanwege zijn huidige gimmick, want zijn werk kan ik wel waarderen) niet de echte winnaar is is een mooi einde. 

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 21 november 2011, 17:00:32 »

Ziggler vs Morrison

Aardige match en gezien de Ryder chants weet iedereen wat ons nu te wachten staat ;) Terecht ook, Ryder moment na de match was echt geweldig, vooral de Woo Woo Woo chant. Morrisson, tsja, don't give a shit about him anymore zolang hij die gimmick blijft houden.

Eve Vs Beth

Veel van gemist, meer naar de Bella's zitten kijken dan daadwerkelijke match, wel een gaaf einde van de top rope :).

Team Barret vs Team Orton.

Had niet verwacht dat tam Barrett zou winnen toen Orton nog alleen over was, wel dom idd dat Sheamus DQ-ed wordt en Orton en Barrett die samen bezig zijn niet? En de mensen die zeggen dat Sin Cara constant botched moeten echt eens hun muil houden, als je die stront uit je ogen zou wissen zou je zien dat bij die sprong iets mis gaat met zijn knie/enkel en dat hij daardoor geen hoogte maakt en over die ring rope kukelt. Push voor Barrett kijk ik zo zo tegenaan, doet me nog steeds niet veel.

Big Show vs Henry

Vond het maar erg saai en het lijkt alsof dit dus nog niet over is... Had een mooi einde kunnen zijn, maar nee.. Of is Henry op de een of andere manier geblesseerd en moet de title nu vacant gemaakt worden?

Punk vs Rio

Hoe gaaf het ook voor Punk is, hoe DOM de WWE omgaat met de WWE title.. Het spijt me geweldig, maar die belt stelt geen zak meer voor door die vele title switches het afgelopen jaar, hiermee heb je dus ook meteen duidelijk gemaakt dat WWE niks in ADR als champ ziet, gezien hij volgens mij maar 1 match in die periode clean gewonnen heeft. Toch wel jammer.. Dan hoop ik iig nu dat Punk de belt een half jaar of langer heeft en niet op TLC weer in het bezit van ADR of Cena komt :s

Cena/Rock vs Miz/Truth

Je kunt zeggen wat je wilt, maar The Rock speelt zijn rol gewoon echt ijzersterk. Misschien is hij wel repetitief hier en daar, maar zoals hij het publiek meekrijgt zie ik niemand in de WWE behalve Punk af en toe, maar zelfs die komt niet in de buurt bij The Rock qua publiek bespelen. Wat me trouwens positief verbaasde was de motoriek van Rocky, alsof hij nooit weg is geweest. En lijkt ook wel alsof hij steeds breder wordt.

Had ook meer en meer het gevoel dat deze hele match alleen daar was om Cena in de zeik te nemen.. Entrance, gedoe met taggen, uitdagen van Cena naar Rock, dat gedans van Truth, beat down, chants en cheers na de match en als klapper de Rock Bottom op hem.. Nu ben ik wel eens benieuwd hoe ze Cena vs Rock tot WM levend willen houden..

Door die chants voor Rocky is het nu nog kutter voor mij dat ik niet naar WM kan :( Damn, ik hoor het al voor me in Miami...

Latinoheat

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 21 november 2011, 18:59:12 »

Sin cara botchde inderdaad niet voor het eerst. Je zag dat er iets knapte in zijn voet voor hij over de rope sprong. Je zag ook toen ie over de rope ging hij met een hand de rope nog vasthield zodat hi niet hard zou crashen op de grond. Verder blijft het natuurlijk wel gewoon een prutser en hij schijnt nu 6 tot 9 maanden uit de running te zijn maar who gives a rats ass?

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 21 november 2011, 19:06:52 »

Holy crap. Dat was een MASSIVE Woo Woo Woo. ;D

The-Yard

• Trade Count: (+17)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 21 november 2011, 20:09:05 »

Sin cara botchde inderdaad niet voor het eerst. Je zag dat er iets knapte in zijn voet voor hij over de rope sprong. Je zag ook toen ie over de rope ging hij met een hand de rope nog vasthield zodat hi niet hard zou crashen op de grond. Verder blijft het natuurlijk wel gewoon een prutser en hij schijnt nu 6 tot 9 maanden uit de running te zijn maar who gives a rats ass?

Hoe kan je botchen als er iets in je voet / knie knapt en je jezelf uit allemacht wil vasthouden aan de rope om nog erger te voorkomen?

Sommige kunnen ook niet helemaal normaal denken ook he.... ::)

Laat staan dat je opmerking respectloos is...

PPV was gewoon goed, oke de dames doen hun best en de 5 vs 5 match liep hier en daar een beetje stroef echter JoMo vs Ziggler was een topmatch (een van de laatste voor Morisson want de 30ste loop zijn huidige contract af) Big Show vs Henry was voor twee van die reuzen een prima match, wel een kut einde door de DQ, ADR vs CM Punk was goed en Cena & The Rock vs r-Truth & The Miz was ook goud.

credits to Damjan

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 21 november 2011, 21:02:39 »

Jij stelt immers heel veel voor in deze wereld en jij kunt ook alles, amen..  ::)

Die top rope elbow van Show was trouwens idd impressive!!

Wat ik wel weer overbodig vind, is bij die Lumberjill match, dat zij niet eens echt in actie komen..

Doodgraver

• Held
  • OOOOHHHHH MY GOODNESS!! SHUCKY DUCKY QUACK QUACK!
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 21 november 2011, 21:41:34 »

Zag er lelijk uit voor Sin Cara. Je ziet inderdaad dat het mis gaat, vlak voor de sprong. Je zag beide teams daarna ook lang overleggen, hoe ze nu verder moesten.

Verder een redelijke PPV. Show met die geweldige sprong. CM Punk weer de champ. En natuurlijk The Rock voor het eerst in 7 jaar weer in de ring. Vond het echter wel jammer hoe de show eindigde. Vond die nabrander na Cena eigenlijk niet zo nodig. Kon ook wel zien dat Cena er niet heel blij mee was. Net zoals toen die You can't wrestle chants begonnen. Zag ik ook even een 'sip' gezicht.

Credits to Ben!

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 21 november 2011, 22:02:59 »

Haha ja eerst kwamen die you can't wrestle chants, toen liet Cena ff een heel aardig stukje in de ring zien en vervolgens you still suck chants...

Nou slaan die you can't wrestle chants natuurlijk nergens op, maar de constante reactie van het publiek zegt genoeg dat het publiek de gimmick John Cena gewoon helemaal spuug zat is...

Wel vond ik dit een prachtig publiek, veel chants konden een glimlach op mn gezicht brengen.

Mr. Del Rio

• Trade Count: (+11)
  • Senior
  • The Mexican Aristocrat | Essence of Excellence
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 21 november 2011, 22:05:01 »

THE ROCK  8)! Pure greatness, man wat was dat een gave appearance. Hasn't missed a beat. Ook mooi trouwens dat Team Barrett de winst pakt.

Skullyslayer

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 21 november 2011, 22:34:49 »

THE ROCK  8)! Pure greatness, man wat was dat een gave appearance. Hasn't missed a beat. Ook mooi trouwens dat Team Barrett de winst pakt.
WE WANT RYDER!!

haha,.. zalig publiek idd

thanks to solshard

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #97 Gepost op: 21 november 2011, 23:03:11 »

Dat mensen zeggen "The Rock, hasn't missed a beat" vind ik zo'n gigantisch gelul... Wat heeft ie nou eigenlijk allemaal gedaan? Drie armdrags, een shoulder tackle, een Rock Bottom en een People's Elbow.

Dat ie de match wint met een People's Elbow vond ik trouwens echt helemaal te schandalig voor woorden. Dikke burial voor Miz. Verliezen door een elbow drop.

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 21 november 2011, 23:15:59 »

Dat mensen zeggen "The Rock, hasn't missed a beat" vind ik zo'n gigantisch gelul... Wat heeft ie nou eigenlijk allemaal gedaan? Drie armdrags, een shoulder tackle, een Rock Bottom en een People's Elbow.

Dat ie de match wint met een People's Elbow vond ik trouwens echt helemaal te schandalig voor woorden. Dikke burial voor Miz. Verliezen door een elbow drop.
Helemaal mee eens.

Verder wel een aardige PPV.

Main_Eventer

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 21 november 2011, 23:42:16 »

Wat een heerlijke PPV. Wat een heerlijke crowd daar in MSG zoals eigenlijk altijd.

Wat een ongekend goede promo was dat weer van the Rock en ook in de ring zag het er allemaal top uit. Heb hem op geen enkele fout kunnen betrappen.

Heerlijk dat CM Punk champ is. Ik vind Del Rio maar niks. Zoals CM Punk al meerdere malen heeft gezegd. Hij heeft aan de mic NOOIT iets interessants te zeggen.

WOO WOO WOO. Lekkere pop voor Ryder.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!