Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 26
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 10
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
april 2014
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 [23] 24 25 26
27 28 29 30

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2788
  • stats Totaal aantal berichten: 639679
  • stats Totaal aantal topics: 23318
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 [2] 3 4

Auteur Topic: Brock Lesnar vs The Undertaker vs Bill Goldberg on Wrestlemania??  (gelezen 3169 keer)

hulkamania

• Trade Count: (0)
  • Senior
  • Geslacht: Man
  • Whatcha gonna do.....
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 14 januari 2012, 10:08:55 »

Kun jij je de match tegen Eddie nog herinneren? Dat was een topmatch hoor! Het was Lesnar vs Eddie, en heel toevallig kwam Goldberg de match verstoren waardoor hij Lesnar met een spear flink buiten spel zette... Dat vond ik toch best een goede partij, en dat was niet alleen aan Eddie te danken! Maar ook aan Brock.

Btw, ik vind de spear van Goldberg trouwens wel vele malen beter dan die van Edge... Maarja dat heeft natuurlijk met zijn NFL verleden te maken. Alles wat hij deed leek zoiezo wel een stuk echter vond ik. Als met high impact... Maargoed ik weet niet of dat nu nog zo is natuurlijk.

brock lesnar vs eddie guerrero No Way Out 2004

Leuk he he noemt opeens allemaal matches waarbij Lesnar of Goldberg tegen een snelle tegenstander staan. Dat was juist mijn punt.
Ik ben die ongelovelijke bout-partij tussen Lesnar en Goldberg niet vergeten. Die match was niet eens WM-waardig. Als je die twee tegen een ook trager wordende Taker zet kun je inderdaad beter 15 min op de pot gaan zitten, je gaat dan niets missen!

Heracles is de club waar wij voor staan, ook al staan we helemaal onderaan. De kleuren zijn zwartwit, de stad is Almelo en wij hebben schijt aan iedereen! Olee Olee Olee Olee Olee

S-K-O-M

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 14 januari 2012, 13:40:54 »

Leuk he he noemt opeens allemaal matches waarbij Lesnar of Goldberg tegen een snelle tegenstander staan. Dat was juist mijn punt.
Ik ben die ongelovelijke bout-partij tussen Lesnar en Goldberg niet vergeten. Die match was niet eens WM-waardig. Als je die twee tegen een ook trager wordende Taker zet kun je inderdaad beter 15 min op de pot gaan zitten, je gaat dan niets missen!

Allemaal matches met een snelle tegenstander?? hij noemt er eentje... Maaruh hoe zit dat dan met Taker vs Lesnar HiaC?

Overigens was die match op WM 20 gewoon bout omdat iedereen de achtergrond wist, dat ze allebei weg gingen... Al was dat niet het geval was dit gewoon een echte clash geweest...

Beste poster WrestlingFans 2012

Ottomeister

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 14 januari 2012, 15:36:59 »

Goldberg's spear is door niemand te bereiken, zelfs Rhino niet in mijn ogen en waarom? Puur omdat Goldberg een beer van een vent is en er kracht achter kan gooien waardoor het er imposant uitziet. Kijk naar die Royal Rumble, waar die Nunzio door de hele ring speart of tegen Christian op RAW ;) Hoe vet ik Goldberg ook vind, terug te komen tegenover Undertaker op WM, nee bedankt..

Booker-M

• Trade Count: (+2)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 14 januari 2012, 16:32:40 »

Allemaal matches met een snelle tegenstander?? hij noemt er eentje... Maaruh hoe zit dat dan met Taker vs Lesnar HiaC?

Overigens was die match op WM 20 gewoon bout omdat iedereen de achtergrond wist, dat ze allebei weg gingen... Al was dat niet het geval was dit gewoon een echte clash geweest...

Daarbij komt ook nog eens dat het lijkt alsof Taker meer geeft op WrestleMania. Zoals ik eerder aangaf zijn mensen als Kane, HHH, HBK en Batistia ook niet de snelste. Hell, vs Batista vond ik nog erg vet.
Maar als hij nog meer matches wil hebben waarbij Lesnar of Goldberg redelijk tot goed uit de verf kwamen met een mindere snelle tegenstander:
Brock vs Hogan = Smackdown
Brock vs RVD = KOTR
Brock vs Big Show = Sur-Series 2002/Judgmentday 2003
Brock vs Cena = Backlash 2003

Als hij nog niet is overtuigt dat Lesnar gewoon een beest/technical wrestler is, heeft hij er gewoon geen kijk op, period. En dit zijn nog niet eens zijn beste matches.

Goldberg is al wat moeilijker, maar goed hier ook nog wat matches die om aan te zien waren:

Goldberg vs Bam Bam Bigelow = ergens op een ppv van 99
Goldberg vs The Rock = Backlash 2003
Goldberg vs DDP = Halloween Havoc 98
Goldberg vs Steiner = Fall Brawl 2000

Ik was toen erg verrast door Taker vs Batista. Als je met Batista een goede match kunt hebben, kun je dat ook met Goldberg, en zeker een Best Of 10 met Lesnar.

Goldberg's spear is door niemand te bereiken, zelfs Rhino niet in mijn ogen en waarom? Puur omdat Goldberg een beer van een vent is en er kracht achter kan gooien waardoor het er imposant uitziet. Kijk naar die Royal Rumble, waar die Nunzio door de hele ring speart of tegen Christian op RAW ;) Hoe vet ik Goldberg ook vind, terug te komen tegenover Undertaker op WM, nee bedankt..

Zoek is op youtube hoe Goldberg Kwee Wee een spear geeft in 2000, op een Nitro (dacht ik, anders Thunder), die spear was ook wel ziek :P

« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 16:36:02 door Booker-M »

Bwam

• Trade Count: (+4)
  • Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 14 januari 2012, 17:36:56 »

Die spear van Goldberg is amal leuk en aardig..
Maar als ik Edge een spear zag geven aan bijv een Mysterio of een Ziggler zag ie er ook goed uit.
Kwestie van sell-ability van de tegenstander.

Brock zelf als langzaam zien kan ik niet. Er zit wel een duidelijk verschil tussen de fysiek van Goldberg en van Lesnar. Maar dit heeft net zo veel met leeftijd van doen.
Zou Lesnar best nog in een run willen zien, maar niet tegen Undertaker.
Lesnar zou een hele andere snelheid kunnen geven aan matches met Big Show of Henry.

Goldberg? Nee bedankt... Nieuw talent een kans geven ipv oude rotten pushen.. dan moet je goldberg weg laten.
Zelfs al laat je een Rhodes nu een win pakken op de "grote" Goldberg... Hij is een decenium weg geweest.. lekker boeiend.
Wil je dat interessant maken moet hij eerst weer veel winnen.. En dat gaat dan ten koste van talent wat er nu rond loopt.

Maar goed, acht de kans op een return van beide veel richting de 0... maar daar zal mvdk anders over denken. Of hoe hij zich nu wil noemen  ;D

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

MCgrave

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 14 januari 2012, 17:57:46 »

Lesnar is al vrij van de UFC om een WWE comeback te maken. Als Lesnar naar WWE komt zal dat voor Live TV/PPV shows zijn geen house Show's. En Lesnar tegen UT is toch gevaarlijk, Lesnar blijft een bruut.. In de UFC paste hij meer daar maakt het niet uit dat je iemand blesseert :D.

Creditzz ECWChamp! - BasRuttenMMA : Check this out: www.ufcholland.nl 8)
Batracer-[url=http://www.thewres

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 14 januari 2012, 19:57:41 »

Daarbij komt ook nog eens dat het lijkt alsof Taker meer geeft op WrestleMania. Zoals ik eerder aangaf zijn mensen als Kane, HHH, HBK en Batistia ook niet de snelste. Hell, vs Batista vond ik nog erg vet.
Maar als hij nog meer matches wil hebben waarbij Lesnar of Goldberg redelijk tot goed uit de verf kwamen met een mindere snelle tegenstander:
Brock vs Hogan = Smackdown
Brock vs RVD = KOTR
Brock vs Big Show = Sur-Series 2002/Judgmentday 2003
Brock vs Cena = Backlash 2003

Als hij nog niet is overtuigt dat Lesnar gewoon een beest/technical wrestler is, heeft hij er gewoon geen kijk op, period. En dit zijn nog niet eens zijn beste matches.

Goldberg is al wat moeilijker, maar goed hier ook nog wat matches die om aan te zien waren:

Goldberg vs Bam Bam Bigelow = ergens op een ppv van 99
Goldberg vs The Rock = Backlash 2003
Goldberg vs DDP = Halloween Havoc 98
Goldberg vs Steiner = Fall Brawl 2000

Ik was toen erg verrast door Taker vs Batista. Als je met Batista een goede match kunt hebben, kun je dat ook met Goldberg, en zeker een Best Of 10 met Lesnar.

Zoek is op youtube hoe Goldberg Kwee Wee een spear geeft in 2000, op een Nitro (dacht ik, anders Thunder), die spear was ook wel ziek :P

Vergeet Goldberg vs Scott Hall niet. Die laddermatch vond ik echt een thriller! Oké het was niet heel technisch, maar spanning was er wel! Kijk die match maar eens terug, en hoe het publiek er op reageerde. Dat vond ik persoon 1 van de beste matches van Wcw... Btw die commentators waren stukken beter dan die van WWE op dit moment.  Dat zorgde nog ff voor een extra kracht achter die match. Maargoed toen was ik ook nog jong, en dacht vroeger dat het echt was. Dus misschien was ik daarom wel zo onder de indruk van die match, en vooral van Goldberg.

Trouwens... Over een spear gesproken, check deze!

http://www.youtube.com/watch?v=d0c13Wd4CHg

Die is echt ziek!

En dan heb ik het nog niet eens over die match van Brock Lesnar, dat Big Show door de ring heen ging. Dat waren toch wel leuke momenten vind ik zelf... En Brock had ook alles lekker high impact net als Goldberg. Maargoed we zijn nu jaren verder, dus er zal ongetwijfeld veel veranderd zijn.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 20:05:27 door The man »

hulkamania

• Senior
  • Whatcha gonna do.....
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 14 januari 2012, 22:09:30 »

Vergeet Goldberg vs Scott Hall niet. Die laddermatch vond ik echt een thriller! Oké het was niet heel technisch, maar spanning was er wel! Kijk die match maar eens terug, en hoe het publiek er op reageerde. Dat vond ik persoon 1 van de beste matches van Wcw... Btw die commentators waren stukken beter dan die van WWE op dit moment.  Dat zorgde nog ff voor een extra kracht achter die match. Maargoed toen was ik ook nog jong, en dacht vroeger dat het echt was. Dus misschien was ik daarom wel zo onder de indruk van die match, en vooral van Goldberg.

Trouwens... Over een spear gesproken, check deze!

http://www.youtube.com/watch?v=d0c13Wd4CHg

Die is echt ziek!

En dan heb ik het nog niet eens over die match van Brock Lesnar, dat Big Show door de ring heen ging. Dat waren toch wel leuke momenten vind ik zelf... En Brock had ook alles lekker high impact net als Goldberg. Maargoed we zijn nu jaren verder, dus er zal ongetwijfeld veel veranderd zijn.

Tja matches noemen van bijna10 tot  15 jaar geleden... Wake up! Het is 2012 en Goldberg is niet snel meer en na zijn match rtegen Lesnar ook terecht gestopt. Die twee hebben een totale wanprestatie geleverd op Wrestlemania.
Toen Goldberg stopte was het beste er al van af.... dus wat willen jullie nu?? Dat hij leuk kan spearen is een ding maar je moet wel een hele match kunnen neerzetten!

Wat Lesnar aangaat. Ja hij is wreed, kan best iets maar niet tegen Taker. Lesnar heeft overduidelijk een gewillige tegenstander nodig waar hij op los kan gaan. Overigens had Lesnar een match tegen Hogan????
Ik dacht dat op die bewuste SD hij Hogan alleen meer te grazen heeft genomen en dat allemaal omdat Hogan hem over wilde maken!!! Even daarna stopt Lesnar er mee... Dat is nu iemand die hart heeft voor de sport!?????

Heracles is de club waar wij voor staan, ook al staan we helemaal onderaan. De kleuren zijn zwartwit, de stad is Almelo en wij hebben schijt aan iedereen! Olee Olee Olee Olee Olee

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 15 januari 2012, 00:17:04 »

Tja matches noemen van bijna10 tot  15 jaar geleden... Wake up! Het is 2012 en Goldberg is niet snel meer en na zijn match rtegen Lesnar ook terecht gestopt. Die twee hebben een totale wanprestatie geleverd op Wrestlemania.
Toen Goldberg stopte was het beste er al van af.... dus wat willen jullie nu?? Dat hij leuk kan spearen is een ding maar je moet wel een hele match kunnen neerzetten!

Wat Lesnar aangaat. Ja hij is wreed, kan best iets maar niet tegen Taker. Lesnar heeft overduidelijk een gewillige tegenstander nodig waar hij op los kan gaan. Overigens had Lesnar een match tegen Hogan????
Ik dacht dat op die bewuste SD hij Hogan alleen meer te grazen heeft genomen en dat allemaal omdat Hogan hem over wilde maken!!! Even daarna stopt Lesnar er mee... Dat is nu iemand die hart heeft voor de sport!?????

Lees nog eens even het laatste stukje van de laatste alinea. Volgens mij geef ik daar al aan dat we alweer een tijd verder zijn, en er een hoop veranderd is. Daarmee bedoel ik, dat ook ik twijfel of Goldberg nog wel wat kan brengen. Van Lesnar weet ik het wel 100% zeker dat hij wat kan brengen. Hij is nog helemaal niet zo oud, en ik vind het een goede worstelaar.

Verder zullen we moeten afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Want nogmaals het zijn weer geruchten. Alleen worden de geruchten wel sterker, omdat Lesnar inmiddels al in een WWE-game zit, en Goldberg Het over een laatste wrestlemania heeft gehad. We zullen wel zien wat het wordt.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2012, 01:29:51 door The man »

Remco

• Trade Count: (+3)
  • Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.hookers.nl
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #34 Gepost op: 15 januari 2012, 10:58:39 »

De match van Lesnar tegen Hogan op Sd was alleen om lesnar nog meer over te maken,vanwege het feit dat hij een maand later de wwe championship kreeg van dwayne op Summerslam.
Het is natuurlijk niet niks als de o zo grote Hulk Hogan voor jou wilt Jobben.

Het duurde daarna wel even voordat Lesnar stopte.

Goldberg had een streak...een streak die niet helemaal 100% klopte,en wat stelt een winning streak eigenlijk voor in een sport waar de winnaar van te voren vast staat....
WCW had goud in handen met Goldberg maar ook dat wisten ze weer goed te verneuken zoals met alles wat ze hadden,na een jaar en ook nog eens een Heel turn was het publiek Bil ook zat geworden.Ook al bleven ze volop de naam GOLDBERG chanten...en zag je shots van mensen die met hun armen over mekaar voor zich uit zaten te staren..een slokje van hun drinken namen of met een papieren zak over hun hoofd zaten...heerlijk dat WCW publiek.

Het enigste wat Goldberg kan zijn korte macthes en de man heeft net zoveel Moves als een John Cena! misschien wel minder zelfs,de run in WWE was ook een ramp en toen hij World Champion wred gingen de cijfers ook als een spear ;) omlaag.

Het is leuk en aardig maar sommige mensen hier leven graag in het verleden,dat je iets op Youtube ziet van 12 jaar geleden zegt niet dat het in 2012 ook nog werkt!

Lensar kan ik kort over zijn de man zou wel weer een aanwinst zijn voor de WWE.

Beste trader van 2013...nou jij weer!

Koen B

• Trade Count: (+3)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 15 januari 2012, 11:30:11 »

Mochten ze Goldberg toch een kans geven dan vind ik een triple threat op WM met Brock en Taker niet eens zo'n slechte keuze.

Een triple threat met 2 former champs is iets wat Taker nog niet heeft gehad op WM dus dat is prima. Verder zal een triple threat het tempo van de heren enorm opschroeven. Dus wat dat betreft is het ook een goede keuze.

Van mij hoeven ze Goldberg zeker niet aan te nemen, maar ALS ze het gaan aandurven dan is dit een goede optie.

Kredietjes naar ECWChamp

hulkamania

• Senior
  • Whatcha gonna do.....
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 15 januari 2012, 12:49:25 »

Mochten ze Goldberg toch een kans geven dan vind ik een triple threat op WM met Brock en Taker niet eens zo'n slechte keuze.

Een triple threat met 2 former champs is iets wat Taker nog niet heeft gehad op WM dus dat is prima. Verder zal een triple threat het tempo van de heren enorm opschroeven. Dus wat dat betreft is het ook een goede keuze.

Van mij hoeven ze Goldberg zeker niet aan te nemen, maar ALS ze het gaan aandurven dan is dit een goede optie.

Dat geloof je toch zelf niet ??? In zo'n match ligt een van hen de halve match voor dood vuil terwijl de andere twee vechten. Laten we hopen dat deze match er niet zal komen.
Geef Taker een waardige tegenstander zodat we een goede match zien.

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 15 januari 2012, 19:02:27 »

Dus Lesnar is geen waardige tegenstander voor Taker?... Je hebt wel humor Hulkamania  ;)

Beste poster WrestlingFans 2012

Lagez

• Held
  • Yo Chico, bad times don't last, but bad guys do.
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 15 januari 2012, 19:10:25 »

Ik hoop vooral dat mensen die een heel jaar hard werken voor WWE een mooie spot op de card krijgen.

Ottomeister

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 15 januari 2012, 19:35:35 »

Hij werd ook niet zomaar als ''the Next Big Thing'' neergezet ;)

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 15 januari 2012, 20:33:16 »

Dat geloof je toch zelf niet ??? In zo'n match ligt een van hen de halve match voor dood vuil terwijl de andere twee vechten. Laten we hopen dat deze match er niet zal komen.
Geef Taker een waardige tegenstander zodat we een goede match zien.

Haha sorrie, maar Brock, Taker en Goldberg zijn nou net de personen die amper op de grond liggen. Tuurlijk hebben ze bijde wel eens half knokkie gelegen, maar meestal stonden ze bij moves binnen een paar seconden weer op. Je vergist je behoorlijk in hun (characters')

En 9 van de 10 keer wonnen bijde heren binnen enkele minuten, en waren het echt ''dominators''. Dus ik denk dat het echt wel waardige tegenstanders zouden ''kunnen'' zijn. Anders onderschat je Lesnar en Goldberg. Zelfs die laatste is geloof ik 2 jaar jonger dan Taker, dus waarom zou hij niks meer kunnen brengen? Kijk, de kans is natuurlijk wel aanwezig dat het een flopt wordt, maar van te voren valt daar verder nog niet over te oordelen... Als ze dit keer eens ''goed gebruikt'' gaan worden zou het best wel eens leuk kunnen worden.

Even een random suggestie... Brock Lesnar is een absoluut monster, net als Goldberg. Dus misschien is het ook wel een mooi tag-team?:P The legends off Domination vind ik best cool klinken. 8) Het zijn ook nog eens real-life vrienden, dus het zou zo kunnen.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2012, 20:45:10 door The man »

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • X1G
« Reactie #41 Gepost op: 15 januari 2012, 20:46:21 »

Haha sorrie, maar Brock en Goldberg zijn nou net de personen die amper op de grond liggen. Tuurlijk hebben ze bijde wel eens half knokkie gelegen, maar meestal stonden ze bij moves binnen een paar seconden weer op.

En 9 van de 10 keer wonnen bijde heren binnen enkele minuten, en waren het echt ''dominators''. Dus ik denk dat het echt wel waardige tegenstanders zouden ''kunnen'' zijn. Anders onderschat je Lesnar en Goldberg. Zelfs die laatste is geloof ik 2 jaar jonger dan Taker, dus waarom zou hij niks meer kunnen brengen? Kijk, de kans is natuurlijk wel aanwezig dat het een flopt wordt, maar van te voren valt daar verder nog niet over te oordelen... Als ze dit keer eens ''goed gebruikt'' gaan worden zou het best wel eens leuk kunnen worden.

Even een random suggestie... Brock Lesnar is een absoluut monster, net als Goldberg. Dus misschien is het ook wel een mooi tag-team?:P The legends off Domination vinmd ik best cool klinken. 8)

Hij bedoelt dat ze (en dan vooral Goldberg) geen match van 20 minuten kunnen volhouden. Hoeveel matches weet jij dat Goldberg daadwerkelijk flink aan de bak moest en hoeveel van die matches waren langer dan laten we zeggen 7 minuten.

Daarnaast nee, allereerst klinkt t niet cool, ten tweede is t niet cool en ten derde is t 'of domination'.

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 15 januari 2012, 21:27:24 »

Hij bedoelt dat ze (en dan vooral Goldberg) geen match van 20 minuten kunnen volhouden. Hoeveel matches weet jij dat Goldberg daadwerkelijk flink aan de bak moest en hoeveel van die matches waren langer dan laten we zeggen 7 minuten.

Daarnaast nee, allereerst klinkt t niet cool, ten tweede is t niet cool en ten derde is t 'of domination'.

jup typefoutje.

hulkamania

• Senior
  • Whatcha gonna do.....
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 15 januari 2012, 21:43:51 »

Haha sorrie, maar Brock, Taker en Goldberg zijn nou net de personen die amper op de grond liggen. Tuurlijk hebben ze bijde wel eens half knokkie gelegen, maar meestal stonden ze bij moves binnen een paar seconden weer op. Je vergist je behoorlijk in hun (characters')

Even een random suggestie... Brock Lesnar is een absoluut monster, net als Goldberg. Dus misschien is het ook wel een mooi tag-team?:P The legends off Domination vind ik best cool klinken. 8) Het zijn ook nog eens real-life vrienden, dus het zou zo kunnen.

Je wilt mij uit gaan leggen hoe een Triple Threat werkt??? Ik heb er vele in mijn leven gezien en in al deze matches wordt er altijd iemand uit de match gewerkt zodat je niet steeds naar drie man tegelijk staat te kijken.
Ook Taker heeft op die manier wel eens aan de kant gelegen. Na een paar minuten mag dan de een de andere aflossen etc.

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 15 januari 2012, 21:49:18 »

Je wilt mij uit gaan leggen hoe een Triple Threat werkt??? Ik heb er vele in mijn leven gezien en in al deze matches wordt er altijd iemand uit de match gewerkt zodat je niet steeds naar drie man tegelijk staat te kijken.
Ook Taker heeft op die manier wel eens aan de kant gelegen. Na een paar minuten mag dan de een de andere aflossen etc.

Tja.. Ik ook. Ik volg het nu ook al zo'n 20 jaar ofzo. Maar toch is iedere match wel anders. Undertaker, Goldberg en Lesnar zijn alle 3 bikkels, dus het zal mij benieuwen (als die match echt komt natuurlijk). Aan 1 kant hoop ik er een beetje op dat ze iedereen de mond zullen snoeren, en een topmatch neer zullen zetten.

Ottomeister

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 15 januari 2012, 21:56:57 »

Ben jij toevallig Mvdk? Dat vermoeden krijg ik steeds meer namelijk..

Maar dan nog, Goldberg heeft al jaren niks meer in de ring gedaan, terwijl Lesnar constant bezig is geweest in de UFC, dus zijn conditie zou top zijn. Bovendien is Lesnar in vergelijking nog jong en kan hij nog wat bijdragen, MITS hij ooit terugkomt. Maar waar zou de spanning zijn als Goldberg tegenover Taker staat? Goldberg heeft niks wat Undertaker kan halen bij hem en dan weet je van te voren dat er geen spanning is omdat ze Goldberg echt niet die streak zouden laten verbreken.

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 15 januari 2012, 22:00:51 »

Ben jij toevallig Mvdk? Dat vermoeden krijg ik steeds meer namelijk..

Maar dan nog, Goldberg heeft al jaren niks meer in de ring gedaan, terwijl Lesnar constant bezig is geweest in de UFC, dus zijn conditie zou top zijn. Bovendien is Lesnar in vergelijking nog jong en kan hij nog wat bijdragen, MITS hij ooit terugkomt. Maar waar zou de spanning zijn als Goldberg tegenover Taker staat? Goldberg heeft niks wat Undertaker kan halen bij hem en dan weet je van te voren dat er geen spanning is omdat ze Goldberg echt niet die streak zouden laten verbreken.

Wie is mvdk nou weer?

Ottomeister

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 15 januari 2012, 22:01:31 »

Heeeeeel lang verhaal..

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 15 januari 2012, 22:06:53 »

Heeeeeel lang verhaal..

Dat zal best. Maar is er een probleem als iemand een andere mening heeft dan een ander?

Ik heb geen idee waar je op doelt met ene mvdk. Wat meer uitleg graag?

Ottomeister

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: 15 januari 2012, 22:13:01 »

Mvdk was iemand die constant Goldberg in bescherming nam, terwijl hij niet wou inzien dat die totaal geen toegevoegde waarde meer heeft tegenwoordig voor de WWE en aangezien je vaak reacties neerzet waarbij het lijkt alsof de match al vast staat, krijg ik dat gevoel erbij.
Pagina's: 1 [2] 3 4

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2014. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!