Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 19
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 15
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
[19] 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2715
  • stats Totaal aantal berichten: 614515
  • stats Totaal aantal topics: 22752
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 [2] 3

Auteur Topic: RAW 16-1-2012 (spoilers)  (gelezen 1771 keer)

Sjiro

• Trade Count: (+1)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • One plus one, equals one.
    • Bekijk profiel
    • Sjiro.nl
« Reactie #25 Gepost op: 17 januari 2012, 19:11:03 »

Y2J is echt de opperbaas. Heb weer genoten!

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 17 januari 2012, 20:01:34 »

Heel deze RAW werd gedragen door het begin en het einde! Die ook gedeeltelijk uit dezelfde mensen bestonden. De rest ertussenin was redelijk, maar het boeit gewoon allemaal niet zo...

Foley als opener had ik niet verwacht en Ziggler deed het goed aan de mic vond ik! Gezien het einde van de show zou je een programma tussen Foley en John GM, maar gezien de opening verwacht ik eigenlijk meer een Ziggler vs Foley. (Ziggler verliest van Punk en gooit later tijdens de Rumble Foley eruit om vervolgens een match met hem te hebben op WM?)

Mooiste van de show was eigenlijk gewoon dat Punk eindelijk weer aan de mic mag! Zowel in de opening als het einde trekt hij weer lekker zijn bek open, zet geweldig werk neer en dat ik wat ik wil zien! Hij is het beste wat de WWE momenteel heeft, een stuk boeiender dan Cena.

Cena vs Kane is alweer saai eigenlijk, gewoon omdat het allang niet meer voelt dat er nog iets iets rond Cena gaat gebeuren... Same old same old... (En dat is jammer, want ik vond Kane zijn return heel interessant, maar dat is nu alweer half weg vanwege zijn programma met Cena)

Vorige week vond ik Jericho's stuk echt een klap aan, maar deze keer was het wel weer superleuk gedaan! De crowd werd helemaal gek van hem en daardoor werkte het deze keer en dat is mooi!

Twitternerd Perez Hilton? Is dit de kwalbert van Amerika? Gelukkig waren de Bella's wel leuk om te zien.

En gelukkig is Ryder weer van de title af. Heeft in mijn ogen na zijn win helemaal niks boeiends gebracht...

Beste poster WrestlingFans 2012

Main_Eventer

• Trade Count: (0)
  • Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 17 januari 2012, 21:02:25 »

Ik vind Jack Swagger ook helemaal niks. Heeft wel wat wrestling skills maar vind hem alles behalve charismatisch.
Benieuwd wat ze nu met Ryder van plan zijn. Beetje raar om hem zo snel al de US title te laten verliezen.

Dat gedoe met Jericho is op zich best grappig. Hoop alleen wel dat dit de laatste week was. Ben er nu wel klaar mee.
Leuk dat Foley er was. Is in de ring nooit goed geweest natuurlijk maar ziet er nu houteriger uit als ooit te voren.
Punk aan de mic altijd goed. Hij hoort gewoon elke week dit soort segments te hebben.

Al met al een niet al te denderende RAW maar toch weer benieuwd hoe de rol van Jericho volgende week word ingevuld.

Bwam

• Trade Count: (+4)
  • Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 17 januari 2012, 21:48:22 »

grote kans dat de volgende Raw nog dezelfde Jericho is..
Weekend daarna is Royal Rumble dus zal er wel meer duidelijk worden.

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

Rock&Sock

• Senior
  • And thats the bottom line ...coz i said so
    • Bekijk profiel
    • webdesign op maat.
« Reactie #29 Gepost op: 17 januari 2012, 23:15:37 »

grote kans dat de volgende Raw nog dezelfde Jericho is..
Weekend daarna is Royal Rumble dus zal er wel meer duidelijk worden.

ga er inderdaad vanuit dat volgende raw jericho weer zo doet als de afgelopen 3 weken, en op de rumble in eens los barst en ik hoop op een winst voor hem

Bwam

• Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 17 januari 2012, 23:49:56 »

Als Jericho de rumble niet wint, zal Punk geen WWE Champ zijn op WM.. die 2 moeten wel tegenover elkaar komen.
Zelfde geld denk ik voor Johnny Ace en Foley.

Net RAW gekeken.. Punk aan de Mic blijft goud. Truth wederom geweldig. "don't know if that's PG" ;D
Ryder was volgens mij echt geblesseerd toch werd vorige week gemeld? Vrij logisch dat ie dan zo'n title kwijt raakt voor 1 van de grote 4 PPV's
Dat ze de tag titles niet weer maanden laten verdwijnen dankzij het rookgedrag van Bourne is ook niet meer dan logisch.
Naaistreek naar Kofi toe dat wel.. Maar waarom heb ik het idee dat die zomaar eens de tegenstander van Swagger kan worden..
Goeie botch ook van Daniel Bryan trouwens in die main event. Zusje Fox in Tough Enough was er niks bij..

« Laatst bewerkt op: 17 januari 2012, 23:52:09 door Bwam »

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

Rock&Sock

• Senior
  • And thats the bottom line ...coz i said so
    • Bekijk profiel
    • webdesign op maat.
« Reactie #31 Gepost op: 17 januari 2012, 23:51:28 »

Als Jericho de rumble niet wint, zal Punk geen WWE Champ zijn op WM.. die 2 moeten wel tegenover elkaar komen.
Zelfde geld denk ik voor Johnny Ace en Foley.

Net RAW gekeken.. Punk aan de Mic blijft goud. Truth wederom geweldig. "don't know if that's PG" ;D
Ryder was volgens mij echt geblesseerd toch werd vorige week gemeld? Vrij logisch dat ie dan zo'n title kwijt raakt voor 1 van de grote 4 PPV's
Dat ze de tag titles niet weer maanden laten verdwijnen dankzij het rookgedrag van Bourne is ook niet meer dan logisch.
Naaistreek naar Kofi toe dat wel.. Maar waarom heb ik het idee dat die zomaar eens de tegenstander van Swagger kan worden..

ik dacht ook al aan een us title run voor kofi

en johny ace komt eindelijk terug, lekker agresief zoals het moet

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 18 januari 2012, 10:00:20 »

Ik heb nooit begrepen waarom er zoveel mensen altijd maar negatief zijn over Jack Swagger eerlijk gezegd. Naar mijn bescheiden mening is hij een van de meest complete mannen in heel WWE: zijn in-ring skills zijn echt uitstekend, hij weet zijn tegenstander goed over te maken, kan sellen en heeft toch ook iets unieks met zijn slissende stem. Je kan dat laatste natuurlijk ook als beperking beschouwen, maar ik vind eigenlijk dat het hem juist anders maakt dan anderen. Het enige dat Swagger nog een beetje mist is een sterk gimmick. Het "All American American" gimmick is wel een beetje klaar nu en hij moet eigenlijk iets vinden waardoor hij ook als character op gaat vallen. Als hij dat kan (of krijgt van creative) kan Swagger volgens mij echt prima meedraaien in de main event. Ik ben dan ook blij dat hij de US Title heeft gewonnen: hopelijk is dit de kans die hij nodig heeft om weer even flink wat momentum te gaan pakken.

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

sithraman

• Nieuweling
  • *
  • keep kissing babies and hugging fat girls
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 18 januari 2012, 10:09:03 »

Heerlijke Raw. Er gebeurde lekker veel binnen en buiten de ring. Weer een grandioze actie van Y2J, leuke appearance van Foley en natuurlijk mictime voor Punk. Zo wil ik elke week wel een Raw kijken. Als Smackdown nu ook wat leuker wordt ben ik helemaal content.

By sithraman at 2010-03-24

نبيل حبيبي

• Held
  • (_)_____)___)))~~~
    • Bekijk profiel
    • http://www.wwe.com
« Reactie #34 Gepost op: 18 januari 2012, 21:40:06 »

Swagger heeft inderdaad 1 van de beste wrestling skills in WWE op dit moment.

De man mist echter ook een aantal dingen. Ik hoor mensen roepen dat hij meer talent heeft dan Ryder. Sorry maar helaas.

Ook hoor ik mensen dat ie juist wel charisma heeft. Ook hier wordt de plank misgeslagen.

Hij heeft uiteraard betere ringskills dan Ryder maar om een professional (show)wrestler te zijn, is charisma denk ik belangrijker.

Hetgeen wat Swagger tegenzit zijn inderdaad z'n mic skills welke nihil zijn en dat komt met name door z'n monotone stem en niet zozeer door z'n geslis. Dusty Rhodes sliste immers ook. En z'n gezichtsuitdrukkingen helpen ook niet echt want deze zijn ongeveer gelijk aan die van Bobby Lashley.

Het enige wat Swagger zou kunnen redden en waar hij ook mee de main event in zou kunnen komen is als hij z'n gimmick juist hetgeen benadrukt wat zijn sterkste punt is. Z'n wrestling skills!

En dan niet, zoals Yosti al zegt, in zo'n All-American American vorm maar dan moet je meer denken aan 'Wrestling Machine' gimmick zoals Kurt Angle had aan het eind van z'n WWE run in 2006. Of geef hem 1 die vergelijkbaar is met die van Chris Benoit; no-nonse, weinig tot geen mic tijd, puur worstelen en ass kicken.

The Lord is Good!!

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 19 januari 2012, 10:15:36 »

Wat is die Laurinitis toch een saaie vent. Verspreekt zich constant en is echt niet overtuigend aan de mic. Van mij had Punk 'm dit x wel ff wat tikken mogen geven. Maargoed, zolang we nu maar geen Foley-Johnny feud krijgen vind ik 't best. Maar dat zal vast wel gebeuren.

Wat was die Hilton een stumpert zeg. Die duw en val zag er zo ongelooflijk fake en slecht uit, kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte. Vince moet zich echt enorm diep schamen dat deze nono bij RAW was.

Clay z'n finisher zag er dit keer toch iets impactvoller uit, maar hij mag van mij toch een andere krijgen. Y2J weer geniaal, ben alleen toch wel benieuwd wat z'n gimmick nu moet voorstellen..

Credits to Solshard

Opdivic

• Trade Count: (+9)
  • Held
  • I gotta have more COWBELL!
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 19 januari 2012, 10:21:28 »

Ik ben denk ik echt 1 van de weinige die Johnny Ace goed vind ::)
Op afgelopen Raw vond ik hem een stuk sterker dan wat hij daarvoor liet zien. Die hoek op Foley vond ik juist heel sterk. Dat onderstreept juist zijn opmerking dat hij Punk gaat naaien. Heerlijk zo'n Interim Manager die doet alsof hij unbiassed is, maar zijn heelyness van af druipt.

En ik ben blij dat Danielson eindelijk mag laten zien wat hij kan. Die heelturn had veel eerder moeten komen.

Roy<13

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 19 januari 2012, 11:36:45 »

Zie Johnny graag aan het werk iedere week.
Op voorhand had ik er niet zoveel van verwacht om eerlijk te zijn,maar ben aangenaam verrast.
Niets tegen Vince,maar tis toch verfrissend met wat nieuwe gezichten.
Vind Johnny nu al meer brengen dan Long op al die jaren.

Zijn aanval op Foley helemaal top.
Hopelijk gaan Johnny nu vaker zo te keer als afgelopen RAW gooi het er allemaal maar lekker uit  :P.

Mooiste tot nu toe vond ik toch wel die video van Punk met de beelden van Johnny als wrestler hahaha prachtig  ;D

D Bryan moet lekker aggressie gaan tonen nu.
Hopelijk is hij vlug af van Henry & Big show en kan hij eens serieus aan zijn title reign beginnen met fatsoenlijk wrestler's als tegenstanders.
Nu is het door die 2 zure appels heen bijten

Bwam

• Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 19 januari 2012, 11:45:09 »

LOL Bryan serieus aan zijn title reign beginnen.. hij moet serieus van die titel af ja.
Mic skills zuigen, brengt totaal niets over met zijn C acteer werk achter de schermen..

En Johnny Ace + gooi het er maar lekker uit zijn ook 2 dingen die ik even over moest lezen of ze echt in dezelfde zin stonden..
Zelfd die "uitbarsting" op het eind kwam er niet fatsoenlijk uit omdat hij z'n tekst niet in z'n hoofd had zitten.
Hij leest nog net geen briefje voor zo saai is het.
Plus dat eeeeeindelooooze executive vice president of talent relations and interim general manager and soon to be permanent genareal manager of monday night Raw komt me nu ook al wel de strot uit..
Alsof mensen dat niet weten na 3 maanden als het niet meer is. Zijn gewoon 5 minuten die je door ken spoelen als hij aan z'n functie begint in zijn spreek tempo...

Kijkcijfers die naar beneden donderen komt echt niet door Punk aan de titel maar door dit soort doodsaaie figuren die veel te veel tijd opslokken in zo'n show.
Precies wat Punk in zijn wederom geniale promo aan het begin van RAW zei.
Hij is nooit iets geweest en zal het ook nooit worden. van Sucking naar Sucking up gegaan...

BoG

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 19 januari 2012, 11:50:51 »

LOL Bryan serieus aan zijn title reign beginnen.. hij moet serieus van die titel af ja.
Mic skills zuigen, brengt totaal niets over met zijn C acteer werk achter de schermen..

En Johnny Ace + gooi het er maar lekker uit zijn ook 2 dingen die ik even over moest lezen of ze echt in dezelfde zin stonden..
Zelfd die "uitbarsting" op het eind kwam er niet fatsoenlijk uit omdat hij z'n tekst niet in z'n hoofd had zitten.
Plus dat eeeeeindelooooze executive vice president of talent relations and interim general manager and soon to be permanent genareal manager of monday night Raw komt me nu ook al wel de strot uit..
Alsof mensen dat niet weten na 3 maanden als het niet meer is. Zijn gewoon 5 minuten die je door ken spoelen als hij aan z'n functie begint in zijn spreek tempo...

Kijkcijfers die naar beneden donderen komt echt niet door Punk aan de titel maar door dit soort doodsaaie figuren die veel te veel tijd opslokken in zo'n show.
Hij is nooit iets geweest en zal het ook nooit worden. van Sucking naar Sucking up gegaan...

Deze comment is het voorbeeld waarom de WWE steeds meer achteruit gaat. Het draait alleen nog maar om de acteerskills. South Park paar jaar geleden had daar nog een mooie aflevering over. W.T.F. Bryan is voor mij iig 1 van de beste wrestlers van de WWE, getuige zijn matches tegen onder andere Ziggler. Die zelf trouwens ook lekker bezig is hoor!

In ieder geval, ik vond deze Raw een normale tussendoor Raw. Niet echt iets boeiends gebeurd, alles betje verder opgebouwd. Beatdown van Cena op Kane vond ik voor Cena toch best heftig. Alleen maar mooi. Minpuntje is dat het er inderdaad steeds meer op lijkt dat die wel Hate gaat aanvaarden, maar dat alleen maar gaat gebruiken tegen de Heels.

En als we het dan toch over Sellen hebben.. wat was die amerikaanse galbert verschrikkelijk. Maar goed, bella's zien er prima uit in het pakje. het is wachten tot Beth een serieuze feud ontwikkeld (Kharma)... tot die tijd dan maar de bella's in hun latex.

Hoogtepunt was voor mij Jericho. Waar het de afgelopen weken voor mij allemaal te lang duurde was dit perfect. Tag -> Cheeren -> Tag -> en weg is die weer. Heerlijk! Kan misschien ook komen omdat het publiek er bij deze Raw (met alles) veel meer in zat dan normaal

Rated-R

• Nieuweling
  • *
  • "Should i get' himmmmm? SHEE-PLEX! MA BAD!"
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 19 januari 2012, 11:54:46 »

Het belangrijkste is dat ze evenwicht houden tussen wrestling skills en entertainment.
Anders verliezen ze kijkers die het worstelen graag zien en als ze zich teveel op worstelen richten verliezen ze mensen die het voor entertainment kijken.

Credits to Solshard

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 19 januari 2012, 12:18:38 »

Als er een match komt tussen JL en Foley voor de permanente rol als RAW GM, heb ik er niks op tegen, zolang JL maar flink slaag krijgt en daarna van het beeld verdwijnt. Zijn mic time is oersaai en hij verspreekt zich constant en dat moet een ''GM'' voorstellen :P

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Opdivic

• Trade Count: (+9)
  • Held
  • I gotta have more COWBELL!
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 19 januari 2012, 12:20:24 »

Als er een match komt tussen JL en Foley voor de permanente rol als RAW GM, heb ik er niks op tegen, zolang JL maar flink slaag krijgt en daarna van het beeld verdwijnt. Zijn mic time is oersaai en hij verspreekt zich constant en dat moet een ''GM'' voorstellen :P

Deze mag ook van mij terug komen.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 19 januari 2012, 12:25:31 »

Tag team van Adamle en JL idd :P

Mr. J

• Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 19 januari 2012, 12:26:40 »

Mike Adamle & John Laurenitis for Co-GM's! ;D

Credits 2 Ben!

Steviioo

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.supo.be/artikel/5467/Jee_Kast_maakt_poezie_toegankelijk
« Reactie #45 Gepost op: 19 januari 2012, 13:23:45 »

Mooi dat Ryder die belt kwijt is. Die kerel is zo gigantisch irritant. Cena's segment vond ik ook erg cool, de feud met Kane begint nu pas interessant te worden vind ik.

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 19 januari 2012, 17:16:57 »

Bryan moet die title gewoon tot aan WM dragen! Misschien dat je ook eens naar zijn ring skills moet kijken...  ;)
Daarnaast is zijn character er wel een stuk interessanter op geworden nu hij aan het turnen is, ik kan er wel van genieten.

En volgens mij is het juist de bedoeling dat je JL's functieomschrijving irritant vind, gewoon een simpele heelactie (al vind ik het zelf ook niet al te boeiend, maar oke)....

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 19 januari 2012, 17:51:45 »

Bryan moet die title gewoon tot aan WM dragen! Misschien dat je ook eens naar zijn ring skills moet kijken...  ;)
Daarnaast is zijn character er wel een stuk interessanter op geworden nu hij aan het turnen is, ik kan er wel van genieten.

En volgens mij is het juist de bedoeling dat je JL's functieomschrijving irritant vind, gewoon een simpele heelactie (al vind ik het zelf ook niet al te boeiend, maar oke)....

Bryan moet de belt zeker houden, ben ik met je eens. Waar ik het niet mee eens ben, is dat AJ nu opeens in de mix wordt gegooid omdat ze verder geen optie's hebben om Big Show vs Bryan boeiend te houden. Big Show heeft nu al zoveel WHC matches gehad de afgelopen maanden dat het gewoon niet meer leuk is, geef hem die belt of ga door met de volgende tegenstander. Gezien Henry nu dus op SD tegenover hem staat, zie ik Show ook wel weer interferen zodat dit verhaal nog niet afgelopen is, met een uiteindelijke triple threat op RR?

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 19 januari 2012, 18:06:05 »

Bryan moet de belt zeker houden, ben ik met je eens. Waar ik het niet mee eens ben, is dat AJ nu opeens in de mix wordt gegooid omdat ze verder geen optie's hebben om Big Show vs Bryan boeiend te houden. Big Show heeft nu al zoveel WHC matches gehad de afgelopen maanden dat het gewoon niet meer leuk is, geef hem die belt of ga door met de volgende tegenstander. Gezien Henry nu dus op SD tegenover hem staat, zie ik Show ook wel weer interferen zodat dit verhaal nog niet afgelopen is, met een uiteindelijke triple threat op RR?

Mee eens, maar welke andere face main eventer heeft SD momenteel? Enkel Sheamus en mogelijk dat ze die dus willen bewaren voor WM (althans dat hoop ik, met een Rumble win)

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 19 januari 2012, 18:17:24 »

Waarom niet nu al een sotryline opzetten, waarbij Bryan zo door blijft gaan met winnen, althans zijn title te behouden ( door DQ's etc ) en dat Sheamus er genoeg van heeft of iets in die richting waardoor Bryan op WM echt ''zijn best'' moet doen voor die belt te houden.

Pagina's: 1 [2] 3

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!