Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 16
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 1
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 [23] 24 25
26 27 28 29 30 31

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2720
  • stats Totaal aantal berichten: 614890
  • stats Totaal aantal topics: 22763
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7

Auteur Topic: The return of...een oude WWF-fan.  (gelezen 4763 keer)

Fili

• WWEH Legend
  • Trade Count: (0)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #50 Gepost op: 31 januari 2012, 03:46:59 »

Het worstelen zelf vind ik persoonlijk ook een stuk achteruit gegaan. Het lijkt een stuk nepper/gemaakter, en er zijn vooral heel erg veel jobbers.

Dit kůn je niet menen. Heb je onlangs nog filmpjes teruggekeken van de jaren '80 en begin jaren '90? Als je dat doet kom je er wel op terug wil ik hopen. Ik denk dat je het geromantiseerd hebt in je hoofd. Dat had ik ook. Ik ging met een aantal vrienden een paar PPVs kijken en ik had ook de Rumble van 93 of zoiets op DVD gezet. Ik herinnerde me dat allemaal als supervet, maar toen we het gingen kijken dachten we echt Wat... de... fuck. Het ziet er allemaal niet uit, de moves waren enorm beperkt etc.

Het heeft gewoon te maken met hoe je naar een bepaalde periode kijkt. Ik herinner me die periode als supervet en ik weet dat ik lui als The Berzerker super vond terwijl die dus eigenlijk niks bijzonders deed, maar ik herinner me dat heel anders. Zo herinner ik me ook een rivalry tussen British Bulldog en The Warlord en dat the Bulldog de enige man was die uit The Warlord's Full Nelson kon ontsnappen of zoiets en dat vond ik allemaal geweldig. Als ik het terugkijk vind ik het nog steeds vet om die wrestlers te zien en in actie te zien en daarbij een beetje 'herinneringen op te halen', maar het worstelen zelf ziet er simpelweg niet uit.

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 31 januari 2012, 12:10:49 »

Dit kůn je niet menen. Heb je onlangs nog filmpjes teruggekeken van de jaren '80 en begin jaren '90? Als je dat doet kom je er wel op terug wil ik hopen. Ik denk dat je het geromantiseerd hebt in je hoofd. Dat had ik ook. Ik ging met een aantal vrienden een paar PPVs kijken en ik had ook de Rumble van 93 of zoiets op DVD gezet. Ik herinnerde me dat allemaal als supervet, maar toen we het gingen kijken dachten we echt Wat... de... fuck. Het ziet er allemaal niet uit, de moves waren enorm beperkt etc.

Het heeft gewoon te maken met hoe je naar een bepaalde periode kijkt. Ik herinner me die periode als supervet en ik weet dat ik lui als The Berzerker super vond terwijl die dus eigenlijk niks bijzonders deed, maar ik herinner me dat heel anders. Zo herinner ik me ook een rivalry tussen British Bulldog en The Warlord en dat the Bulldog de enige man was die uit The Warlord's Full Nelson kon ontsnappen of zoiets en dat vond ik allemaal geweldig. Als ik het terugkijk vind ik het nog steeds vet om die wrestlers te zien en in actie te zien en daarbij een beetje 'herinneringen op te halen', maar het worstelen zelf ziet er simpelweg niet uit.

Eind jaren 97 tot 2004 vond ik het worstelen persoonlijk vele malen beter. In de jaren 80 en begin 90 was dat idd ook een stuk minder. Maar er waren wel veeeel betere characters! Veel meer echte sterren waar mensen tegen op keken en waar WWF ook echt wat aan had. Op dit moment is het allemaal veel te ''gewoontjes'', met vooral heeeel veel gepraat. Dat had je vroeger minder...
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 12:15:16 door The man »

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 31 januari 2012, 15:08:58 »

Vind je het gek, vroeger was het ook allemaal nieuw..

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 31 januari 2012, 16:48:47 »

Vind je het gek, vroeger was het ook allemaal nieuw..

Ja, maar er moet toch nog wel ergens een beetje fantasie zitten??

Unleashed!

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 31 januari 2012, 17:40:50 »

Precies. En ik kijk nog steeds liever de PPV's uit die tijd dan de huidige.

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+1)
  • Held
  • De man uit jouw doktersroman
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 31 januari 2012, 17:46:15 »

Het probleem is dat het bijna onmogelijk is om bepaalde characters nu, qua fantasie, nog te overtreffen. Dan heeft het niets meer met fantasie te maken, maar is het enkel nog lachwekkend slecht. Ik denk dat de jongere generatie minder heeft met totaal ongeloofwaardige characters met superkrachten en weet ik veel wat. Dat slaat gewoon niet meer aan. De industrie merkt dat ook en past zich (volledig terecht) aan. Gewoon een simpel marktmechanisme.

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 31 januari 2012, 22:05:35 »

Het probleem is dat het bijna onmogelijk is om bepaalde characters nu, qua fantasie, nog te overtreffen. Dan heeft het niets meer met fantasie te maken, maar is het enkel nog lachwekkend slecht. Ik denk dat de jongere generatie minder heeft met totaal ongeloofwaardige characters met superkrachten en weet ik veel wat. Dat slaat gewoon niet meer aan. De industrie merkt dat ook en past zich (volledig terecht) aan. Gewoon een simpel marktmechanisme.

De unieke characters vond/vind ik altijd de grote kracht van het show-worstelen. Ik vind gewoon dat er unieke personages in horen, zoals een Undertaker of Kane. Ik vind dat er veel te weinig van dit soort gasten gebracht worden. Van Khali hadden ze bijvoorbeeld een veel betere character kunnen maken door hem 1 of ander pak met masker te geven. Een unieke tegenpool van Kane! Het zijn nog steeds de jongens uit de jaren 90 die nu de baas zijn. Kane, Undertaker, Rey, en in TNA Sting zijn mensen die altijd voor het ''mooie weer'' zorgen. En de atributen die ze dragen lopen ook als warme broodjes over de toonbank tijdens matches. Vooral kinderen trekken zich ook aan worstelaars die er stoer uitzien, en eerlijk gezegd trek mij dat ook meer dan al die standaard wrestlers van nu... Het is gewoon veel te gewoontjes! En een hoop wedstrijden zijn gewoon saai...
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 22:07:42 door The man »

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 31 januari 2012, 22:36:15 »

Khali met pak en masker geeft hem nog steeds totaal geen skills..

Gulgor

• Nieuweling
  • *
  • Que? Que? Que?
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 31 januari 2012, 22:43:59 »

Dat slaat gewoon niet meer aan. De industrie merkt dat ook en past zich (volledig terecht) aan. Gewoon een simpel marktmechanisme.

Kan jij me vertellen wanneer de markt precies heeft gereageerd op niet-aanslaande weirde gimmicks? En vind je niet dat de balans te ver is doorgeslagen nu de WWE een overdosis aan neutraal ogende gasten in hun roster heeft? Dat weirde gimmicks opzich niet meer zouden aanslaan geloof ik niet. Ik denk dat de industrie  hoofdzakelijk de smaak van de consument bepaald in plaats van omgekeerd. Misschien dat de WWE minder weirde gimmicks heeft omdat het zich een serieuzer imago wil laten aanmeten, helemaal nu het algemene kennis is dat wrestling scripted is en de ratings niet meer zijn wat ze waren.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 31 januari 2012, 22:47:07 »

Omdat zulke gimmicks niet meer aanslaan tegenwoordig..

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 31 januari 2012, 23:00:32 »

De unieke characters vond/vind ik altijd de grote kracht van het show-worstelen. Ik vind gewoon dat er unieke personages in horen, zoals een Undertaker of Kane. Ik vind dat er veel te weinig van dit soort gasten gebracht worden. Van Khali hadden ze bijvoorbeeld een veel betere character kunnen maken door hem 1 of ander pak met masker te geven. Een unieke tegenpool van Kane! Het zijn nog steeds de jongens uit de jaren 90 die nu de baas zijn. Kane, Undertaker, Rey, en in TNA Sting zijn mensen die altijd voor het ''mooie weer'' zorgen. En de atributen die ze dragen lopen ook als warme broodjes over de toonbank tijdens matches. Vooral kinderen trekken zich ook aan worstelaars die er stoer uitzien, en eerlijk gezegd trek mij dat ook meer dan al die standaard wrestlers van nu... Het is gewoon veel te gewoontjes! En een hoop wedstrijden zijn gewoon saai...

Hier sla je toch wel even de plank mis, Cena en Punk zijn momenteel de baas qua fanbase en ook mensen als Orton, Sheamus en the Miz zorgen voor een goede crowd reactie.
Undertaker is slechts 2 maanden per jaar actief en Kane is wel goed, maar heeft geen echte impact op de verkoopcijfers ofzo..
Qua merchandise doen de mensen van deze generatie het gewoon heel goed, plus er is ook tig keer meer merchandise als eerst.

En een Khali met een rare gimmick is nog steeds ruk hoor. De reden dat mensen als Taker en Kane wel geslaagd zijn met zo'n gimmick is omdat zij de skills hebben om zoiets goed te brengen. Je wilt namelijk niet weten hoeveel mislukte gimmick er vroeger rondliepen (door gebrek aan skills of gewoon een te idiote gimmick), want daar wordt je ook niet vrolijk van. Wel ben ik het ermee eens dat veel wrestlers er tegenwoordig misschien te normaaltjes uitzien, van mij zouden er best een paar meer opvallende gimmick mogen zijn. Maar zo'n gimmick heeft alleen een kans van slagen als diegene het ook goed kan brengen.

Beste poster WrestlingFans 2012

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 1 februari 2012, 20:32:06 »

Khali met pak en masker geeft hem nog steeds totaal geen skills..

Eens, maar het maakt hem wel een stuk stoerder. Vooral voor zo'n grote vent!

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 1 februari 2012, 20:39:12 »

Omdat zulke gimmicks niet meer aanslaan tegenwoordig..

Nou, als er iemand met de kleding-stijl van Macho man, of als er een nieuw uniek monster (Zoiets als Kane) komt, ben ik de eerste die er iets van zal kopen hoor! Het is misschien een persoonlijke smaak, maar ik hou van een beetje stoere gimmicks... Nu zijn er veel te veel neutrale gasten, en een wrestler met een aparte gimmick en goede charisma zou een groot verschil kunnen maken. Dat houdt het leuk. Vind ik.

Hier sla je toch wel even de plank mis, Cena en Punk zijn momenteel de baas qua fanbase en ook mensen als Orton, Sheamus en the Miz zorgen voor een goede crowd reactie.
Undertaker is slechts 2 maanden per jaar actief en Kane is wel goed, maar heeft geen echte impact op de verkoopcijfers ofzo..
Qua merchandise doen de mensen van deze generatie het gewoon heel goed, plus er is ook tig keer meer merchandise als eerst.

En een Khali met een rare gimmick is nog steeds ruk hoor. De reden dat mensen als Taker en Kane wel geslaagd zijn met zo'n gimmick is omdat zij de skills hebben om zoiets goed te brengen. Je wilt namelijk niet weten hoeveel mislukte gimmick er vroeger rondliepen (door gebrek aan skills of gewoon een te idiote gimmick), want daar wordt je ook niet vrolijk van. Wel ben ik het ermee eens dat veel wrestlers er tegenwoordig misschien te normaaltjes uitzien, van mij zouden er best een paar meer opvallende gimmick mogen zijn. Maar zo'n gimmick heeft alleen een kans van slagen als diegene het ook goed kan brengen.

Ja, omdat Cena en Punk goed kunnen entertainen en een goede charisma hebben, en Cena is er inmiddels ook al wat jaartjes bij. Het ontbreekt veel nieuwe worstelaars aan charisma, fantasie, en variatie. Veel worstelaars zijn saai, en hebben niets bijzonders... Het barst van de jobbers, getuige de Royal Rumble van afgelopen week.

En ja Undertaker is er helaas maar een paar maandjes per jaar, en juist daarom zou het leuk zijn als er weer eens een groot talent gevonden zou worden, die Undertaker eventueel ooit zou kunnen evenaren (Qua populariteit). En er zal in een wereld met 6 miljard mensen toch nog wel iets te vinden moeten zijn??? Overal, en in elke sport staan nieuwe sterren op, en dat zou bij de WWE ook moeten kunnen.

Btw, toen Kane en Big Show in Belgie waren, waren dit de grote publiekstrekkers samen met Mysterio en Edge. Die gasten zijn razend populair... Het is zonde dat er niet meer van dit soort gasten gevonden worden, want al het nieuwe talent van nu zit niet veel bijzonders tussen, en is allemaal heel ''gewoontjes''.
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2012, 20:53:12 door The man »

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 1 februari 2012, 20:55:03 »

Eens, maar het maakt hem wel een stuk stoerder. Vooral voor zo'n grote vent!

Nee, dat maakt hem nog belachelijker dan dat hij nu al is. Heb je die stijve hark loop al eens goed bekeken?

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 1 februari 2012, 21:59:37 »

Ja, omdat Cena en Punk goed kunnen entertainen en een goede charisma hebben, en Cena is er inmiddels ook al wat jaartjes bij. Het ontbreekt veel nieuwe worstelaars aan charisma, fantasie, en variatie. Veel worstelaars zijn saai, en hebben niets bijzonders... Het barst van de jobbers, getuige de Royal Rumble van afgelopen week.

En ja Undertaker is er helaas maar een paar maandjes per jaar, en juist daarom zou het leuk zijn als er weer eens een groot talent gevonden zou worden, die Undertaker eventueel ooit zou kunnen evenaren (Qua populariteit). En er zal in een wereld met 6 miljard mensen toch nog wel iets te vinden moeten zijn??? Overal, en in elke sport staan nieuwe sterren op, en dat zou bij de WWE ook moeten kunnen.

Btw, toen Kane en Big Show in Belgie waren, waren dit de grote publiekstrekkers samen met Mysterio en Edge. Die gasten zijn razend populair... Het is zonde dat er niet meer van dit soort gasten gevonden worden, want al het nieuwe talent van nu zit niet veel bijzonders tussen, en is allemaal heel ''gewoontjes''.

Wat verwacht je dan? Dat ze allemaal binnen een paar maanden na hun de debut in de main event staan zoals Lesnar? Dacht je dat mensen als Austin, HBK, Hart, Rock, Jericho enz. allemaal zo snel vaste main event waardes waren? Dat ze niet meteen main eventers zijn wil niet zeggen dat ze geen talent of potentie hebben om dat te worden. WWE heeft momenteel genoeg vaste main eventers er daarbij een flinke groep uppercarters die allemaal een mooie toekomst hebben. Mensen als Sheamus, Del Rio, Miz, Rhodes, Ziggler, Bryan en Barrett hebben de potentie om de volgende echt toppers te worden, die cirkel blijft gewoon rondgaan...

Een Kane of een Bigshow zul je niet snel vinden omdat die qua postuur/skills verhouding vrij uniekzijn, alhoewel een Sheamus toch aardig in de buurt komt: Zeer unieke look, groot en krachtig, maar wel degelijk de skills om gewoon goede matches neer te zetten... Een nieuwe Mysterio hebben we al, Sin Cara. En een Edge, tja qua gimmick misschien niet en dat moet je ook niet willen, omdat elke gimmick uniek moet zijn. Maar qua skills zit er in een Rhodes, Ziggler of Del Rio echt wel een nieuwe Edge...

Beste poster WrestlingFans 2012

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 1 februari 2012, 22:34:06 »

Wat verwacht je dan? Dat ze allemaal binnen een paar maanden na hun de debut in de main event staan zoals Lesnar? Dacht je dat mensen als Austin, HBK, Hart, Rock, Jericho enz. allemaal zo snel vaste main event waardes waren? Dat ze niet meteen main eventers zijn wil niet zeggen dat ze geen talent of potentie hebben om dat te worden. WWE heeft momenteel genoeg vaste main eventers er daarbij een flinke groep uppercarters die allemaal een mooie toekomst hebben. Mensen als Sheamus, Del Rio, Miz, Rhodes, Ziggler, Bryan en Barrett hebben de potentie om de volgende echt toppers te worden, die cirkel blijft gewoon rondgaan...

Een Kane of een Bigshow zul je niet snel vinden omdat die qua postuur/skills verhouding vrij uniekzijn, alhoewel een Sheamus toch aardig in de buurt komt: Zeer unieke look, groot en krachtig, maar wel degelijk de skills om gewoon goede matches neer te zetten... Een nieuwe Mysterio hebben we al, Sin Cara. En een Edge, tja qua gimmick misschien niet en dat moet je ook niet willen, omdat elke gimmick uniek moet zijn. Maar qua skills zit er in een Rhodes, Ziggler of Del Rio echt wel een nieuwe Edge...

Bij Austin, HBK, Hart, Rock en Jericho kon je gelijk al zien dat ze grote talenten waren. Bovendien werden deze worstelaars perfect gebruikt, en dat gebeurd met de talenten van dit moment te weinig. De talenten worden allemaal veel te ''gewoontjes'' gebracht, en van 80% kan ik nu al zeggen dat ze nooit zullen bereiken wat eerstgenoemde worstelaars hebben bereikt. Er komt veel te weinig talent door, en er is veel te weinig variatie en fantasie. Ik vind het persoonlijk vrij saai.

Het kan daarnaast toch gewoon niet bestaan dat er nergens een groot talent rondloopt die de potentie van Big Show, Kane of Undertaker heeft? Ook al zijn ze uniek, ze moeten er gewoon zijn. Als WWE wat minder zou bezuinigen, en wat meer zou investeren op het gebied van scouting, weet ik zeker dat er nog wel eens ergens een nieuwe ster op zal duiken. Je zal ze niet heel snel vinden nee, maar juist daarom moeten ze er meer moeite voor doen. Bovendien zijn de bookers ook heel erg belangrijk in de ontwikkeling van een nieuwe ster, aangezien zij in de meeste gevallen mee bepalen hoe een worstelaar zich moet gaan gedragen en welke gimmick ze hebben. Met wat meer fantasie valt er gewoon veel meer uit bepaalde talentvolle worstelaars te halen. Rhodes, Ziggler of Del Rio hebben genoeg potentie, maar er valt veel meer uit te halen.

Even een vraag: Als je mag kiezen tussen jaren 80, 90, en 2000 of de laatste paar jaar. In welke tijd heb jij je het meest vermaakt?

Mijn antwoord is tussen jaren 90 en 2005, daarna werd het veel commercieler, met de laatste 2 jaar als dieptepunt. Ik vind er eerlijk gezegd weinig maar aan... De Royal Rumble vond ik ook vele malen minder dan voorgaande jaren. Er zijn gewoon te weinig sterren die het publiek kunnen vermaken, en dat merkte je ook tijdens de show. Ik vond het publiek minder actief dan normaal, en het barst van de filmpjes en spotjes. Daarom zou het goed zijn als WWE weer eens goed gaat scouten, en er wat centen tegen aan zou gooien om grote talenten te strikken en wat meer variatie zou brengen. Want op deze manier bloed het een beetje dood... Of vind jij het wel leuk?

Even een vergelijking tussen de Royal Rumble van 2004 en die van 2012. Zie het verschil in sterren.

Eerst 2004, ik zet ze ff in spoilers:

Spoiler (toon/verberg)

Rumble 2012 (Waarschuwing voor de mensen die de show nog niet hebben gezien, en de uitslagen nog niet willen weten!!)

Spoiler (toon/verberg)

WWE is qua sterren duidelijk magerder geworden.
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2012, 23:05:52 door The man »

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 1 februari 2012, 23:09:05 »

Das eerlijk gezegd ook maar bullshit niet?
Sterren worden alleen maar groter door de tijd. Dus als je in 2018 naar de Rumble van 2012 kijkt zal je misschien net hetzelfde denken..

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 1 februari 2012, 23:45:33 »

Das eerlijk gezegd ook maar bullshit niet?
Sterren worden alleen maar groter door de tijd. Dus als je in 2018 naar de Rumble van 2012 kijkt zal je misschien net hetzelfde denken..

Er is een duidelijk verschil in kwaliteit. Ik volg het al jaren, maar ik zelf vind het de laatste paar jaar een stuk minder worden. Nu zijn er ook veel meer jobbers...

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 2 februari 2012, 00:29:42 »

Ja maar op dit moment kan je nog niet oordelen over opkomend talent.

Uit het lijstje van 2004 springen bv John Cena en Randy Orton er uit die de huidige generatie. Die ook de rumble nu intressanter gaan maken om terug te gaan bekijken. Dat aspect heb je nog niet bij deze van dit jaar. Je weet niet wat voor een ster een Ziggler misschien zal zijn binnen een jaar of tien.

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 2 februari 2012, 00:44:31 »

Ja maar op dit moment kan je nog niet oordelen over opkomend talent.

Uit het lijstje van 2004 springen bv John Cena en Randy Orton er uit die de huidige generatie. Die ook de rumble nu intressanter gaan maken om terug te gaan bekijken. Dat aspect heb je nog niet bij deze van dit jaar. Je weet niet wat voor een ster een Ziggler misschien zal zijn binnen een jaar of tien.

Talent kun je zien. Cena en Orton stonden toen al veel in de picture, en vooral Cena had direct een band met de fans. Orton had ook duidelijk talent. Zoiets kun je in de meeste gevallen gelijk zien...

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #70 Gepost op: 2 februari 2012, 01:51:49 »

Als je naar jouw lijstje van 2004 kijkt en je haalt de mensen die in de huidige generatie nog wat voorstellen weg dan houd je al een stuk minder top namen over. Vervolgens haal je de crap weg (die heb ik even doorgestreept omdat het natuurlijk een kwestie van smaak is) en de mensen die eigenlijk niks voorstelden destijds of achteraf gezien niet veel hebben bereikt. Dan houd je het onderstaande lijstje over. Volgens jou zijn de huidige uppercard / main event superstars minder waard dan wat er toen stond? De enige mensen die ik er echt bovenuit vind steken en waar op dit moment niet echt een tegenhanger van is (of in de toekomst kan komen) zijn Chris Benoit en Kurt Angle.

1Chris Benoit
4Tajiri
5Bradshaw
6Rhyno
7Matt Hardy
8Scott Steiner
9Matt Morgan
10The Hurricane

11Booker T
13Spike Dudley
14Rikishi 
15René Duprée
16A-Train
17Shelton Benjamin
18Miller

19Kurt Angle 
20Rico
21Foley
23Nunzio
26Charlie Haas
27Billy Gunn

29Rob Van Dam
30Goldberg

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 2 februari 2012, 07:29:11 »

Het is dat Fili al zo een lijstje met doorgestreepte namen heeft gemaakt. En ja, daar zaten in 2004 ook genoeg jobbers in hoor ;) Trouwens, als je nu nog niet gezien hebt dat vooral Rhodes en Ziggler talent hebben en een grote kunnen worden, dan leef je in een fantasie wereld.

The_miz

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 2 februari 2012, 09:33:20 »

Ik moet zeggen dat ik vroeger een wwe match kon kijken zonder door te spoken naar het einde.
Tegenwoordig is dat wel anders, ht komt wel eens voor dat ik een match helemaal kijk, maar echt heel weinig.
Of dat nou komt omdat ik ouder word of omdat ik wwe niet meer zo geweldig vind als eerst, ik weet het niet.
Ik moet zeggen dat ik de periode 2000 - 2006 het beste vond, daarna heb ik nooit meer zo van een show genoten, wat leidde tot stoppen met kijken.
Ik vond het roster  ook  beter dan het huidige roster, en toen had je geen super cena of super orton.
Toen had je verhaallijnen, en echt goede matches op sd, raw en zowel ppvs en meer airtime voor iedereen door gescheiden shows..

Koen B

• Trade Count: (+3)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 2 februari 2012, 09:58:49 »

Je hebt wel een punt, maar dit komt vooral doordat WWE de afgelopen jaren te weinig tijd besteed aan de midcard en characterbuilding.

Aan talent is totaal geen gebrek en als je kijkt naar de rosters en wat men in de toekomst zou kunnen betekenen (als WWE daarmee aan de slag gaat dus) dan hebben de Rumble deelnemers van dit jaar 20x meer potentie dan die van 2004.

The_miz

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 2 februari 2012, 10:13:32 »

Dat is waar, ik vind eigenlijk ookwel dat er wel wat talent is op het roster: THE miz, sheamus, rhodes, bryan etc. Erg jammer dat er weinig mee gebeurt verder.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!