Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 19
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 2
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 [24] 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2721
  • stats Totaal aantal berichten: 614993
  • stats Totaal aantal topics: 22768
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7

Auteur Topic: The return of...een oude WWF-fan.  (gelezen 4773 keer)

1Horsemen

• Trade Count: (+10)
  • Held
  • The 4 Horsemen waren erg goed bezig
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #25 Gepost op: 25 januari 2012, 21:25:54 »

Gelijk, ongelijk...who cares.

Laten we gewoon lekker over the old/new WWE lullen Horse. Veel leuker toch? ;)

U bent een verstandig man..... :)

Thanx ECWChamp

Beunhaas

• Trade Count: (0)
  • Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 26 januari 2012, 08:44:13 »

Zelf ben ik fan vanaf 1979. Alle PPV`s van de WWE, WCW en ECW...ik heb ze gezien. Vind ik het nu nog leuk? Jazeker! 2011 vond ik een fantastisch jaar met veel verrassende wendingen. Ik lees nooit spoilers en daardoor blijft het ook verrassend wat ik zie. Ik volg dan ook alleen nog maar de PPV`s. Echter, er zijn nog zat zaken die wat mij betreft wel anders mochten. Minder PPV`s bijvoorbeeld. Ik ben nu soms net klaar met het kijken van de ene als de volgende alweer geweest is. De overvloed aan PPV`s zorgt ervoor dat alles wat minder speciaal is geworden. Van alle PPV`s tot 1994 weet ik moeiteloos 4 à 5 matches op te dreunen. Van de PPV`s uit 2009, 2010 en 2011 lukt me dat niet.

Was er echter in de periode 1990 niets dat verrot was? Jazeker! The Gobbledy Gooker, Tugboat, The Warlord...het waren mensen als Curt Hennig en Bret Hart die de zaak op technisch niveau moesten dragen. NWA stond meestal garant voor het betere worstelen maar met Norman the Lunatic, de Robocop-storyline, the Ding-Dongs, Van Hammer, PN News en vele anderen was hier ook genoeg crap!

De worstelaars van pak `m beet 15 jaar geleden hadden meer karakter. Vader, Steve Austin, Bret Hart, Ken Shamrock, British Bulldog....ze zijn niet te vergelijken met Jack Swagger, Cody Rhodes, Ted DiBiase.

Ik vrees dat ik na 32 jaar fan te zijn geweest dat ook wel zal blijven. Minder fanatiek dan vroeger maar nog steeds genietend van de een groot gedeelte van de PPV`s die ik voorbij komen zie.

Gulgor

• Nieuweling
  • *
  • Geslacht: Man
  • Que? Que? Que?
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 26 januari 2012, 19:19:55 »

Bedankt voor de reacties! Nu ben ik wel benieuwd, hoe is Vince er op gekomen om de WWE meer kindgericht te maken? Sinds wanneer is dit beleid ingegaan? Ik zou zelf gaan denken dat zo'n imago-koerswijziging ook te maken heeft met excessief drugsgebruik van worstelaars en de daarmee samenhangende hoge dosis sterfgevallen die de worstelwereld heeft doorgaan de afgelopen decennia. Misschien dat Vince op basis daarvan begon te denken: 'en nu is het wel heel erg uit de hand gelopen, laten we zorgen dat deze business een schoner imago krijgt'. (Hoewel je dat moeilijk kan voorstellen van een man die zijn kont laat kussen in een stadion met 20.000 mensen) Toch heb ik heb zo'n idee dat je vroeger veel vaker had dat gasten echt hun rol 'leefden' en grotere risico's wilden nemen, mede onder invloed van drugs; die de grens van 'entertainment' deden vervagen en het schouwspel misschien nog wel interessanter maakten voor ons als kijkers. En dat is best ironisch, en misschien ook wel een beetje tragisch. Maar goed.

Nu ben ik wel benieuwd, wat vinden jullie van TNA? Kan ik het als een serieus alternatief beschouwen voor de WWE zoals WCW dat vroeger was? Ik vind het wel belangerijk dat het publiek meeleeft, een TNA met dode crowds interesseert me sowieso al minder, hoe goed het worstelen dan ook mag zijn.

S-K-O-M

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 26 januari 2012, 19:46:50 »

Grootste reden voor de verandering bij Vince merchandise! Enja dan snap je waarom het zo kiddies gericht is...
(volgens mij heeft WWE ook een paar contracten met sponsoren of merchandise leveranciers die op voorwaarde is dat de WWE PG-rated is)

TNA heeft veel talent, maar dat komt niet altijd tot zijn recht... Daarnaast is TNA binnen of buiten die Impact zone ook een wereld van verschil en ze hebben helaas niet het geld om veel PPV's buitens huis te doen...

Beste poster WrestlingFans 2012

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 26 januari 2012, 20:05:04 »

Het is niet zo zeer op kinderen gericht, het is meer dat kinderen tegenwoordig ook gewoon mee kunnen kijken in tegenstelling tot de attitude era.
Een verbetering, wat mij betreft.

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2012, 20:39:43 »

Het is wel degelijk heel kind gericht, kijk naar hoe alle babyfaces erbij lopen, die hangen van kop tot teen onder met allerlei felgekleurde merchandise....
Ook de humor van allerlei segmenten is vaak van een heel laag en simpel niveau, vaak "kinderachtig"...

De attitude era was niet alleen zo vanwege dat er bloed en dergelijke dingen toegestaan was, maar de gimmicks waren toen heel anders, zowel faces als heel hadden gewoon een grote bek... Nu is enkel Punk zo en de rest is behoorlijk "lief"....

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 26 januari 2012, 20:56:13 »

Het is wel degelijk heel kind gericht, kijk naar hoe alle babyfaces erbij lopen, die hangen van kop tot teen onder met allerlei felgekleurde merchandise....
Ook de humor van allerlei segmenten is vaak van een heel laag en simpel niveau, vaak "kinderachtig"...

De attitude era was niet alleen zo vanwege dat er bloed en dergelijke dingen toegestaan was, maar de gimmicks waren toen heel anders, zowel faces als heel hadden gewoon een grote bek... Nu is enkel Punk zo en de rest is behoorlijk "lief"....

Tja. En the Rock dan? Jericho? Miz? Truth? Etc.

En merchandise wordt niet alleen door kids gekocht hoor.

Daarnaast hebben faces en heels beiden nog een grote bek, maar op een andere manier. Er hoeft niet elke seconde een scheldwoord in om een goeie promo neer te zetten.

The-Yard

• Trade Count: (+17)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 26 januari 2012, 22:03:56 »

Vertrouw mij dat kinderen de boel leegkopen bij zo'n show, zo'n kiddo wil toch al heel snel een shirt met pet, armbandtjes enzv.....om maar niet te spreken over de Rey plastik masker (inkoop WWE 25 a 50 cent) spul wat 20 dollar in Amerika kost en in de UK 20 pond......nee kiddo's moeten tevreden gehouden worden en als jaapie wat krijgt moet pietje ook het krijgen......kassa.

De wat oudere generatie koop een paar keer een shirt en die dragen wij gewoon 4 jaar later nog als het moet, kiddo's groeien eruit  :P

Sterker nog in Europa koop ik bij geen enkele show meer iets aan merchandise, ik vind het gewoon te duur....

Dan het taalgebruik, PG rated is niet eens zo slecht want nu heb je niet in een zin 3x shit of suck.....de rap van Cena afgelopen jaar die tegen The Rock gericht was (als ik dat goed heb) deed me erg aan het lachen maken omdat die moest inspelen op de PG rating en het was briljant gedaan.

Hardcore, zelfde wedstrijden zoals nu alleen komt er bloed bij kijken en bepaalde objecten die alleen maar letsel opleveren......was soms mooi om te zien (dat geef ik eerlijk toe) als men weer ergens van 7 meter hoog doorheen kletterde maar ja we weten allemaal wat voor blessure's dat opgeleverd hebben.

O'ja PG rated heeft inderdaad te maken dat Vince zijn bedrijf iets beter op de card wilden zetten, meer geld in het laadtje bracht en de sponsors dit eiste waar de WWE destijds mee in zee ging.

credits to Damjan

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 26 januari 2012, 22:53:44 »

Maar het heeft de matches iig geenzins negatief beinvloed, en dat is waar het om gaat  :D

Lizzzard

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • http://www.themepark.nl
« Reactie #34 Gepost op: 27 januari 2012, 14:34:09 »

Maar het heeft de matches iig geenzins negatief beinvloed, en dat is waar het om gaat  :D

Dat niet, maar voor de storytelling zou het wel een grote positieve bijdrage kunnen leveren.
De aflsuiter zoals DX vs. Shane en Vincent McMahon en Big Show in de HIAC was een enorme climax, en het buitensporige geweld van die match sloot de feud fantastisch af.

Nu ik het toch over storytelling heb, dat is wat ik nu echt als stukker minder ervaar dan enkele jaren terug. Er zit naar mijn mening een groot verschil tussen het booken van een wrestlingfeud en het schrijven van een feud ( het daadwerkelijke verhaal vertellen ). Op dit moment wordt er weinig aandacht gegeven aan characterbuilding. Wat er voor zorgt dat je zo'n gevoel krijgt 'who gives a crap'.

( Puur ter voorbeeld )
Het zal mij aan mijn reet roesten als Ted Dibiase meedogenloos in elkaar wordt geslagen door Wade Barret. 3 weken later wint hij een PPV match en voilá weg gaan weer verder.
Wat als Ted DiBiase week op week in elkaar wordt gebeukt door Barret. Vervolgens loopt hij een 3 afleveringen bij de psychiater, om vervolgens in huilen uit te barsten dat hij vroeger op school ook zo vaak in elkaar werd gemept. Als publiek ga je op zo´n moment medeleven betuigen. Als dan na enige tijd Dibiase in een PPV match eindelijk Barret enorm in elkaar beukt heb je een win/win situatie. Barret is een overtuigende heel en de crowd gaat helemaal uit zijn plaat als die arme Dibiase eindelijk wint van Barret.

En dat is een stukje storytelling wat ik in de meeste feuds nu mis. Maar nee, het moet allemaal snel tegenwoordig en de feuds hebben hooguit 2 PPV´s de tijd om tot een conclusie te komen. En dat vind ik jammer van het huidige produkt.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 27 januari 2012, 16:10:21 »

Dat niet, maar voor de storytelling zou het wel een grote positieve bijdrage kunnen leveren.
De aflsuiter zoals DX vs. Shane en Vincent McMahon en Big Show in de HIAC was een enorme climax, en het buitensporige geweld van die match sloot de feud fantastisch af.

Nu ik het toch over storytelling heb, dat is wat ik nu echt als stukker minder ervaar dan enkele jaren terug. Er zit naar mijn mening een groot verschil tussen het booken van een wrestlingfeud en het schrijven van een feud ( het daadwerkelijke verhaal vertellen ). Op dit moment wordt er weinig aandacht gegeven aan characterbuilding. Wat er voor zorgt dat je zo'n gevoel krijgt 'who gives a crap'.

( Puur ter voorbeeld )
Het zal mij aan mijn reet roesten als Ted Dibiase meedogenloos in elkaar wordt geslagen door Wade Barret. 3 weken later wint hij een PPV match en voilá weg gaan weer verder.
Wat als Ted DiBiase week op week in elkaar wordt gebeukt door Barret. Vervolgens loopt hij een 3 afleveringen bij de psychiater, om vervolgens in huilen uit te barsten dat hij vroeger op school ook zo vaak in elkaar werd gemept. Als publiek ga je op zo´n moment medeleven betuigen. Als dan na enige tijd Dibiase in een PPV match eindelijk Barret enorm in elkaar beukt heb je een win/win situatie. Barret is een overtuigende heel en de crowd gaat helemaal uit zijn plaat als die arme Dibiase eindelijk wint van Barret.

En dat is een stukje storytelling wat ik in de meeste feuds nu mis. Maar nee, het moet allemaal snel tegenwoordig en de feuds hebben hooguit 2 PPV´s de tijd om tot een conclusie te komen. En dat vind ik jammer van het huidige produkt.

Dat klinkt echt als de slechtste storyline allertijden.

Waarom niet gewoon Cody heeft belt, Ted wil belt, Cody wint steeds via DQ, uiteindelijk wil iedereen dat Ted wint, Ted wint?

chippen17

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 27 januari 2012, 16:17:47 »

Waarom niet gewoon Cody heeft belt, Ted wil belt, Cody wint steeds via DQ, uiteindelijk wil iedereen dat Ted wint, Ted wint?

bijna alle wedstrijden en storylines zijn te voorspelbaar, net zoals deze

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 27 januari 2012, 16:35:11 »

bijna alle wedstrijden en storylines zijn te voorspelbaar, net zoals deze

Het gaat niet om storylines in wrestling, het gaat om angles, en om de match zelf. Ik wil Ted niet bij een psychiater zien, ik wil gewoon een goeie match zien om een title.

Lizzzard

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • http://www.themepark.nl
« Reactie #38 Gepost op: 27 januari 2012, 17:40:23 »

Citaat van: TimDtje

Tja, ik ben dan ook geen writer hè.

[ quote ]
Het gaat niet om storylines in wrestling, het gaat om angles, en om de match zelf. Ik wil Ted niet bij een psychiater zien, ik wil gewoon een goeie match zien om een title.
[ /quote ]

Kijk dan maar eens naar ROH, als je WWE kijkt dan zitten die storylines er bij.

En met goede matches komt bijna niemand meer bovenaan de top tegenwoordig ( uiteraard zijn er uitzonderingen ).
Character building is gewoon nodig. Of denk je dat Stone Cold echt zo'n goede wrestler was? Nee, hij was gewoon perfect opgebouwd waardoor hij het publiek achter zich kreeg en zo een van de grootste ooit werd.

En trouwens, wat denk je dat een angle is?
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2012, 17:43:04 door Lizzzard »

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 27 januari 2012, 17:51:38 »

Een wrestler in TNA, huhuhahahahahamuwahahohohohihihi..

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Bwam

• Trade Count: (+4)
  • Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 27 januari 2012, 18:30:45 »

Boem, bam, tishhhh...

oh en bij stone cold was de pop vanaf het begin zo hoog omdat hij zichzelf opgebouwd had bij ECW, door WcW volledig af te zeiken.
Zeker heeft wwe er aan bijgedragen, maar als stone cold geen skills van zichzelf gehad had was hij er nooit gekomen in die tijd.
en wrestling skills heeft hij ook zeker wel gehad, anders moet je misschien eens wat oudere matches van hem opzoeken voordat hij z'n nek gebroken had tegen Owen Hart.

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 27 januari 2012, 19:11:14 »

Tja. En the Rock dan? Jericho? Miz? Truth? Etc.

En merchandise wordt niet alleen door kids gekocht hoor.

Daarnaast hebben faces en heels beiden nog een grote bek, maar op een andere manier. Er hoeft niet elke seconde een scheldwoord in om een goeie promo neer te zetten.

Nou de Rock doet alleen maar Cena na op een kinderachtige manier: You can't see me kiekaboe, R-truth geeft promo's over Disney en doet een duck na en Jericho praat niet eens...
Miz komt afentoe wel over alsof hij echt iemand met een attitude is, zoals hij Morrison en Truth naar buiten werkt en daarover opschept, dat maakt impact.... Helaas is daar nu al niks meer van over eigenlijk...

Kijk naar Punk, als die aan de mic is heb je echt het gevoel dat hij harde klappen uitdeelt die iemand echt raken (pipebombs), hij gebruikt dan misschien een paar keer het woord ass, maar daar blijft het qua schelden wel bij... Punt is, zijn promo's maken impact!

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 27 januari 2012, 19:18:52 »

Nou de Rock doet alleen maar Cena na op een kinderachtige manier: You can't see me kiekaboe, R-truth geeft promo's over Disney en doet een duck na en Jericho praat niet eens...
Miz komt afentoe wel over alsof hij echt iemand met een attitude is, zoals hij Morrison en Truth naar buiten werkt en daarover opschept, dat maakt impact.... Helaas is daar nu al niks meer van over eigenlijk...

Kijk naar Punk, als die aan de mic is heb je echt het gevoel dat hij harde klappen uitdeelt die iemand echt raken (pipebombs), hij gebruikt dan misschien een paar keer het woord ass, maar daar blijft het qua schelden wel bij... Punt is, zijn promo's maken impact!

The Rock doet Cena na.... en daar hield ik op met lezen.

R-Truth is hilarisch, Miz's eerdere promo's waren fantastisch, Youtube eens op het oude werk van the Rock en Jericho, en om eerlijk te zijn geeft CM Punk goeie promo's maar vond ik zijn promo's in de SES beter. Vooral die tegen Rey Mysterio, en die keer dat ie een heel gebouw deed juichen voor Stone Cold.... die niet kwam.
Cena geeft ook goeie promo's trouwens. Zijn rap tegen the Rock was briljant.

Tja, ik ben dan ook geen writer hè.

[ quote ]
[ /quote ]

Kijk dan maar eens naar ROH, als je WWE kijkt dan zitten die storylines er bij.

En met goede matches komt bijna niemand meer bovenaan de top tegenwoordig ( uiteraard zijn er uitzonderingen ).
Character building is gewoon nodig. Of denk je dat Stone Cold echt zo'n goede wrestler was? Nee, hij was gewoon perfect opgebouwd waardoor hij het publiek achter zich kreeg en zo een van de grootste ooit werd.

Met goede matches komt bijna niemand meer bovenaan de top tegenwoordig? Het draait bij wrestling om het worstelen.
En ja, een character is nodig, maar het is een combinatie van character en wrestling skills waar het om gaat.
Denk je dat Stone Cold zo groot was geworden als ie niet had kunnen wrestlen? Of CM Punk? Daniel Bryan? Undertaker? Shawn Michaels?

En het verschil tussen een angle en een storyline is als volgt:

In een angle draait het echt om de matches, en de uitkomst van die matches. Een goed voorbeeld hiervan was de feud tussen Punk en Cena tijdens MITB. Dat was een angle. Het draaide om de title, het draaide om de match, en het draaide om die uitkomst.

Een storyline is wat anders. In een storyline gaat het om de uitkomst van het verhaal. Kijk naar vorig jaar. Cena VS Barrett. Komt Cena in de Nexus? Of wint Cena en gaat de Nexus weg? Dat draaide niet om de match, die deed er in feite niet eens toe. Je hoefde de match tijdens de PPV niet te kijken om erachter te komen wat er zou gebeuren, het was de storyline die spannend was.

Ik ben meer fan van angle's, waar het echt om de match en de uitkomst van de match draait, dan om de storylines, alhoewel die ook vaak erg tof kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2012, 19:20:34 door TimDtje »

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 27 januari 2012, 19:25:26 »

The Rock doet Cena na.... en daar hield ik op met lezen.

R-Truth is hilarisch, Miz's eerdere promo's waren fantastisch, Youtube eens op het oude werk van the Rock en Jericho, en om eerlijk te zijn geeft CM Punk goeie promo's maar vond ik zijn promo's in de SES beter. Vooral die tegen Rey Mysterio, en die keer dat ie een heel gebouw deed juichen voor Stone Cold.... die niet kwam.
Cena geeft ook goeie promo's trouwens. Zijn rap tegen the Rock was briljant.

Maar je antwoord wel op de rest wat ik geschreven heb?  ;)

Maar je hebt gelijk, Rock doet niet alleen Cena na, hij gaat ook zijn lijstje standaard zinnetjes af... Sorry maar Rock's promo's sinds zijn "return" hebben echt nog niet veel gebracht...
En nee ik hoef Jericho's en Rock's oude promo's niet te youtuben, want ik ken de meeste wel...
R-truth was inderdaad hilarisch, totdat hij face werd, nu is het allemaal net iets te cheesy...
En Cena's rap promo was inderdaad geniaal! Heb in jaren niet zo genoten van hem. Helaas was dat eenmalig en is het gewoon weer same old...

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 27 januari 2012, 19:37:56 »

Maar je antwoord wel op de rest wat ik geschreven heb?  ;)

Maar je hebt gelijk, Rock doet niet alleen Cena na, hij gaat ook zijn lijstje standaard zinnetjes af... Sorry maar Rock's promo's sinds zijn "return" hebben echt nog niet veel gebracht...
En nee ik hoef Jericho's en Rock's oude promo's niet te youtuben, want ik ken de meeste wel...
R-truth was inderdaad hilarisch, totdat hij face werd, nu is het allemaal net iets te cheesy...
En Cena's rap promo was inderdaad geniaal! Heb in jaren niet zo genoten van hem. Helaas was dat eenmalig en is het gewoon weer same old...

Er is weinig verandert aan R-Truth, behalve dat hij ''face is''. En Rock's promo op Survivor Series was briljant.

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 27 januari 2012, 20:50:37 »

Er is weinig verandert aan R-Truth, behalve dat hij ''face is''. En Rock's promo op Survivor Series was briljant.

Rock's promo weet ik niet meer, daar is toch weinig van blijven hangen om eerlijk te zijn...

R-truth is wel zeker veranderd, hij komt nu veel vriendelijker over waardoor het meteen zo'n cheesy comedy act is. Er zit best wel een verschil als hij iets grappig verteld terwijl dat hij eigenlijk "boos" is (die pigeons bijv.) dan dat hij met een bigsmile rare geluidjes maakt. Die number one promo van hem afgelopen RAW was echt te flauw...Het coole is eraf bij hem...
En ik heb nou al het gevoel dat heel dat little jimmy gebeuren helemaal uitgemolken gaat worden...

Muncky

• Senior
  • 2 is greater than 1!
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 27 januari 2012, 20:59:27 »

En ik heb nou al het gevoel dat heel dat little jimmy gebeuren helemaal uitgemolken gaat worden...
Jup, Dat denk ik ook. Eerst de T-Shirt en nu zijn ze bezig aan een Lil Jimmy Theme

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 27 januari 2012, 21:14:31 »

Smaken verschillen, ik vond die Disney promo iig briljant.

Steviioo

• Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.supo.be/artikel/5467/Jee_Kast_maakt_poezie_toegankelijk
« Reactie #48 Gepost op: 27 januari 2012, 21:34:49 »

Geef mij toch ook maar de vorige Truth. Deze is te.. cheap.

The man

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 31 januari 2012, 01:31:29 »

Het blijft je eigen keuze om te lezen wat ik post of niet en ik moet zeggen dat je 1 van de weinige bent die daar een punt van maakt. Persoonlijk vind ik jou posts ook niet altijd veel nuttigs bevatten maar daar hoor je mij doorgaans ook niet over.
Als we maar moeten posten wat jij(of volgens jou meerdere leden??) aanstaat dan kunnen we wel aan de gang blijven natuurlijk. Het is eigenlijk heel simpel, bevalt de stijl van posten van een ander je niet ben je niks verplicht om het te lezen toch??

En je vind mijn reactie vreemd??? hmmmm je noemt mijn naam en je geeft kritiek op mijn posts zonder feitelijke onderbouwing....en dan zou ik dat niet vreemd mogen vinden?? Wat is er nu echt vreemd eigenlijk???

Ik ben het met je eens. Daarnaast hou ik zelf ook meer van de gimmicks van de jaren 80' 90'... Dat was tenminste nog echt knokken zonder al te veel geouwehoer tussendoor. Tegenwoordig bestaan shows alleen nog maar uit films en praten, praten en praten.

Het worstelen zelf vind ik persoonlijk ook een stuk achteruit gegaan. Het lijkt een stuk nepper/gemaakter, en er zijn vooral heel erg veel jobbers. The Royal Rumble van afgelopen nacht is een mooi voorbeeld... Vroeger was dat een geweldige ppv, maar dit jaar vondt ik hem niet heel bijzonder. Zonder HBK, Undertaker, The Rock e.d (toevallig sterren die ontstonden de jaren 90) is het toch wel een beetje mager allemaal. Zelfs de sterren die er afgelopen nacht wel tussen liepen zijn in de jaren 90'bedacht (Big Show, Kane, Jericho).

Als dit weg valt blijft er niet heel veel meer over, en ik hoop eigenlijk al een aantal jaar op een nieuwe ''echte ster''. Een persoon in de caregorie Kane, Undertaker, HBK, HHH, The Rock, Goldberg, Sting(bijde WCW-tijd) Lesnar, Austin, Rey Mysterio... En dan doel ik niet op het ''type'' worstelaar, maar meer op de impact die deze worstelaars meteen in hun eerste jaar gelijk al maakte... Dus iemand die vanaf minuut 1 indruk op het publiek kan maken. Daar hebben we er bij WWE te weinig van. Er komen dan zo nu en dan nog wel eens leuke worstelaars bij, maar heel bijzonder is het niet meer. 

Ze zouden bijvoorbeeld een echte tegenpool van Undertaker kunnen maken. 1 die gelijk zo veel impact maakt door Undertaker op Wrestlemania te verslaan, waarna Taker met zijn welverdiende pensioen gaat en WWE met ''de nieuwe ster'' verder kan bouwen. Het moet iemand zijn die écht anders is dan alle anderen, en niet zo standaard als de rest. Er moet ergens toch nog wel een supertalent te vinden zijn??? Ik geef natuurlijk maar een voorbeeld, maar zoiets als dit mis ik gewoon wel heel erg! Gewoon iets vernieuwends dat veel indruk maakt. Zoals je dat vroeger veel vaker had.

De nieuwe André the Giant is overigens al geboren :o

Spoiler (toon/verberg)
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 02:00:07 door The man »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!