Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 15
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 2
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
[19] 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2714
  • stats Totaal aantal berichten: 614425
  • stats Totaal aantal topics: 22750
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 81

Auteur Topic: Het Grote Voetbaltopic - Deel 11  (gelezen 37935 keer)

1Jellymen

• Trade Count: (+5)
  • Senior
  • Geslacht: Man
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #1625 Gepost op: 29 mei 2012, 16:06:13 »

En volgens voetbalprimeur neemt Vitesse Annan definitief over van Schalke voor een bedrag van 2 miljoen Euro. Alleen Annan en Vitesse moeten er samen nog uitkomen, maar zelf gaf hij aan graag te blijven :)

Credtis to ECWChamp!

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+1)
  • Held
  • De man uit jouw doktersroman
    • Bekijk profiel
« Reactie #1626 Gepost op: 29 mei 2012, 16:12:02 »

Wat je zegt met betrekking tot Van der Vaart klopt wel, maar persoonlijk vind ik dat niet de juiste beschrijving. De situatie is nu zo dat een speler van Oranje zijn nummer moet afstaan aan een andere speler. Persoonlijk denk ik niet dat dit betekend dat Van Persie buiten de basis valt, maar dat dit wel betekend dat KJH ook mag spelen.

Overigens valt Van der Vaart er in mijn ogen wel buiten. Mits Affelay fit is, zal die waarschijnlijk op links spelen. Anders zullen de vleugels gevuld worden door Van Persie en Robben (Als KJH tenminste in de spits staat).

Ook van Persie en Afellay spelen met een nummer dat ze zelf hebben gekozen. Zegt dus allemaal helemaal niks. Vd Vaart was slechts een voorbeeld. En die hoort wat mij betreft overigens gewoon te spelen. Afellay is een geweldige speler, maar ik vind dat je hem na dit seizoen niet zomaar in de basis kunt zetten. Mocht hij het meteen heel goed oppikken en topfit zijn, dan is 't een ander verhaal. Maar dat betwijfel ik.

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #1627 Gepost op: 29 mei 2012, 17:02:14 »

Mertens naar Bayern zou ik niet warm van lopen thb.. Maargoed, wat Yosti gezegd ivm die wedstrijden heeft opzich wel een kern van waarheid. Experimenteren is leuk en aardig, maar doe dat in de maanden voor het EK en niet 2,5 week ervoor, daar moet je het team laten inspelen. Maar dat wat de Duitsers en ook NL liet zien, was echt verreweg van overtuigend, daar waar je deze tegenstanders normaal makkelijk aan de kant moet zetten, wil je aanspraak op de EK titel maken.

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1628 Gepost op: 29 mei 2012, 17:31:24 »

Ik zie het Driesje al zeggen op de Duitse tv...
Wir waren im Ankleideraum und jeder im raum sagte "Das war das Meisterschaftsspiel" ;)

Maaruh, lijkt mij ook niet echt een speler voor Bayern. Nog niet iig.
Hij kan het niveau in Dld ongetwijfeld wel aan, maar zou niet weten waarom 'ie nu al weg zou gaan. En als 'ie dan naar Dld gaat, dan zijn er volgens mij andere clubs beter geschikt voor hem.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1629 Gepost op: 29 mei 2012, 18:53:42 »

Ik zie het Driesje al zeggen op de Duitse tv...
Wir waren im Ankleideraum und jeder im raum sagte "Das war das Meisterschaftsspiel" ;)

Maaruh, lijkt mij ook niet echt een speler voor Bayern. Nog niet iig.
Hij kan het niveau in Dld ongetwijfeld wel aan, maar zou niet weten waarom 'ie nu al weg zou gaan. En als 'ie dan naar Dld gaat, dan zijn er volgens mij andere clubs beter geschikt voor hem.

Haha ja, was een goeie geweest voor Dortmund - Bayern :P

نبيل حبيبي

• Trade Count: (0)
  • Held
  • (_)_____)___)))~~~
    • Bekijk profiel
    • http://www.wwe.com
« Reactie #1630 Gepost op: 29 mei 2012, 19:18:10 »

Ook van Persie en Afellay spelen met een nummer dat ze zelf hebben gekozen. Zegt dus allemaal helemaal niks. Vd Vaart was slechts een voorbeeld. En die hoort wat mij betreft overigens gewoon te spelen. Afellay is een geweldige speler, maar ik vind dat je hem na dit seizoen niet zomaar in de basis kunt zetten. Mocht hij het meteen heel goed oppikken en topfit zijn, dan is 't een ander verhaal. Maar dat betwijfel ik.

Dan moet Sneijder ook niet spelen volgens die beredenering.

Afellay op links is stukken beter dan v/d Vaart op links.

The Lord is Good!!

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #1631 Gepost op: 29 mei 2012, 19:40:08 »

Afellay op links is stukken beter dan v/d Vaart op links.

Of Kuyt. 35 wedstrijden, 5 goals als aanvaller van Liverpool...

نبيل حبيبي

• Held
  • (_)_____)___)))~~~
    • Bekijk profiel
« Reactie #1632 Gepost op: 29 mei 2012, 20:12:39 »

Of Kuyt. 35 wedstrijden, 5 goals als aanvaller van Liverpool...

Nee totaal anders.

Sneijder en Afellay beiden tijd geblesseerd geweest en weinig gespeeld. Kuyt heeft altijd nog op volle kracht getraind en nog wedstrijden meegepikt (meer dan Afellay en Sneijder bij elkaar).

The Lord is Good!!

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1633 Gepost op: 30 mei 2012, 00:45:28 »

En Sneijder heeft meer als Afellay gespeeld, dus die kan nooit helemaal fit zijn.

Sjiro

• Held
  • One plus one, equals one.
    • Bekijk profiel
    • Sjiro.nl
« Reactie #1634 Gepost op: 30 mei 2012, 02:25:32 »

Huntelaar is de pineut. Dat gevoel heb ik al weken en Bert kennende gaat hij alleen al dwarsliggen omdat de media en de rest van NL vindt dat KJH en RvP moeten spelen maar afijn. Ik zie het volgende wel voor me.

Stekelenburg; Van Der Wiel, Heitinga, Mathijsen*, Willems; De Jong, Van Bommel, Sneijder; Robben, Van Persie, Afellay

*mits fit, anders Bouma (WHAHAHAHAHAHAHA)

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #1635 Gepost op: 30 mei 2012, 02:50:59 »

Nee totaal anders.

Sneijder en Afellay beiden tijd geblesseerd geweest en weinig gespeeld. Kuyt heeft altijd nog op volle kracht getraind en nog wedstrijden meegepikt (meer dan Afellay en Sneijder bij elkaar).

Deze reactie had ik al verwacht, het slaat namelijk ook nergens op dat je Sneijder en Afellay met elkaar vergelijkt. Afellay 4 wedstrijden gespeeld, Sneijder 27. 27 wedstrijden dit seizoen. Dat is meer dan een seizoenshelft. Sneijder en Kuyt zijn eerder met elkaar te vergelijken dan Sneijder en Afellay.

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+4)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1636 Gepost op: 30 mei 2012, 08:33:42 »

Toch wel verrassend Vitesse nieuws: John van den Brom gaat toch vertrekken naar Anderlecht zo lijkt het. Vorige week werd nog gezegd dat hij zou blijven het komende seizoen, maar nu blijkt dat hij al in Brussel is geweest voor de besprekingen. Zijn relatie met Merab Jordania schijnt niet echt best te zijn. En hij zal ongetwijfeld ook een prima salaris tegemoet kunnen zien bij Anderlecht. Ik had niet verwacht dat hij na een jaar alweer zou vertrekken eerlijk gezegd, toch wel een man van de club. Benieuwd wie het stokje over zou moeten gaan nemen. Als het maar niet weer zo'n clown wordt als Albert Ferrer...

EDIT: ik lees net dat Fred Rutten bovenaan het lijstje met kandidaten staat. Hmmm...
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2012, 10:31:01 door Yosti »

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1637 Gepost op: 30 mei 2012, 11:15:26 »

True. Sneijder heeft ook maar 4... wacht... 10? Nee, dat is het ook niet. 15? Nee. 20? 25? Ik denk dat je wel ziet waar ik naartoe ga.
Bovendien begint Sneijder niet nu pas mee te doen met de training. Ik vind het dus niet een bijzonder sterke vergelijking. Sneijder lijkt me geen risico. Afellay wel.

نبيل حبيبي

• Held
  • (_)_____)___)))~~~
    • Bekijk profiel
« Reactie #1638 Gepost op: 30 mei 2012, 11:20:03 »

Mario Balotelli is wel master!

Zegt in de media dat als iemand tijdens het EK op straat ofzo een banaan naar hem gooit dat hij dan sowieso de gevangenis ingaat omdat hij diegene zal vermoorden.

Gebeurt het tijdens een wedstrijd dan stapt ie van het veld. Je zou haast gaan denken dat 'fans' van de tegenpartij het nu bewust gaan doen als hij het op z'n heupen krijgt tijdens de wedstrijd.

The Lord is Good!!

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1639 Gepost op: 30 mei 2012, 11:22:29 »

Sja, dat er iets gebeurt is niet ondenkbaar. Het zijn niet enkel lieve, leuke figuren in die landen.
http://www.youtube.com/watch?v=z93iQgI3_Iw&feature=share

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #1640 Gepost op: 30 mei 2012, 13:57:07 »

Vandeweek zijn 42 tophooligans van Legia Warschau van hun bed gelicht en meteen 3 maanden voorarrest gekregen. Verwachting is dat ze dit bij alle clubs in Polen gaan doen.

Credits to Solshard

HBK_82

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1641 Gepost op: 30 mei 2012, 16:08:23 »

Toch wel verrassend Vitesse nieuws: John van den Brom gaat toch vertrekken naar Anderlecht zo lijkt het. Vorige week werd nog gezegd dat hij zou blijven het komende seizoen, maar nu blijkt dat hij al in Brussel is geweest voor de besprekingen. Zijn relatie met Merab Jordania schijnt niet echt best te zijn. En hij zal ongetwijfeld ook een prima salaris tegemoet kunnen zien bij Anderlecht. Ik had niet verwacht dat hij na een jaar alweer zou vertrekken eerlijk gezegd, toch wel een man van de club. Benieuwd wie het stokje over zou moeten gaan nemen. Als het maar niet weer zo'n clown wordt als Albert Ferrer...

EDIT: ik lees net dat Fred Rutten bovenaan het lijstje met kandidaten staat. Hmmm...

Is hij feitelijk een goede trainer?Want in België onbekend.Weet ook wel dat hem met ADO en Vitesse europees haalde.Maar Anderlecht trainen is toch een stapje hoger dan deze 2 clubs.

نبيل حبيبي

• Held
  • (_)_____)___)))~~~
    • Bekijk profiel
« Reactie #1642 Gepost op: 30 mei 2012, 16:50:48 »

Lees net dat Schalke 04 zowel Elia, Kalou en v/d Vaart wil aantrekken.

Als dat ze lukt wordt het echt een sterke ploeg

Maar hebben ze zoveel geld dan? Kalou is natuurlijk transfervrij maar Elia en zeker v/d Vaart zal toch wel wat mogen kosten?

The Lord is Good!!

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1643 Gepost op: 30 mei 2012, 16:55:30 »

Lees net dat Schalke 04 zowel Elia, Kalou en v/d Vaart wil aantrekken.

Als dat ze lukt wordt het echt een sterke ploeg

Maar hebben ze zoveel geld dan? Kalou is natuurlijk transfervrij maar Elia en zeker v/d Vaart zal toch wel wat mogen kosten?

Van Kalou en v/d Vaart heb ik gelezen, maar Kalou komt niet aan Farfan of Hunterlaar voorbij.. Maar of ze dan ook echt zo veel sterker worden valt te zien, moet natuurlijk wel allemaal werken. Bayern krijgt ook flink wat nieuwe spelers, ben ik ook wel eens benieuwd naar hoe die gaan samenwerken.

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1644 Gepost op: 31 mei 2012, 09:33:53 »

Is hij feitelijk een goede trainer?Want in België onbekend.Weet ook wel dat hem met ADO en Vitesse europees haalde.Maar Anderlecht trainen is toch een stapje hoger dan deze 2 clubs.

Ik vind v.d. Brom wel een goede trainer ja. Zowel bij ADO als bij Vitesse heeft hij toch hele mooie resultaten geboekt met een team dat niet per se overloopt van de toppers. Tegelijkertijd vind ik dat hij wel héél snel wisselt van club, nu voor de tweede keer dus. Ik begrijp wel dat hij zijn momentum wil gebruiken nu het kan (men moet het ijzer immers smeden als het heet is...), maar het betekent voor mij wel dat hij ook eens zou moeten laten zien dat hij een club ook op langere termijn kan blijven motiveren en ontwikkelen. Die kans gaat hij nu wellicht krijgen bij Anderlecht dan. Ik ben erg benieuwd hoe hij het daar gaat doen, want bij ADO en Vitesse was er op zich relatief weinig prestatiedruk. Bij Anderlecht is er maar één doel lijkt me: de titel.

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

Bwam

• Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #1645 Gepost op: 31 mei 2012, 13:57:11 »

In de telegraaf stond dat die Jordania niet samen wilde werken met vd Brom.
Dan vind ik het persoonlijk niet zo gek dat ie opstapt...

Hij heeft prima resultaten geboekt met Ado en Vitesse... Is geen garantie voor Anderlecht maar een stap terug hoeft hij ook niet te doen lijkt mij.

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

1Jellymen

• Trade Count: (+5)
  • Senior
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #1646 Gepost op: 31 mei 2012, 15:49:06 »

In de telegraaf stond dat die Jordania niet samen wilde werken met vd Brom.
Dan vind ik het persoonlijk niet zo gek dat ie opstapt...

Hij heeft prima resultaten geboekt met Ado en Vitesse... Is geen garantie voor Anderlecht maar een stap terug hoeft hij ook niet te doen lijkt mij.

Hij heeft inderdaad een slechte band met Jordania, maar zoiets kan je toch wel aanvoelen wanneer je een contract tekent of midden in het seizoen zit?

Credtis to ECWChamp!

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #1647 Gepost op: 31 mei 2012, 15:57:23 »

Een slechte band heb je nog niet als je een contract tekent en midden in het seizoen stoppen is ook zoiets, dus opzich niet vreemd dat hij er nu, na het seizoen een punt achter heeft gezet.

EDIT: Lees me net echt iets belachelijks.. PSG schijnt Rooney van Man U te willen halen.. 120 miljoen!!!! en dan nog 30 miljoen salaris...  ::)
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2012, 17:27:42 door Evilman »

HBK_82

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1648 Gepost op: 31 mei 2012, 21:12:02 »

Wat Yosti zegt is correct,bij Anderlecht gaat hem meer prestatiedruk hebben.Alleen wel spijtig dat franstalige fans hem al veroordelen omdat hem geen frans ken  :-\

نبيل حبيبي

• Held
  • (_)_____)___)))~~~
    • Bekijk profiel
« Reactie #1649 Gepost op: 1 juni 2012, 12:23:52 »

Chelsea betaalt ff 50 miljoen voor Hulk nadat ze ook al 40 miljoen voor die kerel van Lille hebben betaald.

Ze willen gaan verjongen. Eigen jeugd (lees: gestolen jeugd uit voornamelijk Nederland) zit er dus gewoon niet in. Waarom is het op sportief gebied nou zo interessant voor die jongens om naar dat soort clubs te gaan want ze komen toch bijna niet aan bod.

Anyways, las ook dat B.Gladbach z'n interesse heeft verlegd naar Guidetti nadat Luuk de Jong is afgeketst.

The Lord is Good!!
Pagina's: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 81

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!