Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 26
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 8
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 [22] 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2718
  • stats Totaal aantal berichten: 614731
  • stats Totaal aantal topics: 22758
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 26

Auteur Topic: WWEH Story Mode Aanmeld & Algemeen Commentaar Topic Deel IV  (gelezen 17523 keer)

Tiralan

• Trade Count: (+1)
  • Held
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 16 april 2012, 21:08:24 »

Wanneer komt Revo online?

Vanavond. :)

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 16 april 2012, 23:48:16 »

Jahaha, Revolution staat weer online! En helemaal weer op tijd! Ik hoop dat jullie er van gaan genieten en feedbacken met die hap!

Hier staat de show: http://www.wweholland.nl/index.php?topic=23962.0

En hier staat het feedback topic: http://www.wweholland.nl/index.php?topic=23980.0

Veel leesplezier!

Credits 2 Ben!

Slomo

• Trade Count: (0)
  • Junior
  • **
  • woo woo woo!
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 19 april 2012, 20:03:49 »

Naam:Petey B
Nickname (als die er is): Mr Impact, the proud Canadian
Toronto, canada
Nationaliteit: canadees
Heel/Face: Face
Dirty/Clean: clean, als het nodig is dirty
Gewicht (KG): 99
Gewichtsklasse**: Light heavyweight
Lengte (M):1.85

Gimmick: Worstelde al eerder voor de WWEH met een masker op, maar wist zich niet te bewijzen, hierna ging hij terug naar Canada en deed hij nog maar één ding: trainen om nog beter te worden! Petey is dus terug, en beter dan ooit!
Omschrijving van uiterlijk: Draagt een muts, meestal een witte of een zwarte, een vest, waarop de vlag van Canada verwerkt is en een broekje waar het eikenblad van Canada opstaat.

Entrance Muziek: Oh Canada heavy Metal version.
Entrance Bewegingen: Wanneer de muziek begint, Loopt Petey rustig richting de ramp, als hij daar is maakt hij een pose of zingt een stuk van het lied mee. Daarna loopt hij rustig naar de ring terwijl hij een paar fans begroet, in de ring gaat hij nog even op de turnbuckle staan en maakt hij nog een laatste keer een pose naar het publiek.

Match Einde (reactie op winst/verlies):Als hij wint, gaat Petey op de turnbuckle staan, en taunt nog even naar de fans. Hierna loopt hij weer naar de kleedkamer. als hij verliest, loopt hij teleurgesteld terug naar de kleedkamer.

Finishing Move(s): Statement: Angel Wings.
impact lock: Haas of pain
Naam Finisher's: statement, impact lock
Signature Move(s): big air:Petey springt op via de ropes richting de tegenstander, als hij bij de tegenstander is, pakt hij zijn hoofd en voert hij een tornado ddt uit. 
Oh Canada!: Running knee.
Naam Signature's: Oh Canada en Big air.
Overige Moves: Dropkick, moonsault, ddt, top rope legdrop, missile dropkick,, hurricanrana,top rope senton, diving spinning heel kick, kick combination.

Te vergelijken met: qua uiterlijk met gregory helms, in de ring met tyson kidd.
User: Slomo

Muncky

• Senior
  • 2 is greater than 1!
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #53 Gepost op: 19 april 2012, 21:26:57 »

Aanmelding voor een nieuw team :)

Naam Team: The Kings Of Payne

Teamleden: Darryl Payne en Tully Anderson

Nickname (als die er is):

Woonplaatsen: Canada en Amerika

Nationaliteiten: Amerikaans en Canadees

Heel/Face: Heel

Dirty/Clean: Dirty

Gezamenlijk Gewicht (KG): 215 Kilo

Team Gimmick: Darryl was in het verleden lid van het  team Canadian Pride, hij kreeg berichten van een mysterieuze persoon. Dat was Tully Anderson, Darryl was het beu om al het werk te doen voor Canadian Pride en er vond een break-up plaats op Revo. Sindsdien is Tully de mentor geworden van Payne en leert Tully hem de kneepjes van het vak

Team Kleding: Ze hebben hun gewone singles attire aan, op PPV’s komen ze uit de grond zittend op een troon

Entrance Muziek: The king of kings van Motorhead

Entrance Bewegingen: Ze komen wandelend naar de ring, geen  extraatjes ofzo

Match Einde (reactie op winst/verlies): Na de match krijgen de tegenstanders meestal nog een flinke beating

Team Finisher(s): Powerbomb and front flip senton combo

Naam Finisher: Kingdom of Payne

Team Signature(s): Enzuguri Kick gevolgd door een snake eyes.

Naam Signature: Death Drop

Overige Moves: Double suplex, Wheelbarrow suplex, double DDT, Double brainbuster, Flapjack DDT

Te vergelijken met: Niemand!

Extra info: Tully is de mentor van Payne

Users: 1Horsemen en Muncky
« Laatst bewerkt op: 19 april 2012, 21:28:58 door Muncky »

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 21 april 2012, 02:24:44 »

Net even een kleine update gedaan bij het Revo roster. Mocht ik iets vergeten zijn, je weet hoe je me moet bereiken ;)

@ Mucnky en 1paardmannen: Jullie team bio zal ik aanvullen als ik het plaatje heb gemaakt ;). Gaan jullie daar trouwens nog een rp over schrijven, dus om jullie naam officieel aan te kondigen, etc.?

Credits 2 Ben!

Muncky

• Senior
  • 2 is greater than 1!
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 21 april 2012, 08:55:40 »

Net even een kleine update gedaan bij het Revo roster. Mocht ik iets vergeten zijn, je weet hoe je me moet bereiken ;)

@ Mucnky en 1paardmannen: Jullie team bio zal ik aanvullen als ik het plaatje heb gemaakt ;). Gaan jullie daar trouwens nog een rp over schrijven, dus om jullie naam officieel aan te kondigen, etc.?

Ja die komt er ;)

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 24 april 2012, 18:51:45 »

Okee, er zijn nog wat dingen die ik moet aanpassen aan de rosters. Ik heb het helaas nu nog even druk, maar na woensdag zal ik hier ASAP naar kijken. Dan heb ik er ook tijd voor, aangezien ik dan klaar ben met school :) Dus nog even geduld ;)

Credits 2 Ben!

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 25 april 2012, 01:28:33 »

Undisputed is ondertussen online!

Feedbackt u allen! Tis een leuke show naar mijn mening :)

Goed, morgenmiddag zet iemand de card online voor Revolution.
Hij is al klaar, wanneer Mr. J er niet is, poep ik em online, want hij is immers al af.

Euh, Revolution is dus op Maandag 30 April.
Maaaar, ivm koninginnedag moet u niet raar opkijken als het pas op 1 mei gepost wordt.
Dat ligt aan de schrijvers en diens activiteiten rond deze -altijd gezellige- feestdag.
Dan weet u dat.

En daarna komt er nog één Undisputed, waarna we een weekje rust nemen en vervolgens Sole Survivor presenteren.
Only one will survive! Leuke drukte dus de komende tijd! ik hoop op toffe roleplays, want de storymode ansich is bruisend! En dat zien wij graag!

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 26 april 2012, 14:22:31 »

Beetje feedback op Undisputed zou niet verkeerd zijn, if you know what I'm sayin' :)

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 27 april 2012, 00:38:21 »

Ik heb het Revolution roster en de title history weer eens update gegeven. Zoals vaker gezegd, klopt jouw/jullie bio nog niet, of mist er iets, laat het me dan weten. We hebben die info hard nodig!

Daarnaast staat, voor de mensen die het nog niet gezien hebben, de Revolution card voor de aankomende show staat online! Rp er op los zou ik zeggen! :)

Ten slotte, zoals Tiralan ook al zei, feedback op de laatste Undisputed is nu wat gering. Feedbacken dus! Desnoods alleen je eigen match als je het druk hebt, maar we horen graag jullie mening!

Credits 2 Ben!

lamme-hond

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 28 april 2012, 03:24:20 »

Tjoep, daar is ie dan! Oh, enne, ja dat is eigenlijk Nick Mox. Zoals een wijs man eens zei: Fuck Nick Mox! Ik wil dit plaatje! Als het moet zoek ik voor Mox wel een ander plaatje (Lesnar of Kane voldoen wel denk ik)

Naam:Stomper 'Loco' Mason
Nickname (als die er is): Loco
Nationaliteit: Nederlands
Heel/Face: Tweener
Dirty/Clean: Clean
Gewicht (KG): 141 Kg
Gewichtsklasse**: Super Heavyweight
Lengte (M): 1.96 m

Gimmick: Agressor. Intense powerhouse die er helemaal inzit tijdens een match en vol gas gaat.
Omschrijving van uiterlijk: Kort haar met een intense, ietwat verontrustende blik in de ogen. Imposante baard en een stem die een kerkklok overstemt. Draagt een lange zwarte broek a'la Steve Blackman. Heeft een lomp sterke bouw. Is gespierd maar niet afgetraind. Grote handen, enorme schouders. Staat breed, als een tank.

Entrance Muziek: http://www.youtube.com/watch?v=pM7kiU6YpOg&feature=related
Entrance Bewegingen: Komt op, kijkt even met redelijk vastberaden blik de arena rond naar het publiek maar is niet onder de indruk of zo (ook niet minachtend) meer dat ie het al had verwacht dat het vol zou zitten. Loopt dan recht naar de ring toe en stapt daar in a'la Kane. In de ring loopt ie even rond en wacht dan op de tegenstander. Tenzij die er al is natuurlijk, daan gaat ie al in het midden van de ring staan en blijft hem strak aankijken.
Match Einde (reactie op winst/verlies): Als hij wint reageert ie alsof het vanzelfsprekend is. Wanneer hij niet helemaal tevreden is met de de manier van winnen kan er nog een aanval na zorgen. Zo ook bij verlies. In principe pakt ie het goed op maar wanneer er te lang wordt gejuicht, er nog wordt nagelachen of de winst cheap was (roll-up, niet clean, na intereference oid) zal hij verhaal halen dmv een staredown/koppen tegen elkaar of trashtalken. Dit kan snel uit de hand lopen. Wanneer het fysiek wordt, zowel bij winst of verlies, dan niet sissylike een trapje na of een push maar direct vol gas op de vuist.

Finishing Move(s):
Clash of the Titan: Pounce http://www.youtube.com/watch?v=j2nqlEqzQME met wat theatrics. Mason slaat als een wildeman op zn schouder en borstkas, alvorens hij de tegenstander aanpakt en Irish whipped.
Signature Move(s):
The Juggernaut: Kopstoot a'la Zidane http://www.youtube.com/watch?v=ITdPTKpGHuI Met wat theatrics. Mason slaat als een wildeman met vlakke hand op zn hoofd en in zn gezicht voor hij de aanloop neemt en de move uitvoert.
Shadow of the Colossus:  Fall Away Slam. Terwijl hij de tegenstander dwars vastheeft loopt hij vaak nog even de ring rond, trashtalkend, en eventueel kan ie zelfs nog een big boot ofzo uitvoeren wanneer er vervelende lui tussenbeide proberen te komen.
Overige Moves (geen finishers van anderen):
Spinebuster, Running Powerslam, Scoop Slam, Headbutt, clothesline, Side Slam, Sidewalk Slam, Backbreaker, Flapjack, Military Press Slam, Alabama Slam, Discus Punch, Big Boot evt gevolgd door een choke met de voet, Haymaker, second rope Leg drop, Elbows in the corner, Big Back Body Drop, Two handed sit out Choke slam, Lariat, Camel Clutch, Emperor Blows, Bear Hug, German Suplex

Te vergelijken met: Mike Knox, Ryback
Extra info: Heeft helemaal geen microfoon nodig!
User: Lamme
« Laatst bewerkt op: 28 april 2012, 14:22:38 door lamme-hond »

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 1 mei 2012, 00:41:26 »

Het moge duidelijk zijn dat Revolution niet op koninginnedag gepost gaat worden.
Was ook wat optimistisch van mij, vooral om dat ik mn eigen rommel ook niet af heb.

Anyway, dit was in gecalculeerd, dus bij deze dan de mededeling dat morgen de show online komt.
Ik zie geen enkele reden waarom ik dat niet kan beloven ;)

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 1 mei 2012, 21:26:18 »

Het is helaas een dagje te laat, maar we hebben het uitstel toch weten te beperken! Veel leesplezier allemaal en geniet er van, zou ik zeggen!

Hier staat de nieuwe Revolution: http://www.wweholland.nl/index.php?topic=24007.0

En hier kan gefeedbackt worden (en wel doen, hè?): http://www.wweholland.nl/index.php?topic=24019.0

Credits 2 Ben!

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 1 mei 2012, 21:50:22 »

Toch mooi om te zien dat er 3 tagteams voor de #1 contender spot gaan strijden komende Undisputed! :)

Glenn

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 1 mei 2012, 21:51:13 »

In navolging van Revolution, staat ook de card van Undisputed online!

Jaoquim

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 3 mei 2012, 15:43:24 »

Naam Team: the Constantine Collective
Teamleden: Jaoquim Constantine & Casey Constantine.
Nickname (als die er is):
Woonplaatsen:Rhenen & LA
Nationaliteiten:Nederlands
Heel/Face:Face
Dirty/Clean:Clean.
Gezamenlijk Gewicht (KG):230 Kilo

Team Gimmick:Arrogant. Vooral Jaoquim. De twee kunnen best vaak kibbelen maar kennen elkaar door en door. Waarin Casey meer de Realist is en Jaoquim vol van zichzelf. Het levert een komisch noot op in bepaalde segmenten en rp's
Team Kleding:Geen ze dragen hun eigen attire.

Entrance Muziek:Roy Jones Jr. Go hard or go Home! (clean version)
Entrance Bewegingen:De twee stappen de ramp op en kijken om zich heen om de fans te begroeten. Ze wandelen richting de ring en tikken de fans wat aan hier en daar. Ze lopen allebei een andere kant op naar de zijkant van de ring waar ze op de apron stappen en hun eigen taunts maken. Vervolgens stappen ze de ring in en gaan nog even in de turnbuckels staan voor de muziek vervaagt.
Match Einde (reactie op winst/verlies):Bij winst even een omhelsing en juichen met de fans. Verlies vertrekken ze rustig.
Team Finisher(s): Outsiders edge in een reverse Stunner.
Naam Finisher: Beschrijving Finisher. Derailed!  Jaoquim neemt de tegenstander in zijn JC Cross (outsiders edge) en werpt hem richting Casey die hem in Midair een Reverse Revannite Stunner geeft. maar dan meer in de stijl van een reverse Diamond Cutter.
Team Signature(s): Jaoquim deelt zijn signature the JC Kick (superkick) uit. Versuft draait de tegenstander 180 graden waar hij wordt op gewacht door Casey's Falling Nation. (spear). Ze willen ook de rollen nog weleens omdraaien tijdens deze move.
Naam Signature: Beschrijving Signature staat hierboven de naam: the Collective Unity!
Overige Moves:Hun normale moves. En als tag team de gebruikelijke dubbel suplex. Flapjack. Powerbomb. Enz.
Naam Move (eventuele beschrijving)

Te vergelijken met:
Extra info:Lopen al beide lang in het vak en hebben samen alle singels titels wel gehad. Ze focussen zich nu op de tag divisie.
Users:Revan & Jaoquim

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 5 mei 2012, 00:27:35 »

Okee, het team roster bij Revolution is weer helemaal up to date! Ik hoor het als iets gewijzigd moet worden, dit geldt uiteraard ook voor de singles deelnemers bij Revo!

Credits 2 Ben!

Muncky

• Senior
  • 2 is greater than 1!
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 7 mei 2012, 20:05:16 »

Mijn excuses voor de RP die wat later werd gepost. Dit was mijn schuld want ik heb de afgelopen week nogal wat dingen meegemaakt die ik eigenlijk niet wou meemaken...
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2012, 21:04:50 door Muncky »

Evilman

• Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 8 mei 2012, 00:01:51 »

Mijn excuses voor de RP die wat later werd gepost. Dit was mijn schuld want ik heb de afgelopen week nogal wat dingen meegemaakt die ik eigenlijk niet wou meemaken...

Ahum wel een doolhof aan woorden...

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Evilman

• Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 8 mei 2012, 00:37:08 »

Dubbelpost.. Heb mijn bio op bepaalde dingen aangepast, waaronder gedeeltelijk mijn uiterlijk en zo nog wat kleine dingen. Ben ook bezig om een andere finisher te bedenken, maar dat komt nog..

Naam:
Evilman

Nickname:
‘’The Expendable’’

Nationaliteit:
Nederlandse

Heel/Face:
Tweener

Dirty/Clean:
Clean

Gewicht:
114 Kg

Gewichtsklasse:
Heavyweight

Lengte (M):
1,88

Gimmick:
Bad ass looking biker die weet wie hij vertrouwt en wie niet. Laat altijd weten wat hij denkt over bepaalde dingen en is niet bang voor welke uitdaging dan ook. Heeft het in zijn leven niet altijd makkelijk gehad en is vandaar iemand die eerder alleen te werk gaat, dan dat hij hulp wil. In zijn eerdere beroep is hij Head Security geweest bij evenementen en bij persoonsbeveiliging, dus de nodige kennis om iemand effectief uit te schakelen is aanwezig. Nadat Evilman gestopt is bij SDNL, terwijl hij Grand Slam Champion was geworden en de federatie failliet ging, heeft hij het beveiligingswerk weer opgepakt en is hij geëmigreerd naar San Francisco, USA. Werken zou niet meer nodig zijn gezien het succes wat hij heeft mogen meemaken in SDNL, maar niks doen is niet voor hem weggelegd.

Tussentijds verbleef Evilman in Bergen, Noorwegen ivm het opnemen/produceren van cd’s, niet alleen met zijn eigen band, waar hij hier en daar ook wel eens gigs mee speelt. Muziek speelt ook een grote rol in zijn leven en kan tegelijkertijd als één van zijn grootste hobbies gezien worden. Ook heeft hij een grote collectie aan Harley’s en Amerikaanse Muscle Cars zoals een Heritage Softail en een zware Fatboy met Jeckyll en Hyde uitlaatsysteem, een Dodge W200 en zijn droomauto: een Dodge Charger uit 69’ waar hij zelf ook veel aan sleutelt. Ondertussen is Evilman weer in zijn geboorteplaats Roermond gaan wonen om weer veel dichter bij WWEH en alles er omheen te zijn.

Match uiterlijk:
Gemillimeterd haar, flinke volle baard, beide armen volledige sleeve’s in HR Giger stijl, biker boots, leren broek met veters aan de zijkant en een zwart tank top. Goed afgetraind lijf en een hard hitter.

Backstage/entrance:
In plaats van leren broek draagt hij hier vaak Levi’s jeans en op maat gesneden zwarte hemden. Zo nu en dan ook een leren Harley Davidson (afhankelijk van het weer)

Entrance Muziek:
Black Label Society – Funerall Bell
http://www.youtube.com/watch?v=LVO-3_pjuSg

Entrance:
Terwijl er een gitaarriff uit de speakers klinkt komt Evilman achter het gordijn vandaan en kijkt hij genietend het publiek in. Vervolgens loopt hij naar de ring en blijft kort ervoor staan om zijn rechterarm de lucht in te steken. Eenmaal in de ring aangekomen gaat hij in het midden staan terwijl er een vuurwerk gordijn achter hem omlaag daalt. Kort daarna klimt hij twee turnbuckles in en poseert hij voor de menigte in de arena.

Match Einde (reactie op winst/verlies):
Winst: Terwijl Evilman overeind komt steekt hij zijn vuist de lucht in en kijkt hij om zich heen om de reacties van de fans te zien.
Verlies: Teleurgesteld komt Evilman overeind en loopt hij naar een turnbuckle toe waar hij nadenkend en lichtelijk gefrustreert voor zich uit kijkt maar even later toch de ring verlaat en zich richting het backstage gedeelte begeeft.

Finishing Move(s):
The Suspenser, The Evil Ride

Beschrijving Finisher:
The Suspenser: uitgevoerd als de Jackhammer.
The Evil Ride: via een Gorilla Press wordt de tegenstander boven het hoofd getild waarna hij een aantal seconden aan het publiek ‘’geshowed’’ wordt, vervolgens wordt de tegenstander omhoog de lucht in gegooit terwijl Evilman al klaar staat om hem op zijn schouder op te vangen en via een Powerslam tegen de vlakte te werken ( ongeveer uitgevoerd als een Militairy Press Slam ala Goldberg )

Signature Move(s):
Blashyrkh: de tegenstander wordt in DDT positie vastgehouden en op het moment dat Evilman zich achterover laat vallen voor een DDT klemt hij zijn benen om het middel van zijn tegenstander heen zodat deze meteen in een Guillotine Choke zit na de klap.

6 Overige Moves:
Back Body Drop
Belly to Belly Suplex
Big Boot
Knee Bar
Snap Swinging Neckbreaker
Pumphandle Fallaway Slam

Te vergelijken met:

Zichzelf

Extra info:
Career Highlights:
1 x SDNL Extreme Champion ( Survivor Series 2003 vs. T-Show )
1 x SDNL Tag Team Champ met Itt ( No Way Out 2004 )
1 x SDNL Intercontinental Champ ( Hot Pursuit 2004, Steel Cage match vs. DeV )
1 x SDNL World Heavyweight Champion ( Big Trouble 2004 vs. X-Rock )
SDNL Grand Slam Champion ( Extreme, Tag Team, Intercontinental, World Heavyweight Championship Belt )

2 x WWEH Intercontinental Champion ( Once tegen Gangsta P )
1 x WWEH Imperial Champion ( Against DefCon @ WrestleMania VIII )

Andere titels:
1 x SDNL Formule 1 Champ ( 2004 )

Best newcomer SDNL 2003/2004
Best Gimmick match 2004 ( Wrestlemania Three Stages Of Hell met Bad Boys )

WWEH: Winnaar Award Beste Feud 2011 vs DefCon

UndertakerRoy’s student in SDNL

Past Quote’s:
´´Fear The Evil, Because It´s Hunting You´´
´´I Served My Time In Hell, Now It´s Your Turn´´
´´I'll Make You Famous... Because You WILL Be My Next Victim´´

Former Stable’s:
1: Evolution ( Hunter, Mike-L, Evilman, X-Cilia )
2: Bad Boys ( Evilman, Itt )
3: Evolution 2.0 ( Re-United ) ( Hunter, Evilman )
4: Mythbusters ( Evilman, Itt )

All time debuut:
SDNL Survivor Series 2003

User:
Evilman
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2012, 00:39:22 door Evilman »

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #70 Gepost op: 8 mei 2012, 19:07:42 »

Naam:Le-Vaughn Irving
Nickname (als die er is): Mr Frost
Nationaliteit: Amerikaan
Dirty/Clean: clean, als het nodig is dirty
Gewicht (KG): 130
Gewichtsklasse**: heavyweight
Lengte (M):1.95

Gimmick: Een jongen uit de hood, die in tegenstelling tot velen uit zijn buurt wel weg wist te komen uit de slechte achterbuurt waar hij opgroeide. Heeft veel street credibility en begon als amateur bokser. Wilde daarna zijn blikveld verruimen en trainde kickboksen, amateur worstelen en ging MMA doen. In de plaatselijke scene wist hij naam te maken, maar voordat hij doorbrak besloot hij wederom een carriere switch te maken. ditmaal naar de wereld van Pro Wrestling. Hij werd hiertoe geinspireerd, toen hij in de ban van WWEH raakte. hij zocht Freddy Flava op in Key West en overtuigde Freddy ervan hem te trainen. Met een ijzeren discipline wist Le-Vaughn zich de sport meester te maken. Overtuigd van de skills van zijn leerling besloot Freddy hem te managen en op wat indies ervaring te laten opdoen. Le-Vaughn deed het beter dan menigeen had durven verwachten van tevoren en sleepte wat indrukwekkende overwinningen in de wacht. Flava zag in dat zijn discipel klaar was voor het grotere werk en bracht hem naar de WWEH, waar hij hem nog steeds managet. Le-Vaughn heeft maar 1 doel en dat is bewijzen dat hij de allerbeste is in de sport waar hij van in de ban is geraakt.
Omschrijving van uiterlijk: Draagt zwarte tights met een zilveren logo erop van een panter met 2 klauwen. over elk been loopt een klauw helemaal naar beneden. Verder heeft hij zwarte kneepads en zwarte boots met daarop de naam "Le-Vaughn" in zilver. Hij heeft zilveren kneepads met een zwarte panterkop er op en MMA-gloves. Hij heeft uit respect 1 move van zijn manager in zijn arsenaal opgenomen (The Funktapuss Stretch Buster)

Entrance Muziek: 'Take The Power Back - Rage Against The Machine'
Entrance Bewegingen: Wanneer de muziek begint, Loopt Le-Vaughn rustig kauwgumkauwend richting de ramp, als hij daar is, kijkt hij een keer achteloos naar zijn tegenstander en spuugt zijn kauwgum uit. Vervolgens kijkt hij naar het publiek, gooit zijn spieren los en rent via de ringsteps naar de ropes. Hij betreddt rustig de ring en steekt beide armen de lucht in. Hij maakt wat schaduwboks-bewegingen en wisselt nog wat advies uit met zijn manager Freddy Flava.
Match Einde (reactie op winst/verlies):Als hij wint, gaat Le-Vaughn respectloos met beide armen in de lucht bovenop de buik van zijn tegenstander staan. Bij verlies verlaat hij zonder iets te zeggen snel de arena.

Finishing Move(s): The Funktapuss Stretch Buster (Mexican Stretch Buster), The Dreamstruck  (F-5)
Signature Move(s): The Ghetto Squeeze (Bearhug), Spinebuster

Overige Moves: Running Clothesline, Samoan Drop, multiple German Suplex, Facebuster, running neckbreaker,powerbomb, etc.

Te vergelijken met: qua uiterlijk met Alistair Overeem, qua moves met Brock Lesnar (pre-MMA)
User: King
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2012, 19:58:08 door King »

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #71 Gepost op: 8 mei 2012, 19:25:29 »

Manager van Le-Vaughn Irving

Naam: Freddy Flava
Nickname (als die er is): The Flavabreaker
Nationaliteit: amerikaan
Dirty/Clean: Dirty
Gewicht (KG): 115
Lengte (M): 1.90

Komt mee naar de ring? Ja
Gimmick als Manager: Voormalig worstelaar, die zijn in-ring carriere noodgedwongen moest be-eindigen na het verliezen van een career-ending match op Wrestlemania VIII tegen Doodgraver en Ace Of Spades. Is er op gebrand wraak te namen op Doodgraver. Zal daarnaast van alles doen om de belangen van zijn worstelaar te behartigen. Zo zal hij tijdens de match interferen door bijvoorbeeld met zijn kane de tegenstander pootje te lappen als die dicht genoeg bij de ropes is. Daarnaast schuwt hij het niet om backstage politiek te bedrijven. Kent door zijn ervaring het klappen van de zweep in WWEH.
Omschrijving van uiterlijk: funky white guy. Draagt funky kleding en een zilveren kane met diamanten knop er op als handvat.

Entrance Muziek: "Parliament Funkadelic - Mothership Connection".
Entrance Bewegingen: Tijdens solo entrances komt hij met funky danspassen naar de ring. Dit wordt zeer enthousiast ontvangen door dames, mannen irriteren zich kapot aan hem. Tijdens entrances van zijn worstelaar komt hij samen op met Le-Vaughn en loopt voor hem uit. Hij doet geen funky dansmoves. Hij gedraagt zich arrogant en dreigt het publiek een tik met de kane uit te delen zodra ze te negatief richting Le-Vaughn doen.
Stijl van Managen Actief: trekt tegenstanders wel eens onderuit met de kane, zodra ze dicht genoeg in de buurt van de ropes zijn, leidt de scheidsrechter af tijdens pin-attempts van de tegenstander op Le-Vaughn, leidt tegenstanders af door ze continue met opmerkingen te provoceren tijdens een match. Ook voorziet hij Le-Vaughn tijdens een match van advies.
User: King
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2012, 21:14:28 door King »

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 9 mei 2012, 00:26:03 »

Ik betreur het ten zeerste dat Undisputed nog niet online staat.
Één schrijver heeft zijn match nog niet ingeleverd. De rest staat klaar.
Ik neem de show morgen mee op een stickie naar school. Wanneer de laatste match gepost is op het BOD, dan zal ik de show plaatsen.

Ik hoop echt dat dit voor in de middag is, een uur of 12 of 1.. Daarna heb ik wat meer drukte op de dag namelijk.
Wat een gedoe weer. Dit is precies waarom ik een hekel heb aan vertraging.
Maargoed, het zal er wel bij horen :) Anyway, wat mij betreft eenmalig.

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 10 mei 2012, 00:54:16 »

Zucht..

T komt er aan, ooit. Morgen waarschijnlijk.
De hele show staat al sinds dinsdag klaar, dus laten we het op morgen houden.
Hij heeft nog 1 dag de tijd :)

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 10 mei 2012, 07:59:09 »

Het Tira regime wankelt!

Credits to Solshard
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 26

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!