Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 30
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 6
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 [18]
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2714
  • stats Totaal aantal berichten: 614391
  • stats Totaal aantal topics: 22749
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26

Auteur Topic: WWEH Story Mode Aanmeld & Algemeen Commentaar Topic Deel IV  (gelezen 17425 keer)

Tiralan

• Trade Count: (+1)
  • Held
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #200 Gepost op: 24 juli 2012, 01:31:22 »

Ja, Ja, en Ja :)

Euhm, ik zal morgen eens de card voor mezelf helemaal op orde maken.
Als in, dat ik in kaart ga brengen wie wat gaat schrijven. En ik zal de mensen die hulp hebben aangeboden (dank daarvoor!) contacteren.

Wanneer we de officiele card mogen verwachten van WM, ligt echt aan Fili ;)
Maar nogmaals, ik wil hem niet haasten, ik ben allang blij dat we GFX krijgen ;)

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

1Jellymen

• Trade Count: (+5)
  • Senior
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #201 Gepost op: 24 juli 2012, 13:52:05 »

Naam: Jelle Jansen
Nickname (als die er is): JJ
Nationaliteit: Nederlands
Heel/Face: Face
Dirty/Clean: Clean
Gewicht (KG): 115 KG
Gewichtsklasse**: Heavyweight
Lengte (M): 1.90

Gimmick: Iemand die iedereen respecteert, maar als je hem kwaad maak heb je grote problemen. Eigenlijk een mix tussen Cena en CM Punk. Mijn character houdt van extreme matches en gaat helemaal los met tafels, ladders, stoelen en dergelijke. Het belangrijkste is dat mijn character zich een leider vind (een goed voorbeeld), de mensen die dat accepteren worden gerespecteerd en de mensen die dat niet accepteren kunnen maar beter uitkijken waar ze lopen.     

Omschrijving van uiterlijk: CM Punk zonder tattoos, niet te gespierd en ook niet te dik/dun. Gewoon een doorsnee man. 

Entrance Muziek: Tacabro - Tacatà

Entrance Bewegingen: Big Show pyro in het rood en vervolgens als de muziek start komt hij de arena binnen en gaat hij op de stage C-walken, vervolgens begroet hij de fans enthousiast en daarna rent hij in één stuk door naar de ring, in de ring klimt hij op een turnbuckle en laat hij iedereen weten dat hij de beste is.

Match Einde (reactie op winst/verlies): Gewoon weglopen, maar wel de fans bedanken.

Naam Finisher:
- Back To The Past: Rockbottom
- Over The Top: Een Rough Ryder vanaf de turnbuckle                               

Signature Move:
- Ultimate Facelock: is een Gogoplata, de submission move van The Undertaker
- Enziguri kick

Overige Moves:
Axe kick
Dropkick
Spinebuster
Punch
Chop
Suplex
Frog Splash
Bodyslam
Neckbreaker
STO
DDT
Running Body Splash

Te vergelijken met: Uiterlijk: CM Punk Ringskills: Triple H, CM Punk, Daniel Bryan.
Extra info: Attire: zwarte ballenknijper (Zoals Punk en HHH) met rode bliksemschichten die naar achteren lopen en achterop staat de tekst #leader. Geen shirt en tattoos. Gewone zwarte laarzen (zoals Triple H). En zwarte elbow + kneepads.
Huidskleur: Wat je op de foto ziet.
User: 1Jellymen

Hier mijn bio voor het nieuwe seizoen, na WM ga ik hem nog een klein beetje updaten.

Credtis to ECWChamp!

Fili

• WWEH Legend
  • Trade Count: (0)
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #202 Gepost op: 24 juli 2012, 20:41:18 »

Wat de GFX betreft...

Vandaag niet mee bezig geweest want daar is het veel te warm voor. Morgen ook niet veel tijd. Het is op z'n vroegst vanavond af en op z'n laatst donderdag.

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #203 Gepost op: 25 juli 2012, 21:27:38 »

Dubbelpost:

Plaatjes komen er wss vanavond aan.

Nog iets wat me opvalt. Veel mensen hebben echt personen/plaatjes gekozen waar je echt geen drol mee kunt op grafisch gebied :P Ja ik ben me er van bewust dat het uiteindelijk gaat om de matchpics en dat je niet elke week op een poster of een 'speciale matchpic' staat, maar ik moest het toch even gezegd hebben. Van sommige characters is überhaupt maar één bruikbaar plaatje.

Overigens wil ik niet de resident hypocrite zijn en daarom (omdat ik mezelf er ook schuldig aan maakte) heb ik gekozen om voor mijn plaatje vanaf nu Ryback te kiezen ipv mijn combinatie van Brett Keisel en Mariusz Pudzianowski.

Zit verder geen boodschap achter want ik ben geen GM en zelfs niet de officiele GFX persoon, maar ik wilde het toch even gezegd hebben. :P

Ebbe

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #204 Gepost op: 25 juli 2012, 21:52:43 »

@Fili.. gij mag anders ook wel een plaatje zoeken uit mn farcebook collectie.. is gewoon openbaar en ik ben te vinden bij verschillende leden van wweh  8)

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: 26 juli 2012, 00:14:01 »

Dubbelpost:

Plaatjes komen er wss vanavond aan.

Nog iets wat me opvalt. Veel mensen hebben echt personen/plaatjes gekozen waar je echt geen drol mee kunt op grafisch gebied :P Ja ik ben me er van bewust dat het uiteindelijk gaat om de matchpics en dat je niet elke week op een poster of een 'speciale matchpic' staat, maar ik moest het toch even gezegd hebben. Van sommige characters is überhaupt maar één bruikbaar plaatje.

Overigens wil ik niet de resident hypocrite zijn en daarom (omdat ik mezelf er ook schuldig aan maakte) heb ik gekozen om voor mijn plaatje vanaf nu Ryback te kiezen ipv mijn combinatie van Brett Keisel en Mariusz Pudzianowski.

Zit verder geen boodschap achter want ik ben geen GM en zelfs niet de officiele GFX persoon, maar ik wilde het toch even gezegd hebben. :P

Brett Keisel ftw :D

Kan me voorstellen dat van Kerry King ook vanalles te vinden is, alleen meestal met gitaar :P Maar ben ook eens aan het nadenken over een nieuwe pic eventueel ;)

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: 26 juli 2012, 19:08:11 »

Rooooooooooooooy??? Is het niet vreemd om in RP's te noemen dat je je moet laten zien/horen om in de story mode te iets te betekenen? Leest zich best vreemd haha..

Yosti

• Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+4)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: 28 juli 2012, 16:13:41 »

Beste Undisputed leden, ik heb het maar even op me genomen om de rosters te updaten, want dat was behoorlijk over due inmiddels. Het gedeelte met de roster pics is nu weer up-to-date, de bio's moet ik nog updaten. Dan weten jullie in ieder geval dat eraan gewerkt wordt. Mochten er na de update nog onvolledigheden zijn of gedateerde bio's, dan hoor ik het graag. :)

EDIT: ook de bio's zijn up-to date. Alleen van The Awesome Emerald kon ik geen bio vinden. Ik heb dit Aanmeld topic doorgespit en ook de laatste pagina's van het oude Aanmeldtopic. Als het goed is, is alles up-to-date. Zo niet, let me know!
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2012, 17:00:25 door Yosti »

Credits 2 DeV
Beste Lid 2009 & 2010; Beste Poster 2008 t/m 2011; Favoriete Staflid 2011 & 2012

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: 28 juli 2012, 22:14:45 »

Beste Undisputed leden, ik heb het maar even op me genomen om de rosters te updaten, want dat was behoorlijk over due inmiddels. Het gedeelte met de roster pics is nu weer up-to-date, de bio's moet ik nog updaten. Dan weten jullie in ieder geval dat eraan gewerkt wordt. Mochten er na de update nog onvolledigheden zijn of gedateerde bio's, dan hoor ik het graag. :)

EDIT: ook de bio's zijn up-to date. Alleen van The Awesome Emerald kon ik geen bio vinden. Ik heb dit Aanmeld topic doorgespit en ook de laatste pagina's van het oude Aanmeldtopic. Als het goed is, is alles up-to-date. Zo niet, let me know!

Die heb ik wel, ik stuur hem nu door. ;)

Credits 2 Ben!

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: 28 juli 2012, 23:24:44 »

Dames en heren,

De card voor Wrestlemania IX: Detroit, staat inmiddels online!
Ik hoef vast geen link maar te plaatsen, iedereen weet zelf de weg wel te vinden :).

Wat ik bij voorbaat al even aan wil geven: Dikke props naar Filimonov! Hij is verantwoordelijk voor alle GFX, en dat is echt weer dik in orde!
Er zal nog aandacht aan besteed worden tijdens de algehele feedback van deze WM, na afloop, maar ik wou het niet onvermeld laten.
Oh, en de matchpics mogen best als Signatures gebruikt worden op dit forum, go your gang and spread the Storymode-word. Wel ff credits naar onze Fiel.

Dan even wat data op een rijtje. Want nu gaat het dus echt beginnen.
De Deadline voor het roleplayen voor Wrestlemania ligt op Vrijdag 3 Augustus.
De Deadline voor het inleveren van matches ligt op Zondag 5 Augustus.
De Show zal, wanneer alles vlotjes loopt, op Maandag 6 Augustus gepost worden.

Wees op tijd met roleplayen, je kunt niet van schrijvers verwachten dat ze een roleplay mee kunnen nemen in een match, als die op het allerlaatst gepost wordt.
Wees jezelf dus te slim af en post het op tijd. Ik wens een ieder veel plezier richting deze PPV toe! We gaan knallen!

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Doodgraver

• Held
  • OOOOHHHHH MY GOODNESS!! SHUCKY DUCKY QUACK QUACK!
    • Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: 28 juli 2012, 23:27:39 »

Dan mag Fili het opnieuw doen :P
Er staat 7 augustus ipv 6 augustus ;D
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2012, 23:30:48 door Doodgraver »

Credits to Ben!

DerGringo

• Held
  • Music is the shorthand of emotion
    • Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: 28 juli 2012, 23:30:09 »

Hij hield al rekening met een dagje uitloop ;D

Mooie pics!

Beste Nieuwkomer 2007 Beste GFX-er '08/'10 4x Storymode Award winnaar '09 1x '10

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: 28 juli 2012, 23:44:49 »

Mooie gedaan Fili,
Dimitri Lagez in maatpak, it must be Wrestlemania time!

1Horsemen

• Trade Count: (+10)
  • Held
  • The 4 Horsemen waren erg goed bezig
    • Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: 29 juli 2012, 10:07:47 »

Damn 2 matches op WM......ik weet niet of ik daar echt blij mee ben.....want nu moet ik weer de aandacht en rp's gaan verdelen over 2 matches

Thanx ECWChamp

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: 29 juli 2012, 10:09:54 »

Damn 2 matches op WM......ik weet niet of ik daar echt blij mee ben.....want nu moet ik weer de aandacht en rp's gaan verdelen over 2 matches

Tsja, die zat er natuurlijk dik aan te komen, op WM worden alle titels verdedigt, dus ook die van Tully.
En om Payne nu helemaal in zijn eentje te laten. Tis een samenloop van omstandigheden, eentje die er al lang aan zat te komen :)

1Horsemen

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: 29 juli 2012, 10:16:29 »

Tsja, die zat er natuurlijk dik aan te komen, op WM worden alle titels verdedigt, dus ook die van Tully.
En om Payne nu helemaal in zijn eentje te laten. Tis een samenloop van omstandigheden, eentje die er al lang aan zat te komen :)

Die title match tegen Jimmy Cranck had ik al rekening mee gehouden maar de triple threat match....dat had ook na WM gekund naar mijn inziens....had Payne dan in een solo match tegen Petey B gezet ofzo. Juist ook omdat voor WM verteld werd dat een worstelaar zelden 2 matches op WM krijgt dus ging ik daar ook niet van uit.

Thanx ECWChamp

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: 29 juli 2012, 11:16:33 »

Wat denkje dat muncky en slomo liever hebben? ;)

Enne. Tully staat behoorlijk centraal met 2 matches.. nog nooit heeft iemand 2 matches op wm gewonnen, succes ;)

1Horsemen

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: 29 juli 2012, 11:29:17 »

Wat denkje dat muncky en slomo liever hebben? ;)

Enne. Tully staat behoorlijk centraal met 2 matches.. nog nooit heeft iemand 2 matches op wm gewonnen, succes ;)

Had me dan ook op de poster gezet als ik zo centraal sta ;)

Thanx ECWChamp

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: 29 juli 2012, 11:32:42 »

Card ziet er goed uit! Ook de titlehouders, die op hun matchpics vervaagd achter de naam te zien is. Top. Nooit verwacht trouwens dat Evil op de affiche voor WM terecht zou komen haha, wel kicke trouwens het WM gebeuren in het Harley logo :D De hamer past inderdaad ook goed bij het thema van WM, evenals de kleuren op de poster.

1Horsemen

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: 29 juli 2012, 12:42:54 »

zit net te denken dat er maar een klein select clubje binnen de storymode is die alle Wrestlemania's hebben deelgenomen en er vanaf eerste begin vd storymode bij zijn en nu nog zijn. Toch wel complimentswaardig

Thanx ECWChamp

Mr. J

• Moderator
  • Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: 29 juli 2012, 13:08:16 »

Even tussen neus en lippen door: Ik heb even het Revo roster geupdate, wat er op neer komt dat ik Dwight heb toegevoegd. Bij deze weer het zelfde bericht als altijd, als er iets aangepast moet worden op bij jouw bio, reageer dan ASAP! ;)

Credits 2 Ben!

1Jellymen

• Senior
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #221 Gepost op: 29 juli 2012, 15:09:27 »

Aangezien WM een grote show is ben ik bereid om te helpen met schrijven.

Credtis to ECWChamp!

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: 29 juli 2012, 20:53:44 »

Aangezien WM een grote show is ben ik bereid om te helpen met schrijven.

Volgens mij ben in eindelijk zo ver dat ik alle matches verdeeld heb.
Dat is absoluut geen verdienste van mij hoor, want gelukkig zijn er helpende handen die licht werk maken.
Ik krijg als het goed is van één schrijver nog het verlossende woord en dan staan alle matches vast.
Toch vind ik het ook fijn om 1 of 2 backups te hebben, die het werk opvangen als een schrijver overhoopt zich afmeld.
Ik ken dat van reguliere shows, andere shows noem maar op, dr gaat echt nog wel iemand zijn die zn werk niet in orde heeft.

En daarnaast zoeken we natuurlijk ook nog leuke promo's, geinige segments etc. om de boel af te maken.
Iedereen die daar zin in heeft mag best contact met mij opnemen, maar jullie mogen ook eerst met elkaar wat leuke dingen bedenken, om vervolgens mij er mee lastig te vallen.
Ik geloof dat bijvoorbeeld VDV zijn diensten ook had aangeboden en geen match heeft, J13D wil vast wel een stukkie pennen, Slomo misschien, Niels misschien wel.
En zo met zn allen rond de tafel, zou je voor verschillende feuds wat leuke promootjes uit kunnen denken. Daar gaat weinig tijd in zitten, en leuken een show als WM wat op.
En Jelle, van mij mag jij dat allemaal coordineren, als je dat wat lijkt ;)

1Jellymen

• Senior
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #223 Gepost op: 30 juli 2012, 10:16:47 »

Ik ga wel eens kijken wat ik kan doen, enigste wat ik moet weten is hoeveel segments/promo's je in gedachten had.

Credtis to ECWChamp!

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: 30 juli 2012, 11:09:17 »

Ik heb niets in gedachten, Er zijn 11 matches, en volgens mij schrijven wij als GM's er en stuk of 2 a 3, aan promos :P
Dus de rest staat allemaal open voor wat jullie bedenken.

Alles is extra, niets is overbodig ;)

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!