Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 30
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 17
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 [21] 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2718
  • stats Totaal aantal berichten: 614712
  • stats Totaal aantal topics: 22758
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 [2] 3

Auteur Topic: Cena (evt spoilertjes)  (gelezen 1751 keer)

Steviioo

• Trade Count: (0)
  • Senior
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • http://www.supo.be/artikel/5467/Jee_Kast_maakt_poezie_toegankelijk
« Reactie #25 Gepost op: 23 februari 2012, 19:07:00 »

Miz werd een jaar geleden afgeschilderd als the next big face. Ik hoop dat het niet zo is, maar wie weet...

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #26 Gepost op: 23 februari 2012, 19:08:07 »

Het hele Cena heeft maar vier moves ding is echt achterlijk. Hij heeft laten zien dat hij de beschikking heeft over meer dan de vier of vijf moves of doom. Ik denk dat het probleem is dat WWE wil dat hij dat blijft doen. Cena krijgt elke keer kritiek en hij laat zo heel af en toe ook zien dat hij meer kan. Denk maar aan dat event van een tijdje terug waar het publiek begon te chanten. Cena deed wat moves die hij normaal niet doet.. het publiek was even stil en ging daarna verder met "You still can't wrestle."

Het is net als Big Show bijvoorbeeld die ook wel meer kan en zo heel af en toe zien we eens een dropkick van hem, alleen dat doet af aan zijn status als powerhouse en giant dus doet hij die moves bijna niet.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #27 Gepost op: 23 februari 2012, 19:10:47 »

Zelf hoop ik dat hij een heelturn maakt, maar zoals altijd weet ik dat als ik iets wil, het vaak niet gebeurt.
Zijn saai personage is inderdaad af en toe niet om aan te zien in de ring, maar ik moet zeggen, soms kan hij nog wel een lach toveren op me smoel.
buiten de ring dan, want in ring vind ik echt dat hij een soort van pokemon is, met maar 4 moves.

Ik zie cena zelfs winnen op WM van rock, gewoonweg omdat hij supercena is. en omdat na WM de '' boots to asses '' shirts etc niet zo veel zouden verkopen als de rock niet elke week verschijnt op een show. bij de WWE draait het toch allemaal om MONEY.

Dat Supercena en dat 4 moves of doom gezeik begint echt vermoeiend te worden. Cena is een goeie wrestler (MITB gezien? Voor een goeie match zijn er twee personen nodig).

En Cena móet winnen van the Rock op Mania. Wat heb je aan een win van Rock als die daarna toch weer naar Tooth Fairy 2 verdwijnt? Cena verdient die win.

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #28 Gepost op: 23 februari 2012, 19:14:13 »

Dat Supercena en dat 4 moves of doom gezeik begint echt vermoeiend te worden. Cena is een goeie wrestler (MITB gezien? Voor een goeie match zijn er twee personen nodig).

En Cena móet winnen van the Rock op Mania. Wat heb je aan een win van Rock als die daarna toch weer naar Tooth Fairy 2 verdwijnt? Cena verdient die win.

Ik wil toch ook hopen dat Cena wint inderdaad. The Rock is overrated en ik word een beetje moe van al die lui die hem de hemel in prijzen en altijd verdedigen, ook als duidelijk is dat het toch allemaal niet zo geweldig is als ze allemaal hadden gehoopt.

De four moves of doom is trouwens niet echt onzin vind ik zelf, daarom gebruik ik het ook. Cena doet altijd dezelfde vier moves achter elkaar en 8 van de 10 keer is het dan ook einde. Haalt in mijn ogen een boel lol weg uit de matches. Laat Cena een keer op een andere manier winnen dan (bijna) altijd dezelfde poep.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 23 februari 2012, 19:15:25 »

Ik wil toch ook hopen dat Cena wint inderdaad. The Rock is overrated en ik word een beetje moe van al die lui die hem de hemel in prijzen en altijd verdedigen, ook als duidelijk is dat het toch allemaal niet zo geweldig is als ze allemaal hadden gehoopt.

De four moves of doom is trouwens niet echt onzin vind ik zelf, daarom gebruik ik het ook. Cena doet altijd dezelfde vier moves achter elkaar en 8 van de 10 keer is het dan ook einde. Haalt in mijn ogen een boel lol weg uit de matches. Laat Cena een keer op een andere manier winnen dan (bijna) altijd dezelfde poep.

En hoe zit dat dan met Orton? Of Punk? Of Sheamus? Triple H? Kane? Del Rio? Dan heeft het hele WWE Roster 4 moves of doom.

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #30 Gepost op: 23 februari 2012, 19:16:54 »

woot, woot! Tooth Fairy 2 komt eraan?!!! Vet!

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #31 Gepost op: 23 februari 2012, 19:19:10 »

En hoe zit dat dan met Orton? Of Punk? Of Sheamus? Triple H? Kane? Del Rio? Dan heeft het hele WWE Roster 4 moves of doom.

Nee dan kijk je blijkbaar geen WWE. Punk heeft de Anaconda Vice en de GTS en dat zijn z'n finishers zoals die van Cena de STF en de AA zijn. De set up naar de finisher van Punk is over het algemeen niet elke match hetzelfde. Bij Cena is dat 8 van de 10 keer wel het geval, behalve bij grote matches zoals tegen Kane afgelopen EC.

Orton is trouwens wel ook zo voorspelbaar als de tering.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 23 februari 2012, 19:26:08 »

Nee dan kijk je blijkbaar geen WWE. Punk heeft de Anaconda Vice en de GTS en dat zijn z'n finishers zoals die van Cena de STF en de AA zijn. De set up naar de finisher van Punk is over het algemeen niet elke match hetzelfde. Bij Cena is dat 8 van de 10 keer wel het geval, behalve bij grote matches zoals tegen Kane afgelopen EC.

Orton is trouwens wel ook zo voorspelbaar als de tering.

Ben groot fan van het werk van Punk, maar ook zijn matches eindigen vaak met dezelfde moves;
- Swinging neckbreaker
- Elbow from the top rope
- Running bulldog
- GTS

Afgewisseld met andere moves als de tegenstander uit de GTS weet te ontsnappen.

Wat ik daarmee wil zeggen is dat elke wrestler vaak eindigt met zijn ''sterkste'' moves om vervolgens zijn finisher te droppen. Zie voorbeelden als del Rio, Orton, Sheamus, en ook Cody Rhodes, Ryder en Santino.
Hulk Hogan deed dat, Rock doet dat, Foley deed het, Stone Cold deed dat, en Cena ook. Het enige verschil is dat Cena erop aangevallen wordt.

Overigens is het ''nee dan kijk je blijkbaar geen WWE'' met stip het allergrappigste argument dat iemand kan brengen.

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #33 Gepost op: 23 februari 2012, 19:35:06 »

Je kunt er allerlei argumenten bij bedenken waarom Cena niet cool is. Misschien is het ook wel voor een groot deel iets ongrijpbaars. Ik kan niet direct aanwijzen waarom ik een hekel aan Cena heb, maar dat heb ik wel. Ik irriteer me mateloos aan hem en elke match die hij heeft skip ik of hoop ik dat hij verliest. Dit zou wel eens drastisch kunnen veranderen als hij een heel turn maakt. Dan moet het echter wel goed uitgevoerd worden. Toch zou dat wel eens DE move van 2012 kunnen zijn.

Koen B

• Trade Count: (+3)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 23 februari 2012, 19:58:54 »

Ben groot fan van het werk van Punk, maar ook zijn matches eindigen vaak met dezelfde moves;
- Swinging neckbreaker
- Running bulldog
- GTS

Wat ik daarmee wil zeggen is dat elke wrestler vaak eindigt met zijn ''sterkste'' moves om vervolgens zijn finisher te droppen. Zie voorbeelden als del Rio, Orton, Sheamus, en ook Cody Rhodes, Ryder en Santino.
Hulk Hogan deed dat, Rock doet dat, Foley deed het, Stone Cold deed dat, en Cena ook. Het enige verschil is dat Cena erop aangevallen wordt.

Overigens is het ''nee dan kijk je blijkbaar geen WWE'' met stip het allergrappigste argument dat iemand kan brengen.

Aha, je kan het wel grappig vinden, maar hij heeft wel gelijk. Natuurlijk heeft iedereen zijn signature moves die hij in een match doet, maar alleen bij Cena (en evt Orton) worden die moves allemaal achter elkaar uitgevoerd.

S-K-O-M

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 23 februari 2012, 20:01:27 »

- Swinging neckbreaker
- Running bulldog
- GTS

Daar gaat het niet om, tuurlijk heeft elke superstar zijn vaste finishers en signature moves. Maar het gaat om de voorspelbaarheid ervan... Cena's zijn finishers zie je al vanaf te ver aankomen (en het zijn nog eens slappe finishers ook).
Punk gebruikt ook vaak dezelfde finishers en signature moves, maar hij gebruikt ze veel afwisselender plus hij gebruikt er moves tussendoor die niet standaard zijn zijn moveset zitten (zoals een spinning powerbomb of een underhook backbreaker) die wel een flinke impact maken...

Beste poster WrestlingFans 2012

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 23 februari 2012, 20:02:42 »

Aha, je kan het wel grappig vinden, maar hij heeft wel gelijk. Natuurlijk heeft iedereen zijn signature moves die hij in een match doet, maar alleen bij Cena (en evt Orton) worden die moves allemaal achter elkaar uitgevoerd.

In principe kan ik dan dus die opmerking ook naar jou gooien; blijkbaar kijk je nooit WWE.  ;D

Koen B

• Trade Count: (+3)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 23 februari 2012, 20:12:50 »

In principe kan ik dan dus die opmerking ook naar jou gooien; blijkbaar kijk je nooit WWE.  ;D

Klopt, ik kijk WWE vrij weinig. Maar wat ik wel weet is dat Cena de enige is die zijn 4/5 moves achter elkaar succesvol kan uitvoeren.

Niks ten nadele van Cena, want hij kan veel meer en zijn inzet is top. Maar zijn matches zijn totaal niet interessant meer.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 23 februari 2012, 20:17:05 »

Klopt, ik kijk WWE vrij weinig. Maar wat ik wel weet is dat Cena de enige is die zijn 4/5 moves achter elkaar succesvol kan uitvoeren.

Niks ten nadele van Cena, want hij kan veel meer en zijn inzet is top. Maar zijn matches zijn totaal niet interessant meer.

Dan verschillen we daarover van mening  :)

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #39 Gepost op: 23 februari 2012, 20:25:18 »

Ik ben niet voor niets ooit verkozen tot grappigste lid van dit forum.

Anyway als jij wil beweren dat er meer WWE-ers zijn die de 'four moves of doom' hebben zoals Cena die week in week uit gebruikt dan denk ik dat ik gewoon gelijk heb. S-K-O-M en Koen B beamen al wat ik zeg. Cena is voorspelbaar, doet elke keer dezelfde moves als setup naar zijn AA en ringadingding de match is voorbij. Wellicht vind jij Cena helemaal geweldig en zie je daarom de werkelijkheid ietsje anders. Dat kan, ik vind Cena ook een prima entertainer, maar zijn matches zijn te voorspelbaar en bijna altijd hetzelfde. Het einde is sowieso 8 uit 10 keer hetzelfde.

Ik vind het ook irritant als mensen zeggen dat Cena maar vier moves heeft, maar die four moves of doom die ik noemde is gewoon de realiteit. Sowieso de laatste drie.

Side release spinout slam of sideslam of hoe je dat ding ook wilt noemen -> Five Knuckle Shuffle -> AA.

Heel soms tilt Cena zijn tegenstander tussendoor wel even op zijn schouders, maar dan ontsnappen ze praktisch altijd. Voorspelbaar en boring.

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 23 februari 2012, 20:28:39 »

Cena wordt erop aangevallen omdat het al 7 jaar hetzelfde is en hij tijdelijk echt alles WON wat qua logica in bepaalde matches nergens op sloeg.

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 23 februari 2012, 20:37:43 »

Ik ben niet voor niets ooit verkozen tot grappigste lid van dit forum.

Anyway als jij wil beweren dat er meer WWE-ers zijn die de 'four moves of doom' hebben zoals Cena die week in week uit gebruikt dan denk ik dat ik gewoon gelijk heb. S-K-O-M en Koen B beamen al wat ik zeg. Cena is voorspelbaar, doet elke keer dezelfde moves als setup naar zijn AA en ringadingding de match is voorbij. Wellicht vind jij Cena helemaal geweldig en zie je daarom de werkelijkheid ietsje anders. Dat kan, ik vind Cena ook een prima entertainer, maar zijn matches zijn te voorspelbaar en bijna altijd hetzelfde. Het einde is sowieso 8 uit 10 keer hetzelfde.

Ik vind het ook irritant als mensen zeggen dat Cena maar vier moves heeft, maar die four moves of doom die ik noemde is gewoon de realiteit. Sowieso de laatste drie.

Side release spinout slam of sideslam of hoe je dat ding ook wilt noemen -> Five Knuckle Shuffle -> AA.

Heel soms tilt Cena zijn tegenstander tussendoor wel even op zijn schouders, maar dan ontsnappen ze praktisch altijd. Voorspelbaar en boring.

Dus als iemand het niet met je eens is dan heb je meteen gelijk? Je zou de politiek in moeten gaan Fili.

Er zijn meer wrestlers die 2, 3 of 4 moves hebben waarna ze winnen. Jammer dat er geen Youtubelinks mogen.

Randy Orton, sideslam, scoopslam, rope ddt, rko?
Big Show; chop, als een train tegen de wrestler die tegen de top rope is, chokeslam, knock out punch?
Sheamus: Shoulder block vanaf de zijkant over de toprope, slinger naar de ropes, een paar flinke slagen, drop op knie en daarna die trap tegen het hoofd?
Swagger: Slinger naar de ropes, sprong met behulp van turnbuckle, alabama slam, ankle lock?

En (weet bewust dat dit niet serieus genomen gaat worden, maar) Santino?
Split, arm drag, sprong op tegenstander, cobra?

Heb daarnaast al een flink aantal mensen zien ''kick out'' na een pin na een Attitude Adjustment.

En ook Punk ''tilt mensen weleens op zijn schouders waarna ze praktisch altijd meteen ontsnappen maar daarna toch nog een GTS krijgen.''
Voorspelbaar? Ja. Boring? Nee.
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2012, 20:40:18 door TimDtje »

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #42 Gepost op: 23 februari 2012, 20:42:03 »

Dus als iemand het niet met je eens is dan heb je meteen gelijk? Je zou de politiek in moeten gaan Fili.

Die zin formuleerde ik een beetje vreemd. Ik bedoelde dat ik gelijk had dat je geen WWE kijkt.

Citaat
Er zijn meer wrestlers die 2, 3 of 4 moves hebben waarna ze winnen. Jammer dat er geen Youtubelinks mogen.

Wat dacht je van Rock, die eindigt met een zwaai van zijn armen, een elbowdrop, en een Rock Bottom, 1.2.3., pin, win?
Randy Orton, sideslam, scoopslam, rope ddt, rko?
Big Show; chop, als een train tegen de wrestler die tegen de top rope is, chokeslam, knock out punch?
Sheamus: Shoulder block vanaf de zijkant over de toprope, slinger naar de ropes, een paar flinke slagen, drop op knie en daarna die trap tegen het hoofd?

Dat zijn reeksen die ze wel eens doen. Je kunt me denk ik geen 10 matches geven van je voorbeelden in deze post waarbij ze deze reeks doen en de match winnen, behalve van The Rock want die is ook zo boring als de hel.

Citaat
Heb daarnaast al een flink aantal mensen zien ''kick out'' na een pin na een Attitude Adjustment.

En ook Punk ''tilt mensen weleens op zijn schouders waarna ze praktisch altijd meteen ontsnappen maar daarna toch nog een GTS krijgen.''

Dat doet Punk inderdaad wel eens. Ik noemde het bij Cena ook als uitzondering waarin hij het niet altijd afmaakt of er eens een andere finish aan een match zit. Noem eens wat mensen die uit een AA zijn gekickt? Overigens is dat ook een argument van niks, aangezien ik niet zeg dat Cena altijd hetzelfde doet. Als je goed gelezen hebt dan kun je zien dat ik zeg 8 van de 10 keer en niet altijd bij de grote matches. Ik vermoed dat de enige kickouts uit de AA (en die zijn er maar verdomd weinig) op PPV's zijn geweest.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 23 februari 2012, 20:43:09 »

ALs het keer op keer gebeurd is het gewoon boring. Uit een AA hoor je uit te kicken, als je dat al niet kunt hebben hoor je niet in een ring uit. Een suplex komt nog harder aan en laten we over de STFU niet eens beginnen. De Cobra slaat ook nergens op. Maar al met al is Cena gewoon aan vernieuwing toe, of het nou heel worden is of totaal iets anders. Maar die SuperCena shit moet echt afgelopen zijn. Die match tegen Miz, die I Quit, Cena wordt half uur lang gebashed, doet zijn ''4 moves of doom'' en wint.

Zo is het gewoon niet leuk, een SCSA won ook lang niet alles, Taker ook niet, Rock ook niet.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 23 februari 2012, 20:44:44 »

Heb post boven je al aangepast en aangevuld.

Sheamus wint al zijn matches zo de laatste tijd, net als Show en Santino. Orton wint zijn matches zo al sinds november.

Mensen die uit AA hebben gekick waren recentelijk: Miz, Punk, daarnaast ook mensen als Orton, Michaels e.d.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 23 februari 2012, 20:46:38 »

ALs het keer op keer gebeurd is het gewoon boring. Uit een AA hoor je uit te kicken, als je dat al niet kunt hebben hoor je niet in een ring uit. Een suplex komt nog harder aan en laten we over de STFU niet eens beginnen. De Cobra slaat ook nergens op. Maar al met al is Cena gewoon aan vernieuwing toe, of het nou heel worden is of totaal iets anders. Maar die SuperCena shit moet echt afgelopen zijn. Die match tegen Miz, die I Quit, Cena wordt half uur lang gebashed, doet zijn ''4 moves of doom'' en wint.

Zo is het gewoon niet leuk, een SCSA won ook lang niet alles, Taker ook niet, Rock ook niet.

Dus in principe zouden mensen ook gewoon uit een codebreaker, een splash, een 619, een stunner en een Rock Bottom uit moeten kicken, om over de Cobra, de Cross Rhodes, Drew's DDT, Sheamus nieuwe finisher, Show's Chokeslam en Swagger's Alabama Slam maar te zwijgen.

Die I Quit match was inderdaad verschrikkelijk slecht, daar ben ik het mee eens. En Cena heeft meer matches verloren dan je denkt.

Sorry voor dubbelpost overigens.
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2012, 20:49:28 door TimDtje »

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #46 Gepost op: 23 februari 2012, 20:49:28 »

Dus in principe zouden mensen ook gewoon uit een codebreaker, een splash, een 619, een stunner en ene Rock Bottom uit moeten kicken, om over de Cobra, de Cross Rhodes, Drew's DDT, Sheamus nieuwe finisher, Show's Chokeslam en Swagger's Alabama Slam maar te zwijgen.

Die I Quit match was inderdaad verschrikkelijk slecht, daar ben ik het mee eens. En Cena heeft meer matches verloren dan je denkt.

Sorry voor dubbelpost overigens.

De Cobra is natuurlijk nooit een geloofwaardige finisher geweest. Sowieso vind ik weinig finishers heel geloofwaardig omdat ze veelal lijken op een gewone move met wat theater er bij. Daarom heb ik ook geen enkel probleem met de AA. Vind het een prima move. Anyway ik denk dat in de laatste 3 maand, meer mensen uit de Cobra hebben gekickt dan in Cena's hele carriere mensen uit de AA/FU hebben gekickt.

Echt geloofwaardige finishers zijn imo de KO Punch en JBL's Clothesline from Hell. Zoals JBL die uitvoerde was ie perfect en zag ie eruit alsof ie echt zeer deed. Samoan Drop kan ik ook wel waarderen.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 23 februari 2012, 20:50:43 »

The Last Ride ;) Tombstone vind ik dan ook weer 3 keer niks.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 23 februari 2012, 20:50:47 »

Vind zelf Del Rio's armbreaker er vrij pijnlijk uitzien  :)

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #49 Gepost op: 23 februari 2012, 20:59:13 »

Vind zelf Del Rio's armbreaker er vrij pijnlijk uitzien  :)

Jup ik ook. Ik vind The Last Ride ook drie keer niks trouwens. Gewoon een variant op de Powerbomb.
Pagina's: 1 [2] 3

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!