Off-Topic > Artwork
Flash website bouwen
(1/1)
ZT:
Wat ik nu doe zul je me wss nooit meer zien doen, maar ik kom er echt niet uit dus bij deze;
Ik moet voor school een Flash website maken, alleen ben ik hier ontzettend slecht in (design en vormgeving is iets waar ik afschuwelijk slecht in ben). Dus nu is mijn vraag; wie zou voor mij -tegen betaling- een flash website willen en kunnen bouwen? Ik kan dan ook meer details geven. Zo ver ik weet is het voor iemand die om kan gaan met Flash niet eens zoveel werk, het is nog redelijk basic.
Ik snap dat je zoiets hebt van; gast, doe zelf. En dat zou ik ook hebben, dus voor eventuele vuile blikken heb ik begrip :P
Maar goed, wie weet kan dit topic me helpen.
Rock&Sock:
er zijn ook pakketten waarmee je zonder kennis van flsah simpele websites kan bouwen misschien is dit iets voor jou?
michel2506:
Dit klinkt wel heel erg als fraude plegen :-X
Als dit onderdeel is van je opleiding dan lijkt het me dat je het toch zelf moet doen. Is eerlijker tegenover jezelf en je school.
Maar zo moeilijk is het toch niet, om een flash site te knutselen? Volg gewoon een of andere tutorial, en je hebt een goede basis. Je zal niet direct eindigen met de mooiste en origineelste flash site, maar dat hoeft toch ook niet? Een zesje is ook voldoende :)
En wat Rock&Sock al zegt, er zijn pakketten waar je zo point and click complete sites mee kan maken, die zullen er ook wel voor flash te vinden zijn.
ZT:
--- Citaat van: michel2506 op 9 april 2012, 23:51:44 ---Dit klinkt wel heel erg als fraude plegen :-X
Als dit onderdeel is van je opleiding dan lijkt het me dat je het toch zelf moet doen. Is eerlijker tegenover jezelf en je school.
Maar zo moeilijk is het toch niet, om een flash site te knutselen? Volg gewoon een of andere tutorial, en je hebt een goede basis. Je zal niet direct eindigen met de mooiste en origineelste flash site, maar dat hoeft toch ook niet? Een zesje is ook voldoende :)
En wat Rock&Sock al zegt, er zijn pakketten waar je zo point and click complete sites mee kan maken, die zullen er ook wel voor flash te vinden zijn.
--- Einde van citaat ---
Wilde vandaag eigenlijk al vragen om een slotje aangezien ik het al geregeld heb :)
Ik heb mn facebook vriendenlijst gewoon doorgespit en toen kwam ik een ouwe schoolmaat tegen die afgestuurd is van St Lucas (webdesign opleiding) en die heeft me geholpen. Dus uiteindelijk is het nog goed afgelopen.
Dus bij deze mag het topic ook verwijderd worden wat mij betreft.
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie