Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 22
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 10
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 [23] 24 25
26 27 28 29 30 31

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2720
  • stats Totaal aantal berichten: 614919
  • stats Totaal aantal topics: 22764
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 2 [3] 4

Auteur Topic: PWH On Tour: Fryslân 26 mei Lemmer in De Hege Fonnen  (gelezen 4478 keer)

Tiralan

• Trade Count: (+1)
  • Held
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 17 mei 2012, 18:29:39 »

Net even een rondje Lemmer met mn kids want er is nu kermis in het dorp en wat zie ik....
Promotie postertjes van Pwh op de winkelruiten :D
Zag iig al wat bij een drogisterij,Primera en nog een bij de Read shop
Leuk man  ;D

Jaja, tis alsof de koningin naar Lemmer komt op 26 mei he, ze zijn er maar druk mee.. :)

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

UPTOWN BRUNO

• Trade Count: (0)
  • Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 20 mei 2012, 11:00:51 »

Ik moet zeggen zat te overwegen om eens naar de PWH te gaan, maar na gisteren een paar PWH`er hangend aan een bar bij de DPW show gezien en disrespectful gehoord te hebben, is dit gewoon niet mijn ding. Niet bepaald professioneel gedrag en zeker geen visitekaartje afgegeven.

PS bedoeld als serieuze post.....

Remmel

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Wrestling fan 4 life
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 20 mei 2012, 11:14:05 »

Als dat je al tegenhoud...
Zal mij een worst zijn hoe een ander zich gedraagt,ik ga er heen voor een show te zien
Dpw was top en de 26e ga ik  ook weer om een leuke Pwh show te zien.
Wrestling shows in Nl zijn namelijk leuk om mee te maken ^-^
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2012, 11:17:59 door Remmel »

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 20 mei 2012, 11:14:20 »

Ik moet zeggen zat te overwegen om eens naar de PWH te gaan, maar na gisteren een paar PWH`er hangend aan een bar bij de DPW show gezien en disrespectful gehoord te hebben, is dit gewoon niet mijn ding. Niet bepaald professioneel gedrag en zeker geen visitekaartje afgegeven.

Oh ja dus als een handjevol PWH fans 'disrespectful' gedrag vertonen hoef jij meteen niet meer naar een PWH show.. Logisch man..

Credits to Solshard

UPTOWN BRUNO

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 20 mei 2012, 11:22:05 »

Dat is dus het punt waren ook wrestlers...

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 20 mei 2012, 11:24:46 »

Ja, dan kun je dus de volgende keer ook beter niet naar DPW, want daar zullen ze ook zijn.
T'is wat he, zo oneerlijk ook allemaal.

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Renaissance

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 20 mei 2012, 11:30:59 »

Dit vind ik echt onzin, anders kan ik het niet noemen. Die gasten vond ik ten eerste voor heel veel sfeer zorgen (samen met de gasten op de rechterrij), waar de rest van de zaal langzaam in mee ging. Ik heb geen chants gehoord die niet door de beugel konden, sterker nog vond het allemaal behoorlijk netjes. Bovendien waren die gasten er gewoon als fans. Fans die een leuk feestje aan het maken waren.

Bovendien zijn al die "pwh-ers" zoals jij ze noemt ook "dpw-ers" (facepalm).

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 20 mei 2012, 20:25:47 »

Mag jij 's een paar van die onrespectvolle dingen noemen..

Credits to Solshard

Renaissance

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 20 mei 2012, 21:58:05 »

Deze show mag wel iets meer vorm krijgen met nog een week te gaan!

Tot nu toe hebben we:
Big Geert vs Ymah (2 out of 3 falls)
Fatal fourway met ???, ???, ??? en ????
PWH titel strijd: Sheik Al Aziz vs winnaar fatal fourway
Tengkwa vs Montanus' vriend voor de job van Montanus

Concreet is er dus een wedstrijd echt bekend...

ECFNW

• Trade Count: (+12)
  • Senior
    • Bekijk profiel
    • http://-
« Reactie #59 Gepost op: 20 mei 2012, 23:54:16 »

Mag jij 's een paar van die onrespectvolle dingen noemen..

Ik was er ook bij en het enige "disrespectfulle comment" kan de steroids chant geweest zijn. Masters lachte er om en zei "not me..."
Aan het einde waren er nog flink wat "beledigingen" aan het adres van kodiak. die er 1. goed mee om ging en 2. billy gunn aan het lachen maakte.

Als je je dan toch aan fans moet storen was het die dude die met zijn te hoge piepstem liep te schreeuwen en ook door dpw verwijderd werd (?)
watcha gonna do when hulkamania walks calmly over you?

Reaper

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • http://hoi
« Reactie #60 Gepost op: 21 mei 2012, 00:04:26 »

Ik was er ook bij en het enige "disrespectfulle comment" kan de steroids chant geweest zijn. Masters lachte er om en zei "not me..."
Aan het einde waren er nog flink wat "beledigingen" aan het adres van kodiak. die er 1. goed mee om ging en 2. billy gunn aan het lachen maakte.

Als je je dan toch aan fans moet storen was het die dude die met zijn te hoge piepstem liep te schreeuwen en ook door dpw verwijderd werd (?)

Volgens mij is die dorpsgek gewoon zelf terug naar z'n caravan gegaan. Deed me trouwens wel denken aan die SUPER DRAGON!-fan.  :P

http://www.youtube.com/watch?v=I5MemsJR_Ws

SiD

• Nieuweling
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 21 mei 2012, 15:21:41 »

door al dat " "  en " " overal, neem ik de woorden er tussen niet echt serieus als ik heel eerlijk mag zijn.

Verder doe ik mijn best om bij de show in lemmer te zijn. gezien het soort van in de buurt is :P
~Waar Een Wil Is, Is Een Weg~

PWHOnline

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
    • http://www.prowrestlingholland.nl
« Reactie #62 Gepost op: 21 mei 2012, 21:46:19 »

McCready weer in actie

Jeff McCready, PWH's rijzende ster uit de eigen PWH Academy, zal ook in Friesland aanwezig zijn in een singles wedstrijd. Na een lastige vuurdoop tegen Big Geert zal de wrestling-rookie opnieuw zijn krachten meten met een geduchte opponent. Zijn tegenstander is tot op heden nog onbekend.

Deelnemers van de 4-way bekend:

Nieuwe PWH-commissioner Jamie DLC heeft de verantwoording gekregen om de deelnemers te selecteren voor de 4-way. Voor hem de moeilijke taak om tussen alle worstelaars degene te kiezen die in deze spannende wedstrijd de kans krijgt om het tegen de PWH-kampioen op te nemen. Na lang beraad heeft hij de volgende namen geselecteerd:

- Johnny Evers
De officiele no. 1 contender voor de PWH-titel. Heeft op PWH Fighting Solutions 2012 wel de wedstrijd gewonnen van Sheik Al-Aziz maar ging niet met de titel mee naar huis.
Evers kan in Friesland revanche nemen als hij de 4-way weet te winnen!

- Gabriel Angelfyre
Voormalig PWH-kampioen en heeft nooit een herkansing gehad om de PWH-titel weer voor zich te winnen. Zit momenteel in een 'up-and-down' periode qua winst/verlies-wedstrijden en velen twijfelen eraan of de Modern Messiah nog terug aan de top kan komen. Jamie geeft hem in ieder geval nog een kans om zich weer in de titelstrijd te werpen.

- Lloyd Pengel
De huidige PWH Tag Team Kampioen. Misschien wel een van Nederlands grootste talenten van de afgelopen jaren. Heeft naast grote ervaring in tag team wedstrijden ook een goede reputatie op het binnenhalen van winst in singles wedstrijden. Worstelaars zoals William Gaylord en M-Dawg OG moesten al eerder het onderspit delven tegenover de Surinamer.

- Young Money Chong
Het 'buitenbeentje' van het viertal. Sinds het verlies van de Moneymakers tegenover Pengelux heeft Young Money Chong gelobbyd om ook eens een kans te krijgen om singles goud te verdienen. PWH-commissioner Jamie is hiervoor niet ongevoelig gebleven en heeft Young Money Chong de kans gegeven om zich te bewijzen in de race om de PWH-titel.

Bij deze is de 4-Way Elimination Match bekend: Johnny Evers vs Gabriel Angelfyre vs Lloyd Pengel vs Young Money Chong!!

Remmel

• Held
  • Wrestling fan 4 life
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 21 mei 2012, 22:17:16 »

Nou kijk eens rennaissance,u vraagt en uw antwoord staat er ook al
Ik denk dat Eddy Dlc tegen Tenkwa gaat btw
Lux dan nog vs McCready
Ai...Ritchie vergeten..scuze moi
Voila! ;D
Oh ja !het is natuurlijk for one night only PRO WRESTLING FRYSLAN ;) ;D
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2012, 22:58:01 door Remmel »

Rude Awakening

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 21 mei 2012, 22:47:08 »

PWH is in de afgelopen jaren wel aardig wat "starpower" kwijt geraakt met de retirement van Vito, de blessure van Jamie DLC en de "verdwijning" van Wesley Croton. Daarvoor waren ook al Tommy End & Zeus verdwenen.

Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, it's a new day. Maar wil wel meegeven dat in het hedendaagse PWH namen als Tengkwa, Richie Julio en Eddy DLC toch wel de "draws" voor mij en de maten zijn. Die zie ik toch als de grotere namen.

En die hebben allemaal 4 dagen voor het event nog geen match op deze show. Een match als Tengkwa vs Eddy DLC of deze vantevoren tijdig promoten/hypen had dan net het verschil gemaakt of wij wel/niet die lange trip vanuit Den Haag gingen maken. ....Nu hebben mijn maten al weer andere plannen voor het weekend. :-\

OOOOOOH YEAH~!

Mr. J

• Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 21 mei 2012, 23:22:05 »

Iemand die vanuit Noord-Holland (omgeving Haarlem) richting PWH gaat? Ik wil dit namelijk niet missen, maar het openbaar vervoer is niet echt een optie (en ja, ik heb die optie al bekeken)

Credits 2 Ben!

Renaissance

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 22 mei 2012, 21:22:16 »

PWH is in de afgelopen jaren wel aardig wat "starpower" kwijt geraakt met de retirement van Vito, de blessure van Jamie DLC en de "verdwijning" van Wesley Croton. Daarvoor waren ook al Tommy End & Zeus verdwenen.

Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, it's a new day. Maar wil wel meegeven dat in het hedendaagse PWH namen als Tengkwa, Richie Julio en Eddy DLC toch wel de "draws" voor mij en de maten zijn. Die zie ik toch als de grotere namen.

En die hebben allemaal 4 dagen voor het event nog geen match op deze show. Een match als Tengkwa vs Eddy DLC of deze vantevoren tijdig promoten/hypen had dan net het verschil gemaakt of wij wel/niet die lange trip vanuit Den Haag gingen maken. ....Nu hebben mijn maten al weer andere plannen voor het weekend. :-\

Helemaal mee eens, al is Tengkwa al wel aangekondigd voor een match maar zijn tegenstander is onbekend nog.

NOVE

• Senior
  • R.I.P. Leos
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 23 mei 2012, 13:53:36 »

Iemand die vanuit Noord-Holland (omgeving Haarlem) richting PWH gaat? Ik wil dit namelijk niet missen, maar het openbaar vervoer is niet echt een optie (en ja, ik heb die optie al bekeken)

Misschien Opdi? Als ik had gegaan had ik je wel kunnen halen opzich ergens, maar aangezien het Pinkpop weekend is ben ik er niet hehe

Credits to Solshard

Opdivic

• Trade Count: (+9)
  • Held
  • I gotta have more COWBELL!
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 23 mei 2012, 14:30:28 »

Opdi woont nou niet heel dicht bij Haarlem hoor ;)
Daarnaast is Opdi ook redelijk vroeg in Lemmer aanwezig (lees 12 uur). Ik denk niet dat je daar blij van zou worden ;)

Remmel

• Held
  • Wrestling fan 4 life
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 23 mei 2012, 19:00:05 »

@ Ian,je kan wel met het ov in Lemmer komen Met de trein naar lelystad en daar op het cs met een bus(315 Groningen) en dan in Lemmer er uit
Het kan maar is niet cheap denk ik :(

Mr. J

• Held
  • Cogito Ergo Sum
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 23 mei 2012, 19:15:50 »

Je kan wel met het ov in Lemmer komen Met de trein naar lelystad en daar op het cs met een bus(315 Groningen) en dan in Lemmer er uit
Het kan maar is niet cheap denk ik :(

Thanks voor de tip, maar ik heb waarschijnlijk al vervoer ;)

Credits 2 Ben!

Ebbe

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #71 Gepost op: 23 mei 2012, 23:41:39 »

kaarten zijn gereserveerd, ik kom samen met Joke_Lanting en met mijn vriendin  8)
wie komen er nog meer zaterdag??

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 23 mei 2012, 23:58:16 »

kaarten zijn gereserveerd, ik kom samen met Joke_Lanting en met mijn vriendin  8)
wie komen er nog meer zaterdag??

Als je er deze keer wel bent, dan drinken we zaterdag even een drankje! :)
Had dat bij PWS al voor willen stellen, maarja.. :P

Ebbe

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #73 Gepost op: 24 mei 2012, 00:09:35 »

wees gerust dude, dit keer ben ik er zeker  8)
anders heb ik een boze vriendin xD

JokeLanting

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 24 mei 2012, 14:30:36 »

wees gerust dude, dit keer ben ik er zeker  8)
anders heb ik een boze vriendin xD

hahaha Da's niet best Ebbe...ik zal zeker rijden ;) hahaha.

Enne ik heb er zin in!!! Wel leuk om wat gezichten hier te zien :)
Pagina's: 1 2 [3] 4

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!