Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 18
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 4
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 [21] 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2717
  • stats Totaal aantal berichten: 614615
  • stats Totaal aantal topics: 22755
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 [2] 3

Auteur Topic: RAW 30-04-2012 (spoilers)  (gelezen 2017 keer)

Paranoid

• Trade Count: (0)
  • Nieuweling
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 2 mei 2012, 18:06:56 »

Ik vind het zo ontzettend jammer dat ze nu opeens Cena vs Laurinaitis gaan doen.

Het was mooi opgebouwd om dat met Punk te doen.. Die irriteerde elkaar al een aantal maanden, een mooie basis om een goede feud op te bouwen.
Nu gaan ze eigenlijk vanuit het niets een feud beginnen met Cena, zwaar jammer.. Vond Punk vs Laurinaitis een mooie mogelijkheid om SCSA vs McMahon na te gaan doen..

Maar.. Punk vs Bryan is dan wel weer feud die ik graag wil zien!

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 2 mei 2012, 18:09:50 »

Van uit het niets? Het is niet dat Big Johnny en Cena geen problemen hebben gehad de laatste weken/maanden..

Paranoid

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 2 mei 2012, 18:19:35 »

Toch een stuk minder dan met Punk..

The-Yard

• Trade Count: (+17)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 2 mei 2012, 19:45:19 »

Het zou me niets verbazen dat ze CM vs DB uit pure nood hebben moeten maken omdat ze bij de match van Y2J totaal de mist ingingen met de telling.

credits to Damjan

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #29 Gepost op: 2 mei 2012, 19:47:01 »

Het zou me niets verbazen dat ze CM vs DB uit pure nood hebben moeten maken omdat ze bij de match van Y2J totaal de mist ingingen met de telling.

Dat was zo erg op het randje dat ze dat wel hadden kunnen omdraaien. Had Jericho nog irritanter gemaakt als ze hem zouden laten zeuren etc.

Poedel

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 2 mei 2012, 20:28:14 »

aangezien dat jericho weggaat van juni tot eind september...(zij eens de datums bij fozzy ;) ) zou dat niet het geval zijn

نبيل حبيبي

• Held
  • (_)_____)___)))~~~
    • Bekijk profiel
    • http://www.wwe.com
« Reactie #31 Gepost op: 3 mei 2012, 17:01:01 »

Volgens mij was het de bedoeling om Jericho wel op tijd te laten winnen maar was het sowieso de bedoeling dat DB zou winnen.

The Lord is Good!!

The-Yard

• Trade Count: (+17)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 3 mei 2012, 19:46:29 »

aangezien dat jericho weggaat van juni tot eind september...(zij eens de datums bij fozzy ;) ) zou dat niet het geval zijn

Klopt maar de PPV word toch nog gehouden in Mei? (effe geen zin om het uit te zoeken)
Hadden ze die match nog kunnen maken alleen weet iedere gek dan dat CM hem nooit zou verliezen.

credits to Damjan

Poedel

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 3 mei 2012, 20:23:42 »

ja wss wel, maar nu maar hopen dat ze cm punk vs daniel bryan een lange fued geven... (tot summerslam)

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 3 mei 2012, 20:25:27 »

Toch wel een teleurstellende return eigenlijk van Jericho tot nu toe.. een echte big win heeft hij totaal niet gehad en CM Punk is The best In The World.. Vraag me af wat ze dan nog met hem willen als hij na zijn tour terug zou komen? En ook richting OTL?

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Tiralan

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 3 mei 2012, 20:26:19 »

Toch wel een teleurstellende return eigenlijk van Jericho tot nu toe.. een echte big win heeft hij totaal niet gehad en CM Punk is The best In The World.. Vraag me af wat ze dan nog met hem willen als hij na zijn tour terug zou komen? En ook richting OTL?

Zijn return is juist zo succesvol, dat hij niet eens de wins nodig heeft..
Natuurlijk zou het welkom zijn, maar om het door losses teleurstellend te noemen vind ik wat vreemd.
Het is juist de kwaliteit van Jericho om continu credible over te komen.

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 3 mei 2012, 20:30:28 »

Nou, tot op een 2/3 tal promo's vond ik het niet echt veel om over naar huis te schrijven..

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 3 mei 2012, 20:35:41 »

Nou, tot op een 2/3 tal promo's vond ik het niet echt veel om over naar huis te schrijven..

Niet?

Naja, het zal smaak zijn, maar het zijn Jericho en Bryan die ik nooit door spoel, als enigen..

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 3 mei 2012, 20:49:17 »

Jericho maakt mensen over. Dat heeft hij nu met Punk gedaan, de volgende die hij over gaat maken...tja...moet haast een face zijn. En dat is wel balen, van Ziggler vs. Jericho zou ik persoonlijk een leuke feud verwachten.

BTW, Punk was natuurlijk al over, maar zoals hij Jericho heeft aangepakt is dat alleen maar beter geworden, natuurlijk.

lamme-hond

• Held
  • Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 3 mei 2012, 21:03:17 »

En laten we toch ook niet vergeten dat Jericho een paar ontzettend klasse matches heeft neergezet. Neuh, ik zou zijn return nu niet echt mislukt willen noemen. Jericho doet wat hij beter doet dan wie dan ook ter wereld en dat is anderen laten stralen. Het sluitstuk op de rumble met hem en Sheamus was ook de beste/spannendste sinds HBK/Taker.

Daarnaast heeft hij ook gewoon elke week op raw klasse dingetjes neergezet, zowel in promo's als in matches en is op houseshows te zien geweest. Dus als ik dan ga vergelijken met zomaar een andere return:
+ Klasse matches neergezet
+ Goede promo's afgeleverd
+ Jobben zonder problemen en tegenstander overgemaakt
+ Elke week op raw te zien en op Houseshows
- Grote winst gepakt op PPV.

Uitslag Jericho - Rock: 4 - 1 voor de Canadees.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 3 mei 2012, 21:06:51 »

De enige echt klasse match die ik gezien heb sinds zijn return, was op Extreme Rules.. Die op WM vond ik niet echt spannend, meer een standaard match eigenlijk.

lamme-hond

• Held
  • Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 3 mei 2012, 21:12:51 »

Vond ik van Cena en Rock ook. Jericho vond ik in de Rumble erg puik en op verschillende Raw's deed hij zijn ding wat nog altijd beter is dan ruim drie-kwart van het roster. Overigens vond ik Punk en Jericho op WM zeker geen standaard match maar ik de torenhoge verwachtingen werden inderdaad niet ingelost (neem ik ze overigens niet kwalijk, mijn verwachtingen lagen gewoon heel hoog en ik denk bij vrijwel iedereen. Bij extreme rules, waar iedereen toch vooral heel benieuwd naar lesnar was, zie je ze gewoon de show stelen) 

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 3 mei 2012, 21:25:09 »

Cena vs Rock was idd ook maar een standaard match, niet echt iets speciaals aan. Van Lesnar had ik hele andere verwachtingen op ER, maar die heeft hij qua stiffheid ruim overtroffen.

heartbreak kid wesley

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #43 Gepost op: 3 mei 2012, 22:34:32 »

Klopt maar de PPV word toch nog gehouden in Mei? (effe geen zin om het uit te zoeken)
Hadden ze die match nog kunnen maken alleen weet iedere gek dan dat CM hem nooit zou verliezen.

weet ik zo nog niet. mss niet op devolgende ppv, maar bryan en punk zijn goede vriendjes en iedereen weet dat wwe soms een luisterend oor heeft naar de ideetjes van punk. Punk heeft de belt sinds Survivor Series, en ik dacht eerder dat deze move gedaan is door dat wwe graag een belt rond bryan heeft sinds die grote yes yes hype is ontstaan.
Maar hem meteen terug van sheamus afnemen dat is natuurlijk ook niet zo'n goede zaak en stelt de geloofwaardigheid van the great white in de vraag.
En dan is de link met punk mss wel snel gelegd. Punk vind mss zelf wel dat bryan hem momenteel meer nodig heeft dan hem.
Ach ja good times ahead en idd hopelijk laaange feud  8)

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 3 mei 2012, 22:47:36 »

Bryan heeft helemaal geen belt nodig, die YES hype is pas ontstaan nadat hij hem kwijt geraakt is ;)

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 3 mei 2012, 22:48:13 »

Volgens mij las ik laatst een report dat zijn Fozzy tour pas op 15 augustus ofzo begon?

Ik vind zijn run zeker niet teleurstellend! Enkel het begin vond ik niet zo sterk, maar daarna zette hij op RAW vaak heel sterke stukken neer! Ook voordat de feud persoonlijk werd hadden hij en Punk al een aantal goede stukken, en toen het persoonlijk werd was Jericho helemaal goed.

Dat hij geen grote PPV wins heeft is enerzijds misschien teleurstellend, maar anderzijds ook heel logisch... Dat hij de Rumble niet won is makkelijk te verklaren, Sheamus had die veel harder nodig (anders was die nu nog steeds nergens). En dat hij 2 grote matches van Punk heeft verloren is opzich ook niet erg, zo wordt er eindelijk tenminste weer eens een echte title reign opgebouwd die echt waarde heeft. Meestal laat de WWE in een langere feud de title een keer op en neer switchen om het "spannender" te maken en gewoon het aantal titles omhoog te krikken, maar eigenlijk doet het alleen afbraak aan de title. Het feit dat deze feud dat niet nodig had bewijst ook al iets. Daarnaast heeft Punk misschien de 2 matches gewonnen, in vrijwel alle RAW afleveringen had Jericho op een of andere manier wel de upper hand (uitzondering was de alcohol test) dus Jericho werd echt niet zo slap neergezet...

Beste poster WrestlingFans 2012

heartbreak kid wesley

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #46 Gepost op: 3 mei 2012, 23:10:05 »

Bryan heeft helemaal geen belt nodig, die YES hype is pas ontstaan nadat hij hem kwijt geraakt is ;)

mee akkoord, maar je weet hoe wwe kan denken...

SnakeJake

• Algemene moderator
  • Held
    • Bekijk profiel
    • STAAL
« Reactie #47 Gepost op: 4 mei 2012, 15:00:27 »

Weer een kritiekmeneer op Tensai.. :P
Het valt me op dat men hem echt niet tof vind en dat-ie niets toevoegd.
Maar ben ik (samen met Sumster..) dan echt de enige die t goed vind wat hij doet?

Een echte crowd reactie krijgt hij niet.. In antwerpen was het ook maar matig te noemen.
Maar  dan kan ik des te meer een objectieve blik werpen.
Want mijn mening is dat hij interessanter is dan ooit. Hij heeft best een gaaf gimmick, hoewel op den duur eentonig.
Zijn moves zijn sterk en powerfull en hij voert ze ook altijd krachtig uit.

Tot dusver heeft hij enkel lopen squashen (behalve Cena dan..).
Ik ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen in programs met grotere namen, waarbij ook sellen om de hoek komt kijken.
Ik geef Tensai echt een kans om groot te worden. Hij kan de Monster-Main Eventer worden waar de WWE al een tijdje zonder zit..
Umaga had ik die shot gegeven, Mark Henry heeft em vervuld, nu is het aan Tensai.

Z'n in-ring werk is ook niet slecht. Ik heb alleen een enorme hekel aan die nietszeggende 'martial arts' moves tussendoor. Hij staat gewoon een beetje in de lucht te maaien. Ik ben wel blij dat er weer een wrestler met een duidelijke gimmick is. Daar hebben we veel te weinig van.

Ik heb trouwens vroeger wel eens gelezen dat Albert een van de minst populaire worstelaars is om mee te werken vanwege zijn lichaamsgeur.  :o

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 4 mei 2012, 16:39:56 »

Z'n in-ring werk is ook niet slecht. Ik heb alleen een enorme hekel aan die nietszeggende 'martial arts' moves tussendoor. Hij staat gewoon een beetje in de lucht te maaien. Ik ben wel blij dat er weer een wrestler met een duidelijke gimmick is. Daar hebben we veel te weinig van.

Ik heb trouwens vroeger wel eens gelezen dat Albert een van de minst populaire worstelaars is om mee te werken vanwege zijn lichaamsgeur.  :o

Over Mark Henry hoor je continu hetzelfde xd..

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 4 mei 2012, 16:53:28 »

Kun je denk ik weinig tegen doen, behalve veel deo etc voor en na een match :P Maargoed, hoort erbij ;)

Pagina's: 1 [2] 3

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!