Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 16
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 3
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
[19] 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2714
  • stats Totaal aantal berichten: 614424
  • stats Totaal aantal topics: 22750
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Raw Results & spoilers – May 14, 2012  (gelezen 1698 keer)

Monkeyuno

• Trade Count: (0)
  • Senior
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2012, 18:15:22 »

Nou dat Penguins are losers was niet zozeer om de cheap heat te pakken maar meer om de joke van Cena op te zetten zodat hij z'n "Go Puck Yourself" grap kon maken.

Ik moest hier wel om glimlachen.

En dan zeggen sommige mensen dat Cena's promo's niet pre-written zijn..

Het hoeft ook niet prewritten te zijn  ;). Cena kon desnoods een minuut voor showtime aan JL hebben gevraagd of hij dat de Penguins wilde afzeiken zodat hij die grap kon maken. Zo'n grapje kan je een paar minuten voor showtime te binnen schieten.

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2012, 18:22:10 »

Toch wel jammer om zoiets niet spontaan te kunnen doen ;)

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

graafjapie

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 22 mei 2012, 22:44:10 »

Tjonge jonge zeg, wat is de WWE toch een trieste bedoening geworden, ik weet ook wel dat dat met de PG rating te maken heeft, maar echt, Big Show die op zijn knieen gaat zitten en sorry moet zeggen en dan ook nog gaan huilen?
Hij had die sukkel van een Lorinogwa gewoon door die ring moeten rossen, dit slaat echt nergens op, te triest voor woorden, dit heeft niks meer met entertainment te maken.
En dan die promo van Cena en die loser, kijk ik vind heus wel dat Cena die promo gewoon goed doet, maar om nou te zeggen dat het grappig was?
Als een klein kind loser roepen telkens die weggooier wat wilt zeggen, tja ik zie er de lol niet van in hoor, nee WWE is echt heeel ver afgedreven van wat het ooit was.
En dan de GM, echt is dat nu het beste wat de WWE te bieden heeft op dat gebied, die man straalt werkelijk niks uit, niks goeds of slechts, hij is gewoon een leeg omhulsel, laten we maar hopen dat Heyman zijn plek in gaat nemen, want als dit nog lang zo doorgaat moet ik, en ik baal daar echt van, echt gaan stoppen met dit te kijken, ik volg het al heel mijn leven maar zo triest als dat nu is is echt te triest voor woorden, wat een aanfluiting is de WWE van wat het ooit was.......
...

Lagez

• Senior
  • Feed Me Kaitlyn!
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 23 mei 2012, 00:34:19 »

Tjonge jonge zeg, wat is de WWE toch een trieste bedoening geworden, ik weet ook wel dat dat met de PG rating te maken heeft, maar echt, Big Show die op zijn knieen gaat zitten en sorry moet zeggen en dan ook nog gaan huilen?
Hij had die sukkel van een Lorinogwa gewoon door die ring moeten rossen, dit slaat echt nergens op, te triest voor woorden, dit heeft niks meer met entertainment te maken.
En dan die promo van Cena en die loser, kijk ik vind heus wel dat Cena die promo gewoon goed doet, maar om nou te zeggen dat het grappig was?
Als een klein kind loser roepen telkens die weggooier wat wilt zeggen, tja ik zie er de lol niet van in hoor, nee WWE is echt heeel ver afgedreven van wat het ooit was.
En dan de GM, echt is dat nu het beste wat de WWE te bieden heeft op dat gebied, die man straalt werkelijk niks uit, niks goeds of slechts, hij is gewoon een leeg omhulsel, laten we maar hopen dat Heyman zijn plek in gaat nemen, want als dit nog lang zo doorgaat moet ik, en ik baal daar echt van, echt gaan stoppen met dit te kijken, ik volg het al heel mijn leven maar zo triest als dat nu is is echt te triest voor woorden, wat een aanfluiting is de WWE van wat het ooit was.......

Misschien toch maar eerst deze week kijken dan.. Er zou wel is wat voorspelbaar kunnen gebeurd zijn.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 24 mei 2012, 16:38:46 »

Het is trouwens echt belachelijk triest dat mensen zoals JL en Cole, altijd doen alsof ze de derde wereldoorlog alleen gevochten hebben met hun ''injuries''.. Hoe zou een CM Punk of Daniel Bryan er dan nu moeten bijlopen? :S En dan dat karretje...  ::)

S-K-O-M

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 24 mei 2012, 17:21:39 »

True, ik had op Wrestlezone van te voren al gelezen dat hij iets had getweet over zijn injuries, daar kwamen toen al veel reacties op dat hij dus overdreven met rolstoel en al op zou komen dagen...

En voila...  :-\

Beste poster WrestlingFans 2012

Bwam

• Trade Count: (+4)
  • Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 24 mei 2012, 18:27:15 »

verkeerde raw topic?

Deze is van vσσr Over the Limit namelijk ;)

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 24 mei 2012, 18:41:52 »

Woeps :P

Pagina's: 1 [2]

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!