Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 23
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 4
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 [20] 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2715
  • stats Totaal aantal berichten: 614558
  • stats Totaal aantal topics: 22752
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7

Auteur Topic: WWE Holland wordt WrestlingFans  (gelezen 5493 keer)

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Trade Count: (+1)
  • Held
  • Geslacht: Man
  • De man uit jouw doktersroman
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 29 juni 2012, 13:17:09 »

Ik vind het op die buitenlandse wrestlingsites altijd tof als er over vanalles en nog wat wrestlinggericht een topic is, dat niet altijd door dezelfde mensen wordt geopend en waar in wordt gediscusseerd.  :)

En dat is dus precies aan de leden om te doen. Ik ben niet zo creatief met dat soort topics.
Als jij veel voorbeelden ziet op andere sites, die je interessant vindt en wilt delen, aarzel dan vooral niet om het hier te openen.
Er wordt enigszins spottend gezegd dat mensen die zeuren over een gebrek aan topics ze zelf moeten openen, maar zo simpel is het wel :P

Evilman

• Trade Count: (+2)
  • Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 29 juni 2012, 14:53:18 »

Je hebt ook wel een punt.  :)

Ach naja, het is opzich een toffe site en het gaat goed zo (afgezien van het feit dat sommige mensen meningen en ideeën meteen afschieten), maar ikzelf zou het ergens nog toffer vinden als het meer een wrestlingcommunity dan een vriendenclub (en een paar andere members) zou worden. Maar dat is puur mijn mening.  :) Ik vind het op die buitenlandse wrestlingsites altijd tof als er over vanalles en nog wat wrestlinggericht een topic is, dat niet altijd door dezelfde mensen wordt geopend en waar in wordt gediscusseerd.  :)

Edit: Misschien is dat ook de reden dat ik de naam Wrestlingfans niet echt vind klinken; omdat het de lading van de site niet meer dekt.

Wat BGA zegt klopt precies, jij denkt dat het hier te weinig over Wrestling gaat, maar je opent zelf compleet niks, terwijl je, zoals je beweert, op buitenlandse forums genoeg leuke onderwerpen ziet. Open ze dan hier zodat er hier ook over gepraat wordt/discussie's ontstaan? Is toch niet zo moeilijk?

De layout van dit forum vind ik prima, lekker simpel en alles is makkelijk te vinden. Kleurtjes, filmpjes en foto's etc hoeven van mij niet, op de index pagina kijk ik namelijk ook nooit eigenlijk.

Die vergelijking van vriendenclubje vind ik ook een beetje onzin, mensen die vaak online zijn, dingen plaatsen en discussieren is toch logisch dat er zich een kern vormt? Kan wel zeggen dat het merendeel ervan tegen kritiek kan en niet zoals veel nieuwe leden meteen weer pleite zijn. Als iedereen alleen ja en amen zegt is er toch ook geen hol aan om op een forum te zitten? Discussie's houden de boel juist in leven, of het nou om WWE gaat, voetbal, games of je nachtelijke lingerie voorkeur. Is toch prima zo?

Ik kan ook allemaal uitslagen neerkwakken van alles en nog wat, maar dat interesseert geen hol als je er geen mening bij zet.

Nogmaals, zoals BGA zegt, als je zeurt over de gang van zaken, kun je beter zelf het initiatief nemen om er verandering in te brengen, maar dat doe je dan ook weer niet.

Bovendien kun je op een forum NOOIT iedereen compleet tevreden stellen, ik ( om mezelf maar even als voorbeeld te nemen ) open geen topics die me niet boeien zoals het NL wrestling en eigenlijk gehele Non WWE gebeuren, dan blijf ik er weg, als anderen het leuk vinden, is toch leuk voor hun?

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Fili

• WWEH Legend
  • Trade Count: (0)
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #77 Gepost op: 29 juni 2012, 15:03:31 »

Een discussie die me terug laat komen, jaja.!

@ Fili , je brengt weer heel veel goede punten aan, maar een forum kan best een goede usability hebben en er tegelijkertijd vernieuwend uitzien. Het cancelled elkaar echt niet uit. De layout opzet kan zo prima en overzichtelijk zijn, maar een visuele upgrade gaat deze heilige 'usability' van je echt niet schaden. Wekelijks hoeft echt niet de site verandert te worden, maar in het kader van de nieuwe naam, kan dit het juiste moment zijn voor innovatie.

Het gaat helemaal niet om of een nieuwe layout een probleem zal zijn of niet. Het gaat me erom dat jij zegt dat je terug blijft komen als de layout zou veranderen. Daarmee zeg je dat jij terug blijft komen als (bijvoorbeeld) de shout maar elke keer op een andere plek staat. Daarna heb je het over dat het allemaal wat meer 'show' moet uitstralen met plaatjes van showposters enz. We hebben nu een plaatje van DVD en een filmpje. Prima.

Ik heb geen enkel probleem met een nieuwe layout, ik zou er wel een probleem mee hebben als het idee wat jij hebt uitgesproken van een 'vette website' doorgevoerd zou worden. Zou ik me elke dag moeten ergeren aan al die onzinnige crap die op de frontpage staat met allerlei verschillende kleurtjes zodat de samenhang compleet weg is en je er bijna koppijn van krijgt (zoals BGA al zegt). Het is niet aantrekkelijk voor de meeste mensen in het geval van een forum.

Je moet kijken naar de gebruiksfunctie van de website en dat is in dit geval dat het een forum is. Ja als je er een nieuwspagina aan vast zou maken met het forum er achter, dan is een andere vormgeving wel gewenst want dan moet het nieuws er uit springen, krijg je plaatjes bij de nieuwsberichten etc met aan de bovenkant een news slider met de uitslagen van de laatste shows en aan de zijkant een widget met de recente topics, promo voor de laatste wrestling DVD... Je kunt het zo gek niet bedenken.

Op een forum heeft dat gewoon geen zin. Je kunt er lang of kort over discussiëren. Of het mooi is, is een kwestie van smaak. Of het functioneel is niet.

Citaat
Prachtig om te zien, hoe sommige hier gelijk op hun tenen staan als er nieuwe ideeen geopperd worden. Ons kent ons is het hier echt geworden!

Of het ons kent ons is heeft niks te maken met 'nieuwe ideeën'. Ik geef mijn mening niet gebaseerd op wat ìk zou willen en al helemaal niet op basis van wat anderen zouden willen. Ik geef mijn mening op basis van mijn kennis en mijn eigen kijk er op. Of de site nu rood is of geel of grijs, dat gaat echt niks veranderen aan 'ons-kent-ons'.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #78 Gepost op: 29 juni 2012, 18:08:25 »

Wat BGA zegt klopt precies, jij denkt dat het hier te weinig over Wrestling gaat, maar je opent zelf compleet niks, terwijl je, zoals je beweert, op buitenlandse forums genoeg leuke onderwerpen ziet. Open ze dan hier zodat er hier ook over gepraat wordt/discussie's ontstaan? Is toch niet zo moeilijk?

Al een paar keer gedaan, maar dan wordt er gereageerd totdat het topic onzichtbaar is doordat alle topics over games, films etc erbovenstaan op de Frontpage.  ;)

Bwam

• Trade Count: (+4)
  • Held
  • BAM! .... Kwit Nie! ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 29 juni 2012, 18:18:28 »

nieuwsflash.. de meeste kijken bij "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"
niet enkel bij die 8? topics op de homepage..
En als het dan nog verdwijnt na een tijdje (meestal gevolg van geen reacties...) zal het zo boeiend ook wel niet geweest zijn ;)

Zelfde wat Evil zegt.. op de homepage kom je toch nooit.. die klik je gelijk door naar het forum gedeelte..

" Je hoeft niet goed te zijn... Als je maar beter bent dan de rest! " Beste Nieuwkomer 2011

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 29 juni 2012, 18:19:40 »

nieuwsflash.. de meeste kijken bij "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"
niet enkel bij die 8? topics op de homepage..
En als het dan nog verdwijnt na een tijdje (meestal gevolg van geen reacties...) zal het zo boeiend ook wel niet geweest zijn ;)

Zelfde wat Evil zegt.. op de homepage kom je toch nooit.. die klik je gelijk door naar het forum gedeelte..

Wij wel, maar nieuwe bezoekers gaan in eerste instantie af op de frontpage.  :)

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 29 juni 2012, 18:25:33 »

Nou ik niet, heb hem zelfs als forum bij favorieten staan en dus niet dat ik op de frontpage kom als ik naar WWEH ga. Bovendien ligt het niet aan de members van WWEH als een topic onzichtbaar wordt, hangt er natuurlijk vanaf hoe boeiend het is.

Maar als je nu met een excuus komt van ''heb ik al gedaan'' dan snap ik niet wat je zeurt.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 29 juni 2012, 18:27:43 »

Nou ik niet, heb hem zelfs als forum bij favorieten staan en dus niet dat ik op de frontpage kom als ik naar WWEH ga. Bovendien ligt het niet aan de members van WWEH als een topic onzichtbaar wordt, hangt er natuurlijk vanaf hoe boeiend het is.

Maar als je nu met een excuus komt van ''heb ik al gedaan'' dan snap ik niet wat je zeurt.

Wij wel, maar nieuwe bezoekers gaan in eerste instantie af op de frontpage.  :)

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #83 Gepost op: 29 juni 2012, 18:29:24 »

De verandering is een feit. Ik moet aangeven dat er weinig verandert. Gelukkig. Maar blijf het kortzichting vinden van zo'n grote organisatie als WWE. Dit was de zoveelste druppel. Voorlopig even geen WWE voor mij.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 29 juni 2012, 18:32:20 »

Wat heeft het kijken van WWE te maken ermee dat je de naam van een forum moet veranderen? Daardoor ga ik WWE niet achterwege laten om te volgen  ::)

@TimDtje, jouw quote is ook maar vaag. Als ik namelijk op google wwe of wweh intik. Krijg ik automatisch al WWEH highlight reel en story mode te zien, vind nergens de frontpage tussen die links ;)

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 29 juni 2012, 18:37:19 »

Wat heeft het kijken van WWE te maken ermee dat je de naam van een forum moet veranderen? Daardoor ga ik WWE niet achterwege laten om te volgen  ::)

@TimDtje, jouw quote is ook maar vaag. Als ik namelijk op google wwe of wweh intik. Krijg ik automatisch al WWEH highlight reel en story mode te zien, vind nergens de frontpage tussen die links ;)

En in principe zou je dan op de uitnodigende Frontpage moeten komen waar interessante topics staan.  :)

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 29 juni 2012, 18:39:42 »

Mensen die enkel naar de homepage kijken, niet naar de inhoud, zijn waarschijnlijk ook de mensen die nooit de moeite zullen nemen om de regels te lezen et cetera.
Ik weet niet of dat zo'n groot gemis is.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 29 juni 2012, 18:47:21 »

En in principe zou je dan op de uitnodigende Frontpage moeten komen waar interessante topics staan.  :)

Uhm, ik weet niet hoe jij forums bekijkt, maar dit is echt een niet serieus te nemen reactie. Als ik op een forum ga, of het nou een tattoo, motor of auto forum mocht zijn, kijk ik naar de subtopics om te zien waar interessante dingen kunnen staan. Op een frontpage zie je alleen waar het laatste in gepost is, dus met andere woorden, heb je geen fuck aan.

Persoonlijk zou ik het, als ik het op die manier doe, interessanter vinden om te lezen ''het grote voetbaltopic'', dan dat ik een topic zie en lees ''Raw results 25-08-2089'' aangezien dat helaas vaker alleen RAW results zijn zonder mening en ik RAW toch al gezien heb voordat ik naar eventuele results zou kijken.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 29 juni 2012, 18:55:02 »

Uhm, ik weet niet hoe jij forums bekijkt, maar dit is echt een niet serieus te nemen reactie. Als ik op een forum ga, of het nou een tattoo, motor of auto forum mocht zijn, kijk ik naar de subtopics om te zien waar interessante dingen kunnen staan. Op een frontpage zie je alleen waar het laatste in gepost is, dus met andere woorden, heb je geen fuck aan.

Persoonlijk zou ik het, als ik het op die manier doe, interessanter vinden om te lezen ''het grote voetbaltopic'', dan dat ik een topic zie en lees ''Raw results 25-08-2089'' aangezien dat helaas vaker alleen RAW results zijn zonder mening en ik RAW toch al gezien heb voordat ik naar eventuele results zou kijken.

Ik kijk wel altijd naar de frontpage van een forum, simpelweg omdat de meest besproken onderwerpen van dat forum op de frontpage staan en dus een goede indicatie van het forum geven.

BGA

• Никола
  • Ledenbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 29 juni 2012, 19:00:29 »

Ik kijk wel altijd naar de frontpage van een forum, simpelweg omdat de meest besproken onderwerpen van dat forum op de frontpage staan en dus een goede indicatie van het forum geven.

Hoe bedoel je dat?
Op de fora waar ik kom zijn het doorgaans de meest recente reacties. Het kan een topic zijn waar in 5 jaar tijd 3 keer in gepost is.
Maar die kan dan best bovenaan staan omdat er toevallig net iemand iets geplaatst heeft. Puur een momentopname dus.

Ik kijk sowieso altijd naar het forum en niet zozeer de homepage. Dat is eigenlijk niet eens een onderdeel van het forum zelf, slechts van het portal.

Maar ik denk niet dat er gauw een moment komt waarop we het allemaal eens zijn. Het is een persoonlijke mening.

Overigens: Haalde het net aan in de shoutbox.... Wat mij betreft mag de reclame voor de WWE producten best weg.
De uitgevers zijn ook vast wel bereid om bijvoorbeeld TNA producten te doneren in ruil voor reclame. Of andere (eventueel NL) feds.
Wat dan ook. De WWE heeft duidelijk gemaakt dat ze de jarenlange reclame niet echt waardeerden.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 29 juni 2012, 19:04:34 »

Het is toch vrij logisch dat de WWE zo reageerde? Zij kunnen geen Nederlands lezen en kunnen daardoor de content niet controleren, en als de site dan samenhangt met de naam van de WWE en de naam WWEHolland impliceert dat het meer dan een fansite (of de Nederlandse tak van de WWE.com site) is dat ze het dan liever niet hebben?

TNF

• Held
  • Jericho...FLIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 29 juni 2012, 19:28:52 »

Het is toch vrij logisch dat de WWE zo reageerde? Zij kunnen geen Nederlands lezen en kunnen daardoor de content niet controleren, en als de site dan samenhangt met de naam van de WWE en de naam WWEHolland impliceert dat het meer dan een fansite (of de Nederlandse tak van de WWE.com site) is dat ze het dan liever niet hebben?

Er stond al een tijd onderaan de site dat WWEH niet van WWE zelf is. Ook in het Engels. Zie net dat dat nu weg is.

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #92 Gepost op: 29 juni 2012, 19:30:26 »

Misschien heeft het iets te maken met de hele reden van de naamswijziging, slimmerik.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 29 juni 2012, 19:35:14 »

Dan denk ik dat je nog niet echt doorhebt wat de bedoeling is van een topicfeed op de frontpage als je denkt dat zoiets een indicatie kan geven van een forum.. Hier worden ook wel eens topics van 4 of 5 jaar terug naar boven gehaald.

@ King: Dat was meer mijn manier om te zeggen, hoe onnozel  ::)
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2012, 19:36:55 door Evilman »

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 29 juni 2012, 19:45:19 »

Dan denk ik dat je nog niet echt doorhebt wat de bedoeling is van een topicfeed op de frontpage als je denkt dat zoiets een indicatie kan geven van een forum.. Hier worden ook wel eens topics van 4 of 5 jaar terug naar boven gehaald.

Mja, ik baseer het forum erop. Kijk een keer op een site, later weer, en daarna weer een keer, en dan kun je wel een goede indicatie zien van welke topics bovenaan blijven staan en dus het meest over gepraat wordt.

Evilman

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 29 juni 2012, 19:55:05 »

Goh, omdat bepaalde dingen op DAT moment relevant zijn? *facepalm*

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 29 juni 2012, 20:00:42 »

Goh, omdat bepaalde dingen op DAT moment relevant zijn? *facepalm*

Je ziet hier bijvoorbeeld áltijd de Home of the Dukes e.d. op de frontpage staan. Wanneer je online komt. Eveneens het voetbaltopic. Stel je voor dat je naar een voetbalforum gaat, en er staan op de frontpage altijd alleen topics over singer songwriters, dan ga je toch ook op zoek naar een andere site?

King

• Held
  • Swag!
    • Bekijk profiel
    • king eet
« Reactie #97 Gepost op: 29 juni 2012, 20:02:05 »

Ik snap niet hoe dat onnozel moet zijn, gast. Het gaat per slot van rekening om die vervelende organisatie die nu moeilijk loopt te doen om niks.

Alleen omdat jij het er niet mee eens bent, wil nog niet zeggen dat alles dan onnozel is. Dat vind ik een beetje een simpele kijk op het leven, maar wellicht past dat wel bij jou?

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #98 Gepost op: 29 juni 2012, 20:10:05 »

Denk dat Evil doelt op waarom zou het uitmaken waar WWE wel en geen probleem van maakt. Koop je ook niks van Nike omdat die gebruik van kinderarbeid maken/maakten? Kijk je niet naar het EK omdat Oekraïne zo corrupt als de pest is etc. Denk dat Evilman bedoelt waarom je nu ineens verontwaardigd bent en of dat niet een beetje selectieve verontwaardiging is.

Ik had in eerste instantie ook de gedachte "waarom de fuck niet?" maar wat je zelf al zegt, je moet het zelf weten ook al vind ik het vreemd :P

En @TimDtje dat komt omdat Home of the Dukes altijd relevant is.

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 29 juni 2012, 20:14:28 »

Denk dat Evil doelt op waarom zou het uitmaken waar WWE wel en geen probleem van maakt. Koop je ook niks van Nike omdat die gebruik van kinderarbeid maken/maakten? Kijk je niet naar het EK omdat Oekraïne zo corrupt als de pest is etc. Denk dat Evilman bedoelt waarom je nu ineens verontwaardigd bent en of dat niet een beetje selectieve verontwaardiging is.

Ik had in eerste instantie ook de gedachte "waarom de fuck niet?" maar wat je zelf al zegt, je moet het zelf weten ook al vind ik het vreemd :P

En @TimDtje dat komt omdat Home of the Dukes altijd relevant is.

Maar Home of the Dukes is niet iets waarvan mensen die de site voor de eerste keer bezoeken kunnen denken; hey leuk, dit onderdeel op het Wrestlingforum. Omdat de meeste topics niet wrestlinggerelateerd zijn vind ik de naam Wrestlingfans gewoon niet echt toepasselijk meer voor dit forum.

Maar goed, ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk genoeg heb gemaakt en dat veel het er gewoon niet mee eens zijn, maakt verder ook niet uit  :)
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!