Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 31
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 14
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 [21] 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2718
  • stats Totaal aantal berichten: 614699
  • stats Totaal aantal topics: 22758
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6

Auteur Topic: RAW 1000 23-7-2012 results  (gelezen 3538 keer)

S-K-O-M

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 25 juli 2012, 11:50:38 »

Maar goed, nogmaals, als je deze Raw niet tof vond... waarom kijk je dan uberhaupt nog?

Nou, deze is op zich best makkelijk in te koppen...

Ik ben namelijk een wrestling fan en hoeveel wrestling hebben we deze RAW nou daadwerkelijk gezien?

Niet dat ik veel anders van deze show had verwacht dan dat wat het nu was (te veel promotieshit, social media shit en overige onzin)
Maar de reden waarom ik de WWE nog volg is dat kleine beetje wrestling wat ze soms nog eens laten zien, en ja dan is al die andere volledige crap daaromheen behoorlijk irritant en daarom wordt er hier waarschijnlijk ook zoveel gezeikt over de show op dit forum...

Daarnaast word ik als wreslting fan nou ook niet echt blij van Cena, dus al wordt dat kleine beetje wrestling ook nog eens gebruikt om hem weer sterk neer te zetten dan wordt ik daar inderdaad niet vrolijk van...

Beste poster WrestlingFans 2012

Brammos

• Trade Count: (+2)
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 25 juli 2012, 11:52:39 »

Hadden we geen moderators op dit forum? ...

Sjiro made me this signature:

Nielos

• Trade Count: (0)
  • Senior
  • Music is life
    • Bekijk profiel
    • Nielos - Tracks & Mixes!
« Reactie #77 Gepost op: 25 juli 2012, 12:06:02 »

Ik ben het de laatste tijd wel eens met Lance Storm zijn tweets, weet niet of hij nog getweet had over deze show.
Hij vond ook dat er te weinig 'wrestling' was. Deze show, was letterlijk een show..

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #78 Gepost op: 25 juli 2012, 12:16:31 »

Dat Cena zijn cash in niet verguld heeft is goed maar het is jammer dat ze de ballen niet hebben gehad om hem gewoon te laten verliezen. Ik neem aan dat ze van Punk een sterke heel willen maken. Dan moeten ze dus een sterke turn hebben en een krachtige actie. Die laatste was er door de GTS op Rock maar doordat Punk niet fysiek won van Cena kwam hij niet zo sterk over als gekund had. Hij verschool zich nu achter Big show en dat was simpelweg jammer. Ook wanneer het idee is van hem een sterke tweener te maken was de clean pin op zn plaats geweest. Bragging rights kun je immers nooit genoeg hebben, in tegenstelling tot het argument dat Big show het zware werk deed voor hem en hem zijn title liet behouden. Ik baal dus niet eens zozeer dat het Cena was die niet clean verloor, ik baal vooral dat het Punk was die niet clean won. Duidelijk?

Ga op de rest van je post inhoudelijk niet meer in omdat het me in alle eerlijkheid niet echt boeit wat je wel en/of niet vindt; ik heb mijn mening, en als mensen erover vallen als ik zeg dat ik me afvraag waarom ze deze Raw niet leuk konden vinden dan is dat hun probleem.  :) Normaal gesproken heb ik er begrip voor want Raw is af en toe niet om aan te zien. Maar deze Raw was in mijn ogen puur goud waard.
Er zijn zat mensen die het wel leuk vinden. En als mensen het niet met mij eens zijn, en tegen me beginnen te roepen dat ik altijd achterlijke dingen roep, joh, dan lezen ze mijn posts toch lekker gewoon niet en dan gaan ze er toch gewoon niet op in.  ;)

Over de cash in en mijn mening daarover: Briljant dat Punk zich verschool achter Big Show om de title te behouden. Hij liet zien dat de title waarde voor hem had, zag Cena als volwaardige tegenstander en besloot daarom vrij weinig te doen toen Show hem aanviel. Daarnaast kon ie weinig doen want er was geen referee in de ring. Punk is hierdoor nu full heel: heeft niks tegen Show gedaan toen hij Cena martelde, heeft Cena niet clean gepind tijdens zijn MITB cash in en heeft daarbij Rock ook nog eens aangevallen. Betere heelturn kun je wat mij betreft in deze match up niet krijgen.
Als hij Cena clean had gepind en vervolgens Rock had aangevallen was hij geen heel geweest; dan had ie gewoon Rock laten zien dat hij niet voor hem terugdeinsde en was het effect een stuk minder geweest.

En daarbij: Cena is dé superstar van de WWE. Hij is het gezicht van de company, hij verkoopt de meeste merchandise, voor hem worden er gigantisch veel kaarten verkocht en mensen komen om hem zowel te zien winnen als verliezen. Je moet als baas van die company en booker wel gek zijn om hem niet constant in de main event te zetten want in alle eerlijkheid sluit de posterboy van de WWE de show gewoon constant af. Punk is die posterboy niet, en Punk zal die wegens zijn character vermoedelijk ook nooit worden. Cena wel. En tja, als ik een geweldige match tussen Bryan en Punk zie, om vervolgens Cena MITB te zien winnen, dan maakt het mij niet uit in welke volgorde de matches staan, het gaat mij om de matches zelf, en in mijn ogen hechtten mensen teveel waarde aan de volgorde van de card. (de main event is allang de main event niet meer en de WWE Title is ook een stuk minder waard. Alle Titles. Ik bedoel; Santino draagt de US Title. Dat zegt genoeg).
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2012, 12:18:51 door TimDtje »

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 25 juli 2012, 12:22:42 »

Punk verkoopt net zoveel merchandise als Cena he...  ;)

Daarbij hoef je geen ideale posterboy te zijn om een echte posterboy te zijn. Austin was dit ook niet, hij was een rebel en de vergelijkingen met Punk zijn wel te trekken...

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 25 juli 2012, 12:29:45 »

Punk verkoopt net zoveel merchandise als Cena he...  ;)

Daarbij hoef je geen ideale posterboy te zijn om een echte posterboy te zijn. Austin was dit ook niet, hij was een rebel en de vergelijkingen met Punk zijn wel te trekken...

Maar dat was tijdens een totaal andere, mindere kindvriendelijkere tijd.  :)

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 25 juli 2012, 12:35:28 »

Ik denk dat deze RAW de populairiteit van Punk wel merkbaar was: hij kreeg meer chants dan Cena en toen hij heel turnde ten koste van Cena en Rock was er een groot deel van het publiek dat het gewoon toecheerde...

1Jellymen

• Trade Count: (+5)
  • Senior
  • Geslacht: Man
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #82 Gepost op: 25 juli 2012, 12:49:42 »

Als het niet goed was geweest hadden ze geen arena's uitverkocht en 6 miljoen kijkers bereikt.  :)

Goddomme, met jou valt ook niet te praten. Omdat jij het goed vindt, hoeft iemand anders het niet goed te vinden. Dat is hetzelfde als dat de één een film leuk vindt en de ander niet. En arena's uitverkocht is ook iets onnozels, bij een gemiddelde RAW zitten er iets van 20000 mensen, niet echt veel dus. Zes miljoen kijkers is dan wel weer veel, maar dat mag ook wel voor een wereldwijde show.

Credtis to ECWChamp!

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 25 juli 2012, 12:56:16 »

Goddomme, met jou valt ook niet te praten. Omdat jij het goed vindt, hoeft iemand anders het niet goed te vinden. Dat is hetzelfde als dat de één een film leuk vindt en de ander niet. En arena's uitverkocht is ook iets onnozels, bij een gemiddelde RAW zitten er iets van 20000 mensen, niet echt veel dus. Zes miljoen kijkers is dan wel weer veel, maar dat mag ook wel voor een wereldwijde show.

Ik zeg ook niet dat jij het niet goed hoeft te vinden  :). Ik zeg dat er ook zat mensen zijn die het wel leuk vinden. Ieder z'n mening.

20000 voor Raw vind ik trouwens vrij veel, gezien het feit dat het wekelijks op tv is  :).

1Jellymen

• Trade Count: (+5)
  • Senior
  • Jelle Jansen @ WWEH Story Mode
    • Bekijk profiel
    • Mijn Trade Topic
« Reactie #84 Gepost op: 25 juli 2012, 13:02:31 »

Ik zeg ook niet dat jij het niet goed hoeft te vinden  :). Ik zeg dat er ook zat mensen zijn die het wel leuk vinden. Ieder z'n mening.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar dan lees ik de berichten die jij schrijft heel anders. Je zit de hele tijd te beweren dat het al goed is enzo, voor mij een teken dat iemand denkt dat wat andere denken fout is.

Credtis to ECWChamp!

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 25 juli 2012, 13:06:53 »

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar dan lees ik de berichten die jij schrijft heel anders. Je zit de hele tijd te beweren dat het al goed is enzo, voor mij een teken dat iemand denkt dat wat andere denken fout is.

Ik vind het goed, en velen met mij, maar vele anderen vinden er net zo zeer niks aan.  :) (en van die mensen vroeg ik me gewoon af waarom ze keken en daar hebben jullie antwoord op gegeven.)

Evilman

• Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 25 juli 2012, 13:20:30 »

Ik heb de RAW dus net afgekeken..

Enige wat mij echt boeide eigenlijk waren de volgende dingen:

Punk/Bryan/Rock segment in de ring
HHH+Steph/Heyman+Lesnar stuk
Lita ( DAMN, wat een lekker wijf blijft het toch, die mag wel eens komen logeren. )
Miz die IC champ is ( aangezien ik Christian echt nooit wat aan heb gevonden )
Kane en UT
Sheen = Winning

De match tussen Cena en Punk heb ik ook skippend gekeken.. Btw, ik zie niet perse een heel turn voor Punk eigenlijk.. Show komt Cena aanvallen omdat hij de MitB heeft gewonnen en om payback te geven nav vorige week ( briefcase attack van Cena ). Punk is slim en gaat zich erbuiten houden omdat hij geen zin heeft in gestress met Show. Doordat hij niks doet, komt Rock naar buiten en die valt Show wel aan en steelt op die manier de spotlight, terwijl Rock min of meer een uitdaging naar Punk's voeten gooide en natuurlijk wou Punk laten zien dat hij niet zonder slag of stoot die titel in Rock's schoot gaat werpen. Dat Punk zo lang erover deed om Cena te pinnen was logisch, de ref lag buiten de ring.

Tot nu toe zie ik niet veel verandering eigenlijk wat Punk's character betreft. Als ze dit nu naar de heel kant gaan uitwerken voor Punk, dan kunnen we het over een heelturn hebben, maar hier haal ik het nog niet echt uit.

Ook weer typerend dat Cena na die WMD van Show, min of meer meteen weer de STFU mag inlocken ( onlangs de minuut tussen die move en de pin ) en weer opstaat dus alsof er niks is -_-

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Monkeyuno

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 25 juli 2012, 13:28:26 »

Btw, ik zie niet perse een heel turn voor Punk eigenlijk.. Show komt Cena aanvallen omdat hij de MitB heeft gewonnen en om payback te geven nav vorige week ( briefcase attack van Cena ).

Tot nu toe zie ik niet veel verandering eigenlijk wat Punk's character betreft. Als ze dit nu naar de heel kant gaan uitwerken voor Punk, dan kunnen we het over een heelturn hebben, maar hier haal ik het nog niet echt uit.

Lawler eindigde Raw door te zeggen dat Punk turned his back on the WWE Fans, dus die is bij deze heel anders had ie dat niet gezegd.  :)

Ebbe

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 25 juli 2012, 13:42:05 »

Goed TimDtje.... om het ook nog even duidelijk voor jou te maken na je opmerking... waarom kijk je dan nog naar WWE als je het constant belachelijk maakt en geen zak aan vind of iets in die trant...

Ik ben een wrestlingfan.. en dan wil ik wrestling zien... geen constante gelul, dan ga ik wel naar een voorstelling van de plaatselijke toneelclub of iets dergelijks.

En iedere keer blijf ik een stille hoop hebben dat er een goeie match tussen zit, maar helaas gebeurd dat bijna nooit meer. Uiteraard zitten er een paar uitschieters tussen maar die zijn schaars. En voor die uitschieters blijf ik Raw, Smackdown, Superstars en NXT kijken. Dus als ik klaag over het feit dat deze raw kut was, dan is MIJN mening dat het kut was. Dat jij daar een andere mening over deelt en dat je vind dat de zeikerds onder ons dan gewoon niet meer moeten kijken slaat als een koe op een kut. We zijn allemaal liefhebber van wrestling alleen we delen er een andere mening over... live with it...

Solshard

• Senior
  • “My arms are too short to wrestle with God.”
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 25 juli 2012, 15:07:34 »

Dachten de meeste van jullie nou echt dat in RAW 1000 veel wrestling was te zien?
Met al die legendes?
Tuurlijk niet!

En ik kijk niet puur vanwege het worstelen, maar ook voor de show.
Deze RAW was awesome!

En geloof me mensen...
Nu RAW iedere week 3 uur lang wordt uitgezonden, krijg je vast meer/langere matches te zien.

Winnaar: GFX Splash Battle 2013

Tiralan

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 25 juli 2012, 15:10:27 »

Dachten de meeste van jullie nou echt dat in RAW 1000 veel wrestling was te zien?
Met al die legendes?
Tuurlijk niet!

En ik kijk niet puur vanwege het worstelen, maar ook voor de show.
Deze RAW was awesome!

En geloof me mensen...
Nu RAW iedere week 3 uur lang wordt uitgezonden, krijg je vast meer/langere matches te zien.

Nee hoor, naar verluid wordt dat extra uur alleen maar gebruik voor Social Media promotie. Tout, Twitter, fans aan het woord, noemt u maar op.
Misschien dat er een superstars/NXT-like match in het eerste uur zit, maar de originele 2 uur zullen in intentie wel hetzelfde blijven.
Misschien niet de eerste paar afleveringen, maar dat gaat ongetwijfeld wel de tendens worden.

I'm the executive Vice-President of WWEH Talent Relations and General Manager of both Revolution and Undisputed!

Evilman

• Held
  • Black Label Motherfuckin' Society!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 25 juli 2012, 15:54:53 »

Lawler eindigde Raw door te zeggen dat Punk turned his back on the WWE Fans, dus die is bij deze heel anders had ie dat niet gezegd.  :)
'

Ja en dat vind ik dus nergens op slaan, gezien hij niks fouts heeft gedaan bij de fans eigenlijk.. Vorig jaar was hij ook al tegen Cena, dus waarom hem nu wel helpen? Dat hij The Rock aanpakt was logisch na die uitdaging, nee, heel turn gelul vind ik zwaar overdreven.

Credits: ECWChamp
Winnaar Award: Beste Feud 2011 vs DefCon

Skullyslayer

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 25 juli 2012, 17:23:26 »

Goed TimDtje.... om het ook nog even duidelijk voor jou te maken na je opmerking... waarom kijk je dan nog naar WWE als je het constant belachelijk maakt en geen zak aan vind of iets in die trant...

Ik ben een wrestlingfan.. en dan wil ik wrestling zien... geen constante gelul, dan ga ik wel naar een voorstelling van de plaatselijke toneelclub of iets dergelijks.

En iedere keer blijf ik een stille hoop hebben dat er een goeie match tussen zit, maar helaas gebeurd dat bijna nooit meer. Uiteraard zitten er een paar uitschieters tussen maar die zijn schaars. En voor die uitschieters blijf ik Raw, Smackdown, Superstars en NXT kijken. Dus als ik klaag over het feit dat deze raw kut was, dan is MIJN mening dat het kut was. Dat jij daar een andere mening over deelt en dat je vind dat de zeikerds onder ons dan gewoon niet meer moeten kijken slaat als een koe op een kut. We zijn allemaal liefhebber van wrestling alleen we delen er een andere mening over... live with it...

je weet toch dat wwe niet aleen wrestling is? waarvoor staat de "E" denk je? als je naar wwe kijkt weet je dat er veel segments enzo zijn. als je dat allemaal kut enzo vind waarom stop je dan niet met kijken of kijk aleen de matchen en skip de segments? of kijk naar een andere worstel federatie

thanks to solshard

Koen B

• Trade Count: (+3)
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 25 juli 2012, 18:08:16 »

Dat mensen echt kunnen zeiken over een DQ win van Cena en hem daarna weer ''SuperCena''noemen en ''Cena wint altijd'' argumenten gebruiken laat alleen zien dat deze makke schapen de anticena menigte volgen en gewoon altijd wat te zeiken willen hebben.

En dan is mijn post maar ''belachelijk''. Ik vond het gezicht van the Rock na het sellen van die flying clothesline terwijl Punk als heel wegliep briljant. Als Punk Cena had gepind, clean had gewonnen en vervolgens the Rock had geslagen was die impact een stuk minder geweest. Nu hielp hij Cena niet, nu liet hij Cena liggen, nu twijfelde hij eerst, nam hij de crowd mee, pinde hij Cena, kreeg Cena niet te pinnen, behield zijn title viel DQ (wat volgens WWE.com technisch een falende MITB cash in opleverde) en ging hij gewoon op the Rock af.

Maar goed, nogmaals, als je deze Raw niet tof vond... waarom kijk je dan uberhaupt nog?

Gelukkig ben ik iig niet de enige met ''belachelijke meningen'' als we met Koen B. (die gewoon voor vriendje Fili opkomt) en is het tof om te zien dat meer mensen gewoon naar Raw kunnen kijken zonder na te denken over waar ze vervolgens over kunnen gaan zeiken. (oh, Punk staat niet in de main event bij PPV's en oh Cena wint met zijn MITB cash in maar wint de title niet, ahh).

Goed, nogmaals, ik heb iig niks tegen jullie (en jullie wel tegen mij, want blijkbaar moet in elk topic even vermeld worden hoe zeer jullie het nergens nooit niet met mij eens zijn, maar ieder z'n lol,zal er wel mee te maken hebben dat ik wweholland een tijd terug een vriendenclubje noemde en ideeen opperde om het meer mainstream te maken) dus laten we weer on topic gaan.

En laat Yard trouwens lekker spellen zoals hij spelt, heb wel ergere dingen hier gepost gezien en zolang het leesbaar is is er niks aan de hand toch?  :)

Dat heeft niks te maken met het 'vriendenclubje'. Dat heeft te maken met dat jij posts niet leest en er wel constant over zeurt. Die argumenten over waarom wij ons druk maken over een DQ win van Cena zijn al 100x gegeven en nog steeds vraag je het je af waarom 'wij' dat vinden.

En ik kom echt niet op voor Fili. Ik refereer nergens in mijn post ook maar naar hem. Dat ik toevallig op de meeste punten zijn mening deel over afgelopen RAW staat daar, mijns inziens, compleet los van. Daarbij is Fili capabel genoeg om voor zichzelf op te komen.

En je vraagt je af waarom sommige mensen nog kijken. Ik kijk het ook zelden nog door deze onzin. De laatste maanden kijk ik zelden nog een RAW en heb laatst voor het eerst sinds WM weer een PPV gezien. Wat mijn interesse weer wekte is de push voor Ziggler en hoe Bryan werd neergezet. Nu zie ik de rest ook weer eens en dat bevalt me totaal niet en dat leidt tot een betoog over waarom ik het kut vind. Is dat zo erg? Blijkbaar in jouw ogen wel.

Dat we van mening verschillen is niks mis mee. Jij mag je mening hebben, maar dan moet je onze mening ook begrijpen en jij bent de eerste die constant op onze posts hapt. Dan trek je de aandacht van de mensen idd wel naar je toe. Misschien moet je daar eens over nadenken ipv mensen aanvallen en daarna doen alsof iedereen tegen je is.
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2012, 18:11:33 door Koen B »

S-K-O-M

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 25 juli 2012, 18:13:12 »

je weet toch dat wwe niet aleen wrestling is? waarvoor staat de "E" denk je? als je naar wwe kijkt weet je dat er veel segments enzo zijn. als je dat allemaal kut enzo vind waarom stop je dan niet met kijken of kijk aleen de matchen en skip de segments? of kijk naar een andere worstel federatie

En daar ligt dus het probleem, er zijn geen goede alternatieven...
TNA en RoH zijn veel meer op wrestling gericht, vaak ook beter, maar zijn gewoon nog veel te kleinschalig. En verder is er niet veel...
Daarnaast zijn goede storyines gewoon heel belangrijk in wrestling, dus enkel de matches kijken werkt ook niet echt...

De WWE is gewoon de enige organisatie in de US die wrestling biedt op een groot platform, maar dat maakt het lang niet altijd goed...

DeV

• Development
  • Held
  • Dus...
    • Bekijk profiel
    • Dvolution
« Reactie #95 Gepost op: 25 juli 2012, 19:43:37 »

Voor het eerst in lange tijd weer eens een RAW gekeken (Zou me dat op verwijten komen te staan in de gaande discussie? Ben er bang voor...) en ik moet zeggen dat ik het niet geweldig vond. Natuurlijk zat er genoeg nostalgie in voor de mensen die er van houden, maar ikzelf heb er bar weinig mee. DX, dat is al jarenlang hetzelfde trucje en is geslaagd omdat Shawn Michaels een verdomd goede wrestler was. Niet vanwege het charisma dat een Gunn of X-Pac uitstralen. Vooral het DX dat uit Shawn en HHH bestaat is zo ongelofelijk gecastreerd als act dat alleen iemand als Jerry Lawler er nog van kan stuiteren in zijn stoel.

Charlie Sheen? Kom op zeg, dit was te triest voor woorden. Verschrikkelijk hoe iemand als Lawler en Cole als de populairste kindjes van de klas een conversatie proberen te hebben met iemand die wat aantekeningen op een bierviltje heeft gepend en dik betaald krijgt ervoor. Mooi hoe hij eerst de Twitter ambassadeur was en nu opeens overgestapt is naar Skype omdat meneer een week geleden besloot te stoppen met Twitter. Laat zo iemand dan weg. Mae Youngs zoon "Hand"? Nee dankje, zag er overigens erg oud uit voor iemand van 12. Verder mag het ook afgelopen zijn met Brodus Clay en zijn FUNK! UH! DACK! TUUUUULLS!

Ik hou er van als wrestling logisch is. Dat is het echter zelden, een van de redenen dat ik het verre van actief volg. Weten we nog, een tijd terug, dat Vince gestripped werd van het nemen van beslissingen door Triple H? Weten we nog hoe vervolgens Laurinaitis gekozen werd als GM omdat hij een mak schoothondje was dat graag zijn baas tevreden stelde en vervolgens om diezelfde reden door diezelfde Vince ontslagen werd? Om nog maar even te zwijgen van het feit dat het schijnbaar ook een slim idee was om een midget die niet kan praten onder de ring leeft (!) een jaar lang de baas te laten zijn van zijn topshow. En de volgende in de rij is dus een jonge meid met ietwat te veel mentale issues. Nee, dat gaat een successtory worden. Goede businessman die Vince.

Ook niet mijn favoriete moment: The Rock. Natuurlijk, de pops zijn enorm, maar als hij begint te praten roept hij maar random dingen die nieteens ergens op slaan. Fruity pebbles, Oompa Loompa's, Kung Pao Bitch. Totaal random. Tot januari zien we hem in ieder geval niet meer, al vraag ik me af wie dan het besluit heeft genomen dat hij überhaupt die match kreeg. AJ's eerste besluit? Of toch gewoon Vince, want hell, logica hadden we toch al de deur uitgegooid. En om het even af te wisselen met een positieve noot: Miz doet weer iets dat er toe doet! Bret Hart, kunnen we die niet meer laten praten? De beste man kan geen zin uitspreken zonder er een puinhoop van te maken, dus een rol waarin zo min mogelijk praten nodig is, kan geen kwaad.

En dan is er ook nog Paul Heyman. Iemand die een daadwerkelijk redelijke argumentatie start, maar vervolgens keihard in elkaar gebeukt wordt door een vrouw. Het is tenslotte niet zo dat, in storyline, Triple H getrouwd is met Stephanie terwijl zij compleet out was in een plot om Vince eruit te mikken. Familie is belangrijk, maar Triple H sloopt wel Randy Orton's halve huis waar zijn vrouw bij staat. Trips en Steph zijn inderdaad rolmodellen. Don't be a bully, be a star. Lita, ik kan het goed zien, zolang er geen Hardy in de buurt te vinden is. Undertaker en Kane, tja, natuurlijk is het leuk ze om de zoveel tijd bij elkaar te zien, maar de laatste jaren hebben we dit al vaker gezien, dus om het nou geweldig te vinden. Maar, om dan toch nog positief te eindigen: Ondanks dat ik ook vind dat Cena die loss best had kunnen pakken (wie houden we voor de gek, Cena kan 100x per jaar verliezen en geen imagoschade lopen), sta ik er achter dat Punk eindelijk weer een beetje weggaat van zijn suck-up face gimmick. Precies dat wat hij in de "Summer of Punk" verafschuwde (een fanpleasende Triple H), is hij zelf geworden de afgelopen tijd. Mocht hij heel worden: ik sta er helemaal achter.

Ebbe

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 25 juli 2012, 20:01:21 »

Waar ik me trouwens ook mateloos aan erger is dat Jerry Lawler de feitjes nooit in orde heeft. Wat nou Cena is de eerste die van te voren heeft verteld wanneer hij the money in the bank gaat incashen? RVD? Iemand?? One Night Stand 2006 tegen notabene Sjon Siena

chaos

• Volwaardig lid
  • it's CHAOS in the palace of wisdom!
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 25 juli 2012, 22:16:02 »

Zoals dev al even aankaartte, had ik juist het gevoel dat heyman het slachtoffer
Was van uber-bullies de levesque-jes. En ik vond hier lesnar "a star" omdat hij
Opkwam voor heyman. Just saying.

An sich (nog) niets mis met aj als gm, maar het werd te terloops gebracht.
Iets meer aandacht : je dacht toch echt niet dat ik met jou zou trouwen oid had iets meer
Olie op het vuur geweest.

Ook de melding van dwayne dat hij de no1 contender is op rr getuigde van weinig goede timing.
Just the way he said it?

Voor de rest prima raw. Geen WOW. , maar prima.

it's CHAOS in the palace of wisdom

Sjiro

• Held
  • One plus one, equals one.
    • Bekijk profiel
    • Sjiro.nl
« Reactie #98 Gepost op: 25 juli 2012, 23:18:30 »

God damn Steph. Hmmm hmmm hmmmmm!

DerGringo

• Held
  • Music is the shorthand of emotion
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 25 juli 2012, 23:31:12 »

Zelfs Heyman kon het niet laten om een paar keer Steph niet in haar gezicht te kijken.. :P

Beste Nieuwkomer 2007 Beste GFX-er '08/'10 4x Storymode Award winnaar '09 1x '10
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!