Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
collapse
* Volg ons
Volg ons via Twitter Volg ons via Facebook Volg ons via onze RSS feed

* Gebruikersinfo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Wie is er online?
  • Dot gasten: 24
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 11
  • Dot Gebruikers Online:

* Kalender
mei 2013
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 [24] 25
26 27 28 29 30 31

No calendar events were found.

* Statistieken
  • stats Totaal aantal leden: 2721
  • stats Totaal aantal berichten: 615078
  • stats Totaal aantal topics: 22769
  • stats Totaal categorieën: 5
  • stats Totaal aantal boards: 28
  • stats Hoogst aantal bezoekers online: 146

Pagina's: [1] 2 3 ... 81

Auteur Topic: WWE vragentopic  (gelezen 64247 keer)

Yashar

• Trade Count: (0)
  • Senior
    • Bekijk profiel
    • http://www.duopix.nl
« Gepost op: 12 december 2004, 22:06:48 »

nou, dit vroeg ik em dus al lange tijd af:

1.hoe lang van tevoren heeft wwe op papier staan wie er wint?
2.hoe lang vantevoren is het al duidleijk wie er de nieuwe champ wordt?
3.De feud wcw/ecw vs. wwf, hoe lan was het daar al duidelijk dat wcw zou \"doodgaan\"
4.Zijn worstelaars ook vrienden onder elkaar, buiten de shows?
5. wat verdiend een gemiddelde worstelaar?
6. Stephanie wordt de \"billion dollar prince$$\" genoemd en shane a \"spoiled rich kid\", maar hoeveel geld heeft de McMahon familie nu eigenlijk?
7. Zijn steph en HHH nu ook in het echt getrouwd?

EDIT: heb je zelf ook vragen, stel ze dan hier

Howlin Mad Murdoc

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2004, 22:12:39 »

Citaat

shaneOmac schreef:
nou, dit vroeg ik em dus al lange tijd af:

3.De feud wcw/ecw vs. wwf, hoe lan was het daar al duidelijk dat wcw zou \"doodgaan\"
6. Stephanie wordt de \"billion dollar prince$$\" genoemd en shane a \"spoiled rich kid\", maar hoeveel geld heeft de McMahon familie nu eigenlijk?

EDIT: heb je zelf ook vragen, stel ze dan hier

1. -
2.-
3.-
4. Ja vb The Rock en Stone Cold zijn buiten de wwe gewoon vrienden
5. Las tijd terug dat een main eventer 10 miljoen ofzo verdient perjaar .... kan ook meer weze ..
6. genoeg :-P
7. Ja

Fili

• WWEH Legend
  • Held
  • Geslacht: Man
  • Fucking koning ©
    • Bekijk profiel
    • The Dukes
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2004, 22:12:51 »

7. Ja

Booker-M

• Trade Count: (+2)
  • Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.verdienjesuf.nl/signup.php?r=23482
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2004, 00:11:13 »

-Licht eraan hoe groot/lang de push gaat worden

-Vrij snel, want je kunt niet eeuwig WCW vs WWE houden

Ja

-Ja net als Torrie/Billy

Jeroen

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.nflholland.nl
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2004, 00:22:52 »

kan tijdens de match nog veranderen, in belangrijke wedstrijden ligt het soms al een half jaar vast.

$50,000-$99,000 (£33,000-£66,000) per year
Most performers who are employed just for television, such as Terri Runnels, Torrie Wilson, Trish Stratus,Lilian Garcia, and Earl Hebner are in this wage bracket.
Torrie Wilson earns between $50,000 and $90,000 per year.

$100,000-$249,000 (£66,000-£166,000) per year
In this wage bracket are such wrestlers as Jacqueline,Randy Orton, Hardcore Holly, Big Boss Man, Rhyno, Justin Credible, Lance Storm, Chuck Palumbo, Val Venis, & Billy Gunn. Each of these earns in the neighborhood of $200,000 a year.
Also in this wage bracket are Radicals members Dean Malenko and Perry Saturn, who earn around $245,000 per year.
The \"man-beast\" Rhyno is earning in the region of $200,000 per year.

$250,000-$499,999 (£166,000-£333,332) per year
This is what most mid-card wrestlers in the WWE earn.
 In this bracket are Mark Henry ($300,000 per year until 2006),
Taka Michinoku ($250,000), X-Pac, Hardy Boyz, Jerry Lawler ($250,000), Tazz,
 William Regal, Rob Van Dam, the Dudley Boyz,& Val Venis.
RVD is earning just under $350,000 per year in the WWE.

$500,000-$999,999 (£333,333-£666,666) per year
This is what some of the bigger stars in the WWE earn. In this bracket are Mick Foley, Kane, Ric Flair, Chris Jericho and Chris Benoit, who earns in the high six figure region.
Y2J gets just under 1 million dollars per year.

$ 1 million (£666,666) + per year
These are the big money earners in wrestling. In this bracket are
 Big Show ($1 million per year until 2009; $20,000 (£13,000) per week),
Triple H, Kurt Angle, Undertaker & Steve Austin.
 Also in this bracket is The Rock, whose earnings were around $10 million (£6 million) in 2001.
Olympic Gold medallist Kurt Angle is one of the top earners in the WWE.
----------
dit is een wat ouder lijstje, maar reken met inflatie meegerekend maar uit hoeveel het nu is.

volgens schattingen ligt dat tussen de 50 en 150 miljoen euro

[color=FF0000]Winaar F1 Poule 2007
Favoriete Staflid 2007
Aanrader van de week: Leona Lewis - Better In Time[/color]
[/b]

Guest

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2004, 00:32:40 »

de mcmahons zijn erg rijk inderdaad

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 13 december 2004, 10:08:23 »

jah zeker hun zijn rijk

Doggie

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 december 2004, 12:10:10 »

bij de inkomsten kun je vast ook wel de inkomsten van de merchandise meerekenen etc

Snuck

• Trade Count: (+1)
  • Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.nhl.com
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2006, 14:42:19 »

Ik heb ook een vraagje.

Ik lees hier regelmatig dat er worstelaars zijn die niet voor een ander willen jobben.
een wosterlaar heeft toch een contract waar hij zich aan moet houden?
als er tegen SCSA word gezegd dat hij moet jobben voor Coach(hoe irritant die vent ook is) dan moet hij dat toch gewoon doen??

al vast bedankt voor het antwoord :-)
credits 2 BGA

[color=FF0000]Kampioen 8-)  Eredivisie Voetbalpoule Seizoen 2007/2008[/color]

Jeroen

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2006, 14:46:06 »

sommige wreslers hebben creative control. dit betekent dat ze mee mogen bepalen hoe hun character zich ontwikkeld. voorbeelden hiervan zijn: Undertaker, SCSA en HHH

Favoriete Staflid 2007
[/b]

Guest

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2006, 19:12:56 »

Citaat

Jeroen87 schreef:
sommige wreslers hebben creative control. dit betekent dat ze mee mogen bepalen hoe hun character zich ontwikkeld. voorbeelden hiervan zijn: Undertaker, SCSA en HHH

mogen die gewoon zeggen of ze willen winnen of verliezen in een wedstrijd??vet :-D

nick

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2006, 20:03:33 »

Citaat

BatistaFan schreef:
Citaat

Jeroen87 schreef:

mogen die gewoon zeggen of ze willen winnen of verliezen in een wedstrijd??vet :-D

Ik denk dat dat ook maar beperkt is hoor..
Bij belangrijke matches, zoals een championship match, denk ik dat ie niet veel te vertellen heeft ;)

maar vraag me toch wel af hoe ze dat doen als ze tijdens een match beslissen wie er wint..

Nick zegt: \"tijd vliegt boorbij als je het leuk hebt. Dus heb je een leuk leven, ben je zo dood.

Remco

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.hookers.nl
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2006, 20:27:12 »

denk niet dat de wrestlers echt zelf mogen bepalen of ze verliesen of winnen in een match,bedoel iedereen wilt natuurlijk winnen
dus denk dat de uiteindelijke besslising bij Vince ligt,mocht er onenigheid zijn tussen de twee wersterls in de match,howel ze wel mogen bepalen hoe de match kan gaan lopen en hoe de uitendelijke finnish zal zijn,volgens mij mogen ze daar zelf ook wel in mee beslissen,maar dan moeten het natuurlijk wel de top gasten zijn
denk niet dat iemand als een Funaki ofzo veel over zijn match te zeggen heeft :-D (als voorbeeld)

ZickDude

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 januari 2006, 21:58:42 »

Ik kan ooit herinneren te hebben gelzen dat Shelton Benjamins voor de match tegen Jericho gevraagd werd of hij er klaar voor was en of hij wilde winnen... (IC Belt)

Remco

• Held
    • Bekijk profiel
    • http://www.hookers.nl
  • Gebruiker staat op moderatietoezichtlijstToezicht
« Reactie #14 Gepost op: 20 januari 2006, 22:04:17 »

Citaat
dat Shelton Benjamins voor de match tegen Jericho gevraagd werd of hij er klaar voor was en of hij wilde winnen

hm dan valt meteen het hele stem systeem van taboo tuesday in mekaar :-P
als het zo is dat ze hem dat gevraagdt hebben,hoe konden ze dan zo zeker weten dat het Bejamin was die door de fans werdt gekozen......

Mattitude

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 januari 2006, 22:14:23 »

Ik denk dat de scheidsrechter ook wel een belangrijke rol speelt in wie er wint. Je ziet de scheids vaak meteen naar wrestlers toegaan als iemand een suplex heeft gehad, en dan wat vragen. Dit zal zeker niet alleen voor de show zijn lijkt me.

Jordy Hendriks

• Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 januari 2006, 22:17:13 »

Citaat

Remco82 schreef:
Citaat
dat Shelton Benjamins voor de match tegen Jericho gevraagd werd of hij er klaar voor was en of hij wilde winnen

hm dan valt meteen het hele stem systeem van taboo tuesday in mekaar :-P
als het zo is dat ze hem dat gevraagdt hebben,hoe konden ze dan zo zeker weten dat het Bejamin was die door de fans werdt gekozen......

Omdat het Voten volgens mij dus nep is, want hoe wil je nou in een keer een match neer zetten misschien tussen 2 die niet eens goed klikken, het kan opzicht een ramp worden in de ring.

maar het voten bijv. welke gimmick match kan wel echt zijn, of welk wapen word gebruikt, of metr de kleding van de divas enz.

WWE Smackdown vs. RAW 2007 Contest Winner PS2.

Jeroen

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 20 januari 2006, 22:53:46 »

Citaat

BatistaFan schreef:
Citaat

Jeroen87 schreef:

nee, dus hoe een character zich ontwikkelt bijv. willen ze hun gimmick houden of veranderen. ander soort tegenstanders ed.
er wordt natuurlijk wel gewoon gekeken wie moet winnen ivm een storyline oid.

Favoriete Staflid 2007
[/b]

Mattitude

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 20 januari 2006, 22:56:10 »

Citaat

Y2Jordy schreef:

Omdat het Voten volgens mij dus nep is, want hoe wil je nou in een keer een match neer zetten misschien tussen 2 die niet eens goed klikken, het kan opzicht een ramp worden in de ring.

Het zijn professionals, die weten heus wel hoe ze daar mee om moeten gaan denk ik.

Bart

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • http://www.wwe.com
« Reactie #19 Gepost op: 20 januari 2006, 23:10:05 »

Ik heb ook een vraagje:

Wat ik niet helemaal begrijp, is dat wanneer een worstelaar van WWE naar bijv. TNA gaat, hij of zij hun naam niet mee mogen nemen. Althans sommige. Waarom mogen Rhyno, Jarret en Nash bijvoorbeeld wel hun naam behouden, maar X-pac, The Dudley\'s en Road Dogg niet. Of zouden ze dat zelf niet willen, dat ze een nieuw gimmick krijgen en hierdoor een nieuwe naam aanvragen. Want Christian heeft gewoon een woord erbij toegevoegd: \"Captian Charisma\" Christian CAGE. Geld dit overigens ook voor de moves van de worstelaars?

Ik heb ergens gelezen dat ze de naam krijgen van WWE en dat weer met geld te maken heeft, volgens mij was dat ook met The Rock toen hij voor het eerst in de film speelde.

Dus mogen worstelaars hun naam meenemen en/of mogen ze die zelf verzinnen? Zo ja, beslissen ze dat zelf?

En hoe zit dat bijvoorbeeld bij de entrance muziek van een worstelaar? Zit daar ook een contract aan vast? Bijvoorbeeld, HHH heeft heel even een nummer van Drowning Pool gehad, maar die was snel weer weg, terwijl die van Motorhead heeft hij al een tijd, zou HHH dat zelf mogen bepalen, hoe lang hij zo\'n nummer heeft of bepaald de WWE dat? Want Big Show heeft zijn nummer al heel lang. Hij heeft even een ander nummer een keer gehad, tijdens Backlash 2000, maar heeft sindsdien alleen het nummer BIG gehad.

Weet iemand een beetje hoe dit in elkaar zit?

Deadpool

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 20 januari 2006, 23:14:18 »

Citaat

TheAnimal schreef:
Ik heb ook een vraagje:

Wat ik niet helemaal begrijp, is dat wanneer een worstelaar van WWE naar bijv. TNA gaat, hij of zij hun naam niet mee mogen nemen. Althans sommige. Waarom mogen Rhyno, Jarret en Nash bijvoorbeeld wel hun naam behouden, maar X-pac, The Dudley\'s en Road Dogg niet. Of zouden ze dat zelf niet willen, dat ze een nieuw gimmick krijgen en hierdoor een nieuwe naam aanvragen. Want Christian heeft gewoon een woord erbij toegevoegd: \"Captian Charisma\" Christian CAGE. Geld dit overigens ook voor de moves van de worstelaars?

Ik heb ergens gelezen dat ze de naam krijgen van WWE en dat weer met geld te maken heeft, volgens mij was dat ook met The Rock toen hij voor het eerst in de film speelde.

Dus mogen worstelaars hun naam meenemen en/of mogen ze die zelf verzinnen? Zo ja, beslissen ze dat zelf?

de meeste namen mogen ze niet gebruiken want die zijn gecopywrigt (zoals alle dudley\'s daarom heten ze nu ook team 3D in TNA) maar christian cage hete al zo voordat hij bij de wwe begon en hebben ze toen maar de cage deraf gehaald

Jeroen

• Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 20 januari 2006, 23:17:02 »

het ligt eraan hoe het contract in elkaar steekt. in principe staat erin vermeld dat de wwe de rechten heeft over de naam en zelfs de move namen en specials (dudleys mogen 3D niet gebruiken in TNA)

meeste songs worden door wwe gecomponeerd. dus is de wwe eigenaar van het nummer, en wordt het vaak veranderd bij een gimmick verandering (big show heeft nog altijd hetzelfde gimmick)

hhh(wwe)  heeft een overeenkomst met motorhead om het nummer te gebruiken. in dit geval maakt HHH reclame voor motohead omdat het zo bekend is dus hoeft de wwe niks te betalen voor het nummer, zelfde als untertaker met rolling van limp bizkit

Favoriete Staflid 2007
[/b]

Bart

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • http://www.wwe.com
« Reactie #22 Gepost op: 20 januari 2006, 23:23:35 »

Citaat

crozzfade schreef:
Citaat

TheAnimal schreef:
Ik heb ook een vraagje:

de meeste namen mogen ze niet gebruiken want die zijn gecopywrigt (zoals alle dudley\'s daarom heten ze nu ook team 3D in TNA) maar christian cage hete al zo voordat hij bij de wwe begon en hebben ze toen maar de cage deraf gehaald

Maar wat ik dan niet begrijp, Voorbeeld:

ECW: The Dudley\'s
WWE: The Dudley\'s
TNA: Team 3D

ECW: Rhyno
WWE: Rhyno
TNA: Rhyno

Waarom mag Rhyno wel steeds zn naam gebruiken en The Dudley\'s niet?

Citaat

Citaat

Jeroen87 schreef:
het ligt eraan hoe het contract in elkaar steekt. in principe staat erin vermeld dat de wwe de rechten heeft over de naam en zelfs de move namen en specials (dudleys mogen 3D niet gebruiken in TNA)

Dus de move van Rhyno mag ook geen GORE meer genoemd worden?

Citaat

Jeroen87 schreef:
meeste songs worden door wwe gecomponeerd. dus is de wwe eigenaar van het nummer, en wordt het vaak veranderd bij een gimmick verandering (big show heeft nog altijd hetzelfde gimmick)

Ik snap het, bedankt! Maar bijv. toen Goldberg van WCW naar WWE kwam, had hij wel z\'n oude muziek nog, maar komt dat dan, omdat de WWE dit niet gecomponeerd heeft? Of omdat hij hetzelfde gimmick nog had? Want dan zou Sting bijv. ook in TNA z\'n oude nummer van WCW kunnen/mogen gebruiken?

En ik vroeg me ook af (ben wel bezig zeg  :-D ) maar bijv. onder het filmpje van Eddie werd het nummer: Here without you van 3DD eronder gezet, moet de WWE hier ook toestemming voor vragen, lijkt mij wel, maar weet niet hoe dat in z\'n werk gaat. Dit stond namelijk ook op de site van 3DD

Wednesday, 11.16.05
3DD\'s \"Here Without You\" will be used this Friday night as a music tribute on WWE Friday Night SmackDown for wrestler Eddie Guerrero, who recently passed away. Check local listings for details.

Kiwion

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
    • http://www.allesgoed.com
« Reactie #23 Gepost op: 20 januari 2006, 23:26:39 »

het is Rhino als het goed is.
De naam Rhyno is van WWE dus veranderd hij hem van Rhyno naar Rhino.
de naam Dudley is ook van WWE, WWE heeft ECW gekocht.
Niemand krijgt respect van mij.

Deadpool

• Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 20 januari 2006, 23:27:01 »

aan rhyno verdienden ze denk niet zoveel meer ....aan de dudleys deste meer
Pagina's: [1] 2 3 ... 81

Deel dit topic

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Copyright
WrestlingFans © 2001-2013. Alle rechten voorbehouden.

All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos are the exclusive property of World Wrestling Entertainment, Inc. All World Wrestling Entertainment programming, talent names, images, likenesses, slogans, wrestling moves, and logos used on this site are for viewing purpose only. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

WARNING: WWE is actively going after persons who are operating websites that contain WWE trademarks and copyrighted material, and if they are caught they will be forced to pay monetary damages to WWE! So webmasters watch out and be smart, this is a warning for your own safety!